معرفی و دانلود کتاب بابا همین جاست

عکس جلد کتاب بابا همین جاست
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بابا همین جاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بابا همین جاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بابا همین جاست

داستان مصوری که عمیق‌ترین زوایای روحتان را لمس خواهد کرد! کتاب بابا همین جاست درباره‌ی دختری است که پدرش را از دست داده و آرزو دارد او در شب تولدش حضور داشته باشد. مهشید راقمی با کمک تصاویر اثرگذار، با کودکان در سوگ فقدان والدین همدردی کرده و آن‌ها را در عبور از روزهای سخت یاری می‌دهد.

درباره‌ی کتاب بابا همین جاست

کودکان با اینکه کلامی برای وصف فقدان والدین ندارند، این مفهوم را با تمام وجود احساس می‌کنند و کتاب بابا همین جاست، اثری درباره‌ی همین سوگ است. مهشید راقمی در اولین اثر خود دختری را به تصویر کشیده که به دلیل فوت پدرش، احساسی تنهایی دارد و نمی‌تواند از شب تولدش لذت ببرد. او عمیقاً حضور پدرش را آرزو می‌کند که خواسته‌ی محالی است. مادر با مشاهده‌ی حال او و آگاهی از درد دخترش تصمیم به مداخله می‌گیرد و راهی زیرکانه برای جبران نبود پدر انتخاب می‌کند.

نویسنده‌ی کتاب سعی داشته با کمک تصاویری اثرگذار نگاه فرزندان کم‌سن‌وسال به سوگ والدین را تغییر دهد. او به کودکان نشان می‌دهد علی‌رغم نبود عزیزان ازدست‌رفته، یاد آن‌ها همیشه در قلب ما زنده است و اشکالی ندارد گاه با کمک یادگاری‌های جامانده، اندوهمان را تسکین دهیم. اثر پیش‌رو اولین کتاب کودکی است که مهشید راقمی نوشتن و تصویرپردازی آن را برعهده داشته. تصاویر نقش مهمی در روایت ایفا می‌کنند و بی‌تردید بخشی از داستان را باید در میان نقاشی‌ها کشف کرد.

باید توضیح داد والدین، اقوام و خویشان، معلمین یا مربیانی که با کودکان سوگ‌دیده در ارتباط هستند می‌توانند از کتاب بابا همین جاست برای هضم فقدان و سوگ والدین کمک بگیرند. مطالعه‌ی این اثر در کنار کودکان راه ابراز احساسات پنهان را برای آن‌ها هموار می‌سازد، زیرا این داستان که توسط انتشارات پرتقال به چاپ رسیده، همدلی صادقانه و صمیمانه را به آن‌ها هدیه خواهد داد.

کتاب بابا همین جاست برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به کودکان گروه سنی 3 تا 7 توصیه می‌شود.

با مهشید راقمی بیشتر آشنا شویم

او تصویرگر و نویسنده‌ی کتاب‌های کودک و نوجوان است. مهشید راقمی در رشته‌ی گرافیک تحصیل کرده و نزدیک به 20 سال سابقه‌ی کار در نقاشی مینیاتور و تصویرپردازی دارد. آثار راقمی در جشنواره‌های متعدد مورد توجه قرار گرفته‌اند که از برجسته‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برگزیده‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی بلگراد در سال 2009 و 2013
  • برگزیده‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی شارجه، دریافت لوح تقدیر و تندیس افتخار در سال‌های 2013، 2015 و 2016
  • برگزیده‌ی جشنواره‌ی کرواسی در سال 2018
  • برگزیده‌ی مجله‌ی اینترنتی la Casa (فرانسه).

مهشید راقمی در مناسبت‌های گوناگون داور هنری بوده و با ناشران متعددی همکاری کرده است. این تصویرگر برجسته همچنین در نمایشگاه‌های گروهی مختلفی مشارکت داشته که برخی از آن‌ها در کشورهای کره‌ی جنوبی، لبنان، کرواسی، ترکیه، بلگراد و امارات متحده‌ی عربی برگزار شده‌اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بابا همین جاست
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-274-238-6
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بابا همین جاست

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بابا همین جاست

برای دریافت کتاب بابا همین جاست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.