معرفی و دانلود کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها: از صبح‌تان بهره‌مند شوید تا زندگی‌تان را تعالی بخشید

عکس جلد کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها: از صبح‌تان بهره‌مند شوید تا زندگی‌تان را تعالی بخشید
قیمت:
28000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها: از صبح‌تان بهره‌مند شوید تا زندگی‌تان را تعالی بخشید

کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها نوشته‌ی رابین شارما، در قالب یک داستان آموزنده شما را راهنمایی می‌کند تا با سحرخیزی و انجام تمریناتی منحصربه‌فرد به رویاهایتان دست یابید. این کتاب پرفروش یکی از الهام‌بخش‌ترین آثار در حوزه‌ی موفقیت و روانشناسی خودسازی محسوب می‌شود که تاکنون به چندین زبان در کشورهای مختلف ترجمه شده است.

درباره‌ی کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها:

مطمئناً شما هم تاکنون این اصطلاح به گوش‌تان خورده است: سحرخیز باش تا کامروا شوی! شاید این جمله را بسیار کلیشه‌ای و بی‌فایده بدانید؛ به همین خاطر کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها (The 5 AM Club) شما را با قدرت خارق‌العاده‌ی سحرخیزی آشنا می‌سازد و زندگی شخصی و حرفه‌ای‌تان را متحول می‌کند. رابین شارما (Robin Sharma) در این کتاب بر برنامه‌ریزی و عملی کردن آن در یک زمان معین تأکید دارد، با این حال انجام برنامه‌ی پیشنهادی شارما در صورتی ممکن است که پنج صبح از خواب برخیزید! به اعتقاد نویسنده، بدن و ذهن شما درست در این ساعت از قدرت و تمرکز بالایی برخوردار است که بهره‌مندی از آن، شما را به موفقیت‌های کوچک و بزرگ بسیاری در زندگی می‌رساند.

اما داستان کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها گفت‌وگوهای یک خانم کارآفرین، بی‌خانمانی میلیاردر و آقای هنرمندی را شرح می‌دهد که در مورد راهکارهای موفقیت با همدیگر سخن می‌گویند. در چنین شرایطی یکی از کاراکترهای داستان می‌کوشد تا دو نفر دیگر را در جریان قدرت شگفت‌انگیز سحرخیزی قرار دهد. رابین شارما در پی آن است که در قالب دیالوگ، به شما نکات مهمی درباره‌ی داشتن برنامه و زود بیدار شدن بیاموزد.

کتاب پیش‌رو در این مسیر از تمرینات عملی نیز غافل نمی‌شود و شیوه‌هایی را بیان می‌کند که برای تمامی افراد قابل اجراست. به باور شارما قدرتی در انسان وجود دارد که با بیدار شدن در ساعات نخستین صبح، می‌تواند به رویاهایش دست پیدا کند. عامل مهم دیگری که او برای به دست آوردن موفقیت به آن تأکید می‌کند، پرهیز از حواس‌پرتی است که اتفاقا راه‌حل‌های کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها در این خصوص برای شما کارآمد خواهد بود.

کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از جمله کسانی هستید که تابه امروز بارها برای سحرخیزی تلاش کرده‌اید ولی موفقیتی در این زمینه نداشته‌اید، کتاب حاضر بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها با ارائه برنامه‌ای مناسب و کارآمد شما را به موفقیت می‌رساند.

با رابین شارما بیشتر آشنا شویم:

او یکی از متفکران برجسته جهان در زمینه رهبری، رشد شخصی و مدیریت سبک زندگی است که از سال 1994 تاکنون سیزده کتاب پرفروش منتشر کرده. رابین شارما (Robin Sharma) پیش از آنکه به عنوان سخنران انگیزشی شروع به فعالیت کند، به حرفه وکالت مشغول بود اما در 25 سالگی تصمیم گرفت راه خود را عوض کند.

شارما در حال حاضر به عنوان سخنران اصلی در همایش‌های بسیاری از شرکت‌های بزرگ و قدرتمند حضور دارد که می‌توان به شرکت‌های مایکروسافت، جنرال موتورز، فدکس و... اشاره کرد.

