معرفی و دانلود کتاب صوتی قانون موفقیت

عکس جلد کتاب صوتی قانون موفقیت
قیمت:
۱۴۰۴۰۰ ۹۸,۲۸۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قانون موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قانون موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قانون موفقیت

موفقیت چگونه به دست می‌آید؟ رمز پیروزی افراد مشهور و موفق در چیست؟ آیا رسیدن به خواسته‌ها از اصول خاصی پیروی می‌کند؟ ناپلئون هیل در کتاب صوتی قانون موفقیت به این سوالات پاسخ می‌دهد و بهترین راهکارهای رسیدن به موفقیت را بیان می‌کند. اگر می‌خواهید طعم شیرین کامیابی را بچشید و به‌عنوان یک فرد موفق در همه‌ی عرصه‌ها حاضر شوید، با ناپلئون هیل و کتاب فوق‌العاده‌اش همراه شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی قانون موفقیت

همه‌ی آدم‌ها رسیدن به موفقیت و حرکت در مسیر پیشرفت را ستایش می‌کنند. بنابراین هر کسی در تلاش است که با یافتن بهترین راهکارها، به آنچه در ذهن خود می‌پروراند، نزدیک شود. ناپلئون هیل (Napoleon Hill) از نویسندگان چیره‌دست حوزه‌ی موفقیت و خودیاری در کتاب صوتی قانون موفقیت (The law of success) به بیان 15 قانون مهم و اثرگذار برای دست‌یابی به جایگاه بالای شغلی و شخصی می‌پردازد.

به کمک راهنمایی‌های هیل می‌توانید همه‌ی آنچه را برای دستیابی به موفقیت نیاز دارید بیاموزید و آن‌ها را به‌خوبی به کار بگیرید. هیل هدف خودش را از نگارش این اثر پرطرفدار در دو حوزه خلاصه می‌کند: اول اینکه به خوانندگان و مخاطبان خود کمک کند تا با نقاط ضعف خود آشنا شوند و آن‌ها را شناسایی کنند و دوم آنکه راه‌های قطعی را برای کمرنگ کردن یا از بین بردن نقطه ضعف‌هایشان به کار بگیرند. هیل بیان می‌کند که تقریبا همه‌ی زنان و مردان موفقی که در طول تاریخ حضور داشته‌اند و نامشان را شنیده‌اید،‌ پس از فائق آمدن بر مشکلاتشان به پیروزی دست یافته‌اند. بنابراین اولین قدم برای رسیدن به رویاها و چشم‌اندازهای آینده، شناسایی ضعف‌ها و اشتباهات است. با گوش سپردن به این کتاب صوتی شیوه‌ی صحیح اندیشیدن را می‌آموزید و ریزترین نکات را از نحوه‌ی برخورد با دشمنان تا نحوه‌ی لباس پوشیدن و تاثیری که روی افراد می‌گذارد، بیان می‌کند.

اصول و قواعدی که او مطرح می‌کند، شامل مواردی همچون اشتیاق،‌ ابتکار، خیال‌پردازی، خودکنترلی و... است. شنیدن کتاب صوتی قانون موفقیت شما را برای گام برداشتن در مسیر موفقیت شغلی و شخصی در زندگی آماده می‌کند و مانند یک نقشه‌ی راه، شما را به سمت جلو هدایت می‌‌کند. گفتنی است که او برای خلق این اثر،‌ از همکاری مستقیم و غیرمستقیم افراد موفق مانند توماس ادیسون، هنری فورد و... بهره گرفته است.

کتاب صوتی قانون موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی کسانی که دوست دارند در زمینه‌ی شغلی و حرفه‌ای خود تحول مثبتی را ایجاد کنند و به موفقیت در زندگی دست یابند،‌ پیشنهاد می‌کنیم.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم

