معرفی و دانلود کتاب برای چه به این جهان آمده‌ای؟

عکس جلد کتاب برای چه به این جهان آمده‌ای؟
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برای چه به این جهان آمده‌ای؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برای چه به این جهان آمده‌ای؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برای چه به این جهان آمده‌ای؟

کتاب برای چه به این جهان آمده‌ای؟ نوشته‌ی کوبی یامادا راهنمایی کم‌حجم و صمیمی برای کودکان است و تلاش می‌کند با استفاده از تصاویر زیبا و زبان ساده به مهم‌ترین سوالات کودکان درباره‌ی آفرینش، هستی و دنیا پاسخ دهد. گفتنی‌ست این اثر توانسته جایزه‌ی کتاب ناتیلوس (Nautilus) را از‌ آن خود کند.

درباره‌ی کتاب برای چه به این جهان آمده‌ای؟

چرا در این جهان هستیم؟ آیا در پسِ این بودن هدفی نهفته و مسیری مشخص شده است؟ این سوالات نه‌تنها کودکان را درگیر خود می‌کند که هر فردی را در هر سنی به تفکر وا می‌دارد. مهم‌تر از این سوالات روشی است که هر کسی برای پاسخ دادن به آن‌ها انتخاب می‌کند؛ چراکه می‌تواند مسیر زندگی او را تعیین کند.

کوبی یامادا (Kobi Yamada) نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز در کتاب برای چه به این جهان آمده‌ای؟ (Maybe) تلاش می‌کند با زبانی ساده و لحنی تسکین‌دهنده و آرامش‌بخش به سوالات بنیادین کودکان درباره‌ی «هدفِ خلقت» و مسئله‌ی «بودن» پاسخ دهد.

این کتاب که با تصاویر کودکانه،‌ الهام‌بخش و زیبا همراه شده است، می‌کوشد تا با ذکر دلایلی جالب و تامل‌برانگیز، به کودکان اثبات کند حضورشان در این جهان یک اتفاق ضروری و زیبا بوده و جهان، به‌سبب داراییِ ارزشمندی که درون‌شان نهادینه شده، به آن‌ها نیاز دارد. لحن زیبای این کتاب و تعاریفی که کوبی یامادا درباره‌ی حضور در جهان ارائه داده است، به افزایش اعتمادبه‌نفس کودکان و نوجوانان کمک می‌کند و در شکل‌گیری شخصیت آن‌ها بسیار موثر است.

به گفته‌ی منتقدان و خوانندگان، این کتاب قادر است با هر فردی؛ در هر سن و جایگاهی ارتباط برقرار کند و آن بخش ناآرام وجود آدمی را التیام ببخشد.

کتاب برای چه به این جهان آمده‌ای؟ توسط فرمهر منجزی به فارسی ترجمه و در نشر مهرسا به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب برای چه به این جهان آمده‌ای؟

  • چه پیر هستید، چه جوان، چه این کتاب را برای بچه‌هایتان می‌خوانید، چه برای خودتان انتخابش کرده‌اید، به آن نیاز دارید! اگر خودتان را گم کرده‌اید یا به اطمینان نیاز دارید و حتی دوست دارید احساس خوبی داشته باشید، این اثر یک نیاز ضروری برای شماست. (کارین مایرز، کتابخانه کتاب کودکان)
  • برای چه به این جهان آمده‌ای؟ قدرتمندترین کتاب در حوزه‌ی کودکان است که دیده‌ام. این کتاب کمک می‌کند به کودکان و نوجوانان خود بفمهمانیم چقدر مهم هستند. این اثر درباره‌ی هدف حرف می‌زند و تلفیقی از جادو و واقعیت را درون خود جای داده است. این کتابی است که هر دختر و پسری باید آن را بخواند. (میشل پولر، HelloFears)
  • یامادا با روایتی شاد و قدردانی از زندگی، همراه با عشق عمیقش به طبیعت، کتابی الهام‌بخش و کاملاً خیره‌کننده خلق کرده که بدون شک قادر است با هر فردی در هر سنی، ارتباط برقرار کند. (بیانکا شولزه، The Children's Book Review)
  • یامادا در کتاب برای چه به این جهان آمده‌ای؟، به‌زیبایی ایده‌هایی را بیان می‌کند که هر بزرگ‌سالی می‌خواهد فرزندانش آن را بدانند. او اطمینان می‌دهد که کشف استعداد، جایگاه یا روش تأثیرگذاری یک‌باره نیست یا سریع و آسان پیدا نمی‌شود. آدم‌ها برای رسیدن به بهترین‌ها باید وقت بگذارند، کاوش و فکر کنند و چشم و قلبشان را باز نگه دارند. (کاترین کارول)
  • آیا تا‌به‌حال پیش آمده کتابی را بردارید و با ورق زدنش نفس خود را حبس کنید؟ واکنش من به کتاب چرا به این جهان آمده‌ای؟ دقیقا همین بود. تنها چیزی که در توصیف این کتاب می‌توان گفت این است که نفس‌گیر و خیره‌کننده است. (داون مونی، 5 دقیقه برای کتاب)

کتاب برای چه به این دنیا آمده‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب در دسته‌ی کتاب‌های کودکان و نوجوانان قرار گرفته و برای گروه سنی 5 تا 12 سال مناسب است؛ اما لحن زیبای کتاب و تصاویر آن باعث می‌شود تا هر فردی در هر سنی، با آن ارتباط برقرار کند و خواندنش خالی از لطف نیست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برای چه به این جهان آمده‌ای؟
نویسنده
مترجمفرمهر منجزی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات47
زبانفارسی
شابک978-622-7924-96-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برای چه به این جهان آمده‌ای؟

Firoozeh Moradzadeh
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
کتابی که برای خود شناسی و شجاع بودن برای تجربه‌های آموزنده در زندگی برای کودکان الهام بخش هست
آیلار آقایی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
این کتاب می تونست پر بارتر باشه ولی تصویرهایش خیلی خیلی قشنگ بود.
بارانا بشیری
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
بد نبود اما محتوایش کم بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب برای چه به این جهان آمده‌ای؟

برای دریافت کتاب برای چه به این جهان آمده‌ای؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.