معرفی و دانلود کتاب بازیگری سینما

عکس جلد کتاب بازیگری سینما
قیمت:
37000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازیگری سینما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازیگری سینما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازیگری سینما

مایکل کین در کتاب بازیگری سینما، با نگاهی روانشناسانه و کاربردی جنبه‌های گوناگون خلق شخصیت باورپذیر و ماندگاری در عرصه تولید فیلم را توضیح می‌دهد.

محتوای بیشتر درس‌ها و فصل‌های کتاب بازیگری سینما (Acting in film) تجربی بوده و در آن تلاش شده است تا با انتقال تجربه‌های کاری، خواننده را به همذات‌ پنداری وا داشته و به فهم درس‌های کتاب کمک ‌کند.

مایکل کین (Michael Caine) بازیگر شهیر جهانی و برنده جایزه اسکار با تجربه نقش‌آفرینی در بیش از صد فیلم، فنون و رموز حضور موثر در مقابل دوربین را در کتاب بازیگری سینما برای علاقمندان به بازیگری در مقابل دوربین نوشته است.

نویسنده در فصل نخست کتابش به تعریف و شناخت بازیگری در سینما می‌پردازد و آن را از جنبه‌های گوناگون در سینماهای صامت، محرک، کمدی و حادثه‌ای بررسی می‌کند. خلق یک بازیگر خوب در سینما را توضیح می‌دهد و تجربه‌های خود را بازگو می‌کند تا ملموس‌تر به بازیگری در سینما نگریست. آمادگی در بازیگری از درس‌های جدی کتاب است که نویسنده در آن از بازیگرانی می‌گوید که از رفتن جلو دوربین وحشت دارند اما پس از آمادگی و آموزش‌های لازم به بازیگران جدی و حرفه‌ای در حوزۀ سینما و رسانه‌ی تصویری تبدیل می‌شوند.

فیلمبرداری استدیو و یا در محل ویژه برای فیلمبرداری تجربه‌های زیبای دیگر نویسنده است که در آن به تفاوت‌های فیلمبرداری در استدیو و فضای باز می‌پردازد. رفتن در جلو دوربین قبل از آغاز فیلمبرداری درس است که نویسنده آن را برای یک بازیگر لازم می‌داند تا هنگام فیلمبرداری با آمادگی کامل به صحنه فیلمبرداری رفته باشد. نما و شخصیت، درس‌های نمایی و شخصیتی بازیگر است که در آن بازیگر نماهای جدید و شخصیت‌های متکثر را تجربه می‌کند. طرز رفتار در داخل و خارج صحنه برای یک بازیگر از درس‌های ضروری است تا بتواند خود را در شخصیت دوگانه تجربه نماید. بازیگری و رسیدن به کارگردانی یا رفتار درست با کارگردان تا تبدیل شدن به یک ستاره سینما پایان «کتاب درس‌های یک بازیگر» است که در آن نویسنده ضمن ذاتی بودن برخی موفقیت‌های بازیگری، اصل را بر تجربه و مطالعه می‌گذارد که می‌تواند افق‌های بهتر و بازتری را برای بازیگر رقم بزند.

فهرست مطالب کتاب

فصل یکم: بازیگرى سینما
فصل دوم: آمادگى
فصل سوم: فیلم‏بردارى در استودیو یا محل
فصل چهارم: جلوى دوربین قبل از آغاز فیلم‏بردارى
فصل پنجم: نما
فصل ششم: شخصیت
فصل هفتم: طرز رفتار در داخل و خارج از صحنه
فصل هشتم: کارگردان
فصل نهم: تبدیل شدن به یک ستاره سینما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازیگری سینما
نویسنده
مترجممحمدباقر قهرمانى
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-964-506-144-7
موضوع کتابکتاب‌های هنرهای نمایشی
قیمت نسخه الکترونیک
37000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازیگری سینما

