معرفی و دانلود کتاب تقویت هوش CGP - سطح 2

عکس جلد کتاب تقویت هوش CGP - سطح 2
قیمت:
۶۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تقویت هوش CGP - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تقویت هوش CGP - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تقویت هوش CGP - سطح 2

کتاب تقویت هوش CGP - سطح 2 یک منبع بین‌المللی و جذاب برای پرورش ذهن کودکان است. این کتاب هوش کودک شما را در جنبه‌های گوناگون ارتقا می‌دهد و علاوه بر ایجاد آمادگی برای آزمون تیزهوشان، به افزایش خلاقیت و موفقیت‌های اجتماعی و تحصیلی کودکان کمک خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب تقویت هوش CGP - سطح 2

پرورش هوش کودکان و توجه به قابلیت‌های بالای ذهنی آ‌ن‌ها، می‌تواند آینده‌ای روشن‌تر را برای آن‌ها و جامعه‌شان رقم بزند. بنابراین آموزش مهارت‌های ذهنی در سنینی که کودک در برابر یادگیری موضوعات تازه، انعطاف بیشتری دارد بسیار حائز اهمیت است.

طبق نظریه‌ی هاوارد گاردنر هوش انسان به شاخه‌های مختلفی مثل هوش منطقی و ریاضی، هوش کلامی و ابعاد متنوع دیگری چون هوش تصویری، طبیعت‌گرا، وجودی، بدنی، تصویری، میان‌فردی و خودآگاهی تقسیم می‌شود. در هر فردی جنبه‌هایی از این هوش به‌شکل خدادادی قوی‌تر است و جنبه‌های دیگر نیز می‌توانند با تمرین و ممارست به حد مطلوبی برسند. البته در این مسیر نباید لزوم ایجاد فضایی آرام و به دور از فشار را برای رسیدن به یک محیط آموزشی بهتر فراموش کرد.

این کتاب شامل دو بخش آموزش (یادگیری) و ارزیابی (هوش‌نوردی) است که بخش اول 12 مبحث مختلف را دربرمی‌گیرد. بخش دوم نیز شامل 11 آزمون ارزیابی و 400 تست با استاندارد جهانی است و هریک از آن‌ها ترکیبی از سوالات مباحث مختلف را شامل می‌شوند. ترتیب و شکل چینش آزمون‌ها به این صورت است که سوالات ابتدایی آسان‌ترند و به تدریج به سطح دشوارتر تغییر می‌یابند، تا کودک خود را چالش‌های ذهنی بیشتری تطبیق دهد و به‌شکل گام‌به‌گام موفق به حل مسائل بیشتری شود. از موضوعات کتاب می‌توان به یادگیری شکل‌ها، انواع خط و رنگ، قرینه و... اشاره کرد که با سطح‌بندی مناسب مباحث گوناگون و ایجاد یک آموزش گام‌به‌گام سعی دارد مهارت‌های ذهنی را به شکل تدریجی در کودکان تقویت کند.

از ویژگی‌های کتاب تقویت هوش CGP - سطح 2 آموزش همراه با مثال و چیدمان هدفمند در مسیر رشد ذهنی کودک است. این کتاب از سوی نشر پویش اندیشه‌ی خوارزمی که در زمینه نشر کتاب‌های هوش کارنامه‌ای چشمگیر دارد، در دسترس قرار دارد.

درباره‌ی مجموعه‌کتاب های تقویت هوش CGP

مجموعه کتاب‌های تقویت هوش CGP منبعی باکیفیت و مهم برای افزایش هوش‌های تصویری، تجسمی و هوش ریاضی است. طبق بررسی‌ها هرساله بسیاری از تست‌های هوش در آزمون‌های تیزهوشان ایران با بهره‌گیری از این منبع طراحی می‌شوند. اما هدف از ترجمه‌ی این مجموعه تنها موفقیت در چنین آزمون‌هایی نیست بلکه با استفاده از این کتاب ها می توانید مهارت‌های مهمی مثل حل مسئله، مهارت‌های کلامی و تحلیل‌تان را گسترش دهید و در فعالیت های متنوع آینده و ارتباط با دیگران از آنها استفاده کنید. چرا که هیچ‌چیزبه اندازه‌ی تمرین و ممارست در تقویت هوش موثر نیست.

کتاب تقویت هوش CGP - سطح 2 مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کودکان دوم و سوم دبستان است، بنابراین هم آن دسته از کودکانی که خود را برای آزمون تیزهوشان آماده می‌کنند، و هم کودکانی که والدینشان به ارتقای مهارت‌های ذهنی آنها اهمیت می‌دهند، مخاطب این کتاب کمک آموزشی هستند.

فهرست مطالب کتاب

علائم
یادگیری
شکل‌ها
شمارش‌
اشاره
انواع خط و رنگ
ترتیب و جایگاه
دوران
بازتاب (قرینه)
موقعیت شکل‌ها
شکل‌ سه‌بعدی‌
تا کردن کاغذ
شکل پنهان
اتصال شکل‌ها
هوش‌نوردی
طبقه 1
طبقه 2
طبقه 3
طبقه 4
طبقه 5
طبقه 6
طبقه 7
طبقه 8
طبقه 9
طبقه 10
طبقه 11
پاسخ‌نامه
یادگیری
هوش‌نوردی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تقویت هوش CGP - سطح 2
مترجممریم جامه بزرگ
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات113
زبانفارسی
شابک978-622-5868-03-8
موضوع کتابکتاب‌های تست روانشناسی، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تقویت هوش CGP - سطح 2

روشن درفش کاویان
۱۴۰۳/۲/۷
شامل، چندین‌ بخش و موضوع، و تکرار جهت بخاطر سپاری، موضوعات هست، فقط در بعضی سطوح نیاز به آشنایی با حروف انگلیسی هست،
mohammad rashidian
۱۴۰۳/۱/۱۲
کتاب‌هایی سطح بندی شده‌ای که بنده همواره به دانش آموزانم مطالعه این کتاب‌ها رو پیشنهاد می‌کنم
انیسا خوشبخت
۱۴۰۲/۲/۲۹
من هر ۴ سطحشو دارم عالیه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب تقویت هوش CGP - سطح 2

برای دریافت کتاب تقویت هوش CGP - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.