معرفی و دانلود کتاب صوتی باورش کنید

عکس جلد کتاب صوتی باورش کنید
قیمت:
۹۳,۶۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باورش کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باورش کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی باورش کنید

کتاب صوتی باورش کنید اثر پر فروش نیویورک تایمز از جیمی کرن لیما، کارآفرین، شخصیت رسانه‌ای و سرمایه‌گذار موفق آمریکایی است. او در این کتاب به روایتِ داستانِ پرفرازونشیبِ زندگیِ خود پرداخته است؛ سفری هیجان‌انگیز و مملو از حکایت‌هایی درباره‌ی استقامت، خودباوری، شهود و پشتکار که می‌تواند الهام‌بخش هر فردی باشد.

درباره‌ی کتاب صوتی باورش کنید

جیمی کرن لیما (Jamie Kern Lima) در کتاب صوتی باورش کنید (Believe It) بر امید و باور به خود متمرکز است. تصور کنید روزی فرا برسد که بتوانید بر تمام آنچه شما را عقب نگه داشته است، غلبه کنید، بر ترس‌ها و تردیدهای خود فائق آیید و به فردی تبدیل شوید که همیشه در آرزوی آن بوده‌اید. شگفت‌انگیز است! و البته کاملاً شدنی.

معرفی و دانلود کتاب صوتی باورش کنید

جیمی کرن لیما در کتاب صوتی باورش کنید داستانِ زندگی خود را از هنگامی که پیشخدمتی ساده بوده و به سختی روزگار می‌گذرانیده تا تبدیل شدن به اولین مدیرعامل زن در تاریخچه‌‌ی شرکت L’Oréal’s و اجرای ایده‌های ثروت‌ساز خود برای ما تعریف می‌کند. جیمی در این کتاب از گذشته‌ی خود برای ما می‌گوید؛ از اینکه تا پیش از آن که به نسخه‌ی شایسته‌ای از خودش تبدیل شود، به تصویری که از خود و جهان در ذهنش نقش بسته بود، تردید بسیاری داشت. او را شک و بی‌باوری نسبت به جسم، افکار و آرزوهایش و جریانِ نیکی در جهان دربرگرفته و نزدیک بود تسلیم شود؛ اما یاد گرفت به خود اعتماد کند و درس‌های قدرتمندی را که زندگی برای او به ارمغان می‌آورد بپذیرد و به‌ کار گیرد.

لحنِ جیمی کرن لیما در کتاب صوتی باورش کنید، شفاف، صریح و عاری از پرده‌پوشی و پیچیدگی است و شاید به همین دلیل است که به‌راحتی می‌توانید خود را در جای او تصور کرده و با داستانش همراه شوید. او در این کتاب از نگرانی‌ها، آشفتگی‌ها، دلشکستگی‌ها، انعطاف‌پذیری و استقامتِ خود گفته است. جیمی کرن لیما به‌طور تصادفی در بیست‌سالگی متوجه می‌شود که به فرزندخواندگی پذیرفته شده و کشف این حقیقتِ بزرگ، بر تمام جنبه‌های زندگی او، اثری عجیب و ماندگار باقی می‌گذارد. لیما همچنین از مشکل پوستیِ خود صحبت کرده است؛ از مبارزه‌اش با تصاویر غیرواقعی که شرکت‌های آرایشی از استانداردهای زیبایی ارائه می‌دهند و اثری که این تصویرها، بر اعتمادبه‌نفس زنان و دختران می‌گذارند.

با شنیدنِ تجربه‌های زندگی جیمی کرن لیما در کتاب صوتی باورش کنید، می‌توان به برخاستن پس از شکست‌ها و وقایعِ تلخ متعدد، ایمان آورد. او به ما می‌گوید تنها چیزی که همه‌ی انسان‌ها به آن نیاز دارند، باور به خود است؛ اینکه بدانید کافی هستید و نباید شکست‌ها، طردشدگی‌ها و اشتباهاتِ گذشته مانعی برای پیشرفت شما شوند و آرزوها و اهداف‌تان را از شما بگیرند. با شهود خود هماهنگ شوید، صدای منتقد درونی خود را کم کرده و زندگیِ رؤیایی خود را آغاز کنید.

باورش کنید را انتشارات نسل نواندیش با ترجمه‌ی مریم نفیسی‌راد به چاپ رسانده و نشر صوتی ماه‌آوا، آن را با خوانش مرجان عابدینی در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان قرار داده است.

