معرفی و دانلود کتاب بذرهای جهنمی

عکس جلد کتاب بذرهای جهنمی
قیمت:
150000 تومان - 15.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بذرهای جهنمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بذرهای جهنمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بذرهای جهنمی

کتابی درباب مقاومت در مقابل ظلم و فساد! الساندرو داونیا در کتاب بذرهای جهنمی، داستان پسری را روایت می‌کند که از ابتدای مسیر بالغ شدن، تصمیم می‌گیرد برخلاف جریان آب شنا کند. این نویسنده‌ی پرفروش ایتالیایی بار دیگر شما را به جهانی می‌برد که در آن اراده‌ی انسان‌ها می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

درباره‌ی کتاب بذرهای جهنمی

کتاب بذرهای جهنمی (What Hell Is Not) نوشته‌ی الساندرو داونیا (Alessandro D’Avenia) داستان کشیکش دن‌‌ پینو است که برای نجات کودکان ساکن محله‌ی فقیرنشین و خطرناک برانکاچیو، هرکاری از دستش بربیاید انجام می‌دهد. او معتقد است که برای داشتن آینده‌ای درخشان، این کودکان باید از ابتدا آموزش ببینند و از پرورشی مناسب برخوردار شوند؛ به همین دلیل هم تمام وقت خود را به تربیت آن‌ها اختصاص داده است. با این حال، آنچه در اطراف او می‌گذرد، واقعیت هولناکی است که هیچ‌کس از آن در امان نیست.

محله‌ی برانکاچیو، همان محله‌ای است که مافیا بیش از هرجای دیگر در آن نفوذ دارد و زندگی ساکنان آن را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. از طرف دیگر، خود ساکنان آن نیز کسانی هستند که محله‌ را به منطقه‌ای ناامن برای زندگی تبدیل کرده‌اند. در چنین شرایطی، کودکان چقدر از این اقبال برخوردارند که زندگی مناسبی داشته باشند؟ دن پینو تمام سعی‌اش را به کار می‌بندد تا قدرت اراده‌ی آدمی برای غلبه بر این سختی‌ها را نشان دهد.

در ادامه‌ی داستان، پسری جوان و احساساتی به کشیش می‌پیوندد و او را در راهش همراهی می‌کند. او که در خانواده‌ای مرفه و تحصیل‌کرده رشد کرده است، همیشه در افکار و تخیل خود غرق بوده و هیچ‌گاه واقعیت را از نزدیک لمس نکرده است. همراهی او با دن پینو، او را در وضعیتی قرار می‌دهد که با زندگی پیشینش تفاوت بسیاری دارد. او چهره‌ی عبوس و خشن واقعیت را در مقابل خود می‌بیند و با زندگی در محله‌ی برانکاچیو آشنا می‌شود. این اتفاق، نقطه‌ی آغاز تحول در زندگی این جوان است که فدریکو نام دارد.

فدریکو که راوی داستان است، قصه‌ی زندگی جدیدش را روایت می‌کند. او که اکنون ساختار ظالم قدرت، فساد گسترده و جنایت‌های مافیا را می‌شناسد، تصمیم می‌گیرد در مقابل آن بایستد و برخلاف جریان آب شنا کند. آیا به‌رغم قدرت مافیا، فدریکو می‌تواند درمقابل آن بایستد؟

الساندرو داونیا پس از رمان «سفید مثل شیر، قرمز مثل خون» بار دیگر در این کتاب نیز قدرت نویسندگی خود را به منصه‌ی ظهور می‌گذارد و خود را به عنوان نویسنده‌ای دغدغه‌مند به حوادث پیرامون مطرح می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب بذرهای جهنمی

  • کتابی قدرتمند در زبان، شخصیت‌ها و جزئیات داستانی. (Booklist)
  • اگر شما نیز طرفدار رمان‌های النا فرانته هستید، از خواندن این کتاب لذت خواهید برد. (Literary Hub)
  • داستانی خوش‌ساخت و دلگرم‌کننده. زبان این رمان مانند یک سمفونی است. (New York Journal of Books)

کتاب بذرهای جهنمی مناسب چه کسانی است؟

کتاب بذرهای جهنمی برای خوانندگانی که به رمان‌‌های واقعی و تاریخی خارجی علاقه دارند، جذاب خواهد بود. همچنین اگر طرفدار رمان‌هایی با درون‌مایه‌ی اجتماعی هستید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

با الساندرو داونیا بیشتر آشنا شویم

الساندرو داونیا، معلم و نویسنده‌ی اهل ایتالیا است. او به یکی از پرفروش‌ترین نویسنده‌ها در کشور خود تبدیل شده است و از اثر دیگر او با نام «سفید مثل شیر، قرمز مثل خون» استقبال کم‌نظیری صورت گرفته است؛ تا جایی که اقتباسی سینمایی نیز از این کتاب انجام شده.

در بخشی از کتاب بذرهای جهنمی می‌خوانیم

«من هم شوخی نمی‌کنم. خدا رو شکر که داری می‌ری انگلیس. امیدوارم این‌جوری عقلت بیاد سر جاش. یه کار مفید انجام بده و خودت رو دیگه تو دردسر ننداز. دفعۀ بعد مخت رو می‌ترکونن. هیچ‌چی در مورد دنیای اون‌ها نمی‌دونی و فکر کرده‌ای می‌تونی ناجی‌شون باشی؟ بمون توی همین دنیایی که بهش تعلق داری. این شهر حتی نمی‌دونه با یه قهرمان باید چی‌کار بکنه. قهرمان‌ها می‌آن اینجا که ترکونده بشن.»

«من قصد ندارم قهرمان بشم. دیگه هم در مورد هیچ‌چیزی مطمئن نیستم. حس می‌کنم دارم نمایشنامه‌ای رو دنبال می‌کنم که قبلاً نوشته شده. من دارم همون راهی رو می‌رم که همه‌چیزش مثل راه توئه: سفر، یادگیری زبان انگلیسی، دانشگاه، شغل و غیره و غیره. پسر دوم بااستعدادی که جا پای پسر اول می‌ذاره و موفقیتی مشابه اون به دست می‌آره. من مثل تو نیستم!»

«قطعاً همین‌طوره. کمال مطلوب فقط یک‌ بار در هر خانواده‌ اتفاق می‌افته. امثال تو ته‌موند‌ه‌ی ‌بار هستین. تمام چیزی که براتون باقی مونده هوا و رؤیاهاتونه.»

«تویی که داری رؤیاپردازی می‌کنی. تو و اون دنیای مزخرف بی‌نقصت و اون دوست دختر مزخرف بی‌نقصت و اون آینده‌ی مزخرف بی‌نقصت. فکر می‌کنی می‌دونی واقعیت چیه، ولی اون چیزی که توی اون واقعیت می‌بینی دقیقاً کجاست؟»

«کجاست؟»

«توی اون گلخونه‌ایه که توش بزرگ شده‌ایم. ما مثل گیاهی هستیم که توی گلخونه رشد کرده و وقتی سرمون رو بیرون می‌بریم، بهترین اتفاقی که ممکنه برامون بیفته اینه که لبمون داغون بشه.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بذرهای جهنمی
نویسنده
مترجمساناز جهان بیگلری
ناشر چاپینشر مون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات454
زبانفارسی
شابک978-622-7585-05-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
150000 ت - 15.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بذرهای جهنمی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بذرهای جهنمی

برای دریافت کتاب بذرهای جهنمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.