معرفی و دانلود کتاب بازار موفق: اصول و روش‌های کاربردی در موفقیت مالی و کسب و کار

عکس جلد کتاب بازار موفق: اصول و روش‌های کاربردی در موفقیت مالی و کسب و کار
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازار موفق: اصول و روش‌های کاربردی در موفقیت مالی و کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازار موفق: اصول و روش‌های کاربردی در موفقیت مالی و کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازار موفق: اصول و روش‌های کاربردی در موفقیت مالی و کسب و کار

کتاب بازار موفق: اصول و روش‌های کاربردی در موفقیت مالی و کسب و کار نوشته‌ی فردین احمدی به بررسی مواردی از قبیل رموز تبلیغات، اسرار قیمت گذاری، اشتباه رایج در فروش و راه‌های نفوذ در قلب مشتری می‌پردازد.

چرا در یک خانواده، یک فرزند بطور عحیبی در عرض چند سال بسیار ثروتمند و موفق می‌شود و فرزند دیگر نیز در مایحتاج روزانه‌ی خود همیشه درجا می‌زند. مگر این دو از یک خانواده نیستند؟ مگر سر یک سفره نبوده‌اند؟!! مگر از یک پدر و مادر و امکانات مساوی برخوردار نبوده‌اند!!! چه شده که چنین اختلاف فاحشی و زیادی در زندگی این دو نفر رخ داده است!؟

وقتی جامعه را رصد می‌کنیم این سوال مطرح می‌شود که چرا بعضی از اقلیت مردم سریع‌تر و بسیار آسان‌تر پول به دست می‌آورند؟ چرا موفقیت بیشتری کسب می‌کنند؟ سودهای مادی بیشتری مثل اتومبیل، خانه و لباس‌های زیبا به دست می‌آورند و رضایت بیشتری از شغل خود دارند. در حالی که اکثریت مردم موفق نیستند و در کار و زندگی خود عملکرد ضعیفی دارند و مدام ناله و شکایت می‌کنند و دیگران را مقصر این اوضاع نابسامان خود می‌کنند.

اصلی به نام پارِتو در زمینه موفقیت در کسب‌وکار و زندگی می‌گوید طبق این قانون 20 درصد تاجران یا فروشندگان 80 درصد فروش را انجام می‌دهند در نتیجه 80 درصد دیگر تنها 20 درصد بازار را در دست خود دارند. با توجه به این اختلاف باور نکردنی در فروش و درآمد، هدف هر فروشنده در هر حوزه باید این باشد که به جرگه 20 درصد افراد برتر صنعت خود بپیوندند. 20 درصد برتر همیشه خوب می‌فروشند، زندگی بهتری دارند و افراد زیادی به دنبال همکاری با آن‌ها هستند و از کارشان بیشترین لذت را می‌برند. چرا چنین اختلاف‌های بزرگی در عملکرد فروش دارند؟ در کتاب پیش رو شما با مهارت‌ها و اطلاعاتی روبرو خواهید شد تا با کمک آن‌ها بتوانید جزء آن 20 درصد باشید.

در بخشی از کتاب بازار موفق می‌خوانیم:

کارشناسان تحلیل زبان بدن می‌گویند، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در اولین دقایق دیدار تاریخی خود با یکدیگر هر دو به دنبال نشان دادن حس تسلط و کنترل بر اوضاع بودند اما در ابتدای این نشست در سنگاپور مقداری اضطراب را نیز نشان دادند.

کارشناسان زبان بدن می‌گویند که رئیس‌جمهور آمریکا در مدت 13 ثانیه‌ای که برای نخستین بار با کیم جونگ اون دست داد، طبق معمول با اول دراز کردن دست خود و همچنین لمس شانه رهبر کره شمالی حس تسلط و کنترل را نشان داد با این حال کیم جونگ اون نیز که نمی‌خواست عقب بماند با قدرت دست ترامپ را تکان می‌داد و مستقیم به چشمان او در این مدت نگاه می‌کرد.

آلن پیز، یک کارشناس زبان بدن استرالیایی و نویسنده چندین کتاب مطرح در این حوزه گفت: این یک دست دادن مستقیم نبود او اظهار کرد: این دست دادن از نوع بالا و پایین بود و به نوعی نزاع در آن وجود داشت که هر یک طرف دیگر را به سمت نزدیک‌تر به خودش می‌کشید و هر یک از آن‌ها نمی‌خواست به دیگری اجازه دهد که در دست دادن مسلط باشد این در حالی است که ترامپ چند روز قبل از این نشست در اظهاراتی گفته بود که در همان اولین دقایق دیدارش با رهبر کره شمالی از طریق "احساس و تماس" خواهد فهمید که این نشست موفقیت‌آمیز خواهد بود یا خیر برای ترامپ معمولا نشان دادن حس قدرت و تسلط به عنوان یک رهبر جهانی، تاجر و همچنین شخصیت تلویزیونی سابق آسان بوده و او در به کار بردن موثر از زبان بدن مهارت زیادی دارد.

