معرفی و دانلود کتاب بابایی و اولین روز مدرسه

عکس جلد کتاب بابایی و اولین روز مدرسه
قیمت:
۱۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بابایی و اولین روز مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بابایی و اولین روز مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بابایی و اولین روز مدرسه

مخاطبان خردسال در کتاب بابایی و اولین روز مدرسه، با کودکی آشنا خواهند شد که عاشق بازی کردن در کنار پدر خود است، اما اکنون اولین روز مدرسه‌اش فرا رسیده و باید به‌تنهایی راهی مدرسه بشود. مایک ونوتکا در اثر حاضر وابستگی کودکان دبستانی به والدین خود را مورد توجه قرار داده و کوشیده با این داستان، خوانندگان کودک را برای جدا شدن از والدین و رفتن به مدرسه آماده کند. نامزدی برای جایزه‌ی مینه‌سوتا در سال 2016 از افتخارات این اثر محسوب می‌شود.

درباره‌ی کتاب بابایی و اولین روز مدرسه

اولین روز مدرسه برای بچه‌ها هم تلخ است و هم شیرین! روز اول مدرسه، یعنی پیدا کردن چندین دوست جدید، آشنا شدن با معلمان مهربان و یک دنیا بازی و سرگرمی به همراه هم‌کلاسی‌ها. از طرف دیگر، روز اول مدرسه، یعنی کودک باید چند ساعتی را از محیط خانه و مامان و بابا دور باشد و این موضوع ممکن است موجب ناراحتی، ترس و حتی دلتنگی او بشود. در این حالت چه باید کرد؟ چطور می‌شود کودکان را متقاعد کرد که بدون نگرانی به مدرسه بروند و بپذیرند که در طول ساعات مدرسه، نمی‌توانند در کنار پدر و مادران خود باشند؟ شاید بهره‌گیری از قصه و داستان بهترین راهی باشد که می‌توان به کمک آن دیدگاه بچه‌ها را نسبت به مدرسه دگرگون کرد. یکی از داستان‌هایی که به همین منظور نوشته شده، کتاب بابایی و اولین روز مدرسه (Dad's First Day) است. نگارش این کتاب مصور را مایک ونوتکا (Mike Wohnoutka) به عهده داشته.

معرفی و دانلود کتاب بابایی و اولین روز مدرسه

الیور قهرمان کوچک این داستان محسوب می‌شود که پدر مهربانش را از صمیم قلب دوست دارد. او کل تابستان را همراه با پدرش با بازی و شادی و خنده گذرانده. بااین‌حال، به‌زودی با باز شدن مدارس، باید مثل همه‌ی هم‌کلاسی‌هایش به مدرسه برود. البته الیور کوچولو مدرسه رفتن را دوست دارد. شب قبل از روزی که قرار است به مدرسه برود، بازهم به همراه بابا بازی کرده و وسایل لازم را در کیف مدرسه‌اش قرار داده. صبح اولین روز مدرسه هم حسابی شاد و سرحال از خواب بیدار می‌شود، اما به نظر می‌رسد بابایی با روزهای دیگر کمی فرق کرده. پدر الیور می‌گوید که دلش درد می‌کند اما الیور گوشش به این حرف‌ها بدهکار نیست و فکر می‌کند که پدر هر طور شده باید او را تا مدرسه همراهی کند. حتی بابا چند بار پشت مبل یا پشت درخت قایم می‌شود تا الیور او را نبیند و به‌تنهایی به مدرسه برود اما الیور او را پیدا می‌کند و به‌زور دستش را می‌کشد و پدر را به سمت ماشین می‌برد. برای این‌که ببینید آیا سرانجام بابا هم با الیور به مدرسه می‌رود یا الیور باید تنهایی رهسپار مدرسه بشود، کافی است تا انتهای کتاب بابایی و اولین روز مدرسه با مایک ونوتکا همراه باشید.

هر صفحه از کتاب حاضر مملو از تصاویر رنگارنگی است که هم شخصیت‌ها و اتفاقات داستان را بهتر برای مخاطبان مجسم می‌نمایند و هم خوانندگان را به خود جذب می‌کنند. تصویرگری این اثر را نیز مایک ونوتکا به انجام رسانده. اثر پیش‌رو به کوشش نشر مهرسا و با برگردان سمیه حیدری در اختیار کودکان و تمامی دوستداران ادبیات کودک قرار می‌گیرد.

نکوداشت‌های کتاب بابایی و اولین روز مدرسه

  • تصاویر رنگارنگ کتاب بابایی و اولین روز مدرسه، مخاطبان کودک را به خنده می‌اندازد! (سارا پولاس)
  • کتاب بابایی و اولین روز مدرسه با روایتی منسجم نوشته شده و خوانندگان خردسال را نیز برای رفتن به مدرسه آماده می‌کند. (Kirkus Reviews)

کتاب بابایی و اولین روز مدرسه برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 4 تا 7 سال گروه اصلی مخاطبان کتاب بابایی و اولین روز مدرسه را تشکیل می‌دهند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بابایی و اولین روز مدرسه
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-7924-91-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بابایی و اولین روز مدرسه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بابایی و اولین روز مدرسه

برای دریافت کتاب بابایی و اولین روز مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.