معرفی و دانلود کتاب بدهی روزگار

عکس جلد کتاب بدهی روزگار
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بدهی روزگار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بدهی روزگار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بدهی روزگار

کتاب بدهی روزگار، اثر معصومه اکبری، داستان دختری است که زندگی ساده و آرامی در کنار خانواده‌اش دارد. زیبا که شخصیت اصلی کتاب است، دل‌باخته‌ی برادر دوستش شده و این را همچون یک راز در سینه‌اش نگه داشته. اما دوستش متوجه ماجرا می‌شود و از زیبا می‌خواهد که همه چیز را به دست او بسپارد. داستان کتاب به ظاهر خوب پیش می‌رود؛ تا اینکه مادر زیبا به بیماری‌ای مرموز مبتلا می‌شود...

درباره‌ی کتاب بدهی روزگار

یکی از هدف‌های ما از خواندن کتاب، آشنایی با سرگذشت دیگران است. ماجراهایی که آن‌ها در زندگی داشته‌اند و مشکلاتی که با آن‌ها دست‌وپنجه نرم‌ کرده‌اند، هم ما را سرگرم می‌کنند و هم ما را نسبت‌به بسیاری از واقعیات زندگی آگاه می‌گردانند. معصومه اکبری در اولین رمان خود راوی داستان دختری به نام زیباست که در خانواده‌ای چهار نفره و صمیمی زندگی می‌کند. او که در دبیرستان درس می‌خواند، عاشق پسری به نام شهرام می‌شود که در همسایگی آن‌ها زندگی می‌کند. زیبا که دختری خیال‌پرداز است،‌ آینده‌ی خود را در کنار این پسر تصور می‌کند و منتظر است که روزی زندگی خود را در کنار شهرام شروع کند. اما اتفاقی ناگهانی زندگی ساده‌ی زیبا را تغییر می‌دهد.

مادر زیبا که زنی مهربان و زحمت‌کش است، ناگهان بیهوش می‌شود و هیچ پزشکی نمی‌تواند علت مشکل او را پیدا کند. زیبا که دختر بزرگ خانواده است و خواهری کوچک‌تر به نام سحر دارد، تصمیم می‌گیرد که امور خانه را در دست بگیرد. او کمتر به مدرسه می‌رود؛ اما دمی از یاد شهرام غافل نمی‌شود. شیما، دوست صمیمی زیبا، که از قضا برادر شهرام است، از راز عشق این دو نفر خبردار می‌شود و در این میان نقش قاصد را بازی می‌کند. زیبا و شهرام به یکدیگر نامه‌های عاشقانه می‌نویسند و رابطه‌شان جدی می‌شود. اما بیماری مادر زیبا تمام توجه خانواده را به خودش مشغول کرده و هیچ‌کس متوجه روابط زیبا نمی‌شود.

زیبا که زندگی ساده و بی‌دغدغه‌ای داشت، حال هم نگران بیماری مادرش است و هم نگران رابطه‌اش با شهرام. پدر زیبا نیز درگیر هزینه‌های زندگی است و مشکلات مالی روزبه‌روز او را از پا درمی‌آورند. سرنوشت عشق زیبا و شهرام چه خواهد شد؟ آیا بیماری مرموز مادر زیبا درمان خواهد شد؟ آیا زیبا و خانواده‌اش از پس مشکلات دشوار روزگار برخواهند آمد؟ کتاب بدهی روزگار را به قلم معصومه اکبری بخوانید تا به جواب این سؤال‌ها برسید. انتشارات سبزان این کتاب را روانه‌ی بازار نشر کرده است.

کتاب بدهی روزگار برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب بدهی روزگار به کسانی پیشنهاد می‌شود که به داستان‌های عاشقانه‌ی ایرانی علاقه دارند.

در بخشی از کتاب بدهی روزگار می‌خوانیم

صفحه‌ی سفیدرنگی از لابلای کاغذهای دیگر کندم و روی دفتر گذاشتم؛ بعد خودکارم را توی دستم گرفته و شروع به نوشتن کردم. «شهرام عزیزم». با نوشتن اسم شهرام، قلبم به شدت شروع به تپیدن کرد و نفس‌هایم به شماره افتادند. چهره‌ی شهرام در مقابل چشمانم ظاهر شد. انگار همان‌جا روبروی من نشسته بود. همان چشمان پاک و عاشق که قشنگ‌ترین نگاه دنیا را به من تقدیم می‌کردند و صورت مردانه‌اش را زیباتر و جذاب‌تر کرده بودند. بی‌اختیار لبخندی دوست‌داشتنی روی لب‌هایم نقش بست. یاد شهرام به من آرامش می‌داد. خوشحال بودم از اینکه در این دنیا غیر از پدر و مادرم و سحر، کسی هست که او را با تمام وجود دوست دارم و عشقش برایم ارزشمندترین چیز دنیاست. نگاهم را به صفحه‌ی روبه‌رویم که اسم شهرام در آن به زیبایی می‌درخشید، برگرداندم و دوباره زیرلب خواندم: «شهرام عزیزم». سپس ادامه دادم: «امروز یکی از سخت‌ترین روزهای زندگی من است و من بیشتر از هر وقت دیگری به بودنت محتاجم. بارها و بارها از پنجره به سمت خانه‌تان نگاه کردم تا شاید تو را ببینم اما از بخت بدم این اتفاق نیفتاد و من موفق به دیدنت نشدم. شهرام جانم، نمی‌دانی که امروز بر من چه گذشته است؟ چه اتفاقات آزاردهنده‌ای که برایم رخ نداده است. از زمانی که با چشمان زیبایت خداحافظی کردم، لحظه‌ای در آرامش نبوده‌ام. شهرام من، خدا را شکر که تو را دارم و می‌توانم با تو و خیالت آرام بگیرم...»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بدهی روزگار
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات305
زبانفارسی
شابک978-622-2927-13-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بدهی روزگار

زهرا مالکی
۱۴۰۲/۱۲/۷
داستانی معمولی و کش دار که حوصله آدم رو سر می‌بره اول های داستان خیلی تکراری و با جزییات نوشته شده بود ولی آخرهای داستان خیلی خلاصه‌ و مختصر
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب بدهی روزگار

برای دریافت کتاب بدهی روزگار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.