معرفی و دانلود کتاب بازگشت مردگان: 13 حقیقت درباره‌ی دنیای ارواح

عکس جلد کتاب بازگشت مردگان: 13 حقیقت درباره‌ی دنیای ارواح
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازگشت مردگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازگشت مردگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازگشت مردگان: 13 حقیقت درباره‌ی دنیای ارواح

کتاب بازگشت مردگان نوشته‌ی ایمی برونی، یکی از محققان برجسته‌ی علوم ماوراء‌الطبیعه در جهان است. نویسنده‌ در طول سال‌ها تحقیق و تجربه‌ی دست اول خود، مطالب زیادی در مورد ارواح آموخته است و حالا بینشی را که به دست آورده، در یک کتاب راهنما با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. برونی رویکرد منحصربه‌فردی برای تعامل با ارواح مردگان دارد و این رویکرد را به همه‌ی آن‌هایی که علاقه دارند با مردگان روبه‌رو شوند، معرفی می‌کند.

درباره‌ی کتاب بازگشت مردگان

شاید شما هم از آن دسته کودکانی بوده‌اید که به قصه‌های اشباح و ارواح علاقه داشته‌ و از خواندن کتاب‌های ترسناک در شب‌های بارانی و برفی زمستان لذت می‌بردید. گذشته از دنیای کودکانه و کتاب‌های داستان، ایمی برونی (Amy Bruni) محققی برجسته‌ در زمینه‌ی علوم ماوراء‌الطبیعه است که به شما می‌گوید تمام آن داستان‌های ترسناک ریشه‌ در واقعیات داشته‌اند و در حقیقت دنیای ارواح و مردگان آنقدرها هم دور از ما زندگان نیست! کتاب بازگشت مردگان (Life with the Afterlife: 13 Truths I Learned about Ghosts) مملو از داستان‌های حیرت‌انگیز و عمیقاً تکان‌دهنده از تلاش‌های ایمی برونی برای درک بهتر مردگانی‌ست که هنوز کاملاً دنیای زندگان را ترک نکرده‌اند. از اولین برخوردها و تجربه‌های فراطبیعی او در دوران کودکی‌اش گرفته، تا سال‌های حضورش در اپیزودهای متوالی برنامه‌ی شکارچیان ارواح، سفرهای ماوراء‌الطبیعه به برخی از بدنام‌ترین مقاصد جن‌زده در آمریکا و شغل فعلی‌اش در «کانال‌های مسافرتی ارواح».

معرفی و دانلود کتاب بازگشت مردگان

ایمی برونی از کودکی شیفته‌ی ارواح بود. او در کتاب بازگشت مردگان درباره‌ی برخوردهای خود و اعضای خانواده‌اش با ارواحی توضیح می‌دهد که در خانه‌شان در کالیفرنیای آمریکا حضور داشتند و درباره‌ی مسیری که او را به سمت حرفه‌اش در زمینه‌ی انجام تحقیقات ماوراء‌الطبیعه سوق داد صحبت می‌کند. برونی تجربیات عجیبی را از سر گذرانده و در بزرگسالی نیز سفرهای متعددی به سراسر کشور داشته تا با ارواح بیشتری ارتباط بگیرد. به عقیده‌ی او ارواح هم همان آدم‌ها هستند که گاهی فقط نیاز به شنیده شدن دارند و شاید به همین دلیل است که او علاقه‌ی زیادی به ارتباط گرفتن با آن‌ها دارد. کتاب پیش رو در قالب تحقیقات ماوراء‌الطبیعه، گزارش‌ها و بیان تجربیات شخصی به نگارش درآمده است و همین ویژگی، مطالب نویسنده را جذاب‌تر و خواندنی‌تر کرده است. ضمن اینکه در جای‌جای کتاب نقل‌قول‌هایی از افراد در زمینه‌ی علوم ماوراء‌الطبیعه وجود دارد که گواهی بر طیف گسترده‌ی باورها و نظریه‌ها در این زمینه است.

