معرفی و دانلود کتاب صوتی شاه کلید ثروت

عکس جلد کتاب صوتی شاه کلید ثروت
قیمت:
46800 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شاه کلید ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شاه کلید ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شاه کلید ثروت

از چه راهی می‌توان به خوشبختی واقعی رسید؟ ناپلئون هیل در کتاب صوتی شاه کلید ثروت با معرفی ثروت‌های دوازده‌گانهٔ زندگی، اصول صحیح دستیابی به ثروت را به شما آموزش می‌دهد و راه خوشبختی را نمایان می‌سازد.

درباره کتاب صوتی شاه کلید ثروت:

به نظر شما ثروت واقعی در داشته‌های مادی ما خلاصه می‌شود یا چیزهای دیگری نیز وجود دارند؟ بسیاری از افراد در این جهان هستند که بدون هیچ پولی خود را ثروتمند می‌دانند؛ چرا که دارای داشته‌های زیادی همچون سلامتی، عشق، خانواده، دوستان و روابط موفقی هستند و بابت آن‌ها نیز شکرگزارند.

«دیل کارنگی» یکی از موفق‌ترین اشخاص آمریکا است که روزی تصمیم گرفت تعریف جدیدی برای خوشبختی و ثروتمند شدن برای خود انتخاب کند. ناپلئون هیل طی مصاحبه‌ای که با او داشت، مهم‌ترین اصول دستیابی به ثروت را یاد گرفت و آن‌ها را در کتاب شاه کلید ثروت (The Master Key to Riches) با شما به اشتراک گذاشت.

او در این کتاب مواردی را برای شما شرح داده که در رسیدن کارنگی به ثروت نقش مهمی ایفا کرده‌اند. با شنیدن این کتاب یه این نکتهٔ مهم پی می‌برید که ثروت‌های واقعی در زندگی چیزهای غیرملموسی هستند که با کشف آن‌ها به خوشبختی جاودان دست پیدا می‌کنید. ناپلئون هیل عقیده دارد هرکسی باید پیش از هر اقدامی هدف زندگی‌اش را پیدا کند و در مسیر رسیدن به آن حرکت کند.

نکتهٔ مهم دیگری که در کتاب حاضر به آن اشاره می‌شود این است که برای به دست آوردن ثروت باید آن را به بقیه سهیم شوید. هیچ فردی تا به امروز بدون کمک دیگران موفق نشده ثروتی به دست آورد؛ بنابراین باید همیشه روابط خود را با کیفیت بالایی نگه دارید تا در مواقع لازم بتوانید روی کمک دیگران حساب کنید.

نویسنده در کتاب صوتی شاه کلید ثروت افراد موفق زیادی را برای شما مثال می‌زند که با رعایت اصول موفقیت توانستند به خواسته‌ها و اهدافشان دست پیدا کنند. در هر سن و حرفه و موقعیتی که باشید، با شنیدن راهکارهای ارائه شده در این کتاب می‌توانید انگیزه بگیرید و آن‌ها را در زندگی خود پیاده کنید.

در ستایش کتاب صوتی شاه کلید ثروت آمده است که:

- در طول بیست و پنج سال گذشته، بیش از آنچه که هر فردی سزاوار آن است، به من برکت داده شده است. اما از این که فکر کنم اگر در معرض فلسفه ناپلئون هیل نبودم، امروز کجا بودم یا چه کار می‌کردم، به خود می‌لرزم. او زندگی من را تغییر داد. (اگ ماندینو - نویسنده آمریکایی)

کتاب صوتی شاه کلید ثروت به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید به اهداف و آرزوهای خود دست یابید، ثروتمند شوید و درآمد بالایی داشته باشید، شنیدن راهکارهایی این کتاب صوتی می‌تواند برای شما کمک کننده باشد.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده توانا در سال 1883 و در ویرجینیا به دنیا آمد. او در نوجوانی به‌عنوان گزارشگر روزنامه شروع به کار کرد و چندی بعد نوشته‌هایش توجه «رابرت تیلور»، مالک روزنامۀ تیلور را به خود جلب کرد. این فرد ناپلئون هیل (Napoleon Hill) را برای استخدام کرد و او نیز در همان زمان در دانشکدۀ حقوق دانشگاه جرج‌تاون ثبت‌نام کرد.

