معرفی و دانلود کتاب شجاع مثل خودت

عکس جلد کتاب شجاع مثل خودت
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شجاع مثل خودت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شجاع مثل خودت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شجاع مثل خودت

وقتی برای اولین بار به شجاعتِ نهفته‌ی خود دست یابی، برای همیشه آن را با خود خواهی داشت. کتاب شجاع مثل خودت، اثر پت زیتلو میلر، به کودکان یادآوری می‌کند که در روزهای سخت، وقتی همه‌چیز ترسناک به نظر می‌رسد، نور شجاعت را در اعماق وجودشان بیابند تا برای انجام هر کار جدیدی آماده شوند.

درباره‌ی کتاب شجاع مثل خودت

خداحافظی با همسایه‌ها، نگرانی درمورد دوستان جدید، مهاجرت از یک شهر بزرگ و راه افتادن در جاده‌ای تاریک، اولین تصاویری است که در کتاب شجاع مثل خودت (When You Are Brave) اثر پت زیتلو میلر (Pat Zietlow Miller) می‌بینیم. در این لحظات دختربچه احساس می‌کند تنها و ترسیده است. اما وقتی عمیق نفس می‌کشد و به درون خود می‌نگرد، جرقه‌ی شجاعتی پنهان ظاهر می‌شود که می‌تواند به یک شعله تبدیل شده و همه‌جا را روشن کند.

روایت امیدبخش پت زیتلو میلر، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز، در ترکیب با تصویرگری درخشان الیزا ویلر معجونی قوی از شجاعت می‌سازد که کودکان را تشویق می‌کند در هر موقعیت سخت و تاریکی به این نیرو چنگ بزنند و دنیایشان را نورانی کنند.

داستان از روزی تاریک و سرد شروع می‌شود. دختربچه ترسیده و ناراحت است. او دلش نمی‌خواهد از محله، همسایه‌ها و دوستانش جدا شود؛ اما از این‌همه ترس خوشش نمی‌آید. آرزو می‌کرد کاش می‌توانست مثل کرم ابریشم یا مثل پرنده‌ها شجاع باشد. او کم‌کم قدرتی را درون خود کشف می‌کند که می‌تواند او را از این ترس نجات دهد؛ شجاعتی که همیشه در وجودش بوده و حالا دختربچه آن را در ذهنش بزرگ‌تر و قوی‌تر می‌کند تا درنهایت روز تاریکش به یک روز روشن و آفتابی تبدیل می‌شود. حالا دختربچه اعتمادبه‌نفس و آمادگی هر تغییری را دارد.

کتاب شجاع مثل خودت برای گذر از لحظات سخت به کودکان پیشنهاد می‌دهد به چیزها و کسانی که دوست دارند یا کارهایی که بلدند فکر کنند، تا کم‌کم شجاعتِ درونشان قدرت بگیرد. کودکان با خواندن این داستان متوجه می‌شوند که نظر منفی دیگران تأثیری بر توانایی آن‌ها ندارد؛ چراکه آن‌ها با شجاعتِ خود از پس هرکاری برمی‌آیند؛ فقط کافی است شجاع باشند، مثل خودشان.

کتاب شجاع مثل خودت با ترجمه‌ی محسن فرهادی توسط انتشارات مهرسا چاپ شده است.

نکوداشت‌های کتاب شجاع مثل خودت

  • این کتاب هم‌زمان یک داستان الهام‌بخش و یک قصه‌ی قبل از خواب است. (پابلیشرز ویکلی)

  • این کتاب به کودکان یاد می‌دهد که در برابر احساسات خود مسئول باشند و با نگرشی مثبت، ترس از ناشناخته‌ها را کم کنند. (بوک‌لیست)

  • کتاب شجاع مثل خودت حاوی پیامی انگیزشی و تصاویری است که از تاریکی و وهم شروع و به رنگ‌های روشن و درخشان ختم می‌شود. (School Library Connection)

  • یک اثر انگیزشی و پر از جزئیات درمورد پیروزیِ شجاعت بر موانع و سختی‌ها. (School Library Journal)

  • درسی شیرین و خیره‌کننده درمورد چگونگی درخشیدن از درون. (Kirkus Reviews)

  • چیزهای زیادی برای دیدن و کشف در هر صفحه از این کتاب وجود دارد که خواننده با کاوش در دنیای دختربچه، هم‌زمان درون خود را نیز می‌کاود. (School Library Connection)

کتاب شجاع مثل خودت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کودکان 3 تا 8ساله‌ای که دچار ترس از ناشناخته‌ها هستند، کمک می‌کند تا با پرورش شجاعت درون خود به استقبال اتفاقات جدید بروند و در هر موقعیت ترسناکی به خود اعتماد داشته باشند.

با پت زیتلو میلر بیشتر آشنا شویم

پت زیتلو میلر از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز و ساکن ویسکانسین است. حرفه‌ی خود را با روزنامه‌نگاری آغاز کرد و مقالات زیادی با موضوعات مختلف نوشت؛ اما از زمانی که معلم کلاس هفتمش او را به‌خاطر نوشته‌اش تشویق کرده بود، می‌دانست که باید نویسنده شود. پت زیتلو میلر کتاب‌های مصور را به‌دلیل وجود حقیقت و زیبایی در آن‌ها دوست داشت و خلق یک داستان تکامل‌یافته در یک بستر کوچک را بسیار رضایت‌بخش می‌دانست؛ پس نوشتن کتاب‌های مصور کودک را شروع کرد. او تاکنون بیش از بیست کتاب کودک منتشر کرده که از میان آن‌ها کتاب‌های «قوی باش»، «مهربان باش»، «سوفی و کدوحلوایی» و «سوفی و کدوحلوایی در مدرسه» به فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب شجاع مثل خودت می‌خوانیم

مهم نیست عمق آب چقدر است، آدم‌ها چقدر سروصدا راه می‌اندازند، راه افتادن چقدر سخت است یا چقدر مانده تا کارها تمام شوند. تو باید بجنگی! تو باید پیروز بشوی! مردم ممکن است برایت دست بزنند یا به تو بخندند یا اصلاً به تو توجه نکنند. مهم نیست چه اتفاقی بیفتد، به‌هرحال تو از پس آن برمی‌آیی. چون اگر یک‌بار شجاعتت را پیدا کنی، دیگر ساده است که دوباره و دوباره از آن استفاده کنی. دفعه‌ی بعدی که به نظرت اوضاع ترسناک آمد یا قرار شد کار جدیدی را شروع کنی، می‌توانی به یاد بیاوری که شجاع بودی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شجاع مثل خودت
نویسنده
مترجممحسن فرهادی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-743718-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شجاع مثل خودت

کاربر E
۱۴۰۳/۱/۲۰
واقعا چقدر کلمات میتونن انرژی داشته باشن تا با خوندنشون، اشک در چشماتون جمع بشه.... درست زمانی که خودتون و خانواده، به این کلمات نیاز دارن، این تصاویر زیبا و جملات کوتاهی که بسیار تاثیرگذار هستن، واقعا کتاب زیبا و تاثیر گذاریه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب شجاع مثل خودت

برای دریافت کتاب شجاع مثل خودت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.