معرفی و دانلود کتاب صوتی کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم

عکس جلد کتاب صوتی کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم
قیمت:
22000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم

کتاب صوتی کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم نوشته‌ی تینا سیلیگ، راهنمایی جذاب و مفید برای کسانی‌ست که می‌خواهند کارآفرینی خلاق باشند و با روش‌های به روز جهانی، آینده شغلی خود را ترسیم کنند. کتابی پرفروش که موفقیت و خوشبختی را حق شما می‌داند.

درباره کتاب صوتی کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم:

تا چه اندازه از مسیر شغلی خود رضایت دارید؟ آیا تا به حال فکر نکردید که کاش کسب‌وکار خود را داشتید و از فرد دیگری دستور نمی‌گرفتید؟ کتاب صوتی کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم (What I wish I knew when I was 20) می‌تواند راهنمایی الهام بخش برای شما باشد تا دوباره آینده‌ای جدید و موفقیت‌آمیز برای خودتان ترسیم کنید و نوآوری و خلاقیت را به درون زندگی‌تان بیاورید.

تینا سیلیگ با زبان ساده و صمیمی از خاطرات و تجربیات سال‌ها کار کردنش سخن می‌گوید. مطالبی که کمتر در مدرسه و دانشگاه به آن برمی‌خورید اما با شنیدن کتاب کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم، سر کلاس یک کارآفرین و دانشمند می‌نشینید و با روش‌ها و توصیه‌های خلاقانه‌‌اش آشنا می‌شوید.

شما در این کتاب یاد می‌گیرید که یک راه مشخص برای موفقیت تعریف نشده و هیچ‌کس نمی‌تواند تصمیم درست را به شما نشان بدهد؛ به همین خاطر تشخیص اینکه چگونه، کجا و چه زمانی باید مسیر خود را آغاز کنید، یک چالش اساسی به حساب می‌آید.

کتاب صوتی کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم، نمونه‌های جذاب از چالش‌ها و موفقیت‌های مختلف را برای شما شرح می‌دهد و یادآوری می‌کند که قوانین و الگوهای قدیمی را دور بریزید و توانایی‌های خود را دست کم نگیرید.

تینا سیلیگ را بیشتر بشناسیم:

تینا سیلیگ (Tina Seelig) یکی از نویسندگان و مدیران برجسته در دنیاست که مدرک دکترای خود را در رشته عصب‌شناسی در دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد کسب کرده است. او به دانشمندان، مهندسان و شرکت‌های مختلف، اصول کارآفرینی و نوآوری را آموزش می‌دهد و در طی سال‌های گذشته، سمینارها و سخنرانی‌های مختلفی برای گسترش تفکر کارآفرینی برگزار کرده است.

سیلیگ در برنامه‌ی سرمایه‌گذاری‌های مخاطره‌آمیزِ فناوریِ استنفورد که به نوعی قطب کارآفرینی در دانشکده‌ی مهندسی دانشگاه استنفورد محسوب می‌شود، به عنوان مدیر اجرایی فعالیت می‌کند.

از آثار مهم او در همین حوزه می‌توان به «موتور نوآوری»، «بینش بیرونی: ایده‌ها را نه در سر بلکه در دنیا به‌ دست آورید»، «قوانین خلاقیت»، «یک دوره سقوط در خلاقیت» اشاره کرد.

همچنین در سال 2009 میلادی، تینا سیلیگ توانست جایزه معتبر گوردون را از آکادمی ملی مهندسی دریافت کند. جایزه‌ای که به خاطر کارهای پیشگاه و نوآورانه به او اهدا شد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم:

- تینا با دادن یک نقشه راه به زندگی به ما لطف بزرگی می‌کند. (گای کاوازاکی، بنیانگذار Alltop و نویسنده)

- تینا سیلیگ یکی از معلمان خلاق و الهام بخش در استنفورد است. مطالعه کتاب او الزامی است. (رابرت ساتن، استاد دانشگاه استنفورد و نویسنده)

- هر کسی که می‌خواهد زندگی شغلی پر از هدف و اشتیاقی داشته باشد، لازم است این کتاب را بخواند. این اثر نکات عملی خوبی به شما ارائه می‌دهد. (استیو کی، بنیانگذار AOL)

- تینا الهام بخش‌ترین فردی است که می‌توان آن را صدای خلاقیت نامید. این کتاب تلنگر خوبی به شما خواهد زد. (جفری مور، نویسنده کتاب عبور از شکاف)