مائده کمال ارا
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
سلام من مائده هستم ۱۲ ساله خیلی کتاب خوبی هست خیلی دوستش دارم و اینکه چطور بگم عالیه البته چون من خیلی به رشته هنر و سینما و بازیگری علاقه دارم این کتاب از نظر من خوبه و از نظر بقیه کسایی که مثل من هستن اما من مطمئن هستم کسی که شاید به بازیگری و پشت دوربین و... علاقه نداشته باشه مطمئنا با خوندن این کتاب به سمت دوربین فیلمبرداری و بازیگری کشیده میشه و جذب‌اش میشه هر کی با من موافقه لطفا بگه 😊
M Ma
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
سلام من پویا هستم ۱۲ سالمه کتاب فوق العاده‌ای بود.
آقای عزیز، مایکل کین!
ایشان دوبار جایزه‌ی اسکار را مال خود کرده!
قد ۱۸۸ سانتی متری!
مگه میشه این کتاب خوب نباشه؟!
چشم به راهم این کرونای فلان فلان شده بره بتونم پیشرفتی توی زمینه‌ی بازیگری بکنم و خودمو نشون بدم. واقعاً عالیه که یه همچین کتابی رو رایگان بدن.
پنج تا ستاره هم کمشه.
نرگس هدایتی فرد
۱۴۰۰/۲/۳۰
تریلر متوسطی بود و پر از پرگویی‌هایی که واقعا خسته کننده بود. این نوع تعلیق‌ها مصنوعی را که در کتاب بود دوست ندارم.
بنظرم قصه با حداقل حذف یک سوم کتاب یا شاید نصفش خیلی بهتر باشد.
از نکات خیلی خوب؛ راوی‌های داستان بودند. فقط کاش گوینده‌ای که به جای راشل حرف میزنند که البته خیلی خوب و بااستعداد
هستند؛ روایتگر شخصیتهای متفاوت دیگری هم در داستانهای دیگر نیز باشند. چون واقعا چندین کتاب با صدای ایشان شنیده‌ام و همه‌اش همینطور نالان و رنجور و زیادی یکنواخت؛ به طوری که الان صدای ایشون بنظرم با کلمه آه و ناله در ذهنم مترادف شده
هانیه حسینی
۱۴۰۱/۳/۱۵
خیلی خوب بود
من خودم ویدیو‌های جناب مایکل رو دیده بودم و وقتی این کتاب رو خوندم تمام اون چیز‌ها برام مرور شد بدون کمی و کاستی
من ازش استفاده کردم به شماهم پیشنهاد میدم اگه میخواید با اصول بازیگری (با موضوعاتی که هرکسی برای شروع باید بدونه) اشنا بشید حتما این کتاب رو بخونید
کتابیه که میتونید در طول یک روز شایدم کمتر اونو به اتمام برسونید.
Saeid Mohamadi
۱۴۰۰/۲/۸
یکی از بهترین کتاب‌هایی است که میتونید در زمینه بازیگری و موضوعات مرتبط با بازیگری و شخصیت یک بازیگر و پشت صحنه و... پیدا کنید، البته کتاب‌های زیادی در این رابطه هست که خیلی تخصصی تر هستند، اما برای کسانی که میخوان یک کتاب برای شروع و آموزش بخونن که بطور کلی از تمام جوانب با بازیگری و فضای بازیگری آشنا بشن این کتاب عالیه.
حسین خبازی
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
سلام خدمت کتابراهی‌های عزیز
این کتاب چندان نکات اموزش بازیگری نداره بیشتر به نفع کسانیه که اندکی وارد دنیای تصویر شدن وعلاقه مند هستن از تجریبات حرفه‌ای یه بازیگر خوب در صحنه‌ی سینما استفاده کنند مناسبه
و گاهی یکسری نکات اخلاقی خوب داره که ذهنت رو درگیر میکنه و ثبات تورو در این حرفه حفظ میکنه
E
۱۴۰۲/۷/۴
