معرفی و دانلود کتاب بدون اندیشه کارآفرینی نامحدود، دیگر به مدرسه و دانشگاه نرویم

عکس جلد کتاب بدون اندیشه کارآفرینی نامحدود، دیگر به مدرسه و دانشگاه نرویم
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بدون اندیشه کارآفرینی نامحدود، دیگر به مدرسه و دانشگاه نرویم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بدون اندیشه کارآفرینی نامحدود، دیگر به مدرسه و دانشگاه نرویم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بدون اندیشه کارآفرینی نامحدود، دیگر به مدرسه و دانشگاه نرویم

مایکل سیمونز کتاب بدون اندیشه کارآفرینی نامحدود، دیگر به مدرسه و دانشگاه نرویم را با بیانی ساده، شیوا و روان برای دانش‌آموزان، دانشجویان و همچنین والدین آن‌ها نگاشته است تا پیش از ورود به بازار کار، مقدمات لازم جهت حضوری مؤثر و موفق در عرصه‌ی رقابت‌های اجتماعی را برایشان فراهم آورد.

امروزه ما در عصری زندگی می‌کنیم که روز به روز بر تعداد دانش آموختگان دانشگاه‌ها اضافه می‌شود، بدون آن که برنامه‌ریزی مؤثری برای سازماندهی آن‌ها در قالب بخش‌های مولد صورت پذیرد. بنابراین شاهد افزایش مستمر نرخ بیکاری در قشر تحصیل کرده‌ی جامعه هستیم.

مایکل سیمونز (Michael Simmons) در کتاب بدون اندیشه کارآفرینی نامحدود، دیگر به مدرسه و دانشگاه نرویم (The student success manifesto)، پاسخی جامع و کاربردی به این پرسش می‌دهد که راه برون رفتن از شرایط ویژه کنونی حاکم بر جهان چیست. او تلاش کرده تا نشان دهد پیش نیاز رسیدن به موفقیت این است که شما به تعریف شخصی خودتان از موفقیت دست یابید.

شما با مطالعه‌ این اثر به این نتیجه خواهید رسید که مطمئن‌ترین راه برای موفقیت شغلی و اجتماعی، این است که به جای وابستگی به خانواده، دولت و حکومت و به طور کلی وضعیت محیطی، فقط باید به قابلیت‌ها و توانایی‌های خود متکی باشید. همچنین سیمونز در این کتاب راه‌های عملی و کاربردی برای رسیدن به این استقلال را معرفی کرده است.

در واقع مفاهیم این کتاب و برنامه‌های طرح‌ریزی شده برای پشتیبانی مستمر شما، به شاخ و برگ‌های زندگی‌تان نمی‌پردازد، بلکه در مورد ریشه‌ها و تنه درخت زندگی شما بحث می‌نماید. پس از ساختن یک تنه ستبر و ریشه‌هایی قدرتمند که در زمین ارز‌ش‌ها و اصول ویژه خود شما گسترده شده است، پرداختن به شاخ و برگ‌ها بسیار آسان خواهد شد.

کتاب بدون اندیشه کارآفرینی نامحدود، دیگر به مدرسه و دانشگاه نرویم مجموعه‌ای از بایدها و نبایدها نیست. حتی همچون اکثر آثار با مضمون موفقیت، فقط شامل جملات جالب‌ توجه و جذاب نیست، بلکه در آن به اصولی پرداخته شده که به جای آن که آرزوی یک شبه ثروتمند شدن، قهرمان شدن، ممتاز شدن و... را در شما بپروراند، این نگرش را در شما به وجود می‌آورد که باید در زندگی همانند یک کشاورز بیاندیشید و عمل نمایید و خیلی قبل‌تر از آنکه زمان برداشت محصول فرا برسد، باید به آماده‌سازی زمین، تهیه بذر مناسب، کاشت بذرها، مراقبت و نگهداری از گیاهان ضعیف و تازه روییده، مقابله با آفت‌ها و ... بپردازید تا امیدوار باشید که در زمان برداشت، از محصولی مناسب بهره‌مند شوید.

شاید مهم‌ترین نتیجه‌ای که بتوان از مطالعه این کتاب بدست آورد این باشد که تحصیل علم و دانش در جهان بسیار متغیر کنونی، به تنهایی برای موفقیت و پیشرفت کافی نیست و شما به عوامل دیگری برای پیشرفت نیازمندید. بنابراین کسانی که به دانشگاه راه پیدا نمی‌کنند هم می‌توانند دست به انتخاب‌هایی بزنند که آن‌ها را قادر نماید حتی با فارغ‌التحصیلان دانشگاه، به راحتی رقابت نمایند. پس از رسیدن به این ادراک است که تازه سفر شما آغاز می‌شود.