- سیلیگ ناظری تیزبین و نویسنده‌ای متفکر است. خاطرات مسیر شغلی‌اش، همراه با مشاهدات رفتار دوستان، خانواده، دانش آموزان و همکاران نکات ارزشمندی را به ما ارائه می‌دهد. (روزنامه Miami Herald)

- تقریباً غیرممکن است که سطر اول کتاب تینا سیلینگ را بخوانید و قلم و کاغذی کنارتان نباشد تا رودخانه‌ای از ایده‌ها و امکانات فرو خورده را یادداشت کنید. این کتاب به ما اجازه می‌دهد تا رویاهای خود را رشد دهیم. (روزنامه Santa Cruz Sentinel)

کتاب صوتی کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر تازه فارغ التحصیل شده‌اید و نمی‌دانید که برای آینده شغلی‌تان چه کنید یا سال‌ها در جاهای مختلف مشغول به کار بودید اما همواره دوست داشتید که کسب‌وکار خودتان را داشته باشید، این کتاب برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم می‌شنویم:

الگوی من همیشه پدرم بود؛ او در دوره کاری خودش، مدیر اجرایی موفقی بود. در شرکت‌های زیادی کار کرده بود و بسیار باتجربه بود. در طول زندگی کاریش، همیشه هر دو سال یک بار ترفیع می‌گرفت و به مقام بالاتری منتقل می‌شد. این رویدادها آنقدر تکرار شده بود که می‌تونستم زمان ترفیع بعدیش را پیش بینی کنم. یادم است وقتی برای اولین بار، کارت ویزیت من را دید که به عنوان رئیس رویش ثبت شده بود، بهم گفت: تو خودت نمی‌تونی رئیس بشی!

پدرم با این طرز فکر خو گرفته بود که هیچ کس به تنهایی نمی‌تواند در مقام رئیس کل بنشیند و باید همیشه کسی باشد که به آدم ترفیع بدهد و آدم را به مقام بالاتر برساند. فقط پدرم چنین طرز فکری را ندارد. یادم است می‌خواستم سی سال کتابی را بنویسم، این را با یکی از دوستانم در میان گذاشتم و او در جواب به من گفت: واقعا چه شده که فکر کردی می‌تونی کتاب بنویسی؟ دوستم فکر می‌کرد که حتما باید کسی در جایگاه بالا باشد تا بتواند برای کار من تصمیم بگیرد و من را به موفقیت برساند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی و مقدمه
20 دقیقه
فصل اول: با یک تیر دو نشان بزن
23 دقیقه
فصل دوم: سیرک معکوس
24 دقیقه
فصل سوم: یا مایو برای شنا یا رفتن به آغوش مرگ
23 دقیقه
فصل چهارم: آیا کیف پول همراهتان هست؟
18 دقیقه
فصل پنجم: چاشنی جادویی
19 دقیقه
فصل ششم: طوفان در راه است
27 دقیقه
فصل هفتم: همه بدانند دخترها هم می‌توانند مهندس‌های فوق العاده‌ای بشوند
39 دقیقه
فصل هشتم: لیموناد هلیکوپتری می‌سازیم
24 دقیقه
فصل نهم: زیرک بودن یا درستکار بودن
16 دقیقه
فصل دهم: طراحی هدف اطراف تیر
23 دقیقه
فصل یازدهم: این مبحث هم داخل امتحان هست؟
27 دقیقه
فصل دوازدهم: علوم تجربی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم
نویسنده
مترجمیگانه سهرابی نیا
راویونوس صفری
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی
22000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم

