معرفی و دانلود کتاب بازی‌‌های چتر رنگین کمان

برای دانلود قانونی کتاب بازی‌‌های چتر رنگین کمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازی‌‌های چتر رنگین کمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازی‌‌های چتر رنگین کمان

کتاب بازی‌‌های چتر رنگین کمان نوشته‌ی تاد استرانگ و دیل ن. لیفوره، یک وسیله‌ی بازی ساده و کم هزینه به نام «چتر رنگین‌کمان» را معرفی می‌کند که عموم مردم به راحتی می‌توانند خود آن را بسازند. این کتاب کودکان شما را با بازی‌های مهیجی آشنا می‌سازد که هم مهارت‌های اجتماعی و حرکتی‌شان را تقویت می‌کند و هم باعث افزایش تناسب اندام و شادی آن‌ها می‌شود.

درباره کتاب بازی‌‌های چتر رنگین‌کمان

تاد استرانگ و دیل ن. لیفوره قرار است به شما بازی‌هایی با «چتر رنگین‌کمان» را به شما آموزش دهند. احتمالاً در آغاز که می‌خواهید بازی‌های چتر رنگین‌کمان را اجرا کنید، با وجود پنجاه‌ بازی گوناگون ممکن است احساس سردرگمی کنید؛ از همین رو تاد استرانگ (Todd Strong) و دیل ن. لیفوره (Dale N. LeFevre) در کتاب بازی‌‌های چتر رنگین‌کمان (Parachute Games) در این زمینه گام‌به‌گام به شرح بازی‌ها پرداخته‌اند و کار را برای شما سهل‌تر کرده‌اند.

اکنون زمان آن فرا رسیده که چترهای رنگین‌کمانی که تاکنون در انبار نگهداری می‌کرده‌اید را دوباره استفاده کنید. اگر مربی هستید و یا به تفریح و بازی علاقه‌ دارید، این کتاب باعث خواهد شد از چتر رنگین‌کمان استفاده کنید و اگر تا‌به‌حال با آن بازی نکرده‌اید، تشویق خواهید شد تا همین امروز یک چتر رنگین‌کمان تهیه کنید و این سرگرمی را با بازیکنان خود به اشتراک بگذارید.

چه مبتدی باشید و چه قبلاً بازی‌های چتر رنگین‌کمان را انجام داده باشید، مطمئن باشید کتاب بازی‌‌های چتر رنگین‌کمان، بازی‌های جدیدی به شما می‌آموزد. این اثر همچنین به شما یاد می‌دهد که چگونه بازی‌ها را به دیگران آموزش دهید.

ایده‌ی این کتاب زمانی شکل گرفت که نویسندگان آن یعنی تاد استرانگ و دیل ن. لیفوره، بازی بچه‌های دبستانی با چتر رنگین‌کمان را نگاه می‌کردند. آن‌ها شور و اشتیاق بچه‌ها و معلمان را دیدند و از همین‌ رو تصمیم گرفتند تا تجربیات و اشتیاق خود را با کتاب بازی‌های چتر رنگین‌کمان با دیگران نیز به اشتراک بگذارند و افراد بیشتری را با این فعالیت‌های جذاب آشنا کنند.

کتاب حاضر دو بخش دارد: بخش اول شامل نکاتی است که کمک می‌کند بازی‌های ارائه‌شده در کتاب به بازی‌هایی سالم و هیجان‌انگیز تبدیل شوند. در فصل اول در مورد مزایای بازی چتر رنگین‌کمان صحبت شده و وسایل کم‌هزینه‌ای پیشنهاد می‌شود که به تکمیل فعالیت‌های شما کمک می‌کند. در فصل دوم به نکات مهم در مورد نحوه‌ی اجرای بازی‌ها پرداخته می‌شود. کتاب بازی‌‌های چتر رنگین‌کمان شما را با سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف هدایت بازی آشنا می‌کند. در فصل سوم بازی‌ها براساس مهارت‌ها فهرست شده‌اند. فصل چهارم شامل نکاتی است که زمان خرید چتر رنگین‌کمان باید در نظر داشته باشید.

از زمانی که نخستین ویرایش کتاب پیش‌ رو منتشر شده، محبوبیت چترهای رنگین‌کمان رو به افزایش بوده است. امروزه چترهای رنگین‌کمان با طرح‌هایی جدید تولید می‌شوند، اما باید گفت که شکل اصلی بازی تغییر نکرده است. فصل چهارم در مورد این چترهای جدید است و جدیدترین اطلاعات در مورد خرید و نگهداری آن‌ها را ارائه می‌کند.

در بخش دوم کتاب بازی‌‌های چتر رنگین‌کمان، نویسندگان فهرستی کامل از بازی‌های محبوب خود را گنجانده‌اند و برای یادگیری بهتر تصاویر همراه با توضیحات ارائه شده‌اند. در فصل پنجم سه جلسه بازی معرفی می‌شود؛ بازی‌ها براساس سطح فعالیت تقسیم‌بندی شده‌اند و سطح فعالیت کم به زیاد از فصل پنجم تا هفتم ارائه می‌شوند. در انتها راهنمای بازی به شما کمک می‌کند بازی متناسب با خود را پیدا کنید.