یکی از برجسته‌ترین نویسندگان در حوزه‌ی موفقیت و خودیاری که کتاب‌های ارزنده‌ای را از خود بر جای گذاشته است، ناپلئون هیل نام دارد. او در سال 1883 در ویرجینیای آمریکا متولد شده و از آنجایی که خانواده‌ی فقیری داشته است، از کودکی به بازار کار و مسیر کسب درآمد وارد می‌شود. او در سن سیزده سالگی در روزنامه‌ها مشغول می‌شود و ‌عنوان گزارشگر کوهستان را برای خود انتخاب می‌کند. هیل با مقدار پولی که از کار کردن به دست آورده بود، وارد دانشگاه حقوق می‌شود و پس از مدتی به دلیل بالا بودن هزینه‌های تحصیل،‌ انصراف می‌دهد. او به دلیل استعداد بسیار خوبی که در نوشتن داشت، توانست پروژه‌ی مصاحبه با افراد مشهور را برعهده بگیرد و در نهایت موفق شد که همه‌ی این مصاحبه‌ها را در یک کتاب گردآوری کند. او همچنین در سمت مشاور فرانکلین رزولت فعالیت کرده است. از دیگر کتاب‌های اثرگذار این نویسنده‌ی مشهور می‌توان به «رهایی از ترس»، «بیندیشید و ثروتمند شوید» و «شاه کلید ثروت» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی قانون موفقیت می‌شنویم

کارفرماها همیشه به دنبال استخدام کسانی هستند که هر کاری را بهتر از دیگران انجام می‌دهند. حال این کار بسته‌بندی باشد یا نامه‌نگاری یا فروش،‌ فرقی نمی‌کند. تو هر چه بخواهی به دست می‌آوری،‌ فقط باور کن که می‌توانی. شخصیت جذاب یعنی چه؟ اولین پاسخی که به ذهن می‌رسد این است: «شخصیتی که دیگران را جذب می‌کند.» اما چگونه شخصیتی دیگران را جذب می‌کند؟ در ادامه متوجه خواهیم شد.

شخصیت شما مجموعه‌ای از همه‌ی ویژگی‌های روحی و ظاهری شماست که شما را از دیگران مجزا می‌کند. لباس‌هایی که می‌پوشید،‌ خطوط صورتتان، لحن صدایتان، افکار درون ذهنتان و هویتی که با آن در طول سال‌ها از خود ساخته‌اید، همه شخصیت شما را تشکیل می‌دهند. حال اینکه شخصیت شما جذاب باشد یا نه، موضوع دیگریست. مهم‌ترین بخش شخصیت شما را بخشی تشکیل می‌دهد که قابل دیدن نیست و بنابراین شامل مشخصات ظاهری شما نمی‌شود. البته نحوه‌ی لباس پوشیدن شما و تناسب آن، بی‌شک نقش تعیین‌کننده‌ای در شخصیت شما خواهد داشت. زیرا دیگران اولین تاثیری که از ما می‌گیرند، از ظاهر ماست. حتی نحوه‌ی سلام یا تعارف و دست دادن ما، نقش بسیار مهمی در جذب کردن دیگران خواهد داشت. اما نکته اینجاست که هنر جذب کردن را می‌توان تقویت کرد. حالت چشم‌های شما نیز می‌تواند تا حد زیادی گویای شخصیت شما باشد. زیرا افراد زیادی هستند که می‌توانند از چشم‌های شما رازهای قلبتان و افکارتان را بخوانند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
64 دقیقه
سخن نویسنده
100 دقیقه
بخش اول
88 دقیقه
بخش دوم
89 دقیقه
بخش سوم
93 دقیقه
بخش چهارم
97 دقیقه
بخش پنجم
108 دقیقه
بخش ششم
95 دقیقه
بخش هفتم
99 دقیقه
بخش هشتم
89 دقیقه
بخش نهم
79 دقیقه
بخش دهم
107 دقیقه
بخش یازدهم
80 دقیقه
بخش دوازدهم
95 دقیقه
بخش سیزدهم
66 دقیقه
بخش چهاردهم
50 دقیقه
بخش پانزدهم
95 دقیقه
بخش شانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قانون موفقیت
نویسنده
مترجمالهام شریف
راویگشتاسب امجدی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۴ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۱۴۰۴۰۰ ۹۸,۲۸۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قانون موفقیت