niloofar Islamnezhad
۱۴۰۱/۱/۱۰
در هر مشکلی فرصتی نهفته است، این کتاب به ما می‌اموزد چطور از لیمو (مشکل) لیموناد (فرصت) بسازیم. در این کتاب به شکل واضح نه تنها راه حل مشکل بلکه نحوه تبدیل مشکل به فرصت‌ها را هم اموزش می‌دهد. و نه تنها در خصوص مشکلات مالی بلکه برای تمامی مشکلات راه حل‌های ایده ال ارائه می‌کند. در هر لحظه از زندگی و فرصت‌های بسیار زیادی به مانند شانس در میزنند که ما باید ابتدای امر انها را ببینیم درک کنیم. بعضا می‌بینیم ولی بهره نمی‌گیریم. برای رسیدن به هدف باید درصد بالایی از اراده رو صرف رسیدن به هدف کنیم یعنی یا کاری رو قبول نکنیم یا اگر قبول می‌کنیم با حداکثر تلاش و اراده و تعهد اون رو به اتمام برسانیم. کتابی با سطح انرژی مثبت بالا و انگیزشی هست. برای افرادی که نیاز به دریافت انرژی مضاعف برای شروع اهداف عالی رو در سر دارند پیشنهاد می‌کنم این کتاب ارزشمند رو تو برنامه مطالعاتی خودتون قرار بدید.
HSM 5
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
این کتاب راجع به استاد دانشگاهی هست که تجربیاتش رو در زمینه روانشناسی و علوم اعصاب بیان میکنه و هربار اون سوالاتی رو از دانشجوهاش میپرسه و از اونه میخواد تا در یک مکان خاص دنبال جواب بگردن و از این روش تجارب بسیاری کسب میکنه و به شنونده‌ها این رو القا میکنه که هرچیزی رو‌که میخوایم با ازمون وخطا به قطعا راه حل خواهیم رسید، فقط صدای گوینده خیلی پر انرژی نیست و قطعا وسطای داستان احساس خستگی به ادم دست میده
مارال علوی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
به درد همون بیست سالگی و دنیای دانشجویی میخوره و به درد کسی که 40 سالشه واقعا نمیخوره و البته که با جامعه‌ی ایران و فرهنگ ما هماهنگی نداره چون ما در دانشگاه استاد زندگی و مهارت کسب و کار نداریم و همه فقط به فکر خودشون هستند. من خوشم نیومد کتاب سطحی‌ای بود ولی خوب نظر هر کسی متفاوته. به هر حال توی سه یا چهار ساعت میتونید کتاب رو کامل و دقیق بخونید.
Lovin Laghaei
۱۴۰۰/۷/۱۴
کتاب خیلی مفیدی برای من ۲۰ ساله بود، هرچند اصلا به سن شما وابسته نیست. به نظرم تا این کتاب رو پیدا کردین تو هر سنی که هستین شروعش کنید. کتاب روی این موضوع که چطوری هر مشکل رو به فرصت تبدیل کنیم زوم قشنگی میکنه و یکسری تجربه‌هایی رو که قبلا تو انواع کتاب خونده بودم و بعضیا هم جدید بود و جاسازی میکنه 👍😍
فرزاد
۱۴۰۲/۴/۲۰
آقا من 18 سالم و چند تا بخش اول این کتاب رو شنیدم
و نظرات رو در باره این کتاب خوندم
اکثرا مثبت بود و من الان می‌خوام تا جایی که می‌دونم
عیب‌های این کتاب رو بگم
1_راه کار هاش به درد ایران نمی‌خوره
2_ جرئت داشتن و ریسک کردن در ایران در اکثر موارد منجر به شکست
3_ راه کار هاش برای کسی که از صفر داخل ایران شروع می‌کنه خوب نیست
*همه اینا نظر شخصی من بود
عدنان یوسفخانی
۱۴۰۲/۳/۲۲
هر مشکل یک فرصت به همراه خود دارد
برداشتی که من از کتاب داشتم تو مدارس و دانشگاه هادرس‌هایی آموزش داده می‌شود که نظری است و ما از آن در زندگی خیلی کم استفاده می‌کنیم
در بخش‌هایی از کتاب مدیر‌ها و افراد موفق و... دیگر می‌گویند کاش اینها را وقتی جوان بودیم به ما می‌گفتند
کتاب خوبی هست و موضوع کتاب شما رو ترغیب میکنه که کتاب را یکبار هم شده بخوانید
ونوس س
۱۴۰۰/۳/۵
پنجره‌های جدیدی رو در مقابل چشمان من باز کرد منظورم اینه که بعضی مطالب که در کتاب گفته شده برای من تازه بود و البته دیدگاه خیلی محدودی در این زمینه‌ها داشتم و باعث شد به ایده‌های جدید فکر کنم کتاب خوبیه صدای گوینده هم خوبه توصیه میکنم
amin masoumi
۱۳۹۹/۸/۲۲
این کتاب فوق العاده ست و به نظر من لازمه هرکسی اون رو بخونه. خیلی منتظر نسخه صوتی کاملش بودم چون نسخه‌های موجود همه خلاصه هستن. ممنون از کتابراه و ناشر محترم
Sima Sarrami
۱۴۰۰/۱/۹
جالب بود و برخی از مطالبش جدید بود و بسیار الهام بخش و برانگیزاننده👏به نظرم کاش عنوان کتاب چیز دیگری بود، هماهنگ با مطالب و به دور از افسوس و‌ای کاش، که کسانیکه سن بالاتری دارند فکر نکنند یادگیری این مطالب براشون دیر شده!
maryam ahmadi
۱۳۹۹/۱۱/۶
به نظر من کتاب خوبی بود، یک سری از مطالب با این که از کتاب‌های دیگه خونده بودم
ولی از این که یک جاش قدرت زن نشون میده، و این که زن کارآفرین است تحسینش میکنم
و مطالب خوبی هم یاد داده
من که لذت بردم
محمدجوادحیدریان
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
کتاب فوق کتابی هست که به نظر من تمام افراد در رده سنی نوجوان و جوان باید اون رو حداقل یکبار بخونن هرچند کتاب خوندن کار سختیه مخصوصا اگر بخوای چیزی ازش یاد بگیری ولی باز هم ارزشش رو داره چون اگر از کتاب‌ها یاد نگیریم باید با تجربه و درد کشیدن یاد بگیریم
علی سلیمانی
۱۴۰۱/۵/۱۸
برای اون دسته از افراد که مثل من عاشق اموزش هستند و دوست دارند نوجوون‌ها و بچه‌های دور اطرافشون بچه‌های با مهارت و با تجربه‌ای بشند بسیار مفید هست..
بیشتر به نظرم برای کسانی که دستی تو اموزش دارند مفید هستش تا جوان ۲۰ ساله!!!!
در کل کتاب خوبی بود
M Ta
۱۴۰۰/۱۱/۱
به نظر من سن و سال یک عدد است و در هر سن و سالی می‌توان حرف درست را شنید و پنجره‌های تازه به سمت افق‌های روشن تر گشود یکی از بهترین راههای خواندن کتاب، شنیدن کتاب‌های صوتی است که بابت محبتتان از در اختیار گذاشتن نسخه صوتی این کتاب سپاسگزارم
Nima SKT
۱۴۰۰/۵/۲۷
نویسنده خیلی از این شاخه به اون شاخه میپره و چندان قابل فهم برای من نبود.
انگار فقط خواسته مطلب چرت و پرت رو کش بده تا کتاب رو بفروشه. ☹️😕 (شایدم اشکال از من بود یا تو ساعت مناسبی گوش نمیدادم!)
کیفیت ضبط چندان جالب نیست صداش کمه
Ida Esmaeili
۱۴۰۲/۶/۳
من 18 سالمه و واقعا از کارمندی بدم میاد این کتاب دیدگاهمو به کارآفرینی تغییر داد و منی که چند وقتی میشد درجا میزدم تو دنیای خودم تونستم با دونستن فرصت و زمانم به راحتی با ایده دادن کارمو توسعه بدم ازش نگذرید واقعا کتاب با ارزشیه
مشاهده همه نظرات 146

