معرفی و دانلود کتاب ماجراهای هاکلبری فین

عکس جلد کتاب ماجراهای هاکلبری فین
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای هاکلبری فین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای هاکلبری فین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای هاکلبری فین

کتاب ماجراهای هاکلبری فین نوشته مارک تواین، از مجموعه داستان‌های مصور روایتگر داستان پسربچه‌ای است که سعی دارد برده‌ای را از اسارت نجات دهد.

موضوع کتاب ماجراهای هاکلبری فین (Adventures of Huckleberry Finn) چیست؟

هاکلبری فین یک پسربچه شیطان و فرزندخوانده فردی به نام داگلاس است که او را به مدرسه فرستاده. پدر هاک زمانی سر می‌رسد که او به شدت به درس و مدرسه علاقه پیدا کرده و دوست ندارد از دستش بدهد، به همین دلیل از آمدن پدرش ناراحت و مضطرب می‌شود.

هاک در طول داستان درگیری‌های ذهنی فراوانی با خود دارد و به این نتیجه می‌رسد که رنگ پوست و نژاد نشانه برتری نیست. او با چیزهایی که در تمام زندگی خود آموخته مبارزه می‌کند و تصمیم می‌گیرد رفتار درست و خوبی با سیاه‌پوستان داشته باشد. هاکلبری فین یک سیاه‌پوست را از اسارت نجات می‌دهد و همین فرد به صمیمی‌ترین دوستش تبدیل می‌شود.

با مارک تواین بیشتر آشنا شویم:

ساموئل لانگ هورن کلمنس، نویسنده آمریکایی با نام مستعار مارک تواین (Mark Twain) داستان می‌نوشت. او به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ داستان‌های تخیلی و بزرگ‌ترین طنزنویس ادبیات آمریکا شناخته شده است. مارک در سال 1835 در میسوری ایالت فلوریدا به دنیا آمد. خانواده او در سال 1839 به هانیبال، میسوری، یک دهکده کنار رودخانه می‌سی‌سی‌پی نقل مکان کردند و ساموئل کلمنس برای کار به یک روزنامه و شرکت چاپ رفت.

او تحصیلات رسمی کمی داشت اما هنگام کار در چاپخانه چیزهایی را که لازم داشت، فراگرفت. در سال 1857 تصمیم گرفت کاپیتان یک قایق رودخانه شود. نام نویسندگی او، مارک تواین، از نام قایق به معنی دو کله (واحد اندازه‌گیری عمق آب) است.

در سال 1861 جنگ‌های داخلی، رفت‌وآمد قایق‌های تجاری را در رودخانه می‌سی‌سی‌پی متوقف کرد و کلمنس رودخانه را ترک نمود. او کتاب‌های زیادی نوشت. از جمله شاهزاده و گدا و یک آمریکایی از کانکتیکت در دادگاه آرتورشاه. ساموئل کلمنس در سال 1910 درگذشت.

کتاب ماجراهای هاکلبری فین برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر برای کودکان و نوجوانان که به داستان‌های هیجان‌انگیز علاقه‌مند هستند بسیار جذاب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای هاکلبری فین
نویسنده
مترجممحمد همت خواه
ناشر چاپیانتشارات عصر اندیشه
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات60
زبانفارسی
شابک978-600-5550-07-8
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجراهای هاکلبری فین

خ۲ خ۲۰
۱۴۰۱/۲/۱۹
یادش بخیر.. بچه که بودم همیشه کارتونشو نگاه میکردم و خیلی دوست داشتم و لذت میبردم.. الان هم ک کتابشو خوندم خیلی لذت بردم و یاد زمان بچگییم افتادم.. 😃😃
مونا عاشق آبادی
۱۳۹۹/۱/۲۸
از بهترین رمان‌ای نویسنده آمریکایی، مارک تواین است که بصورت کمیک استریپ در این کتاب به تصویر کشیده شده است.
anesthesia null
۱۳۹۹/۲/۶
خوب بود👍🤩ولی بعضی وقتا اصلا نمی‌فهمیدم چی میگه😑
Elham Masomi
۱۴۰۲/۳/۱۱
تجدید خاطرات، نوستالژی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای هاکلبری فین

برای دریافت کتاب ماجراهای هاکلبری فین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.