معرفی و دانلود کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت

عکس جلد کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت
قیمت:
70200 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت

اگر شما هم آرزو دارید که تجارت شخصی خود را داشته باشید اما از چیزهای ناشناخته ترس دارید یا نمی‌دانید که باید از کجا شروع کنید، کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت نوشته‌ی دارن هاردی، می‌تواند راهنمایی مناسب و جذابی برای شما باشد تا در مسیر موفقیت قدم بردارید.

درباره کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت:

آیا می‌دانستید که 66 درصد از مشاغل کوچک در همان ابتدای راه شکست می‌خورند؟ اما علت این عدم موفقیت چیست؟ این پرسش همان چیزی‌ست که دارن هاردی در کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت (The Entrepreneur Roller Coaster) می‌خواهد پاسخش را بگوید و به عنوان یک کارآفرین تجربیات و اطلاعاتش را با شما در میان بگذارد.

شاید هم اکنون عواملی مانند موقعیت مکانی، کیفیت کالا، رقابت بالا در بازار، وضعیت سرمایه و درآمد و... به ذهن‌تان خطور کند و آن‌ها را علت شکست یک کسب‌وکار بدانید، اما کتاب قطار سرعت به سوی ثروت عوامل بیرونی و اقتصادی را مشکل اصلی نمی‌داند، بلکه موضوعات احساسی و عاطفی را مهم‌ترین مسئله‌ای می‌شناسد که ممکن است یک کارآفرین را در مسیر کاری خود دچار تزلزل کند و در نهایت به شکست و ناامیدی برسد.

کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت شما را سوار بر قطار کارآفرینی می‌کند اما در این راه باید تمامی ترس‌ها و تردیدها و خاطرات تلخ گذشته را فراموش کنید و با افرادی مبارزه کنید که شاید از نزدیکان و دوستان شما باشند و در نهایت باید مهارت‌های لازم را فرا بگیرید و با انگیزه و استقلال شخصی کسب‌وکار خود را از به سمت موفقیت ببرید.

شما در این کتاب با بهترین استراتژی‌هایی روبه‌رو خواهید شد که دارن هاردی آن‌ها را از موفق‌ترین افراد دنیا جمع آوری کرده و در کنار آن چهار مهارت اساسی را نیز برای موفقیت کارتان معرفی کرده است. این چهار مهارت شامل: فروش، جذب نیرو، بهره وری و رهبری می‌شود.

نکوداشت‌های کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت:

- این کتاب می‌تواند به کسی که همیشه می‌خواسته کارآفرین باشد اما هرگز نمی‌دانسته از کجا شروع کند، کمک زیادی کند. (تونی هسیه، کارآفرین و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

- دارن هاردی مردی است که راهی برای پیشرفت شما در نظر می‌گیرد و به قدری سخاوتمند است که می‌تواند راهکارهایش را با شما به اشتراک بگذارد. (ست گودین، نویسنده کتاب قبایل)

- من واقعا آرزو می‌کنم بیست سال پیش که سفر کارآفرینی‌ام را شروع کردم، این کتاب را داشتم تا زودتر به یادگیری برسم اما اکنون زمان شماست که از این فرصت استفاده کنید. (دیوید باخ، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

- بیش از بیست سال طول کشید تا آنچه را که در دارن در این کتاب نوشته، یاد بگیرم. این کتاب را عمیقا بخوانید و حتی ببلعید! قطار سرعت به سوی ثروت موفقیت شما را تسریع می‌کند و رونق آینده شما را تغییر می‌دهد. (دیموند جان، سرمایه گذار و کارآفرین)

- دارن هاردی با بزرگان این عرصه مصاحبه و از آن‌ها آموخته است و تمام مطالعاتش را در یک کتاب آورده است. صادقانه بگویم چگونه دیگر می‌توانید به خرد برخی از بزرگ‌ترین ذهن‌های تجاری تاریخ دسترسی پیدا کنید؟ (دیو لینیگر، کارآفرین و سرمایه گذار)

کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر اهل کارآفرینی و راه اندازی کسب‌وکاری جدید برای خودتان هستید، اما برای شروع مسیر تردیدها و پرسش‌هایی در ذهن دارید، شنیدن این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

دارن هاردی را بیشتر بشناسیم:

او برجسته‌ترین مربی موفقیت سال‌های اخیر به شمار می‌رود که بیش از 20 سال در صنعت رشد و موفقیت شخصی به عنوان یک سخنران انگیزشی فعالیت کرده است. دارن هاردی (Darren Hardy) از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن 18 سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در 27 سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد.