هیل در سال 1908 به مصاحبه با اندرو کارنگی پرداخت و انجام این مصاحبۀ سه‌ساعته سه روز طول کشید. کارنگی در حین این مصاحبه، فکر سامان دادن اولین فلسفۀ موفقیت شخصی جهان را بر اساس اصول کامیابی به این نویسنده برجسته منتقل کرد. بیست سال بعد از این مصاحبه بود که کتاب هشت جلدی «قانون کامیابی» را در سال 1928 به رشتۀ تحریر درآورد.

ناپلئون هیل در سال 1937، کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» را نوشت که به پرفروش‌ترین کتاب خودیاری تاریخ تبدیل شد و هنوز هم میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش می‌رسد. از کتاب‌های دیگر او می‌توان به «شاه کلید ثروت»، «توانمندی و پیروزی با اندیشه» و «دینامیت موفقیت» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی شاه کلید ثروت می‌شنویم:

عشق بزرگ‌ترین تجربهٔ انسان است. عشق انسان را با خرد الهی مرتبط می‌کند. عشق ابراز بیرونی طبیعت معنوی و روحانی انسان است. آمیزش جنسی صرفا زیست‌شناختی است از کوچک‌ترین و ساده‌ترین موجودات تا پیچیده‌ترین آن‌ها که همانا انسان است، آمیزش جنسی می‌کنند. عشق همهٔ انسان‌ها را هم‌سنخ و خویشاوند می‌کند.

عشق خودخواهی، حرص، حسادت و غبطه را از میان برمی‌دارد و از انسان‌های متکبر انسان‌هایی فروتن می‌سازد. جایی که عشق نباشد، عظمتی وجود ندارد. عشقی که من از آن سخن می‌گویم، نباید با هیجانات رابطهٔ جنسی اشتباه گرفته شود. عشقی که من از آن سخن می‌گویم، عاملی حیات‌بخش است. این همان عشقی است که انسان را به شرایط اوج امروز رسانده است.

عشق وجه تمایز میان انسان و همهٔ موجودات دیگر است. عشق عاملی است که برای هر مرد، میزان فضایی را که در دل معشوق اشغال می‌کند، مشخص می‌سازد. عشق آن پایه و اساس مستحکمی است که اولین ثروت از ثروت‌های دوازده‌گانه با اتکای به آن ساخته می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
مقدمه
19 دقیقه
فصل یک: سرآغاز همهٔ ثروت‌ها
17 دقیقه
فصل دو: دوازده ثروت زندگی
16 دقیقه
فصل سه: هشت فرمانده
37 دقیقه
فصل چهار: قطعیت هدف
18 دقیقه
فصل پنج: عادت طی کردن کیلومتر اضافی
32 دقیقه
فصل شش: عشق، رهایی‌بخش نوع بشر
11 دقیقه
فصل هفت: اندیشه‌پردازی
39 دقیقه
فصل هشت: تحلیل اندرو کارنگی از اصل اندیشه پردازی
38 دقیقه
فصل نه: ایمان و اعتقاد
52 دقیقه
فصل ده: قانون نیروی عادت کیهانی
33 دقیقه
فصل یازده: نظم و انضباط شخصی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شاه کلید ثروت
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویحمیده کریمی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
46800 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شاه کلید ثروت

