معرفی و دانلود کتاب باورش کنید

عکس جلد کتاب باورش کنید
قیمت:
۷۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب باورش کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب باورش کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب باورش کنید

کتاب باورش کنید، اثر پرفروش نیویورک تایمز نوشته‌ی جیمی کرن لیما، کارآفرین و سرمایه‌گذار مشهور و موفق آمریکایی است. او در این کتاب تجربیات ناخوشایند خودش را از دست‌کم گرفته شدن توسط دیگران و تردیدهای درونی‌اش بازگو می‌کند، درس‌های زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش را با شما در میان می‌گذارد و کمک می‌کند بیاموزید که چطور خودتان را باور داشته باشید و به فردی توقف‌ناپذیر تبدیل شوید.

درباره‌ی کتاب باورش کنید

به سال‌ها پیش برویم، روزی که یک مرد سرمایه‌گذار به جیمی کرن لیما (Jamie Kern Lima) گفت به خاطر اضافه وزنش، مطمئن نیست که زن‌ها جذب محصولات شرکت او شوند، بنابراین پیشنهاد سرمایه‌گذاری او را رد کرد. این حرف‌های ناراحت‌کننده، قلب جیمی را جریحه‌دار کرد، مثل ناقوس مرگ مدام در سرش پیچید و نشخوار فکری بی‌وقفه‌ای را به جان او انداخت. نجات شرکتش در گرو دستان این مرد بود و او باید تمام نیرویش را جمع می‌کرد تا بتواند از پس این لحظه برآید. از همان روز و همان اتفاق تلخ بود که جیمی تصمیم گرفت قدم به مسیر خودباوری بگذارد و در نتیجه‌ی این مسیر بود که شرکتش، ایت‌کازمتیک را از اتاق پذیرایی خانه‌اش آنقدر توسعه داد تا به ارزش یک میلیارد دلار رساند. حالا او شرکتش را با شرکت لوازم آرایشی لورئال ادغام کرده و اولین مدیرعامل زن این برند آرایشی محسوب می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب باورش کنید

جیمی کرن لیما حاصل تجربیاتش را از طی کردن این مسیر پر فراز و نشیب، در کتاب باورش کنید (Believe It) گردآوری کرده است. او این مسیر را پر از قله‌های بلندِ پیروزی و گودال‌های ویرانگرِ شکست می‌داند و می‌گوید این کتاب را به دور از شعارزدگی معمولِ کتاب‌های موفقیت و با تلاش برای نزدیک ماندن به واقعیت نوشته است. او در این کتاب خود واقعی‌اش را به شما نشان می‌دهد و انتظار دارد که شما نیز با خود واقعی‌تان مواجه شوید و پذیرای آن باشید.

شب‌های زیادی پیش می‌آمد که جیمی کرن لیما با گریه به خواب می‌رفت. او زنی مضطرب، غرق در تردید و بی‌اعتمادبه‌نفس بود. فکر می‌کرد به اندازه‌ی کافی خوب نیست، باهوش نیست و هرگز موفق نخواهد شد. از طرف دیگران نیز زیاد دست‌کم گرفته می‌شد. او کشمکش‌ها، ریسک‌ها و کلنجارهای زیادی را پشت سر گذاشت و تمام درس‌هایی را که از این جنگیدن‌ها به دست آورد، در کتاب باورش کنید به اشتراک گذاشت.

درس‌های موجود در این کتاب دو نوع‌اند؛ درس‌های شخصی و حرفه‌ای. نکاتی که حاصل تجربه‌ی او از مسیر شغلی و کسب‌وکارش است و عمل کردن به آنها او را به موفقیتی باورنکردنی رسانده است و خاطراتی از آدم‌هایی که به او نفرت ورزیدند و آسیب رساندند و همچنین کسانی که برای او الهام‌بخش بوده‌اند.

