معرفی و دانلود کتاب شکارچیان ارواح

عکس جلد کتاب شکارچیان ارواح
قیمت:
۶۶,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شکارچیان ارواح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شکارچیان ارواح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شکارچیان ارواح

رابرت دیوید چیس کتاب شکارچیان ارواح را براساس تحقیقات اد و لورِین وارِن به رشته‌ی تحریر درآورده است. این‌دو محقق تمام زندگی خود را وقف مطالعه‌ی اسرار ماوراءالطبیعه و امور غیبی کرده و به نتایج بسیار جالب و درعین‌حال رعب‌آوری در این زمینه دست پیدا کرده‌اند. با الهام از تجربیات واقعی وارن‌ها، کتاب‌های پرفروش دیگری نیز نوشته و فیلم‌های سینمایی موفقی از جمله آنابل ساخته شده است.

درباره‌ی کتاب شکارچیان ارواح

داستان‌های مربوط به جن و ارواح و علوم غریبه همیشه طرفداران زیادی داشته‌اند و می‌توان ادعا کرد که عده‌ی بسیاری حتی به حقیقی بودن این ماجراها اعتقاد دارند. این گروه از مردم که عده‌شان کم هم نیست ادعا می‌کنند که ارواح فصل‌ها را نمی‌شناسند، به هیچ مرزی احترام نمی‌گذارند و کوچک‌ترین رحمی ندارند. پس بهتر است حسابی مراقب باشید؛ نه با کنجکاوی به قلمروشان وارد شوید و نه سهل‌انگارانه وجودشان را انکار کنید!

معرفی و دانلود کتاب شکارچیان ارواح

اِد وارن (Ed Warren) و لورین وارن (Lorraine Warren) دو تن از مشهورترین و معتبرترین جن‌شناسان جهان در دهه‌های 70 و 80 میلادی بودند که سال‌های متمادی را به کاوش، احراز هویت، و مستندسازی قطعی موارد بی‌شماری از پدیده‌های ماورایی اختصاص داده‌اند. بعدتر این زوج کنجکاو به دلیل استفاده نکردن از تکنیک‌های داده‌های علمی مورد انتقاد قرار گرفتند اما با توجه به این حقیقت که روایاتشان به‌شکل قابل‌توجهی بر میزان حساسیت بالا و تخیل قوی لورین متکی بود، با استقبال زیادی مواجه شدند. فیلم‌های سینمایی زیادی از جمله «وحشت در آمیتی‌ویل»، «آنابل» و «جن‌زدنی در کنتیکت» با الهام از تجربیات واقعی این زوج ساخته شده‌اند و همچنین کتاب‌های پرفروشی براساس تحقیقات آن‌ها نوشته و روانه‌ی بازار کتاب شده است. کتاب شکارچیان ارواح (Ghost Hunters) به‌قلم رابرت دیوید چیس (Robert David Chase) نیز یکی از آن موارد است.

در کتاب شکارچیان ارواح روایت‌هایی را از محوطه‌ی آکادمی نظامی ایالات متحده در وست‌پوینت نیویورک تا جنگل‌های مخفی و تاریک تنسی خواهید خواند و کاملاً بی‌پرده و بی‌واسطه با موجودات ناشناخته، شوم و ناپاک و رازهایشان رویارو خواهید شد. رابرت دیوید چیس داستان‌هایی را از زبان دختران نوجوانی نقل کرده که با شیطان‌پرستی اجدادشان درگیر شده، چوب اعتقادات آن‌ها را خورده‌ و قربانی وحشتناک‌ترین اجنّه و ارواح شده‌اند! نیرویی ترسناک و مخوف که کل یک دهکده را محاصره کرده و به‌شکلی توقف‌ناپذیر به کشتار اهالی آن مشغول است؛ اد و لورین وارن شما را با حقایقی آن‌قدر شیطانی و ویرانگر روبه‌رو می‌کنند که تصوری جز جهنمی بودن برای آن‌ها نخواهید داشت.

معرفی و دانلود کتاب شکارچیان ارواح

رابرت دیوید چیس کتاب شکارچیان ارواح را در پانزده فصل به رشته‌ی تحریر درآورده است. مطالب ارائه‌شده در آن بسیار شفاف هستند و می‌توان ادعا کرد که یک خوراک لازم برای فکر کردن در مورد چگونگی تجربه و تفسیر دیگران از جهان را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. هر فصل از کتاب پیش رو مربوط به یک ماجراجویی و تحقیق متفاوت و همانطور که از داستان‌های ارواح انتظار می‌رود، بسیار سرگرم‌کننده است. از عناوین موجود در کتاب می‌توان به «وست پوینت»، «یک قتل فجیع»، «جن‌گیری و دختر جوان»، «حمله‌ی اهریمن»، «تاریکی فرامی‌رسد»، «کشیش وحشت‌زده»، «دهکده‌ی جن‌زده» و... اشاره کرد.

