معرفی و دانلود کتاب بازاریابی در ورزش (ویرایش دوم)

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی در ورزش (ویرایش دوم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی در ورزش (ویرایش دوم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی در ورزش (ویرایش دوم)

بازاریابی ورزشی یک دانش بینارشته‌ای است که در رشد و درآمدزایی صنعت فوتبال بسیار تأثیرگذار بوده است. مایکل جی. فچکو، دونالد پی. روی و کنت ای. کلو در کتاب بازاریابی در ورزش (ویرایش دوم) از انواع روش‌های رشد کسب‌وکارهای ورزشی و فرصت‌های شغلی خوبی که در این زمینه در انتظار شماست خواهند گفت.

درباره‌ی کتاب بازاریابی در ورزش (ویرایش دوم)

امروزه ورزش یکی از پردرآمدترین صنعت‌های جهانی محسوب می‌شود و همین مسئله بیانگر اهمیت وجود بازاریابان آگاه در این حوزه است؛ چراکه این افراد می‌توانند با چالش‌های مسیر به خوبی روبه‌رو شوند و راهکارهای مناسبی برای توسعه‌ی صنعت ورزش بیابند. در کتاب بازاریابی در ورزش (ویرایش دوم) (Sports Marketing)، نوشته‌ی مایکل جی. فچکو (Michael J. Fetchko)، دونالد پی. روی (Donald P. Roy) و کنت ای. کلو (Kenneth E. Clow)، با تمامی الزامات موجود در یک کسب‌وکار موفق ورزشی آشنا خواهید شد.

در این کتاب ضمن آن‌که ارتباط میان دو رشته‌ی ورزش و بازاریابی را درک می‌کنید، با تاریخچه‌ی این دو رشته و عوامل رشد و پیشرفت آن‌ها آشنا خواهید شد. در حقیقت در کتاب حاضر در عین پرداختن به مفاهیم و استراتژی‌های ورزشی، در جریان نظرات تخصصی بسیاری از بازاریابان ورزشی، مدیران اجرایی موفق در حوزه‌ی رسانه و افراد برجسته در دیگر حوزه‌های کسب‌وکار ورزشی نیز قرار می‌گیرید.

از جمله اهداف کتاب بازاریابی در ورزش (ویرایش دوم) ایجاد حس مشارکت فعال در دانشجویان این حوزه است. در حقیقت آموزه‌های این کتاب با ذکر موقعیت‌های کاری مختلف بازاریابان ورزشی، به ایجاد تفکر انتقادی در افراد فعال در این صنعت کمک خواهد کرد.

از ویژگی‌های برجسته‌ی کتاب حاضر باید به وجود تصاویر موضوع‌محور در ابتدای هر فصل اشاره کرد. این تصاویر کمک می‌کنند ذهن مخاطب آمادگی لازم را برای درک مطالب هر فصل پیدا کند. آوردن مثال‌های متعدد از رویدادهای ورزشی و فعالیت‌های موجود در این صنعت از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی کتاب بازاریابی در ورزش (ویرایش دوم) محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که در بخش «چشم‌انداز» کتاب پرسش و پاسخ‌هایی با متخصصان بازاریابی ورزشی در اختیار خوانندگان کتاب قرار گرفته است.

درنهایت باید گفت که این کتاب می‌تواند یک منبع آموزشی مناسب برای کسانی باشد که مایل‌اند در آینده‌ی نزدیک یک کسب‌وکار ورزشی پردرآمد راه بیندازند. به همین منظور در فصل پایانی کتاب با فرصت‌های شغلی مناسب در این زمینه آشنا می‌شوید.

کتاب بازاریابی در ورزش (ویرایش دوم) ترجمه‌ی جواد فسنقری، محمدرضا معین فرد، علی اکبر خوشنویس زارچ و مژده پالیک است که از سوی انتشارات مبانی منتشر شده است.