کتاب باورش کنید با زبانی ساده و به شدت صمیمی و لحنی صریح و بدون پرده‌پوشی، در سه فصل نوشته شده است. نویسنده در فصل اول به باورهایی اشاره می‌کند که باید در مسیر موفقیت به آنها اقتدا کنید. باورهایی مثل قدرت اصالت، قدرت پذیرش خود واقعی‌تان، قوی‌تر بودن از رقبایتان و چیزهایی از این قبیل. در فصل دوم ریسک‌هایی را که در مسیرتان به آن برمی‌خورید، به شما گوشزد می‌کند و در فصل سوم دستورالعملی برای ایمان آوردن به قدرت درونتان ارائه می‌دهد و توصیه می‌کند که به ندای درونی‌تان، به قدرتِ پذیرشِ خودِ واقعی‌تان اعتماد کنید.

کتاب باورش کنید توسط مریم نفیسی راد به فارسی برگردانده و به همت انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

افتخارات کتاب باورش کنید

  • کتاب پرفروش وال استریت ژورنال
  • کتاب پرفروش نیویورک تایمز
  • کتاب پرفروش یو اس ای تودی
  • پرفروش‌ترین کتاب سایت آمازون

نکوداشت‌های کتاب باورش کنید

  • کتابی آزمونده و الهام‌بخش. (الن دی‌جنرس، نویسنده و مجری مشهور امریکایی)
  • داستان جیمی باعث می‌شود به رویاهای بزرگتان فکر کنید و برایتان مهم نباشد این رویاها چقدر غیرممکن به نظر می‌رسند. (ویکتوریا اوستین، نویسنده)
  • قدرتمند و مصمم! من عاشق این کتابم. بخوانیدش تا استعدادهایتان را بروز دهید، طرز فکرتان را به چالش بکشید و قلبتان را آزاد کنید. کتابی بزرگ از شخصیتی بزرگ. (آنتونی رابینز، نویسنده‌ی مشهور کتاب‌های موفقیت)
  • این کتاب می‌تواند هر زنی را متحول کند. جیمی کرن لیما شخصیتی منحصربه‌فرد دارد که این روزها نمونه‌اش کم است. (گلنون دویل، نویسنده‌ی پرفروش)
  • باورش کنید کتابی است که هر زنی به آن نیاز دارد. منبعی الهام‌بخش که باعث می‌شود به قدرت درونی‌تان ایمان بیاورید. (سارا بلیکلی، بنیانگذار برند اسپانکس)
  • جیمی کرن لیما یکی از الهام‌بخش‌ترین افرادی است که من در عمرم دیده‌ام. کتاب باورش کنید نشان می‌دهد که او چطور از شر قضاوت‌ها و تردیدهای درونی خلاص شد و مسیر دستیابی به رویاهایش را در پیش گرفت و شما چطور می‌توانید همین کار را بکنید. (برندون بیرشارد، نویسنده)

کتاب باورش کنید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دیگران شما را دست‌کم می‌گیرند، به خودتان ایمان ندارید و در هر قدمی که برمی‌دارید، سایه‌ی تردید بر تصمیماتتان سنگینی می‌کند، مطالعه‌ی این کتاب می‌تواند شما را به فردی توقف‌ناپذیر تبدیل کند.