افتخارات کتاب باورش کنید

  • کتاب پرفروش وال استریت ژورنال
  • کتاب پرفروش نیویورک تایمز
  • کتاب پرفروش یو اس ای تودی

نکوداشت‌های کتاب باورش کنید

  • باورش کنید کتابی متحول‌کننده و خواندنی برای هر زن است. جیمی کرن لیما از شخصیت منحصر‌به‌فردی برخوردار است که در این روزها، کمیاب است. (گلنون دویل، نویسنده‌ی کتاب رام نشده، از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز)
  • کتاب باورش کنید نیروبخش و انگیزه‌دهنده است. داستانی که نویسنده آن را تعریف کرده است، قدرت و سخت‌کوشی درونی‌تان را به شما یادآوری می‌کند. کتابی‌ست فوق‌العاده که زنی فوق‌العاده آن را به نگارش درآورده است. (رابین رابرتز، گوینده‌ی برنامه‌ی صبح به‌خیر آمریکا)
  • باورش کنید یک کتاب واقعی و راوی آسیب‌پذیری‌ها و بستگی‌هاست؛ [یک منبع] الهام‌بخش برای شما که به قدرت درونیِ خود ایمان بیاورد. باورش کنید کتابی است که هر زنی به آن نیاز دارد. (سارا بلیکلی، بنیان‌گذار Spanx)
  • باورش کنید به شما کمک می‌کند صدای منتقدِ درونی خود را آرام کرده و آن را به حقیقی‌ترین ندای درونِ خود تبدیل کنید. (جی شتی، نویسنده‌ی کتاب مثل یک راهب فکر کن، کتاب پرفروش نیویورک تایمز)

کتاب صوتی باورش کنید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر برای شما نیز در برهه‌ای از زندگی این اتفاق افتاده که به خودتان شک کرده باشید، اگر تابه‌حال توسط دیگران دستِ کم گرفته‌ شده‌اید، اگر باوری که به خودتان دارید، متزلزل شده‌ است، شنیدنِ کتاب صوتی باورش کنید تجربه‌ای متفاوت و مفیدی برای شما خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی باورش کنید می‌شنویم

آیا هرگز برایتان پیش آمده که در ندانستنِ محض به سر ببرید یا زیر پایتان را چنان خالی کنند که وقتی به خودتان می‌آیید، صحتِ تمام باورهایتان را زیر سؤال ببرید؟ شاید رابطه‌ی عاشقانه‌ای بوده که به خودتان می‌آیید و می‌بینید که تا خرخره دروغ به خوردتان داده بودند یا باورهای خانوادگی یا داستان‌هایی که معلوم می‌شود راست نبوده‌اند. خُب، این اتفاقی است که در روزی که به طور کاملاً تصادفی، رازی برملا شد، برایم افتاد. رازی که نزدیک به سه دهه در خانواده‌ام دوام آورد و کشمکش‌های پس از آن بود که به من آموخت شیوه‌ی مدیریت این عدم اطمینان‌ها و عدم قطعیت‌هاست که به‌تنهایی می‌تواند مسیر زندگی شما را تغییر بدهد. وقتی بچه بودم یاد گرفتم از خودم مراقبت کنم و برای سرگرم‌کردنِ خودم، خیال‌پردازی می‌کردم. وقتی شش ساله بودم، والدینم از هم جدا شدند. پدرم، مایک، مردی مهربان و صاحب شخصیتی کاریزماتیک بود اما متأسفانه با اعتیاد به الکل، مبارزه می‌کرد و تا آن نقطه از زندگی‌اش، به‌عنوان سرآشپز مشغول به کار بود. رستوران محیطی است که همیشه الکل در دسترس است و مسئولیت‌پذیری و اعتیاد به الکل، با هم هم‌راستا نیستند. وقتی شیفت کاری پدرم به پایان می‌رسید، اغلب اوقات بیرون می‌ماند و ساعت‌ها الکل می‌نوشید و حتی بسیاری از شب‌ها به خانه نمی‌آمد. با شنیدنِ چیزهایی که قرار نبوده من بشنوم، فهمیدم که پدرم بارها به مادرم خیانت کرده است و منظورم این است که با تعداد زیادی از زنان این خیانت را انجام داده است. من خاطرات بسیار خوب و همچنین بدی از او دارم. در دوران رشدم، پدرم در روزهایی که قرار بود از من مراقبت کند، بعدازظهر خوابش می‌برد. الان می‌فهمم که دلیل به خواب رفتنش نوشیدن الکل بوده است. در آن زمان فقط می‌دانستم که او خوابش برده است و در حالی که او ساعت‌ها خوابیده بود، من روی زمین پای تخت می‌نشستم و به عقربه‌های سیاه ساعت که دور عددهای سفید می‌چرخید، زل می‌زدم و کارهایی را تصور می‌کردم که وقتی بیدار شد، قرار است با هم انجام دهیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
پیشگفتار
60 دقیقه
قسمت اول
50 دقیقه
قسمت دوم
89 دقیقه
قسمت سوم
88 دقیقه
قسمت چهارم
91 دقیقه
قسمت پنجم
67 دقیقه
قسمت ششم
74 دقیقه
قسمت هفتم
63 دقیقه
قسمت هشتم
55 دقیقه
قسمت نهم
88 دقیقه
قسمت دهم
29 دقیقه
قسمت یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی باورش کنید
نویسنده
مترجممریم نفیسی راد
راویمرجان عابدینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی باورش کنید

Titi Akbari
۱۴۰۲/۹/۹
کتاب خیلی قشنگی بود‌ خیلی درسا بهم داد، درس زندگی درس اصیل زندگی کردن، و معنی دادن به زندگی‌
Raziyeh Rahmani
۱۴۰۲/۸/۱۳
واقعا کتابی مفید برای کار آفرینی هست
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی باورش کنید

برای دریافت کتاب صوتی باورش کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.