صنم صارمی
۱۴۰۱/۱/۹
یه کتاب فوق‌العاده عالی از ناپلئول هیل این کتاب فکر میکنم مکمل کتاب بیاندیشید و ثروتمند شوید هستش که توش به ۱۲ اصل اشاره شده که شما رو به یک انسال ثروتمند تبدیل میکنه. تفکر مثبت. عشق. سلامتی. روابط اجتماعی. آگاهی. رهایی از ترس. امید و ایمان. تو این کتاب میگه شما هم میتونید به انسان ثروتند تبدیل این بشید. کتاب یه اثر برجسته تو روانسناسی ثروت هستش و من با تمام وجود پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش. تو همه‌ی کتابهای انگیزشی بار‌ها و بارها با این موضوع برخورد کردیم که اندیشه مثبت داشته باشین. در مورد سلامتی اشاره داره که باید به اندازه بخوریم ورزش کنیم. پیرامون روابط اجتمایی که داریم دوستان آشنایان واطرافیان ما ثروتمند هستیم. اگه بتونیم ترسهامون رو کنار بزنیم موانع ذهنی ما کنار میرن. ترس از هر چیزی که ما دو نگران میکنه. ترس از از دست دادن ترس از مرگ همگی مانع به حساب میان چون تو ذهن الهی چیزی به نام ترس و از دست دادن وجود نداره.
SoBhAn Rezaei
۱۴۰۲/۲/۶
تمام این کتاب مانند یک اثر هنری شما را با ارزش تر در زندگی میکنم
۱۰ ٪ تلاش بیشتر نسبت به بقیه همکاران تلاش کن تا ۱۰۰ ٪ پیشرفت مشاهده کنید
ثروت در ذهن هر انسانی، تعریف متفاوتی دارد. عده‌ای حساب‌های مملو از پول یا دارایی‌های متعدد را ثروت می‌پندارند. اما ثروت تنها به داشتن پول محدود نمی‌شود و را و
ابعاد گسترده‌ای در بر می‌گیرد. ناپلئون هیل در کتاب شاه کلید ثروت از سرمایه‌های مادی معنوی انسان می‌گوید. کتاب شاه کلید یک راهنمای جامع برای رسیدن به زندگی رویایی‌تان است
این کتاب توضیحاتی درباره‌ی
سرآغاز همه‌ی ثروت‌ها
دوازده ثروت زندگی
هشت فرمانده
قطعیت هدف
عادت طی کردن کیلومتر اضافی
عشق، رهایی بخش نوع بشر
اندیشه‌پردازی
تحلیل اندرو کارنگی از اصل اندیشه‌پردازی
ایمان و اعتقاد
قانون نیروی عادت کیهانی
نظم و انضباط شخصی می‌دهد که با این قیمت ارزش خریدن دارد
Amirhossein
۱۴۰۲/۸/۴
سلام و دورد بچه هاا اول کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید رو بخونید و عملی کنید بعد بیاین سراغ شاه کلید ثروت بدون اون کتاب از این کتاب هیچ استفاده‌ای نمیبرید، سعی کنید کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید رو چندبار بخونید ولی نه پشت سرم هم، داخل چند دوره بخونید که بتونید خوب درکش کنید چون با هر بارخوندن تو‌ی و دوره خاص‌ی چیز جدیدتری برداشت میکنید، فقط خوندن کافی نیست حتما سری اول نکته برداری کنید عملی کنید بهش، بهتون قول میدم با این کارا که گفتم ورعایت کنید موفق میشید.
سارا
۱۴۰۲/۱/۶
این کتاب، فرمول قدرتمندی برای خودسازی به ما نشان می‌ده و به این مساله می‌پردازه که چگونه از قدرت اراده و ذهن خودمون استفاده کنیم تا بتونیم به شادی ذهنی، موفقیت تجاری، نشاط معنوی و برتری مالی برسیم. این کتاب، کلید موفقیت برخی افراد و راهکارهایی برای تبدیل شدن به یک فرد موفق رو ارائه می‌ده. با تشکر از کتابراه
Morteza Emami
۱۴۰۳/۱/۴
