معرفی و دانلود کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول: 30 ترفند برای لذت‌بخش کردن شغل

عکس جلد کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول: 30 ترفند برای لذت‌بخش کردن شغل
قیمت:
۴۴۰۰۰ ۲۲,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول: 30 ترفند برای لذت‌بخش کردن شغل

بروس دیزلی در کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول سی تکنیک کارآمد، هوشمندانه و آزموده‌شده را به مخاطبان خود ارائه کرده است تا از طریق به‌کاربستن آن‌ها بتوانند شادی و بهره‌وری را به زندگی کاری فرسوده و کسل‌کننده‌ی خود بازگردانند. گفتنی است این اثر پس از انتشار در انگلستان، توسط روزنامه‌ی ساندی تایمز به‌عنوان کتابی پرفروش معرفی شد.

درباره‌ی کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول

استیو جابز در سال 2005 مقابل جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه استنفورد ایستاد و گفت: «همه‌ی ما باید عاشق کاری باشیم که انجام می‌دهیم.» اما آیا واقعاً می‌توان از شغل خود لذت برد یا این که جمله‌ی بالا تنها یک توصیه‌ی بی‌گاه است که یک فرد میلیاردری -بی‌آنکه چندان تصوری از مفهوم آنچه می‌گوید داشته باشد- بر زبان رانده است؟ بروس دیزلی (Bruce Daisley) در کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول (Eat Sleep Work Repeat) در باب لذت بردن از شغلی که به آن مشغول هستیم سخن گفته و به پرسش بالا پاسخ داده است.

همانطور که از عنوان فرعی کتاب بروس دیزلی، 30 ترفند برای لذت‌بخش کردن شغل (30 Hacks for Bringing Joy to Your Job) بر می‌آید، در این کتاب قرار است با روش‌ها و تکنیک‌هایی آشنا شویم که از طریق به کار بستن آن‌ها بتوانیم از شغلمان لذت بیشتری ببریم. بروس دیزلی این ترفندها را در سه بخش به مخاطبان خود عرضه می‌دارد. او در بخش اول، با عنوان «بازیابی انرژی» به ما آموزش می‌دهد تا طی دوازده‌ گام از ناخوشایندی شغل خود بکاهیم و در پی آن، عملکردمان را بهبود بخشیم. در بخش دوم کتاب که «همگام‌سازی» نام دارد، از هشت راه کارآمد برای نزدیک‌تر شدن اعضای یک گروه به یکدیگر در محیط کار سخن به میان می‌رود. به عبارتی، بروس دیزلی در دومین بخش کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول به مخاطبان خود نشان می‌دهد که داشتن احساس تعلق تا چه اندازه در محیط کار ضروری است و چرا باید برای نزدیک شدن اعضا در یک محیط کاری تلاش کرد. نویسنده در بخش سوم، «هیجان و جنب‌وجوش»، به راهکارهایی برای ایجاد هیجان و جنب‌وجوش در کار، افزایش احساس مثبت و امنیت روانی اعضای یک شرکت می‌پردازد.

شغلی که به آن مشغول هستید، فارغ از این که چه نوع فعالتی است، می‌تواند به زندگی شما معنا بخشد. بروس دیزلی با کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول می‌تواند شما را از نو عاشق کارتان کند! به گواه مخاطبان این کتاب از سرتاسر جهان، مطالعه‌ی این اثر می‌تواند رضایت شغلی و کیفیت زندگی شما را تا اندازه‌ی قابل توجهی بهبود بخشد. بیش از این تعلل نکنید، اگر هر ثانیه‌ای که در سر کار می‌گذرانید برایتان فرسوده‌کننده شده، احساس می‌کنید کیفیت زندگی‌تان کاهش یافته و مدت‌هاست که از شغل‌تان لذت نمی‌برید، کتاب حاضر همان چیزی‌ست که برای بازیافتن شادی در زندگی‌تان به آن نیاز دارید.

معرفی و دانلود کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول

کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول نخستین بار به تاریخ بیست‌وپنجم فوریه‌ی سال 2020 روانه‌ی بازار نشر شد. محسن مجدی‌کیا این اثر را به فارسی برگردانده و صادق یزدانی ویراستاری آن را برعهده داشته است. کتاب حاضر به همت انتشارات البرز در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

افتخارات کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول

  • پرفروش‌ترین کتاب ساندی تایمز
  • بهترین کتاب تجاری سال به انتخاب فاینَنشال تایمز