برخی از مهم‌ترین آثار رابین شارما عبارتند از: «راهبی که فراری‌اش را فروخت، زندگی خارق‌العاده، رئیس بدون لقب، وقتی بمیری چه کسی برایت گریه می‌کند، فوق‌العاده باش، 8 هدف اصلی برای داشتن کسب و کار و...»

جملات برگزیده‌ی کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها:

- سرنوشت هر کس در دستان خود اوست. مانند مجسمه سازی که از مواد اولیه شمایلی زیبا خلق می‌کند.
- زمان شما محدود است پس در آرزوی زندگی کردن به جای شخصی دیگر آن را تلف نکنید.
- بیدار شدن قبل از طلوع آفتاب بسیار خوب است چراکه برای شما سلامتی، ثروت و خردمندی به ارمغان می‌آورد.
- زندگی که طبیعت به ما داده کوتاه است ولی خاطره یک زندگی خوب همیشه ماندگار است.
- بهترین و زیباترین اتفاقات دنیا دیدنی یا شنیدنی نیستند فقط باید آن‌ها را با قلب‌تان حس کنید.
- چه کسی می‌تواند با وجود آزادی، کتاب، گل‌ها و ماه شاد نباشد؟
- شخصیت اصلی داستان زندگی خود باشید، وگرنه زندگی چه ارزشی خواهد داشت؟

در بخشی از کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها می‌خوانیم:

شاید از خودتان بپرسید که چرا تعداد زیادی از افراد گرفتار بی‌پولی و کمبود هستند؟ باید بگویم که همه این‌ها ریشه در زخم‌هایی دارد که در اعماق ضمیر ناخودآگاه ما جا خوش کرده‌اند. همه ما با بعضی آموزش‌های غلط والدین و معلمین که به ما یاد داده‌اند مثل؛ به هر چیزی که داری قانع باش، یا افراد ثروتمند صادق نیستند یا پول علف خرس نیست، باورهای اشتباه و سیاهی در قلب ما نهادینه شده که زندگی را ما را تحت تاثیر قرار داده است. اما شما می‌توانید با چهار تمرین که الان می‌گویم ذهن‌تان را از باورهای غلط پاک کنید که شامل: انتظار مثبت، باور فعال، سپاسگزاری دائمی و ارزش دادن بسیار زیاد به دیگران. انتظار مثبت بدین معناست که من همیشه انتظار دارم از منابع غیرقابل پیش‌بینی و البته به طور منظم پول به دست خواهم آورد. در دومین مورد که باور فعال است شما باید به دنیا القا کنید که به و سخاوتمندی آن ایمان دارید.

هر چقدر مانند ثروتمندان رفتار کنید به همان اندازه پول به سمت شما می‌آید، برای مثال وقتی با دوستان‌تان در یک رستوران گران‌قیمت شام می‌خورید، با اینکه پول زیادی همراه‌تان نیست اما صورت‌حساب را شما پرداخت می‌کنید. وقتی شما با جود اینکه پول زیادی ندارید اما وسایل موردنیاز‌تان را می‌خرید. البته منظور مرا اشتباه متوجه نشوید، من هیچ‌وقت نمی‌گویم که به خاطر ولخرجی‌های زیاد خودتان را زیر بار قرض بیچاره کنید و در این آشفته بازار جامعه امروزی گیر بیفتید، اصلاً این‌طور نیست. اما باید به کائنات نشان دهید که اطمینان دارید پول به سمت شما می‌آید و انسان ثروتمندی هستید. سپاسگزاری روزافزون که در طی این سفر خیلی راجع بهش صحبت کردیم یکی دیگر از موارد مهم رهایی از انرژی‌های منفی و باورهای غلط است. همیشه همه چیز را در زندگی با آغوش باز بپذیرید.

