معرفی و دانلود کتاب بابا حق نداشت

عکس جلد کتاب بابا حق نداشت
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بابا حق نداشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بابا حق نداشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بابا حق نداشت

کتاب بابا حق نداشت نوشته‌ی هادی خورشاهیان، شامل مجموعه داستان‌های کوتاه طنز برای نوجوانان است که به موضوعات گوناگونی از جمله دوران مدرسه و دفاع مقدس می‌پردازد.

هادی خورشاهیان در این مجموعه داستان که برخی از آن‌ها در محیط مدرسه و برخی در محیط خانه و خانواده اتفاق می‌‌افتد، 11 قصه‌ی طنزآمیز و شیرین با عناوینی نظیر بابا حق نداشت در را به هم نکوبد، بازم می‌بینمت بچه محل، امتحان نهایی و ... نوشته که در این بین بیشتر قصه‌ها با توجه به مخاطبین نوجوان، محوریت مدرسه دارد.

خورشاهیان تا به حال بیش از 80 کتاب در حوزه‌های مختلف داستان، شعر، رمان، نمایشنامه، فیلمنامه و ترانه برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به رشته تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب بابا حق نداشت می‌خوانیم:

دبیر زبان داشت درس می‌داد، ولی من حواسم به آن اتاق دهشتناک بود. هر رازی بود همان‌جا و توی همان اتاق شکنجه بود. روی درِ اتاق مخوف، یک برچسب قرمز خطر مرگ چسبانده بودند به چه بزرگی. از آن‌هایی که روی کانکس‌های برق می‌چسبانند یا تانکرهای حاوی بشکه‌های شیمیایی و زباله‌های اتمی. آن اتاق تنها جایی بود که از آن سر در نیاورده بودم. مگر می‌شد یک جایی باشد و کمال نتواند برود آنجا. بچه‌ها اسمش را گذاشته بودند اتاق شکنجه. تنبیه جایش توی کلاس و اتاق دبیران و سر صف بود، ولی اتاق شکنجه مخصوص بچه‌هایی بود که به ورق‌های امتحانی دسترسی پیدا کرده بودند. از نظر مدرسه، این بدترین کار ممکن بود و حتماً دانش‌آموزی که این کار را کرده بود، باید یک سر می‌رفت توی اتاق شکنجه.

هیچ کداممان تا آن موقع از نزدیک این مورد را ندیده بودیم، ولی بوی الکلی که از پشت در اتاق به مشام می‌رسید، نشان می‌داد در آن اتاق، شکنجه‌های وحشتناکی روی دانش‌آموز بخت‌برگشته آزمایش می‌شود. همه ظاهراً سر کلاس زبان، فکر و ذکرشان درس خواندن بود، الّا من که نیم کره‌ی راست مغزم به درس خواندن اختصاص پیدا کرده بود و نیم‌کره‌ی چپ مغزم به رمزگشایی آن راز. شاید هم جای دو تا نیم کره با هم عوض‌شده بود یا حداقل من عوضی متوجه کارکرد آن‌ها شده بودم.

فهرست مطالب کتاب

بابا حق نداشت در را به هم نکوبد!
بازم می‌بینمت بچه محل!
اتاق شکنجه و خطر مرگ!
مخترعان خیلی خیلی بزرگ!
هر هشت ساعت یک‌بار
امتحان نهایی
رتبه‌ی اول تا سوم
جنگل کجاست؟
پنجم عمودی، پنج حرفی
پرنده‌های دست و پا چلفتی
باران در بهشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بابا حق نداشت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات هزاره ققنوس
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات95
زبانفارسی
شابک978-600-286-212-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بابا حق نداشت

لیلا فرد
۱۳۹۹/۸/۲۳
داستان‌های جالبی داشت مخصوصا داستان اولی خیلی خنده دار بود ولی چرا داستان اخری انتها‌اش کامل نبود برای این دلیل یک ستاره کم دادم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب بابا حق نداشت

برای دریافت کتاب بابا حق نداشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.