نکوداشت‌های کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول

  • تنها با ایجاد سی تغییر می‌توانید تجربه‌ی کاری خودتان را از بی‌مزه و کسل‌کننده (و یا بدتر) به رضایت‌بخش، سرگرم‌کننده و حتی شاد تغییر دهید. بروس دیزلی رشته تحقیقاتی را گرد هم آورده و آن‌ها را به صورت استراتژی‌هایی ارائه کرده است که واقعاً کارسازند و به امضای مدیرعامل بستگی ندارند. (دنیل اچ. پینک، نویسنده‌ی کتاب انگیزه، حقایقی شگفت‌انگیز درباره‌ی ایجاد انگیزه)

  • کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول به مردم می‌گوید که چگونه کمتر کار کنند و بیشتر خوش بگذرانند تا در نهایت، بهره‌وری بیشتری داشته باشند. (فوربز)

  • کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول یک راهنمای ضروری برای رویکردی پرانرژی‌تر، انسانی‌تر و مؤثرتر برای کار کردن و پیشرفت در یک موقعیت شغلی است. (الیور برکمن، نویسنده‌ی کتاب چهار هزار هفته)

  • این اثر من را به خود جذب کرد... یک کتاب فوق العاده. (Chis Evans)

  • از کارتان دست نکشید! بروس دیزلی در این کتاب توصیه‌های قابل‌توجهی را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد که احتمالاً منجر به این می‌شود که در حین کار بخندید و واقعاً شغل‌تان را دوست بدارید. (بیز استون، از بنیانگذاران وب‌سایت توییتر)
  • کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول یک یادآوری مهم از تمرین‌های ساده و روزمره برای بهبود نحوه‌ی کار است که منجر به شادی و عملکرد بیشتر تیمی و فردی می‌شود. با مطالعه‌ی این کتاب نتایجی عالی به بار خواهد نشست. (جک دورسی، مدیر عامل پیشین توئیتر و اسکویر)

  • کتابی که هرگز نمی‌دانستم باید آن را بخوانم، اما بسیار خوش‌حالم که این کار را انجام دادم! (نادیا حسین، مجری و ستون‌نویس بریتانیایی)

  • بروس دیزلی بهترین تحقیقات روان‌شناسی محل کار را به روش‌هایی عملی پیوند می‌زند تا از طریق آن، فرهنگی خلاقانه در محل کار ایجاد کنیم.(کری کوپر، نویسنده‌ی کتاب اسطوره‌های مدیریت)

  • کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول خردمندانه و خنده‌دار است و خلاصه‌ای فوق‌العاده از چیزی که در پشت پرده ممکن است یک شغل را به بخش مثبتی از زندگی مردم بدل سازد، ارائه می‌دهد؛ از اهمیت ناهاری که در سر کار می‌خورید گرفته تا ارزش خنده. من این اثر را دوست داشتم و در پی آن، بخشی از کارهایی را که در سرکار انجام می‌دادم، تغییر داده‌ام! (پروفسور سوفی اسکات، عصب‌شناس و استندآپ کمدین)

کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول مناسب چه کسانی است؟

همه‌ی افرادی که به کتاب‌های ژانر خودسازی علاقه‌مند هستند و می‌خواهند تجربه‌ی مطلوب‌تری را در محیط کار برای خود رقم بزنند، از توصیه‌های بروس دیزلی در کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول بهره‌مند خواهند شد.

با بروس دیزلی بیشتر آشنا شویم

بروس دِیزلی نویسنده، مشاور و معاون پیشین مدیرعامل توئیتر در اروپاست. او را یکی از تأثیرگذارترین افراد در بریتانیا در حوزه‌ی موفقیت فردی و شغلی می‌دانند. او میزبانی پادکستی به نام بخور، بخواب، کار کن، دوباره از اول را نیز برعهده دارد که از برترین پادکست‌های حوزه‌ی کسب‌وکار به شمار می‌رود. اولین کتاب او با عنوان «شادی کار» پرفروش‌ترین کتاب ساندی تایمز بود و به بیش از شانزده زبان ترجمه شد.

گفتنی‌ است کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول تنها کتابی‌ست که تاکنون از بروس دیزلی به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است.

جملات برگزیده کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول

  • شواهد نشان می‌دهد ظرفیت تغییر و بهبود امور بر عهده‌ی ماست.
  • در بیست سال گذشته، خواسته‌های کاری، ما را جداً تحت فشار قرار داده است.
  • محققان نشان داده‌اند بیش از نیمی از کل نیروهای کار احساس خستگی یا فرسودگی می‌کنند.
  • ایجاد فرهنگ کاری مناسب کمک می‌کند فضای کارمان در برابر تغییرات آینده مقاومت کند و به راه خود ادامه دهد.

در بخشی از کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول می‌خوانیم

محیط کارت چه شکلی است؟ احتمالاً در محل کارت از مدل فضای باز استفاده شده است. تنها بحث رایج درباره‌ی اداره‌ها این است که به‌طور پیش‌فرض با چه نوع طراحی فضای بازی روبه‌رو خواهی شد و این موضوع به‌نوبه‌ی خود در این خلاصه می‌شود که آیا رئیست دفتر کاری دارد یا خیر یا اینکه میز کاری که قرار است پشت آن بنشیند خارج از «اتاق جلسه» قرار دارد یا داخل آن.

