معرفی و دانلود کتاب بزبز‌ زنگوله پا

عکس جلد کتاب بزبز‌ زنگوله پا
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بزبز‌ زنگوله پا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بزبز‌ زنگوله پا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بزبز‌ زنگوله پا

کتاب بزبز‌ زنگوله پا، با زبانی ساده و شیرین داستان بزبز زنگوله پا و حوادثی که برای او و بزغاله‌هایش رقم می‌خورد را به تصویر می‌کشد. سوسن طاقدیس به کمک این داستان فضای تخیلی شیرینی را در ذهن کودک ایجاد می‌کند.

موضوع کتاب بزبز‌ زنگوله پا چیست؟

در کتاب بزبز‌ زنگوله پا (the leg belled goatkid) داستان‌های جذابی مانند گرگ برفی، بچه خرس، آش خوش‌‌مزه و... روایت شده که در هر یک از آن‌ها بزغاله‌ها در تلاشند تا خودشان را از گرگ بدجنس نجات دهند. بزغاله‌ها که شنگول، منگول و حبه انگور نام دارند توصیه‌هایی که مادر به آن‌ها کرده را با دقت گوش داده‌اند و به کمک آن با گرگ قصه می‌جنگند و پیروز می‌شوند.

سوسن طاقدیس را بیشتر بشناسیم:

سوسن طاقدیس در سال 1338 در شیراز دیده به جهان گشود. او که نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان است، فعالیت حرفه‌ای خود را با نگارش کتاب بابای من دزد بود شروع کرد و پس از آن آثار متعددی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان به انتشار رساند. قدم یازدهم، زرافه من آبی است، پشت آن دیوار آبی و هزار سال نگاه از جمله این آثار است.

طاقدیس علاوه بر کار داستانی برای کودکان، به شعر نیز علاقه زیادی دارد و در این زمینه فعالیت می‌کند. او اشعار کودکانه‌ی زیبایی به طور پراکنده در مجلات گوناگون در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب بزبز‌ زنگوله پا مناسب چه کسانی است؟

سوسن طاقدیس این کتاب را برای تمامی کودکان دبستانی که علاقه‌مند به داستان حیوانات و همچنین داستان‌های تخیلی هستند به رشته‌ی تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب بزبز‌ زنگوله پا می‌خوانیم:

گرگ ناچار شد که خانه را جارو بزند و گردگیری کند، ظرف‌ها را بشوید، آش هم بپزد. بعد هم از خستگی روی تخت افتاد و منتظر شد که بزغاله‌ها پایین بیایند، اما خیلی زود خوابش برد. بزبز زنگوله یا از راه رسید. گرگ را دید. جارو را برداشت، با آن، گرگ را زد و از خانه بیرون کرد. بزغاله‌ها از سبد پایین آمدند. بعد هم دور هم نشستند، آشی را که گرگه پخته بود خوردند و خندیدند. اما بزبز زنگوله پا، دلش برای گرگه سوخت. یک ظرف آش هم برای او کشید و پشت در گذاشت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بزبز‌ زنگوله پا
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات30
زبانفارسی
شابک978-964-12-0966-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بزبز‌ زنگوله پا

طلوع وحیدی
۱۴۰۱/۸/۲۰
تنوع داستانی داشت اما شاید چون دور از از الگوی قدیمی آن بود بهم نچسبید
زهرا جعفرنژاد
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
جالبه چند تا داستان کوتاه با عکس‌های قشنگ
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب بزبز‌ زنگوله پا

برای دریافت کتاب بزبز‌ زنگوله پا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.