فهرست مطالب کتاب

درباره نویسنده
پیام نویسنده و سپاس‌نامه
نقل قول
فصل اول: یک کار خطرناک
فصل دوم: فلسفه‌ای روزانه برای اسطوره‌ای شدن
فصل سوم: ملاقاتی غیرمنتظره با غریبه‌ای شگفت‌انگیز
فصل چهارم: هر چیز معمولی و ساده را رها کنید
فصل پنجم: ماجرایی عجیب برای مدیریت صبح
فصل ششم: پرواز به قله بهره‌وری، فضیلت و شکست‌ناپذیری
فصل هفتم: آماده‌سازی برای تحول در بهشت آغاز می‌شود
فصل هشتم: روش پنج صبح: برنامه صبحگاهی سازندگان دنیا
فصل نهم: چارچوبی برای بیان عظمت
فصل دهم: چهار کانون توجه افراد تاریخ‌ساز
فصل یازدهم: کنترل جزر و مد زندگی
فصل دوازدهم: اعضای باشگاه پنج صبح با روش ایجاد عادت آشنا می‌شوند
فصل سیزدهم: باشگاه پنج صبح فرمول 20/20/20 را آموزش می‌دهد
فصل چهاردهم: اعضای باشگاه پنج صبح ضرورت خواب را درک می‌کنند
فصل پانزدهم: اعضای باشگاه پنج صبح 10 تاکتیک نبوغ مادام‌العمر را می‌آموزد
فصل شانزدهم: اعضای باشگاه پنج صبح چرخه دوگانه عملکرد نخبگان را یاد می‌گیرند
فصل هفدهم: اعضای باشگاه 5 صبح قهرمانان زندگی خود می‌شوند
سخن آخر: پنج سال بعد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب باشگاه پنج صبحی‌ها: از صبح‌تان بهره‌مند شوید تا زندگی‌تان را تعالی بخشید
نویسنده
مترجمفاطمه نیکپور
ناشر چاپیانتشارات اختر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات427
زبانفارسی
شابک978-600-486-696-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
28000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها

