معرفی و دانلود کتاب سفر به مرکز زمین

عکس جلد کتاب سفر به مرکز زمین
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سفر به مرکز زمین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سفر به مرکز زمین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سفر به مرکز زمین

کتاب سفر به مرکز زمین اثر معروف نویسنده بزرگ فرانسوی ژول ورن، از مجموعه داستان‌های مصور است که با تصویرسازی‌های جذاب قصه سفر یک پروفسور به مرکز زمین را بازگو می‌کند.

این کتاب، داستانی عملی و تخیلی دارد و قصه یک پروفسور آلمانی به نام اوتو لیدانبراک است. به اعتقاد او برخی دالان‌های گدازه درون زمین به سمت مرکز آن می‌روند. در کتاب سفر به مرکز زمین (Journey to the Center of the Earth) لیدانبراک به کمک برادرزاده‌اش اکسل و دوستش هانس از یک آتشفشان در ایسلند پایین می‌روند و با ماجراهای مختلفی مثل حیواناتی که متعلق به قبل از تاریخ هستند و همین‌طور خطرات طبیعی روبه‌رو می‌شوند. آن‌ها در نهایت در استرومبولی واقع در جنوب ایتالیا دوباره به سطح زمین برمی‌گردند.

با ژول ورن بیشتر آشنا شویم:

ژول ورن (1905-1828) نویسنده، شاعر و نمایشنامه‌نویس معروف فرانسوی است. او شهرتش را از طریق نگارش داستان‌های علمی-تخیلی به دست آورد. وی دومین نویسنده‌ای است که از سال 1979 تا به امروز، کتاب‌هایش بیشترین ترجمه به زبان‌های مختلف را داشته است. در شروع کار، او بیشتر در بین کودکان طرفدار داشت اما با گذشت زمان مردم بیشتری از کارهای او استقبال کردند. ژول ورن (Jules Verne) حدود 80 داستان بلند و کوتاه و همین‌طور مقاله و رساله پژوهشی نوشته است. از جمله آن‌ها می‌توان به بیست هزار فرسنگ زیر دریا، در مدار ماه، دور دنیا در هشتاد روز، ماجراهای آفریقا، اسرار معدن ذغال سنگ، فانوس دریایی آخر دنیا و... اشاره کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سفر به مرکز زمین
نویسنده
مترجممحمد همت خواه
ناشر چاپیانتشارات عصر اندیشه
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات60
زبانفارسی
شابک978-600-5550-10-8
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سفر به مرکز زمین

برای دریافت کتاب سفر به مرکز زمین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.