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم

برای دریافت کتاب صوتی کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.

آموزش کارآفرینی، کتاب پرفروش کارآفرینی، دانلود کتاب کاش وقتی بیست سالم بود می دانستم، دانلود کتاب کاش وقتی 20 سالم بود می دانستم، قیمت کتاب کاش وقتی 20 ساله بودم میدانستم، خرید کتاب کاش وقتی 20 سالم بود میدانستم، کتاب ای کاش وقتی 20 سالم بود میدانستم، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، خلاقیت، خلاقیت در کسب و کار، دانلود کتاب کارآفرینی، روش های کارآفرینی، ایده های کارآفرینی، خلاقیت در کار، خلاقیت و نوآوری، کسب و کار موفق، موفقیت در کار، موفقیت شغلی، کسب و کار، چطور یک کسب و کار را شروع کنیم، کارآفرینان موفق، اصول کسب و کار، موضوع کتاب ای کاش وقتی بیست سالم بود میدانستم، خرید کتاب کاش وقتی بیست سالم بود میدانستم، خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم میدانستم، فایل صوتی خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم میدانستم، تینا سیلیج، کتاب های تینا سیلیگ، دانلود کتاب تینا سیلیگ، تینا لین سیلیج، کتاب کاش وقتی 20 سالم می دانستم جایگاه خود را در دنیا پیدا کنید، What I Wish I Knew When I Was 20، Tina Seelig، a crash course on making your place in the world