موسی الرضا شم آبادی
۱۴۰۱/۹/۱
کتاب فوق العاده‌ای بود
متن بسیار روان و شیوا
بسیار مطالب آموزنده جهت تغییر روش زندگی و کار ارائه میده شاید از نظر برخی این روش‌ها سخت و نشدنی هست ولی من ۹۰ روز هست که از روش‌های این کتاب استفاده میکنم مثل روش ۲۰، ۲۰، ۲۰ یا ۶۰، ۱۰
مهمترین روش تغییر عدم انضباط شخصی در این کتاب که فوق العاده بود روش ۶۶ روز بود که توصیه میکنم امتحان کنید
Mina
۱۴۰۲/۱/۲۸
کتاب باشگاه پنج صبحی ها.
کتاب الهام بخشی هست که باخوندن این کتاب اهمیت سحرخیز بودن. برای خواننده به وضوح توضیح داده شده.
تکنیکهای روبرای عادت کردن به سحرخیزی و توضیح میده.
درکل کتاب بسیار آموزنده و خوبیه.
برای کسانی که دوستدارن از زمانشون به بهترین شکل استفاده کنند.
توصیه میکنم حتما این کتاب و مطالعه کنن....
مهارتشون ارتقا بدن
h aghaei
۱۴۰۲/۱/۷
بنظرم عمده هدف این کتاب خارج کردن انسان از روند تکراری وروزمره هر روزه و انجام کارهای بی هدف هست... فرمول 20/20/20 این کتاب برام جالب بود که اولین ساعاتی رو که در روز بیدار می‌شویم به سه بخش مهم تقسیم میکند... از جهت دسته بندی بخواهم این کتاب رو جا بدم می‌شه توسعه مهارت‌ها و تواناییهای فردی که به هدفهای بزرگ از جمله اجتماعی می‌انجامه.. صددرصدتوصیه می‌کنمش.
ساناز معینی
۱۴۰۲/۴/۱۵
من خیلی به کتابهای انگیزشی علاقمندم... میتونم بگم این کتاب درجه یک بود چون درقالب داستان بیان شده بود و کشش خوبی نسبت به خوندنش داشتم.. وتمامی نکات رو هم تونستم درقالب داستان بفهمم.. راهکارهای عالی برای زندگی بهتر ارائه داده بود.. قانون‌های ساده و قابل اجرا... خیلی از کتابراه ممنونم بابت انتشار چنین کتابهای خوبی.
A.p
۱۴۰۱/۶/۱۱
در اکثر موارد، ما خیلی چیزهایی رو میدونیم، که به آن عمل نمکنیم. دانستن تنها کافی نیست و توانایی عمل کردن بهش خیلی مهمه. و این کتاب واقعا فوق‌العاده است و عمل کردن رو به خوبی یاد میده. ممنون از برنامه خوب کتابراه
Ya Kh
۱۴۰۱/۵/۲۳
منِ قبل از خوندن این کتاب با منِ بعد از این کتاب یک دنیاااا فرق داره و اینو بدون اغراق میگم... اگر خوندنش رو لازم و ضروری نمیدونید بهتون حس خوبی نمیده ولی اگر باید کار ناتمومتون رو تموم کنید مثل یه معجزه واقعیه
مرسده یزدانی
۱۴۰۲/۵/۱۳
کتاب بسیار مفید برای سحرخیزی که انگیزشی است. صرف نظر از اشتباهات تایپی این کتاب راهکارهای خوبی ارائه میده و مخاطب رو با داستان روایت شده و قهرمانانش همراه میکنه تا فواید بیداری قبل از طلوع خورشید رو برای خواننده به اثبات برسونه. بخوانید و اجرا کنید تا نتایجش رو ببینید👌
mohsen n
۱۴۰۲/۱/۸
این کتاب داستان جالبی داشت و اینکه راه و حل‌هایی برای زود بیدارشدن که چقد اهمیت فراوانی داره و استفاده کردن از این ساعت اولیه صبح که خیلی کم ازش استقبال میشه توصیه میکنم اگه برای صبح زود بیدارشدن مشکل یا انگیزه کافی ندارین حتما این کتاب رو بخونید
میلاد محمدی
۱۴۰۲/۲/۲۷
یکی از بهترین کتاب‌هایی که تو زندگیم خوندم. برنامه دارم هر ۸ ماه یکبار این کتاب رو بخونم و مطالبش برام هم مرور و هم ایجاد انگیزه بشه. نزدیک به ۱۰ روز هم هست که ۵ صبح از خواب بیدار میشم. (پیشنهاد میکنم؛ حتماً بخونی رفیق) 🏵️🏵️
فائزه
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
عالی عالی فوق العاده حس بینظیری که از عمل به راهکارهاش داشتم. ۳هفته‌ام خودم موظف کردم که عمل کنم، حالی که صبح زود داشتم وحتی کل روز بکر وعالی بود امیدوارم هممون بتونیم این شیوه رو وارد زندگیمون کنیم
پرهام فروند
۱۴۰۱/۴/۲۶
دومین کتاب تاثیر گذاری است که در زندگیم خوندم. مطمئنم برای پردازش بهتر جمله‌های انسان سازش دوباره باید کتاب رو از ابتدا بخونم. مرسی از خدا که این کتاب رو تو مسیر زندگیم قرار داد
محمد پویا
۱۴۰۲/۴/۲۷
مگه داریم بهتر از این کتاب اصلا عاشقشم خیلی از خوندن اینجور کتاب‌هایی که در غالب داستان‌های ماجراجویانه جان مطلبو بهت میرسونن خوشم میاد، مشابه این کتاب کیمیاگر، مغان، پنج حیوان بزرگ و...
اناهیتا دری
۱۴۰۱/۸/۵
واقعا عالی بود …چیزهایی را به ما یاد اوری کرد که همه میدانستیم ولی با بیدار شدن در ۵صبح مجبور به انجام انها میشویم و قدرت‌های درونی مان را از طبیعت پس میگیریم …عالی.
امیرحسین افشارزاده
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
کتاب خفن و عالیه ولی متنش باید اصلاح بشه یه جاهابی املا غلطه یا مثلا اکثرا کلمه میلیاردر به اشتباه ویراستاری شده
در کل مرسی بابت این اثر عالی
ساناز حاتمی
۱۴۰۲/۱/۸
گویندگی صدا و موزیک بسیار عالی هست؛ فقط توصیف جزئی صحنه‌ها و حالت کمی دور از هدف کتاب بور اما یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی هست که بایددد خونده بشه... ممنون
مشاهده همه نظرات 54

راهنمای مطالعه کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها

برای دریافت کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.