Arian Emt
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
اگر میتوانستم جایه ۵ ستاره ۷۰۰ تا بدم حتما این کارو میکردم این کتاب واقعا ارزشه خوانده شدن رو داره تویه هر کدوم از بخش‌هایی که گوش میکردم واقعا احساس راضیت پیدا میکنم از این که این کتاب رو خریدم برای کسایی که کتاب‌های موفقیت رو دوست دارن شدیدا این کتاب رو پیشنهاد میکنم از هر بخشش میشه به راحتی ۲-۳ تا کتابه پر فروش نوشت یکی از بخش هاش داشت درمورده ثروت صحیت میکرد مثلا من فکر میکردم فرده ثروتمند یعنی فرده پولدار ولی به متوجه شدم که ۱۲ نوع ثروت داریم که امنیته مالی پایین ترینه بخشه این لیست قرار میگیره، این ثروت‌ها شامله: نگرشه مثبت، سلامت جسمی، هارمونی در تمام روابط انسانی شما، رهایی از تمام ترس‌ها، داشتن امید به دست اورد‌های اینده، تمایل به اشتراک گذاشتن نعمت‌ها با دیگران، عاشق شدن و عاشق ماندن، ذهنی باز در قبال تمام مسائل در قبال تمام مردم، انضباط کامل، داشتن خرد برای درک مردم، امینت مالی
زینب رزاقی
۱۴۰۱/۸/۶
این کتاب کاملترین و راهبردی‌ترین کتاب برای درک صحیح اصول و قوانینی که منجر به موفقیت می‌شوند هست. ضمن اینکه راهکارهایی کاملا عملی که مفصل توضیح داده شده است به بهره گیری کامل از این کتاب فوق‌العاده منجر می‌شود.
نویسنده اثر مشهور بیندیشید و ثروتمند شوید در این کتاب با ارائه شاهکاری دیگر به هر کمک
خواننده‌ای می‌کند تا به درک صحیح قوانین طبیعی موفقیت بپردازد.
از راوی محترم بابت کتاب‌خوانی عالی و همچنین ناشر بزرگوار بابت انتشار نسخه صوتی این کتاب ارزشمند و کتابراه عزیز بابت امکان دسترسی و استفاده آسان از این اثر فوق‌العاده سپاسگزارم.
kiomars yadegar
۱۴۰۳/۱/۹
سلام وعرض ادب و احوال پرسی کتاب قانون موفقیت را باید در مدارس و دانشگاه تدریس کنند پراست از درس‌های مهم اقتصادی روانشناسی زناشویی وروابط کاری که در زندگی هر شخص و روزمره هرکسی تاثیر مثبت دارد و هر شخص بالغی باید این کتاب را بخواند یا گوشد کند کتاب صوتی این اثر بسیار شنیدنی و با صدایی گیرا وشفاف که کتاب راخوانش میکند این بر جذابیت این اثر افزوده است و آدم بارها میتونه گوش بده و هر بار تجربه‌ای جدیدتر از دفعه قبل بدست بیاره و در زندگی‌اش پیاده کند در آخر تشکر میکنم از همه کسانی که برای این کتاب زحمت کشیده‌اند خدا قوت میگم با تشکر فراوان از کتابراه همیشه همراه
حسین ریاحی
۱۴۰۲/۱/۵
کتاب فوق العاده کاربردی
چرا که آقای ناپلئون هیل راهکار‌هایی که در این کتاب آورده بر اساس تحقیق و مطالعه موردی بوده و عملی و قابل اجراست
عزیزانی که این سبک کتاب‌ها رو دنبال میکنند پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو تهیه و چند بار مطالعه کنند
مباحث بسیار شیوا و رسا بوده و در صورتی که با دقت مطالب و
رو دنبال کنید قابل فهم قابل اجراست
صدای گوینده و موزیک زمینه مناسب و به زیبایی اثر کمک فراوانی کرده
ممنون از عوامل کتابراه بخاطر اینکه با زحمت فراوان این اثر گرانبها را با کیفیت و قیمت مناسب در دسترس قرار داده اند
محمد رضا شرفی
۱۴۰۲/۵/۵
درود
ضمن سپاس از شما
این کتاب فوق العاده قوی و موثر نیازمند گوینده‌ای بسیار توانا و قوی در حوزه گویندگی لازم داره ضمن اینکه گوینده نسبتا این امر رو انجام داده اما گوینده‌ای که با تمام احساس مطالب کتاب و به شنونده برسونه و شنوند ه رو راغب کنه چندین بار به کتاب صوتی گوش بده لازمه آین کتابه وبنده د