هاردی هدایت سه شبکه موفق تلویزیونی را در کارنامه کاری خود دارد که بیش از 1000 نمایش تلویزیونی با تاثیرگذاری بالا تولید کرده و به مدت هشت سال یعنی تا سال 2015 ناشر و سردبیر مجله موفقیت یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است.

کار کردن، نوشتن، مصاحبه و گزارش برای این مجله باعث شد که با کارآفرینان و مدیران برجسته دنیا از جمله استیو جابز، مارک زاکربرگ، ایلان ماسک و... نشست و برخاست داشته باشد و همین امر راه را برای ورود او به دنیای موفقیت باز کرد.

هم اکنون دارن هاردی با بیش از دو میلیون نفر مخاطب در هر ماه، از طریق وبلاگ، توییتر، فیس بوک و صفحات شخصی خود، با مردم ارتباط برقرار می‌کند و بهترین اطلاعات و استراتژی‌های رسیدن به موفقیت را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. همچنین او به بسیاری از شرکت‌های بزرگ مشاوره می‌دهد و در هیئت مدیره چندین شرکت و سازمان غیرانتفاعی عضو است.

برخی از مهم‌ترین کتاب‌های دارن هاردی عبارتند از: «اثر مرکب، بهترین سال زندگی تو، مرد واقعی، 10 هفته تا موفقیت بی چون و چرا، استثنا باشید، تغییر بزرگ، اتصال فروش.»

در بخشی از کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت می‌شنویم:

اغلب مواردی درباره فرهنگ سازی در شرکت می‌شنویم. اجازه دهید صحبت را کوتاه کنم؛ نمی‌توانید فرهنگی را شکل دهید و بیافرینید. فرهنگ سازمان مسئله ریاضی بر روی تخته سیاه نیست که مدیران دور میز کنفرانس با ارائه نظرات خود آن را حل کنند؛ فرهنگ سازمان را افراد و کارکنان آن می‌سازند. فرهنگ نشانه شخصیت و هویت افراد دارای آن است. تنها راه شکل دهی فرهنگ، استخدام افرادی با خصوصیات فرهنگی دلخواهتان خواهد بود.

آیا خواهان فرهنگ مثبت اندیشی هستید که همه در آن نگرش من می‌توانم دارند، پس باید افراد مثبت و باصلاحیت و با نگرش من می‌توانم را استخدام کرده و افرادی که عکس این خصوصیات را دارند، از شرکت اخراج کنید. می‌خواهید فرهنگ کار پرسرعت و پرانرژی داشته باشید؟ باید افرادی را استخدام کنید که با سرعت عمل بالا در محیط پرانرژی کار می‌کنند و کارها را به موقع به پایان می‌رسانند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
باجه بلیط فروشی؛ سوار قطار هوایی شوم یا نه
26 دقیقه
فصل اول: قد لازم - بخش یک
18 دقیقه
فصل اول: قد لازم - بخش دو
20 دقیقه
فصل اول: قد لازم - بخش سه
32 دقیقه
فصل دوم: کمربند ایمنی خود را محکم ببندید - بخش یک
24 دقیقه
فصل دوم: کمربند ایمنی خود را محکم ببندید - بخش دو
23 دقیقه
فصل سوم: سوختگیری کنید - بخش یک
27 دقیقه
فصل سوم: سوختگیری کنید - بخش دو
23 دقیقه
فصل سوم: سوختگیری کنید - بخش سه
27 دقیقه
فصل چهارم: صندلی خالی را با بهترین‌ها پر کنید - بخش یک
31 دقیقه
فصل چهارم: صندلی خالی را با بهترین‌ها پر کنید - بخش دو
26 دقیقه
فصل پنجم: صندلی جلو بنشینید - بخش یک
31 دقیقه
فصل پنجم: صندلی جلو بنشینید - بخش دو
35 دقیقه
فصل ششم: سرعت خود را تنظیم کنید - بخش یک
31 دقیقه
فصل ششم: سرعت خود را تنظیم کنید - بخش دو
42 دقیقه
فصل هفتم: دستانت را آزاد و بی‌پروا رها کن
35 دقیقه
فصل هشتم: به دوربین لبخند بزنید تا خاطره و اثری شاد از خود باقی بگذارید
18 دقیقه
جان کلام