در بخشی از کتاب باورش کنید می‌خوانیم

کاش آنجا بودید و نگاه هم‌کلاسی‌هایم وقتی به آن‌ها گفتم قرار است پس از فارغ‌التحصیلی سر چه کاری بروم را می‌دیدید. آن‌ها معمولاً نگاهی سردرگم آمیخته با ناامیدی به من تحویل می‌دادند. بسیاری از هم‌کلاسی‌هایم با نیت خیر نگران بودند که داشتم مرتکب اشتباه ‌می‌شدم، زیرا از پتانسیلم بهره‌مند نمی‌شدم و به‌دنبال کار پردرآمدی در بورس وال‌استریت نمی‌رفتم که از نظر آن‌ها موفقیت بزرگ‌تری بود تا دنبال کردن ندای درونی‌ام‌ و اشتیاقم به وسط ناکجاآباد و پول خوبی دریافت نکردن؛ اما من به‌اندازه کافی قوی و استوار بودم که تصمیم‌های بزرگ زندگی‌ام را براساس توقعات دیگران نگیرم. می‌دانستم که منظوری نداشتند و خواستار بهترین‌ها برایم بودند. می‌دانستم باید صدای آن‌ها را کم می‌کردم و به آن صدای ثابت و کوچک در اعماق درونم گوش می‌سپردم. در سخنرانی فارغ‌التحصیلی‌ام، درباره تمام چیزهایی که برای آینده کلاسمان تصور می‌کردم، حرف زدم و همچنین به این مسئله اشاره کردم که چقدر راجع‌به اطمینان قلبی‌ام هیجان‌زده بودم و امیدوار بودم که روزی برخی از ما در صفحه اول روزنامه نیویورک‌تایمز یا وال‌استریت‌ژورنال جای بگیریم (به‌هیچ‌وجه خبر نداشتم که این مسئله درباره خودم صحت پیدا خواهد کرد). من دانشکده کسب‌و‌کار کلمبیا را با نازل‌ترین حقوق آن سال (اگر نخواهیم بگوییم در تمام دوران) ترک کردم و به‌دنبال ندای درونی‌ام رفتم. دلیل اینکه چرا امروز من یکی از بهترین مشوق‌ها و حامیان‌ دانشگاه هستم، این است که شخص دانشگاه حمایت و تشویقم کرد. اگر دیگران ما را دست‌کم می‌گیرند، به‌این‌دلیل که داریم حقیقت را دنبال می‌کنیم، به‌هیچ‌وجه مهم نیست. گاهی‌اوقات آدم‌ها فقط جایی را می‌بینند که در آن قرار داریم و نمی‌توانند جایی را که داریم می‌رویم ببینند. به‌احتمال‌زیاد من کمترین حقوق دریافتی دانشکده کسب‌و‌کار کالیفرنیا را نسبت‌به دیگر دانش‌آموختگان دانشکده‌ام داشتم. پانزده سال بعد، من بالاترین مدال افتخار را دریافت کردم و برای دانشگاه افتخار آفریدم. هرساله تعداد کمی از افراد این مدال را دریافت می‌کنند. همچنین، از من تقاضا شد که به هیئت ناظران ملحق شوم. وقتی شما اشتیاق منطقی و ندای درونی‌تان را دنبال می‌کنید، هرچیزی امکان‌پذیر است.

فهرست مطالب کتاب

فهرست
پیشگفتار
فصل اول: باور
یک: وقتی ندای درونی‌تان با شما حرف می‌زند، باورش کنید.
دو: باور کنید جایی که از آن آمده‌اید، هیچ ارتباطی به جایی که می‌خواهید باشید، ندارد.
سه: به قدرت پذیرش خودِ واقعی‌تان، باور داشته باشید.
چهار: باور کنید که شما از رقیبتان قوی‌تر هستید (که شامل دخترهای بدجنس هم می‌شود).
پنج: به قدرت میکروفونتان باور داشته باشید.
شش: به قدرت اصالت‌ باور داشته باشید.
هفت: باور داشته باشید که می‌توانید از نقطه دست‌کم گرفته شدن به نقطه توقف‌ناپذیر بروید.
هشت: خوشبختی را باور کنید.
نُه: باور کنید که در سرنوشتمان، تنهایی زندگی کردن نوشته نشده است.
فصل دوم: ریسک
دَه: به شجاع بودن باور داشته باشید، نه به دوست داشته شدن.
یازده: باور کنید که مخالفان، فقط حامیان سردرگم هستند.
دوازده: به ارزش‌هایتان باور داشته باشید و آن‌ها را زندگی‌ کنید.
فصل سوم: قدرت
سیزده: به توازن باور نداشته باشید، چون دروغی بیش نیست!
چهارده: بدهید تا به شما داده شود را باور کنید.
پانزده: به این قدرت که اجازه می‌دهید نورِ درونتان بدرخشد، باور داشته باشید.
شانزده: به معجزه‌ها... و به اپرا باور داشته باشید.
هفده: به قدرتی بزرگ‌تر از خودتان باور داشته باشید.
هجده: باور کنید که کافی هستید.
مؤخره
درباره نویسنده
درباره مترجم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب باورش کنید
نویسنده
مترجممریم نفیسی راد
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات374
زبانفارسی
شابک978-622-220-810-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب باورش کنید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب باورش کنید

برای دریافت کتاب باورش کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.