ایمی برونی در کتاب بازگشت مردگان، خوانندگانش را تشویق می‌کند تا خودشان هر آنچه را که باور دارند، پیدا کنند و اجازه ندهند که دیگران بر آن‌ها تأثیر بگذارند. او در مورد مکان‌های زیادی که امکان ارتباط با ارواح در آن‌ها وجود دارد، صحبت می‌کند و حقایق سرگرم‌کننده‌ی زیادی را با خوانندگان در میان می‌گذارد. کتاب پیش رو در سیزده فصل به رشته‌ی تحریر درآمده که در ادامه به برخی از عناوین فصول مختلف آن اشاره خواهد شد: «ارواح هم مثل ما زنده‌ها هستند»، «ارواح نمی‌خواهند شما را بترسانند»، «شکار ارواح یک سرگرمی است نه یک شغل»، «شما نمی‌توانید به ارواح امر و نهی کنید (هرگز)»، «چیزی به اسم دستگاه ردیاب ارواح وجود ندارد» و... .

یاشار مجتهدزاده کتاب بازگشت مردگان را به فارسی برگردانده و انتشارات سبزان آن را منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

نکوداشت‌های کتاب بازگشت مردگان

  • یک راهنمای میدانی برای تمام چیزهایی که در شب اتفاق می‌افتد. کنجکاوی بی‌حدومرز ایمی در رابطه با ناشناخته‌ها مانند یک چراغ‌قوه‌ی درخشان در تاریک‌ترین شب می‌درخشد. (جاش گیتس، میزبان برنامه‌ی اکسپدیشن ناشناخته)
  • ایمی برونی یکی از برجسته‌ترین محققان ماوراء‌الطبیعه در جهان است. او در اولین کتاب خود دانش گسترده‌اش را در مورد ارواح و تجربه‌ی خود در برخورد با زندگی پس از مرگ را به اشتراک می‌گذارد. این را از من بپذیرید: ارواح این کتاب را خیلی دوست دارند! (چیپ کافی، شخصیت تلویزیونی)
  • سبک مکالمه‌ی برونی خاص است و نکاتی درباره‌ی ارتباط با ارواح ارائه می‌دهد، به علاوه این واقعیت که او هیچ تلاشی برای جلب نظر غیرمعتقدان نمی‌کند، بسیار جالب است. این کتاب به هر کسی که به ماوراء‌الطبیعه علاقه‌مند است، به عنوان یک منبع مطالعه‌ی عالی پیشنهاد می‌شود. (بوک‌لیست)
  • مملو از داستان‌های شگفت‌انگیز و عمیقاً تکان‌دهنده... فوق‌العاده، تأمل‌برانگیز، ذاتاً جذاب و خواندنی. (Midwest Book Review)
  • وقتی صحبت از ارتباط با ارواح و تحقیق در مورد ماوراء‌الطبیعه به میان می‌آید، هیچ‌کس از ایمی قانونمندتر نیست. رویکرد عمل‌گرایانه‌ی او به موضوعی که اغلب ترسناک است، بسیار معقول و واقعی‌ست. اگر می‌خواهید کتاب خوبی در این زمینه بخوانید، اثر حاضر را به شما پیشنهاد می‌دهم. (جک آزبورن)

کتاب بازگشت مردگان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های ارواح واقعی و افرادی که در مورد آن‌ها تحقیق می‌کنند علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را بخوانید.