کتاب شکارچان ارواح با بخش «معرفی» آغاز می‌شود و خوانندگان را به روزی می‌برد که خبری مربوط به یکی از معتبرترین آکادمی‌های نظامی آمریکا یعنی وست‌پوینت در نیویورک‌تایمز منتشر شد. خبر جنجالی چهار روز تمام، در سرخط خبرهای رادیو، تلویزیون و مطبوعات جهان قرار داشت و در مرکز آن یک زوج میانسال به نام‌های اد و لورین وارن با حرفه‌‌ی شیطان‌شناسی‌ بودند! اما ماجرا چه بود و چه اتفاقی افتاده بود که این زوج را به صدر اخبار برده و فعالیتشان را در این زمینه برای همه محرز کرده بود؟ با کتاب رابرت دیوید چیس همراه باشید تا از این ماجرا و چندین ماجرای ترسناک دیگر سردربیاورید و حسابی سرگرم شوید.

یاشار مجتهدزاده کتاب شکارچیان ارواح را به فارسی برگردانده و انتشارات سبزان آن را منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

نکوداشت‌های کتاب شکارچیان ارواح

  • مطالعه‌ی این کتاب بسیار سرگرم‌کننده و جالب بود. اِد و لورین وارن ترسناک‌ترین تجربیات خود را با خوانندگانشان در میان می‌گذارند. (وندی، نظرات گودریدز)
  • کتابی بسیار جالب برای هر کسی که به ماوراءالطبیعه علاقه‌مند است، به خصوص اگر می‌خواهید موجودات شیطانی را تحریک و بیدار کنید! (لی اسمیت، نظرات ستاره‌دار آمازون)

کتاب شکارچیان ارواح برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به علوم ماوراءالطبیعه و داستان‌های ارواح و شیاطین علاقه دارید، این کتاب برای شماست!

در بخشی از کتاب شکارچیان ارواح می‌خوانیم

هیچ مؤسسه‌ای در آمریکا به اندازه‌ی آکادمی نظامی وست‌پوینت در ایالت نیویورک معتبر و قابل‌توجه نبوده است. وست‌پوینت در سال 1802 و پس از اینکه جورج واشینگتن به اهمیت یک‌چنین آکادمی‌ای اشاره کرده بود تأسیس شد. تاریخ هیچ مؤسسه‌ای در جهان با وست‌پوینت قابل مقایسه نیست. افراد مشهور زیادی از این آکادمی فارغ‌التحصیل شده‌اند، از جمله استون‌وال جکسون، رابرت ای لی و دوایت دیوید آیزنهاور.

این آکادمی - که فارغ‌التحصیلانش آن را د پوینت صدا می‌زنند - در تربیت مردان و زنان سخت‌کوش و واقع‌گرا که هیچ اعتقادی به تخیل و رؤیاپردازی ندارند شهرت دارد. پس می‌توانید تصور کنید چه حسی به من و لورین دست داد وقتی یکی از همین افراد سخت‌کوش و واقع‌گرا با ما تماس گرفت و گفت یکی از ساختمان‌ها در وست‌پوینت توسط ارواح خبیث تسخیر شده است...

سال 1972 بود... در آن زمان ما یک مدیر برنامه داشتیم که برنامه‌های سخنرانی‌های ما را مدیریت می‌کرد. مدیر برنامه‌ی ما، قبل از اینکه حتی یک کلمه درباره‌ی ارواح در وست‌پوینت شنیده باشد، به درخواست چند کارمند و دانشجو برنامه‌ای برای سخنرانی ما در آنجا ترتیب داده بود. خیلی خوشحال شدیم... ما هم مثل هر آمریکایی دیگری ارزش و احترام خاصی برای آکادمی‌های نظامی کشور قائل هستیم. بنابراین، از اینکه قرار بود برای چنین افرادی از شغل و حرفه‌ی خود بگوییم خیلی هیجان داشتیم.

فوراً دعوت را پذیرفتیم و به ما گفتند که در روز مقرر، یک ماشین نظامی ما را از درِ منزل سوار خواهد کرد. سخنرانی‌های زیادی برای مخاطبان مختلف از هر گروه و دسته‌ای داشتیم و تنها تعداد اندکی از آن‌ها برایمان دلهره‌آور بود. هر دو اعتراف کردیم که سخنرانی در آن روز خاص یکی از همین سخنرانی‌های سخت بود. بالاخره هر چه بود باید در وست‌پوینت سخنرانی می‌کردیم.

فهرست مطالب کتاب

معرفی
فصل اول: وست پوینت
فصل دوم: یک قتل فجیع
فصل سوم: پاگنده
فصل چهارم: جین سیمور
فصل پنجم: جن‌گیری و دختر جوان
فصل ششم: قاتلی در مه
فصل هفتم: حمله‌ی اهریمن
فصل هشتم: ناگفتنی
فصل نهم: تاریکی فرامی‌رسد
فصل دهم: کشیش وحشت‌زده
فصل یازدهم: آمیتی‌ویل
فصل دوازدهم: دهکده‌ی جن‌زده
فصل سیزدهم: پلیس مستأصل
فصل چهاردهم: حمله‌ی دسته‌جمعی ارواح
فصل پانزدهم: گفتار نهایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شکارچیان ارواح
نویسنده
مترجمیاشار مجتهدزاده
ناشر چاپیانتشارات سبزان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-600-117-650-0
موضوع کتابکتاب‌های ماوراء الطبیعه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شکارچیان ارواح

A Yeganafard
۱۴۰۳/۱/۲۸
برای علاقمندان به داستانهای ماورایی دنبال کردن داستانهای اد، و، لورین خالی از لطف نیست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب شکارچیان ارواح

برای دریافت کتاب شکارچیان ارواح و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.