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت
نویسنده
مترجمگیتی شهیدی، سعید گل محمدی
راویگشتاسب امجدی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی
70200 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت

سید حسن جهانمیر
۱۴۰۱/۵/۲۴
سلام ‌یکی از بهترین کتابهای دنبالش میگشتم بوده کتاب انگیزشی بسیار عالی راهکارها وروش‌های توضیح داده نکته جالب کتاب میگه شما به جای خواندن کتاب‌های زیاد کتاب را شش بار تکرار کنید تا تمام نکات دریافت کنید
نازیلا ارازی
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
این کتاب بی نظیره به پیشنهاد استاد خودم شروع به خوندنش کردم
جمله به جمله و کلمه به کلمه‌ی این کتاب پاسخگوی تمام مشکلات زندگی من در مسیر کار آفرینی و ایجاد شغل بود
خوندن این کتاب رو به شدت پیشنهاد میکنم
مهدی محمدی
۱۴۰۲/۶/۳
برای رشد به یک تیم موفق و یک حلقه از افراد رشد یافته نیاز هست این کتاب راهنمایی و شفافیت را در این موضوع و روش مالی درست را آموزش میدهد آقای دارن مثل همیشه عالی و کاربردی صحبت میکنند
مرضیه دادوند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
عالی بود عالی.
کتابی بسیار ارزنده و پر از نکات مهم و جذاب، به نظرم برای همه مفیده ولی برای کسانی حرفه‌ای یا شغلی دارند و یا تصمیم به راه اندازی کاری دارند واجب و ضرو ریه.
جلال طالبی
۱۴۰۰/۴/۱۷
یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که مطالعه کردم مطالب و نکته هارو بسیار ساده بیان میکنه و به راحتی اهداف کاری رو مشخص میکنه همچنین صدای گوینده آقای امجدی خیلی عالی هست.
با تشکر
مرضیه مهجوری
۱۴۰۱/۲/۲۳
گویا ثروت و بودن در سطوح رفاه جامعه روش‌هایی خاص دارد که می‌توان با آموختن آنان هر روز سطح خود را به لحاظ درآمدی و شخصی بالا برد این یک کتاب عالی در این زمینه است
فاطمه بهروزی
۱۴۰۰/۱۲/۷
صدای گوینده رو دوس نداشتم
کتاب مفیدی هست اما برای کسانی که حوزه شغلشون فروش و بازاریابیه اما با این وجود خوندنش میتونه برای همه افراد جالب و مفید باشه
رویا غلامزاده
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
خیلی زشته که یک گوینده با دهن خشک صداشو ضبط کنه، یک کار غیر حرفه ای، حیف این کتاب که گوینده به بدترین حالت ممکن خرابش کرده
قاسم نور
۱۴۰۰/۱/۲۰
خداییش کسی بخواهد و اراده کنه به گفته‌های کتاب عمل کنه کتاب خوبیه و واقعا تاثیر بسیار خوبی روی انگیزه ما می‌ذاره.
پارسا آقایی
۱۴۰۲/۴/۳
کتاب جالبی بود ولی در اون حد که بگم زندگیتون رو زیرو رو میکنه، نه، نیست! ولی حتما باید گوش بدین یکبار
امین گیوی
۱۴۰۰/۲/۳
گوینده اصلا مناسب همچین سبک کتابی نیست. واقعا کیفیت کتاب رو تحت تاثیر قرار داده.
مهدی باقرزاده
۱۴۰۳/۱/۱۰
واقعا فوق العاده وجذاب پیشنهاد میدم حتما گوش کنید راهکارهای خوبی رو به ما گوشزد میکنه
زهرا مرادی
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
یک کتاب عالی اما بیشتر به درد رئیس‌ها میخوره یعنی بیشتر در مورد نحوه‌ی رفتار با کارکنان صحبت شده
مهناز راست قلم
۱۴۰۱/۹/۳
عالی بود
من تا الان ۴ بار گوش کردم این کتاب را بسیار اصولی و عالی
Orhan
۱۴۰۲/۱۲/۵
بسیار کتاب آموزنده و با ارزشی هست، ارزش وقتی که براش می گذارین رو داره
مشاهده همه نظرات 31

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت

برای دریافت کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.