نود صد از کتارهارو از طریقه صوتی گوش میدم وگاهی کتاب مورد علاقه خودم رو به خاطر گوینده ازدست
میدم چون احساسی که از شنیدن کتاب میخوام انتقال داده نمیشه سپاس از همه شما
Rezvan tavakoli
۱۴۰۲/۲/۱۴
این کتاب بهترین کتاب موجود در زمینه موفقیت است. نه تنها موفقیت شغلی، بلکه در تمام عرصه‌های زندگی این کتاب راهنما بسیار عالی برای شما خواهد بود. بینظیره. من به همه توصیه میکنم حتما بخونن. و بیان ساده و مثال‌های عینی متععد در این کتاب از ویژگی‌های خیلی خوب اون هست و باعث میشه همه بتونن ازش بهره ببرند.
ضمنا صدای گوینده بسیار گیرا است و لذت شنیدن کتاب را چند برابر کرده.
با تشکر از شما
علی رحمانپور
۱۴۰۲/۴/۱۴
این کتاب بی نظیره و بدرد افرادی می‌خوره که می‌خوره که می‌خوان در مسیر درست کارشونو جلو برن برای من بسیار مفید بود
من با وسواس زیاد کتاب انتخاب می‌کنم و منتظر دریافت‌های کتاب بودم و خداروشکر دریافت کردم
این یک کتاب مرجع برای کارمون باید باشه
این مطالب رو با عشق با شما درمیون گذاشتم
حتما گوش کنید یا بخونید اگر دنبال تحول هستی
اکبر پیری
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
کتابی از ناپلئون هیل یک کتاب فوق العاده زیبا پر کار آمد پانزده قانونی که واقعا نیاز یک جامع است فقط توی چند فصل از فروشندگی می‌گفت که مورد پسند من نبود فکر میکنم مثالهایی که میزنه باید متفاوت باشه فقط واسه یک موضوع نباشه در کل عالی بود عالی
روژان محمدی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
من کتاب‌های ناپلئون هیل مرتب میخونم بارها و بارها, و طرفدارش هستم، خیلی جالب راجع به شیمی ذهن توضیح داده قبل این کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید بارها خوندم، و... این‌ها مکمل هم هستند، کتاب عالی هست، بی نظیر.
رقیه صباحی
۱۴۰۲/۱۰/۵
سلام دوستان عزیزم. این کتاب واقعا فوق العاده است من کتابش رو گرفته بودم. عالی بود خودم خوندم. منتظر صوتیش بودم. ممنونم از کتابراه. برای موفقیت عالی در زندگی حتما بخونید و تمرینها رو انجام بدید. موفق باشید.
عیسی براتی
۱۴۰۱/۸/۲۷
عالی عالی
هم از لحاظ فروش
هم از لحاظ خلقیات
و همه‌ی رفتار‌های روز مرگی رو دربر میگیره
واقعا زندگی آدمی رو تغییر میده
البته خود شخص بستگی داره
و بهتون پیشنهاد میکنم 👌😘
علی
۱۴۰۲/۲/۳۱
این کتاب در بین ۱۰ کتاب برتر موفقیت جا داره. بیشتر کتابهای موفقیت از مطالب این کتاب استفاده کرده‌اند. عالی و بسیار آموزنده. سپاس از شما که این کتابهای عالی رو به صورت صوتی ارائه میکنید.
مراد
۱۴۰۲/۱/۱
کتاب صوتی قانون موفقیت، این کتاب به درخواست کارنگی بزرگ که تا کنون کسی به ثروتش نرسیده (۳۱۱ میلیارد دلار) و توسط روزنامه نگار معروف ناپلئون هیل طی مدت ۲۰ سال تحقیقات نوشته شده است،
شبنم
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
عالی در غالب استاندارد برای من متن روان و عالی بود نحوه‌ی گویش عالی و با ریتم متوسط من از شنیدن کتاب بسیار لذت بردم و برام آموزنده بود مثل تمامی نوشته‌های ناپلئون هیل
Saeed bagheban
۱۴۰۲/۴/۸
کتاب بسیار مفید و پر کاربردی است امیدوارم محتوای سنگین هر فصل باعث نشه که از ادامه این مسیر منصرف بشید بنظر من بهتر با حوصله و دقت محتوا و مفهوم هر فصل را بدرستی بگیرید
مشاهده همه نظرات 58

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قانون موفقیت

برای دریافت کتاب صوتی قانون موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.