او همچنین در دیدار با رهبر کره شمالی به لحاظ بلندی قد نیز بر او امتیاز داشت هنگامی که هر دوی آن‌ها در کنار به سمت کتابخانه می‌رفتند تا اولین دیدار رو در روی خود را برگزار کنند ترامپ تلاش می‌کرد با گفت و شنود با کیم از تنش‌ها در فضا بکاهد و اجازه دهد که کیم جونگ اون به آرامی کمی جلوتر قدم بردارد با این حال در این گفت‌وگو ترامپ از طریق گذاشتن دستش به روی بدن کیم و همچنین به کار بردن دست خود برای هدایت کیم جونگ اون در اتاق کنترل خود را بر او حفظ کرد با این حال کیم نیز متقابلا با دستش را روی بدن ترامپ قرار داد تا از جانب خود کنترل را اعمال کند به هنگام گفت‌وگو کیم جونگ اون عمدتا به سمت پایین نگاه می‌کرد و گوش فرا می‌داد اما چندبار نیز نگاهش را به بالا دوخت.

پیز گفت: دونالد ترامپ به شکلی آشتی‌جویانه و تقریبا به حالت مطیع صحبت می‌کرد اما زبان بدن او به وضوح نشان می‌داد که در اینجا من مسئول هستم. وی افزود: اگر کسی که این دو نفر را نمی‌شناسد این صحنه را ببیند قطعا خواهد گفت که مرد بزرگ‌تر (ترامپ) پدر و مرد کوچک‌تر (کیم جونگ اون) پسر او است.

فهرست مطالب کتاب

بازار موفق
مقدمه
فصل اول: رموز بازار موفق
هدف
ویزیت موفق
بازار جذاب Attractive market
اندازه بازار Market size
سهم بازار Market share
بازار هدف Target market
تقسیم بازار Market segmentation
فصل دوم: رموز تبلیغات
اصول موفقیت آمیز هر تیم
موثرترین عبارات تبلیغاتی که باعث افزایش فروش می‌شود
نکاتی از کتاب اعترافهای یک تبلیغاتچی
هفت عامل سازنده‌ی برندهای بزرگ
35 شعار برتر تبلیغاتی از برندهای مدرن
راز موفقیت برند زارا
هفت تکنیک برتر برندسازی
فصل سوم: رموز خلاقیت
خلاقیت در کار
چهار عامل موثر در خلاقیت و نوآوری (4P)
مزیت رقابتی
فصل چهارم: اسرار قیمت گذاری
روانشناسی قیمت گذاری: قیمت منصفانه
مارپیچ مرگبار قیمت گذاری
اصول و استراتژی قیمت گذاری
فصل پنجم: رموز فروش و فروشندگی
اصول روانشناسی فروش
"فروش موجود زنده است"
فروش بهتر با ماتریس توسعه
تکنیک توله سگ در فروش
چاشنی فروش
ایجاد نیاز در فروش
اشتباه رایج در فروش
مشخصات فروشنده برتر (موفق)
پنج عامل محرک تصمیم گیری که فروشندگان باید بدانند
متقاعد کردن مردم برای اینکه از شما بخرند
زبان بدن
مسیر route
اصول اولیه طراحی چیدمان فروشگاه
نقش چیدمان در فروش
‌ فرمان‌های فروش ازمتخصصین برجسته
3 اشتباه رایج در مذاکره که حتما باید از آن اجتناب کنید
بایدها و نبایدهای مذاکره
فصل ششم: رموز مشتری
راه‌های نفوذ در قلب مشتری
حقیقت درباره شما و مشتری شما
10 روش برتر برای از دست دادن مشتری
چهار خدمت برای مشتری
نارضایتی مشتری
ترفندی برای تبدیل یک رهگذر به یک مشتری
10 نوع مشتری که هر کسب و کار باید بشناسد
تجربه مشتری از دل تجربه کارکنان بدست می‌آید
استراتژی گربه
فصل هفتم: رموز موفقیت
اهمیت ثبات و پشتکار
امسال زمستان سختی در راه است
مراحل تصمیم گیری
10 قانون کلی آنتونی رابینز
چگونه میتوانید باعث بهبود وضعیت اقتصادی خود شوید؟
“داشتن بالاترین سطح انتظار، کلید موفقیت در هر چیزیست.”
نظر ثروتمندترین فرد چین درباره الگوی فکری فقرا
نکاتی درباره پیشرفت شغلی
مگس را نشانه بگیر و ادرار کن!
منطق مورچه‌ای
سندروم یاک شیوینگ
هوش DQ چیست و چرا مهم است؟
شانس یعنی تلاش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازار موفق: اصول و روش‌های کاربردی در موفقیت مالی و کسب و کار
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-622-209-084-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بازار موفق: اصول و روش‌های کاربردی در موفقیت مالی و کسب و کار

برای دریافت کتاب بازار موفق: اصول و روش‌های کاربردی در موفقیت مالی و کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.