کتاب بازی‌‌های چتر رنگین‌کمان مناسب چه کسانی است؟

بازی‌های این کتاب برای تمامی کودکان جذاب و سرگرم‌کننده است؛ از همین رو مطالعه‌ی آن به والدین، مربیان کودک و معلم‌های تربیت بدنی پیشنهاد می‌شود.

با نویسندگان کتاب بازی‌های چتر رنگین‌کمان بیشتر آشنا شویم

تاد استرانگ دارای مدرک کارشناسی‌ارشد در حوزه‌ی تفریح و سرگرمی از دانشگاه ایالت کالیفرنیا و دو مدرک کارشناسی‌ارشد در حوزه‌ی آموزش تجربی و آموزش بزرگسالان است. او از اعضای فعال انجمن شعبده‌بازان بین‌المللی شناخته می‌شود که پیش از این مدتی نیز به‌عنوان مدیر انجمن فعالیت داشته است. استرانگ کتاب‌های بسیاری در زمینه‌ی شعبده‌بازی تألیف کرده است.

دیل ن. لیفوره دارای مدرک کارشناسی در حوزه‌ی تجارت و کارشناسی‌ارشد در حوزه‌ی آموزش از دانشگاه نیویورک است. او در سال 1975، داوطلبانه در مؤسسه‌ی غیرانتفاعی بازی‌های جدید در سانفرانسیسکو شروع به فعالیت کرد. یک سال بعد لیفوره در همان مؤسسه مدیر دفتر و دستیار رئیس شد. در سال 1977، او با پروژه‌های خود فعالیت‌های مؤسسه را وارد مدارس نیز کرد. لیفوره در سال 1979، این مؤسسه را در سرتاسر دنیا گسترش داد و کارگاه‌هایی در کشورهای مختلف برگزار کرد. او بنیان‌گذار شرکتی به نام «پلی ورکس» است که با استفاده از مهارت‌های موسسه، ارتباطات کسب‌وکارها را بهبود بخشیده و تیم‌هایی مقتدرتر ایجاد کرده است.

در بخشی از کتاب بازی‌‌های چتر رنگین کمان می‌خوانیم

مهارت‌های رشدی: در بازی‌های چتر رنگین کمان مهارت‌هایی مانند رفتار اجتماعی، رفتار شخصی، مهارت‌های ادراکی و پایه‌ای حرکتی از مهارت‌های بنیادی به شمار می‌روند. ما این مهارت‌ها را با توجه به اهمیت آن‌ها در هر بازی تحت عنوان اولیه یا ثانویه فهرست می‌کنیم. برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد مهارت‌های رشدی فصل سوم را مطالعه کنید.

برای هیچ یک از بازی‌ها به مهارت حرکتی خاصی نیاز نیست؛ در واقع این بازی‌ها هستند که برخی مهارت‌های حرکتی را رشد و توسعه می‌دهند.

تجهیزات اضافی: برای برخی از بازی‌ها به تجهیزات اضافی نیاز است. مواردی نظیر توپ‌های اسفنجی یا فریزبی‌ها که در اینجا به آن‌ها‌ اشاره می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب

راهنمای بازی‌یاب
پیش‌گفتار
قدردانی
بخش اول شناخت بازی چتر رنگین‌کمان
1: درک مزایای بازی چتر رنگین‌کمان
تقویت حس همکاری در بازی‌ها
همه برنده‌اند
چترهای رنگین‌کمان مناسب و سازگارند
بازی چتر رنگین‌کمان خلاقانه است
مربی نیز می‌تواند بازی کند
چترهای رنگین‌کمان مقرون به صرفه‌اند
خلاصه
2: مربی‌گری بازی‌های چتر رنگین‌کمان
هدایت روحیه‌ بازی
برنامه‌ریزی جلسه‌ بازی
درحین جلسه‌ بازی
خلاصه
3: تقویت مهارت‌های رشدی
مهارت‌های اجتماعی
رفتار فردی
مهارت‌های ادراکی و جسمانی
مهارت‌های پایه‌ای حرکتی
4: انتخاب چتر رنگین‌کمان و مراقبت از آن
خرید چتر رنگین‌کمان
توزیع‌کنندگان
تعمیر چتر رنگین‌کمان
تمیز کردن چتر رنگین‌کمان
تزئین چتر رنگین‌کمان
نگهداری و مراقبت از چتر رنگین‌کمان
خلاصه 52
بخش دوم یادگیری بازی‌ها
5: بازی‌های چتر رنگین‌کمان با سطح فعالیت کم
6: بازی‌های چتر رنگین‌کمان با فعالیت متوسط
7: بازی‌های چتر رنگین‌کمان با سطح فعالیت زیاد
درباره‌ نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازی‌‌های چتر رنگین کمان
نویسنده،
مترجمامیر دانا، صالح رفیعی، امین غلامی، تینا سلطان احمدی
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-622-6882-09-5
موضوع کتابکتاب‌های سرگرمی، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازی‌‌های چتر رنگین کمان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بازی‌‌های چتر رنگین کمان

برای دریافت کتاب بازی‌‌های چتر رنگین کمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.