برای منی که در دوران متوسطه اول در جشنواره‌ها مشغول شرکت و ساخت فیلم کوتاه دانش آموزی بودم از همه‌ی لحاظ کمک کرد چه بازیگری و کارگردانی و فیلمبرداری و... تبادل رفتاری میان بازیگر و عوامل پشت صحنه هم جزو تاکیدات کتاب بود به نوجوانانی که می‌خواهند بازیگری را تجربه کنند پیشنهاد میکنم.
ریحانه رضایی
۱۴۰۱/۱/۹
کتاب فوق العاده عالیو زیبایی بود
واقعا دست مریزا به خویسنده
برای عاشقانه تاتر و بازیگری
هنر سینما و پرده قطعا گزینه جالبی خواهد بود
حتی برای منی که علاقه جندانی به بازیگری ندارم هم جالب بود
ممننون از نویسنده عزیز اقا مایکل کین.... و مترجم خوبش اقا قهرمانی😍
محسن غلامی
۱۳۹۹/۲/۲۷
عالی بود همیشه باید اصول هرکاری رو از اهلش بپرسی مخصوصا حرفه بازیگری که آقای مایکل کین که همه تجربیاتش رو جمع کرده و توی این منبع درجه یک در اختیار تمام ما افرادی که به بازیگری علاقه داریم وحاضریم واسش بسیار بسیار تلاش کنیم قرارداده.
Rabeee
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
به نظر من مناسب اون اشخاصی هستش که به بازیگری عشق می‌ورزند و قصد بازیگری رو دارن قطعا برای این اشخاص خیلی یاری رسان خواهد بود من به شخصه به بازیگری علاقه دارم و به همین جهت این کتاب رو وارد کتابخانم کردمش اما یکم توضیحات اضافی داشت بازم متشکرم
فاطمه مالکی
۱۴۰۲/۴/۶
سلام کتاب نسبتا خوبی بود برای کسانی که به سینما تئاتر و بازیگری علاقه دارن من خودم هم خیلی خیلی از سینما خوشم میاد اما در این کتاب یکسری توصیف‌های خسته کننده وجود داشت و به همین خاطر من زیاد از خوندن این کتاب لذت نبردم ممنون از کتابراه
فریدرضا نقیه
۱۴۰۱/۵/۱۶
بسیار ساده با این کتاب اصول بازیگری برای من یاد آوری می‌شود،
و اینکه سادگی ویژگی بسیار مفید و موثر است باید تبریک گفت به آقایان محمد باقر قهرمانی و مایکل کین.
این کتاب برای من خیلی مفید است.
ممنون از همه تولید کنندگان این کتاب.
امیر مهدی خرادپور
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
پر گویی‌های زیادی داخل کتاب هست، میتونه مشکل از مترجم باشه ولی در کل میشد خلاصه تر باشه... بعضی از نکاتش کابردیه ولی کسایی که تجربه تئاتر و بازیگری مقابل دوربین داشته باشن متوجه میشن که بیشتر نکات هیچ کاربردی نداره.. 🤌🏽
Mahnaz Rrr
۱۳۹۹/۶/۵
خوب بود خیلی رهنمایی کرد اگه انجام دادن تست در خانه را هم نوشته بود بهتر بود. من کتاب چگونه بهترین بازیگر دنیا شویم؟ را هم پیشنهاد میکنم. 🙌👌📚🎭🎬📹🎥. ولی بازیگری سینما هم خیلی خوب بود.
همایون آقائی
۱۳۹۹/۱/۱۴
علاقه زیادی به حرفه بازیگری دارم اما قبل از هر اقدامی دوست دارم تمام اصول مربوطه رو بدونم، این کتاب رو قبلا چند صفحه‌ای خوندم و بعد به دلایلی رها کردم اما واقعا کتابی نیست که بشه ولش کرد و مهمتر اینکه رایگان هم هست.
مشاهده همه نظرات 184

راهنمای مطالعه کتاب بازیگری سینما

برای دریافت کتاب بازیگری سینما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.