برخی نظرات درباره‌ی کتاب بدون اندیشه کارآفرینی نامحدود، دیگر به مدرسه و دانشگاه نرویم:

- مطالعه این کتاب را که چارچوبی بسیار مناسب برای خلق شور و اشتیاق درونی و تبدیل آن به سود و منفعت پایدار می‌باشد، به همه دانش‌آموزان و دانشجویان توصیه می‌کنم. (مارک ویکتور هانسن)

- چه انسان خودانگیخته، برجسته و موفقی است آقای مایکل سیمونز! مطالب کتاب آقای سیمونز به طور یقین سکوی پرتابی برای یک پرش جانانه فراهم خواهد کرد. (دکتر استفان کاوی)

- سخنان مایکل با عمیق‌ترین امیال درونی من ارتباط برقرار کرد و این باور را در من به وجود آورد که خیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کردم می‌توانم انجام دهم. (تروی بیرد)

- این کتاب شما را به آن سوی مسیرهای سنتی‌ منتهی به موفقیت می‌برد. دیل کارنگی، رابرت کیوساکی و ناپلئون هیل همتای خود را در وجود مایکل یافته‌اند.(رایان آلیس)

- مایکل در کتابش اسرار رسیدن به موفقیت را در قالبی بسیار ساده و جذاب ارائه کرده است. هر دانش‌آموز یا دانشجویی که علاقمند است زندگی‌اش را به سطوح بالاتری ارتقا بدهد باید این کتاب را بخواند. (دوی سریدار)

در بخشی از کتاب بدون اندیشه کارآفرینی نامحدود، دیگر به مدرسه و دانشگاه نرویم می خوانیم:

در تعیین یک هدف بلندمدت که به نظر می‌رسد فقط با سحر و جادو می‌توان به آن دست یافت، قدرت شگفت‌آوری نهفته است. کریستوف کلمب در حالی هدف رؤیایی سفر به دور دنیا را در سر می‌پروراند که بقیه افراد فکر می‌کردند که زمین صاف است. برادران ویلبر رایت در دوره‌ای معتقد بودند می‌توانند ماشین پرنده‌ای بسازند که هنوز اولین اتومبیل اختراع نشده بود. مغز ما به شدت به اهداف سحرآمیز پاسخ مثبت می‌دهد و راهکارهای رسیدن به این اهداف را پیدا می‌کند. از سوی دیگر، در پیمودن یک چنین مسیر رؤیایی، حتی اگر کاملاً به هدفمان نرسیم و به چیزی حدواسط هم دست بیابیم، می‌تواند قابل قبول باشد. درحالی‌که شما هدف داشتن یک میلیون دلار تا سن 30 سالگی را برای خود انتخاب کرده‌اید، اگر به یک‌صدهزار دلار هم برسید، باز هم دستاورد بدی نیست.

انتخاب هدفی که در شما انگیزه و انرژی بسیار زیادی تولید می‌کند و شما از عمق جان خواستار محقق شدن آن هستید و باعث می‌شود که در طول مسیر هر سختی را تحمل کنید، بسیار اهمیت دارد. البته هدفی که تعیین می‌کنید نباید آنقدر دست نیافتنی باشد که شما از بدست آوردن آن مأیوس شوید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: شناخت کارآفرینی نامحدود
فصل دوم: اصول کارآفرینی نامحدود در عمل
فصل سوم: الگوی کارآفرینی نامحدود
فصل چهارم: طرح‌ریزی تلاش‌های نامحدود
فصل پنجم: کارآفرینی نامحدود در عرصه مبارزه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بدون اندیشه کارآفرینی نامحدود، دیگر به مدرسه و دانشگاه نرویم
نویسنده
مترجممحمد کیائی
سال انتشار۱۳۸۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-964-06-8843-6
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی، کتاب علمی و آموزشی نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بدون اندیشه کارآفرینی نامحدود، دیگر به مدرسه و دانشگاه نرویم

سهند _ک
۱۳۹۸/۸/۱۳
کتابی با حرفای کاملا واقع بینانه و منطقی.
پیشنهاد میکنم بخونید ارزششو داره
arezou soleymani
۱۳۹۹/۲/۱۷
هر کسی نیاز داره بخونه. پیشنهاد میکنم بخوانید
محمد مختاری
۱۳۹۸/۷/۸
فقط میتوانم بگم زده تو خال همونی بود که میخواستم
قاسم اکبری
۱۳۹۸/۹/۱۴
فقط می‌تونم بگم دم نویسندش گرم
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب بدون اندیشه کارآفرینی نامحدود، دیگر به مدرسه و دانشگاه نرویم

برای دریافت کتاب بدون اندیشه کارآفرینی نامحدود، دیگر به مدرسه و دانشگاه نرویم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.