ناپلئون هیل استاد کسانی هست که خود الان جزو نخبگان و ثروتمندان هستند و من اکثر کتاب‌های هیل را خوانده‌ام اما این واژه پیمودن کیلومتر اضافه یک واژه عجیب و شدیدا کاراست که اگر در زندگی فقط همین یک واژه را در سر داشته باشیم نه تنها خود ما به ثروت و لذت از زندگی خواهیم رسید که کشوری بی نظیر خواهیم داشت
زینب رزاقی
۱۴۰۱/۷/۱۸
مانند تمام کتاب‌های ناپلئون هیل عزیز سرشار از دانش ارزشمند موفقیت و طبقه بندی منطقی و جذاب تمامی مطالب آموزشی و ارائه پیشنهادات و راهکارهای واقعی و قابل اجرا.
بعد از پایان کتاب برای تثبیت مطالب ارزشمند ارائه شده علاقمند به مطالعه دوباره و چندباره کتاب هستم
لیلا ابراهیمی
۱۴۰۲/۲/۴
قطعا کتاب خوبی بود و جزو کتاب‌های برتر، یکی از مباحث در رابطه با حس ششم به نظرم ایجاد اشکال میکنه، با توجه با علم روز دنیا، مطالب دیگه کتاب قطعا تأثیر مثبت داشت اما برای من چیز تازه‌ای نداشت، کتاب بعدی رو از نویسنده جیم ران انتخاب کردم.
Mona Shafiei
۱۴۰۰/۱۱/۳
سلام. مفهوم کتاب خوب و پرمحتواست. پر از انرژی‌های خوب و انگیزه یادگیری ایمان و نظم و... گویندگی هم خوبه نه عالی ولی در کل شنیدنش رو به دوستان توصیه میکنم.
رویا
۱۴۰۲/۶/۲۱
سلام و درود فراوان کتاب شاه کلید ثروت یکی از بهترین کتابهای است که شنیده ام این کتاب هم مانند سایر کتاب های ناپلئون هیل عالی و بی نظیر است و پیشنهاد می کنم که دوستان حتماً این کتاب را گوش کنند. با سپاس از کتابراه
محمد عارف بختیاری
۱۴۰۲/۱/۴
ناپلئون ب عنوان فردی ک علاوه بر اینکه فرد موفقی هست در زمینه کسب موفقیت تحقیق هم کرده پس مطالعه کتاب‌های ایشان قطعا روشنگر مسیر هست برای کسانی ک دنبال موفقیت هستن
یوسف غارتپور
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
کتاب کامل و کاربردی و بسیار مفید و اثربخشی است.
بالاخص اینکه تکمیل کننده کتاب‌های دیگر هیل است و در واقع میتوان گفت نسخه کامل بیندیشید و ثروتمند شوید است.
محمد فلاح
۱۴۰۲/۲/۹
من با این کتاب از طریق ویس‌های کوین ترودو آشنا شدم. خیلی کتاب خوبیه مخصوصا این قابلیت که میتونم جای خوندنش بشنومش خیلی برام جالب و قابل فهم تر بود. من راضیم
Zafarali Jafari
۱۴۰۲/۱/۱۲
واقعا کتاب خوبیه چرا که در این کتاب شما خلاصه‌ی چندین و چند کتاب را برای رسیدن به موفقیت میبینید مواردی بسیار مهم و البته خلاصه شده و جامع
سمیه خسروی
۱۴۰۱/۹/۵
با سلام. کتاب بسیار زیبا و اصول اصلی برای رشد موفقیت بیان می‌کنه که شامل ارزش‌های اخلاقی انسانی در همه سطوح هست. ممنون از گوینده و کتابراه
علیرضا جلیلوند
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
عالی و آموزنده لذت بردم ممنون و خسته نباشید ممنون از مهدی قراچه داغی و گوینده محترم خانم حمیده کریمی همه چیز کامل و عالی بود لذت بردم
مشاهده همه نظرات 40

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شاه کلید ثروت

برای دریافت کتاب صوتی شاه کلید ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.