کتاب بازاریابی در ورزش (ویرایش دوم) مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید یک کسب‌و‌کار ورزشی راه بیندازید، در این زمینه به دیگران مشاوره بدهید، یا به واسطه‌ی تحصیلات در یکی از رشته‌های ورزش و بازاریابی مایل‌اید در این زمینه کسب اطلاعات کنید، این کتاب را به عنوان یک منبع معتبر و جامع جدی بگیرید.

با نویسندگان کتاب بازاریابی در ورزش (ویرایش دوم) بیشتر آشنا شویم

مایکل جی. فچکو رئیس و مدیرعامل آژانس بازاریابی «ISM USA» است و علاوه‌براین مدیریت مرکز پیتسبورگ را در دانشگاه پوینت پارک ایالات متحده بر عهده دارد. او در این مرکز در زمینه‌ی رسانه‌های ورزشی و بازاریابی فعالیت می‌کند.

دونالد پی. روی استاد بازاریابی در دانشگاه ایالتی تنسی آمریکا است و کنت ای. کلو، به عنوان استاد بازاریابی در کالج مدیریت بازرگانی در دانشگاه لوئیزیانا - مونروی آمریکا تدریس می‌کند.

در بخشی از کتاب بازاریابی در ورزش (ویرایش دوم) می‌خوانیم

نقطه‌ی شروع یک برنامه ارتباطی استراتژیک باید مشخص کند که کدام بخش‌های بازار هدف باید تحت تأثیر قرار گیرد. تعریف بازار هدف برای کمپین ارتباطات یک‌پارچه بازاریابی به دو دلیل ضروری است. اول این‌که، منابع برای تاکتیک‌های ارتباطی محدود هستند، بنابراین بهتر است اولویت‌بندی کنید که کدام گروه از مصرف‌کنندگان، مخاطبان هدف خواهند بود. در حوزه‌ی ورزش، یک ملاحظاتی که باید در سطوح گسترده مورد توجه قرار بگیرد این است که آیا باید افراد غیرهوادار هدف قرار بگیرند یا خیر. باوجود همه‌ی این‌ها، معمولاً درصد جمعیتی که به‌عنوان غیرهوادار طبقه‌بندی می‌شوند، بسیار بیشتر از درصد هواداران ورزشی است. این موضوع باعث می‌شود تا سرمایه‌گذاری بر روی فعالیت‌های بازاریابی برای جلب توجه افرادی که علاقه‌ی چندانی به ورزش ندارند و یا اصلاً علاقه‌مند نیستند یک کار همراه با ریسک باشد. بنابراین تصمیم‌گیری‌ها در زمینه‌ی ارتباطات برند باید متمرکز بر بخش‌هایی باشد که تبدیل آن‌ها به مصرف‌کنندگان بیش‌تر امکان‌پذیر می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
ویژگی‌ فصل‌های کتاب
تقدیر و تشکر
مقدمه
فصل 1: ارتباط بازاریابی و ورزش
فصل 2: مصرف تفریحات ورزشی
فصل 3: محیط بازاریابی
فصل 4: بخش‌بندی مخاطبان ورزش
فصل 5: ایجاد یک برند مناسب
فصل 6: استراتژی محصول
فصل 7: بازاریابی تجربی
فصل 8: استراتژی‌های ارتباطی برند
فصل 9: کمپین‌های ارتباطی برند
فصل 10: کانال‌های ارتباطی
فصل 11: بازاریابی مرتبط با حمایت مالی
فصل 12: اندازه‌گیری عملکرد برند ورزشی
فصل 13: تحویل تجارب ورزشی
فصل 14: آماده‌سازی بازاریابان ورزشی آینده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی در ورزش (ویرایش دوم)
نویسنده، ،
مترجمجواد فسنقری، محمدرضا معین فرد، علی اکبر خوشنویس زارچ، مژده پالیک
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات393
زبانفارسی
شابک978-622-6882-79-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی در ورزش (ویرایش دوم)

برای دریافت کتاب بازاریابی در ورزش (ویرایش دوم) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.