در بخشی از کتاب بازگشت مردگان: 13 حقیقت درباره‌ی دنیای ارواح می‌خوانیم

داستان زندگی والت دیزنی با یک موش آغاز شد و داستان من با یک روح. وقتی بچه بودم، همه‌ی اعضای خانواده‌ام این واقعیت را پذیرفته بودند که خانه‌ی ما در آلامدای کالیفرنیا در تسخیر ارواح است. از همان روز اول که به آن خانه‌ی ییلاقی نقل‌مکان کردیم، واضح بود که ارواح در آنجا حضور دارند، ولی والدین من خیلی راحت با این قضیه کنار آمدند. در واقع، آن‌ها همواره من، برادر و دو خواهر دیگرم را تشویق می‌کردند که از چیزهای ناشناخته ترس نداشته باشیم. همیشه حضور ارواح را در خانه‌ی خود احساس می‌کردیم و درباره‌ی آن‌ها با یکدیگر به گفت‌وگو می‌پرداختیم. مخصوصاً مادرم مدام روح پسربچه‌ی کوچکی را می‌دید که جست‌وخیز می‌کند و از یک اتاق به اتاق دیگر می‌دود. پدرم به پدیده‌های ماورایی علاقه‌ی زیادی داشت و این اتفاقات از نظر ما چیز خیلی عجیب و ترسناکی نبود. همه‌ی ما به وجود ارواح باور داشتیم و پذیرفته بودیم که آن‌ها گاهی سر از خانه‌ی ما درمی‌آورند. این موضوع برای من کاملاً عادی و معمولی بود. بله، کاملاً عادی و معمولی.

شاید الآن کمی عجیب به نظر برسد، ولی این طرز فکر دریچه‌ای به دنیایی کاملاً جدید را برای من گشود. من به‌گونه‌ای بزرگ شدم که پذیرای این ایده باشم که در این دنیا چیزهای غیرقابل توضیح زیادی وجود دارند و همچنین یاد گرفتم از مواجهه با این پدیده‌ها ترسی به دل راه ندهم. این طرز فکر سبب شد در مسیری تازه به‌سوی یک دنیای شگفت‌انگیز قرار بگیرم، مسیری که وقتی یک دختربچه‌ی بی‌خیال در دهه‌ی هشتاد بودم و تا دیروقت در تاریکی مشغول بازی می‌شدم، اصلاً فکرش را هم نمی‌کردم.

برای همین، وقتی یک شب مردی را دیدم که سه متر بالاتر از زمین در مقابل یک پنجره ایستاده بود و لباسی عجیب به تن داشت که تا آن زمان ندیده بودم، بلافاصله متوجه شدم که یک روح دیده‌ام. ولی اصلاً از دیدن چنین صحنه‌ای وحشت‌زده نشدم.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
معرفی: به دنیای عجایب خوش آمدید
فصل اول: ارواح هم مثل ما زنده‌ها هستند
فصل دوم: ارواح نمی‌خواهند شما را بترسانند
فصل سوم: شکار ارواح یک سرگرمی است نه یک شغل
فصل چهارم: شما نمی‌توانید به ارواح امر و نهی کنید (هرگز)
فصل پنجم: چیزی به اسم دستگاه ردیاب ارواح وجود ندارد
فصل ششم: همیشه پای یک روح در میان نیست
فصل هفتم: هیچ روش واحدی برای پیدا کردن ارواح وجود ندارد
فصل هشتم: مراقب ارواح سرگردان باشید (یا نباشید)
فصل نهم: یک زندان تسخیرشده ترسناک‌ترین مکان ممکن برای بازدید نیست
فصل دهم: اگر ارواح واقعاً وجود دارند، پس پاگنده هم احتمالاً وجود دارد
فصل یازدهم: به یک دهکده‌ی تسخیرشده نیاز داریم
فصل دوازدهم: نیازی به اثبات وجود ارواح نیست
فصل سیزدهم: هر چیزی را که می‌خوانید باور نکنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازگشت مردگان: 13 حقیقت درباره‌ی دنیای ارواح
نویسنده
مترجمیاشار مجتهدزاده
ناشر چاپیانتشارات سبزان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-600-117-692-0
موضوع کتابکتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازگشت مردگان

رضا قهرمانی
۱۴۰۳/۱/۲۶
اگر بخواندن کتابهای روحی علاقمند باشید خیلی از خوندنش لذت خواهید برد من خودم در یک نشست خوندم البته من عاشق سینه چاک این نوع کتاب های ماورایی و ارتباط با ارواح هستم و بیش از صد عنوان کتاب در این زمینه مطالعه کردم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب بازگشت مردگان

برای دریافت کتاب بازگشت مردگان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.