معرفی و دانلود کتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم: روش‌های نوین رفع افسردگی

عکس جلد کتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم: روش‌های نوین رفع افسردگی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم: روش‌های نوین رفع افسردگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم: روش‌های نوین رفع افسردگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم: روش‌های نوین رفع افسردگی

با خواندن کتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم: روش‌های نوین رفع افسردگی نوشته‌ی علی صالحی، از علائم و علل افسردگی آگاهی پیدا می‌کنید و با روش‌هایی علمی و به روز می‌توانید به این بیماری روحی غلبه کرده و آن را درمان کنید.

درباره‌ی کتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم: روش‌های نوین رفع افسردگی:

افسردگی حالتی روحی و خلقی است که افراد مبتلا به آن بی‌حوصلگی، عدم فعالیت، نداشتن انگیزه، بی‌میلی و ... را تجربه می‌کنند. این حالات می‌توانند به طور کاملاً مستقیم بر روی افکار، خلق‌وخو، احساسات و سلامتی فرد تاثیر بگذارند.

افراد افسرده می‌توانند حالات مختلفی از پوچی، غم، ناامیدی، احساس بی‌ارزش بودن، استرس و ... را داشته باشند. ممکن است آن‌‌ها به کارها و فعالیت‌هایی که زمانی برایشان خوشایند بوده، بی‌اشتیاق شوند، اشتهایی به غذا خوردن نداشته باشند و یا برعکس میل شدیدی به خوردن غذا یا تنقلات داشته باشند، تمرکز خود را از دست بدهند، در به خاطر سپردن جزییات دچار مشکل شوند و در تصمیم‌گیری منفعل باشند، روابط مطلوبی با دوستان و نزدیکان خود نداشته باشند، به خودکشی فکر کنند و یا آن را انجام دهند. افسردگی حتی بر روی سلامت بدن و خواب هم تاثیر مستقیم دارد؛ افراد افسرده ممکن است خواب بیش از حد، کم‌خوابی، مشکلات گوارشی، خستگی، کوفتگی و ... را نیز تجربه کنند.

افسردگی به دلایل مختلفی می‌تواند ایجاد شود؛ ممکن است واکنشی طبیعی نسبت به مرگ یکی از اطرافیان، بیماری و یا حتی عوارضی از داروهای مصرفی باشد، البته تا زمانی که این حالت به مدت طولانی با فرد همراه نباشد. آمار و ارقام در ایران نشان دهنده‌ی این است که افسردگی شیوع بالایی در جامعه دارد. طبق آماری که وازارت بهداشت آن را منتشر کرده است، بیش از 12% مردم ایران دچار افسردگی شدید هستند. هر فردی در طول زندگی‌اش حداقل یکبار با وضعیت افسردگی مواجه می‌شود اما افسردگی برای بیشتر افراد جامعه یک چرخه‌ی تکرارشونده دارد و در صورتی که درمان نشود، هر دوره نسبت به قبل شدیدتر بروز می‌کند.

وخامت حال روحی افراد افسرده ممکن است به درجه‌ای برسد که حتی برای پایان دادن به زندگیشان اقدام کنند و با روش‌های مختلفی دست به خودکشی بزنند. در حالی که شناخت پیدا کردن از علائم و نشانه‌های افسردگی نقش بسیار موثری در پیشگیری و وخامت این بیماری دارد.

کتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم: روش‌های نوین رفع افسردگی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به هر دلیلی در زندگی احساس ناخوشایند افسردگی را تجربه می‌کنید در خواندن این کتاب تعلل نکنید. این اثر به شما کمک می‌کند تا با این بیماری مقابله کرده و با انگیزه و تلاش آن را درمان کنید.

در بخشی از کتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم: روش‌های نوین رفع افسردگی می‌خوانیم:

علائم افسردگی و اضطراب اغلب با تمرینات ورزشی بهتر می‌شوند و یکی از درمآن‌های موثر برای افسردگی، درمان افسردگی با ورزش است که در این مطلب به آن می‌پردازیم. در ادامه مطلب، برخی نکات واقع بینانه که برای شروع تمرینات ورزشی و حفظ انگیزه سودمند هستند را برای شما آورده ایم. زمانی که افسرده یا مضطرب هستید، یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید، انجام تمرینات ورزشی است. زمانی که انگیزه کافی داشته باشید، انجام تمرینات ورزشی می‌تواند بهبودی زیادی را ایجاد کند زیرا انجام تمرینات ورزشی موجب آزادسازی اندورفین (مواد ضدافسردگی طبیعی در بدن) می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

افسردگی چیست!؟
علت‌های افسردگی
علائم افسردگی
نشانه‌ها و علائم افسردگی شدید
علائم افسردگی شدید در جنسیت و سنین مختلف
درمان افسردگی
نقش ورزش در درمان افسردگی
افسردگی پس از زایمان
دو قطبی و افسردگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم: روش‌های نوین رفع افسردگی
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-622-734345-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم: روش‌های نوین رفع افسردگی

شیرین شیرازی
۱۴۰۲/۹/۱۴
کتاب بسیار خوبی هست با زبان بسیار ساده و روان
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم: روش‌های نوین رفع افسردگی

برای دریافت کتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم: روش‌های نوین رفع افسردگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.