رئیس گوگل دفتر کار دارد. رئیس فیسبوک بیرون از اتاق جلسه می‌نشیند. رئیس نِتفلیکس دفتر کار ندارد. رئیس گَپ دفتر کار دارد (اما از میز کار خبری نیست، اینجا دیگر خودت باید حدس بزنی!)

کاری که رؤسای ما انجام می‌دهند بازتابی از دو عامل متناقض است: تظاهر به ارتباط با گروه‌های زیر نظر خود و تلاش برای انجام هر کاری در دفاتر با مدل فضای باز.

با کم‌شدن رسمیت کار، دفاتر کم‌کم ناپدید شدند، زیرا شرکت‌های کمتری از ما می‌خواهند که کل روز کراوات بزنیم و اجازه داریم به خود واقعی‌مان نزدیک‌تر باشیم. ازنظرِ بسیاری افراد، دفاتر کار مجزا یادگار نظام سلسله‌مراتبی بودند. نبود راهروها و فضاهای مشخص‌شده بیانگر این بود که شرکت مشتاقانه دنبال ایجاد ساختاری مسطح است و به لایه‌های مدیریتی توجهی ندارد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: بازیابی انرژی
مقدمه
بازیابی انرژی 1: مراقبه‌ی صبحگاهی داشته باش
بازیابی انرژی 2: جلسه‌ی کاری را حین پیاده‌روی برگزار کن
بازیابی انرژی 3: قدر هدفون را بدان
بازیابی انرژی 4: بیماری عجله را ریشه‌کن کن
بازیابی انرژی 5: ساعت کار هفتگی‌ات را کم کن
بازیابی انرژی 6: مالک شیطان‌صفت آسیابی را که درونت زندگی می‌کند، سرنگون کن
بازیابی انرژی 7: اعلام‌های هشدار دریافت پیام را در تلفن همراهت خاموش کن
بازیابی انرژی 8: برو ناهارت رو بخور
بازیابی انرژی 9: ضوابط خودت را تعریف کن
بازیابی انرژی 10: یک روز در هفته از دنیای دیجیتال فاصله بگیر
بازیابی انرژی 11: خواب شبانه‌ی خوبی داشته باش
بازیابی انرژی 12: هر بار روی یک موضوع تمرکز کن
بخش دوم: همگام‌سازی
مقدمه
همگام‌سازی 1: دستگاه قهوه‌ساز را جابه‌جا کن
همگام‌سازی 2: وقت استراحتی برای نوشیدن قهوه پیشنهاد بده
همگام‌سازی 3: مدت زمان جلساتت را نصف کن
همگام‌سازی 4: جلسه‌ای اجتماعی را برگزار کن
همگام‌سازی 5: بخند
همگام‌سازی 6: فرآیند معارفه‌ی کارکنان جدید را با شور و شوق برگزار کن
همگام‌سازی 7: رئیس بدی نباش
همگام‌سازی 8: بدان چه زمانی افراد را تنها بگذاری
بخش سوم: هیجان و جنب‌وجوش
مقدمه
هیجان و جنب‌وجوش 1: تعیین چارچوب کاری به‌عنوان مشکلی که در حال حلش هستی
هیجان و جنب‌وجوش 2: وقتی به‌هم‌ریخته‌ای، آن را بپذیر
هیجان و جنب‌وجوش 3: اندازه‌ی گروه‌ها را کوچک نگهدار
هیجان و جنب‌وجوش 4: روی مسئله تمرکز کن، نه افراد
هیجان و جنب‌وجوش 5: هفته‌ی ترفند را معرفی کن
هیجان و جنب‌وجوش 6: آوردن تلفن همراه را در جلسات ممنوع کن
هیجان و جنب‌وجوش 7: از تنوع حمایت کن
هیجان و جنب‌وجوش 8: به‌جای ارائه‌ی مطلب، بخوان و مطالعه کن
هیجان و جنب‌وجوش 9: پیش از وقوع حادثه کالبدشکافی کن
هیجان و جنب‌وجوش 10: آرام باش
خاتمه: #محل-کارت-را-دوست- داشته-باش
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول: 30 ترفند برای لذت‌بخش کردن شغل
نویسنده
مترجممحسن مجدی کیا
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات354
زبانفارسی
شابک978-622-235-191-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۴۰۰۰ ۲۲,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول

دلارام 0074
۱۴۰۲/۳/۳۱
من از خوندن این کتاب راضی بودم ولی برای اطلاعات عمومی خوبه خیلی کم پیش میاد مرد عمل بشیم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول

برای دریافت کتاب بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.