معرفی و دانلود کتاب بابا لنگ دراز

عکس جلد کتاب بابا لنگ دراز
قیمت:
۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بابا لنگ دراز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بابا لنگ دراز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بابا لنگ دراز

خداحافظی با والدین و رفتن به مهدکودک یا مدرسه از نگرانی‌های همیشگی بچه‌هاست. کتاب بابا لنگ دراز، اثر نادین بران. کازم، داستانی خیال‌انگیز درباره‌ی پدری است که برای برطرف کردن اضطراب فرزندش و اثبات حمایت همیشگی از او به هر کاری چنگ می‌زند. گفتنی است که این اثر یکی از عناوین برگزیده‌ی ساندی تایمز بوده است.

درباره‌ی کتاب بابا لنگ دراز

بابا می‌خواست متیو را به مهدکودک برساند، اما ماشین سبز قدیمی‌اش روشن نمی‌شد. وقتی ماشین به‌زور روشن شد و به مهدکودک رسیدند، متیو نگران شد که اگر عصر دوباره ماشین روشن نشود، بابا چه‌طور دنبال او خواهد آمد؟... نادین بران. کازم (Nadine Brun-Cosme) در کتاب بابا لنگ دراز (Daddy Long Legs) داستان این پدر و پسر دوست‌داشتنی را روایت می‌کند.

«حالا اگر ماشین سبز قدیمی عصری اصلاً روشن نشود، آن‌وقت چی؟» این سوالی است که متیو می‌پرسد و بقیه‌ی کتاب، جواب‌های پدر است که هر کاری می‌کند تا خودش را به پسرش برساند. برای پدر فرقی نمی‌کند با تراکتور قرمز گنده‌ی آقای همسایه بیاید یا تا پیش متیو پارو بزند، یا مجبور شود اژدهاسواری کند؛ او هرطور شده عصر به دنبال متیو خواهد رفت...

کودکان با خواندن کتاب بابا لنگ دراز از حمایت همیشگی پدر و مادر خود مطمئن می‌شوند و درعین‌حال از طریق ذهن خلاق پدر متیو و تصویرهای شاد و سرزنده‌ی کتاب، به جهانی خیالی سفر می‌کنند که در آن خرگوش‌ها می‌توانند تبدیل به کفش‌های سریعی برای دویدن شوند یا خرس تنبل می‌تواند ما را تا مهدکودک برساند. کودکان به همراه متیو از این سفر اضطراب‌آور گذر می‌کنند و دوباره به نقطه‌ی گرم خانه‌ی خود می‌رسند.

انتشارات مهرسا کتاب بابا لنگ دراز را با ترجمه‌ی سیده هستی حسینی منتشر کرده است.

افتخارات کتاب بابا لنگ دراز

  • کتاب برگزیده‌ی تایمز
  • کتاب برگزیده‌ی ساندی‌تایمز
  • کتاب برگزیده‌ی آبزرور (The Observer)

نکوداشت‌های کتاب بابا لنگ دراز

  • این کتاب به طرز عجیبی تکان‌دهنده است. دو صفحه‌ی آخر، تصویر خانه‌ای گرم و امن است که همه‌ی ما در هر سنی آرزوی آن را داریم. (تایمز)

  • زنده، روشن و بامزه. این کتاب را پدران باید با صدای بلند برای کودکان بخوانند. (ساندی‌تایمز)

  • داستانی دل‌گرم‌کننده و اطمینان‌بخش که مخصوصاً برای بچه‌هایی که اضطراب جدایی از والدین دارند، مناسب است. (Gurgle)

  • کتاب بابا لنگ دراز با سناریوهای عجیب و غریبی که پدر متیو می‌سازد تا به او قول دهد که همیشه در کنارش خواهد بود، ریتمی شبیه به لالایی پیدا می‌کند. (The Globe and Mail)

کتاب بابا لنگ دراز برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب بابا لنگ دراز مناسب بچه‌های 3 تا 7 ساله‌ای است که سخت از پدر و مادر خود جدا می‌شوند و از تنها بودن در مهدکودک و مدرسه استقبال نمی‌کنند.

با نادین بران. کازم بیشتر آشنا شویم

نادین بران. کازم در سال 1960در فرانسه متولد شده است. او پس از اشتغال به چندین حرفه در ارتباط با کودکان و نوجوانان، اکنون تمام وقت خود را صرف نوشتن رمان و کتاب‌های مصور کودکان می‌کند. از آثار او می‌توان به مجموعه کتاب پرفروش «گرگ بزرگ و گرگ کوچک (Big Wolf and Little Wolf)»، و کتاب‌های «نه، من بابا رو می‌خوام! (No, I Want Daddy!)» و «خرگوش، اردک و خرس بزرگ (Rabbit, Duck, and Big Bear)» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب بابا لنگ دراز می‌خوانیم

متیو گفت: «خب، اگر پرنده‌ها سرشان گرم مراقبت از جوجه‌هایشان باشد، آن‌وقت چی؟» بابا گفت: «آن‌وقت می‌روم سراغ آقای همسایه که هر روز باغچه‌اش را آب می‌دهد؛ او با شیلنگ یک رود برایم درست می‌کند و من هم می‌پرم توی قایق کوچولویم و پارو می‌زنم تا زودی به تو برسم!»

متیو گفت: «آمدیم و آقای همسایه دلش نخواست رودخانه درست کند، آن‌وقت چی؟» بابا گفت: «آن‌وقت می‌روم سراغ دو تا خرگوشی که توی باغچه زندگی می‌کنند، هر کدامشان می‌شوند یکی از پاهای من و بپربپر مرا می‌رسانند به تو!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بابا لنگ دراز
نویسنده
مترجمسیده هستی حسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-743730-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بابا لنگ دراز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بابا لنگ دراز

برای دریافت کتاب بابا لنگ دراز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.