معرفی و دانلود کتاب بررسی عوامل موثر بر فروش در قرن بیست و دوم

عکس جلد کتاب بررسی عوامل موثر بر فروش در قرن بیست و دوم
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بررسی عوامل موثر بر فروش در قرن بیست و دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بررسی عوامل موثر بر فروش در قرن بیست و دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بررسی عوامل موثر بر فروش در قرن بیست و دوم

کتاب بررسی عوامل موثر بر فروش در قرن بیست و دوم، توسط مهدی فایق‌مرادی‌ها تألیف شده و به بررسی نکات مهم در بازاریابی، شناسایی انتظارات مشتری و فروش محصولات تولیدی می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب بررسی عوامل مؤثر بر فروش در قرن بیست و دوم

شرایط بازار کسب‌وکار نسبت به دهه‌های گذشته تفاوت چشمگیری داشته و پس از ظهور اینترنت و فضای مجازی، هرگز مانند قبل نبوده است. بازاریابی به‌عنوان مجموعه فعالیت‌هایی که پیش از انجام خرید و فروش آغاز می‌شود و تا رسیدن کالا به مقصد و مصرف‌کننده‌ی نهایی ادامه دارد، اهمیت به‌سزایی یافته است. مهدی فایق‌مرادی‌ها، مؤلف کتاب بررسی عوامل مؤثر بر فروش در قرن بیست و دوم، با توجه به اهمیت این مقوله و با استفاده از کتب مربوط به تجارت و بازاریابی، اثر حاضر را به خوانندگان عرضه کرده است.

کتاب پیش رو در پنج فصل به بررسی مسائل مربوط به بازاریابی و فروش کالا پرداخته است. فصل اول مرور بر کلیات و اهمیت موضوع و همچنین اهدافی‌ را شامل می‌شود که بازاریابی آن‌ها را دنبال می‌کند. با توجه به اینکه امر بازاریابی امروزه از جایگاه مهمی در چارت سازمانی برخوردار شده، در بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا مسئولیت بازاریابی به مدیرعامل یا یکی از اعضای هیئت‌مدیره محول می‌شود تا نظارتی مستقیم بر این کار وجود داشته باشد. این فرآیند اهداف گوناگونی را دنبال می‌کند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌‌توان به مطالعه و بررسی عوامل تأثیرگذار بر فروش و بازاریابی و همچنین در نظر گرفتن شرایط خاص قرن جدید اشاره کرد.

شناخت بازار و انواع آن، یکی دیگر از نکات کلیدی در امر بازاریابی‌ست و مؤلف در اثر خود به بررسی طبقه‌بندی کالاها و نیاز بازار پرداخته است. انجام تحقیق و پژوهش در مطالعات کسب‌وکار امری مهم محسوب می‌شود؛ به همین منظور بخشی از کتاب به روش پژوهش، تکنیک‌های جمع‌آوری اطلاعات، قلمرو تحقیق و روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات به‌دست‌آمده اختصاص یافته است. صاحبان کسب‌وکار با استفاده از تحقیقات معتبر قادر خواهند بود به اهداف مهمی دست یابند و با شناسایی انتظارات مشتری، کالا و خدمات خود را بر اساس نیازها و انتظارات بازار طراحی و فرمول رضایت مشتری را کشف نمایند.

تأثیر عوامل محیطی بر فروش و جلب رضایت مشتری یکی دیگر از نکاتی‌ست که مهدی فایق‌مرادی‌ها در کتاب بررسی عوامل مؤثر بر فروش در قرن بیست و دوم به بررسی آن پرداخته و به مواردی همچون ایجاد فضایی مفرح، نورپردازی مناسب، ایجاد محیطی معطر و دل‌انگیز و دیگر نکاتی اشاره می‌کند که در طراحی یک فروشگاه موفق حائز اهمیت هستند.

نشر اوّلین‌ها کتاب بررسی عوامل مؤثر بر فروش در قرن بیست و دوم را به چاپ رسانده و روانه‌ی بازار کتاب نموده است.

کتاب بررسی عوامل مؤثر بر فروش در قرن بیست و دوم مناسب چه کسانی است؟

دوستداران مباحث بازاریابی و صاحبان کسب‌وکار از خواندن کتاب بررسی عوامل مؤثر بر فروش در قرن بیست و دوم بهره خواهند برد.

در بخشی از کتاب بررسی عوامل موثر بر فروش در قرن بیست و دوم می‌خوانیم

در جهان امروز تحولاتی شگرف در زمینه‌های گوناگون، به‌ویژه در شرایط اقتصاد جهانی و بازارها مشاهده می‌شود. این تحولات به‌طور دائم بر فعالیت‌های تجاری جهانی تاثیر می‌گذارد و فرصت‌ها و تهدیدهایی را در زمینه‌ی اقتصاد و بازرگانی برای جوامع به همراه دارند. در این جهان پرتحول شرکت‌ها و موسساتی موفق خواهند بود که به تحولات سریع جهانی، تحولات سریع بازار، وضعیت رقبا، نظام‌های توزیع، رسانه‌های گروهی، فن‌آوری‌های جدید و خلاصه بازاریابی و مدیریت بازار توجه کنند.

شرکت‌هایی به شهرت و اعتبار دست خواهند یافت که به رسالت واقعی خود یعنی رضایت مشتری توجه کنند و از طریق ارضاء بهتر نیاز آن‌ها از رقبا پیشی گیرند. و در ضمن به مسئولیت‌های اجتماعی خود متعهد بوده و رفاه اجتماعی و منافع کلان جامعه خویش را در نظر داشته باشد. روند حرکت کسب‌وکار در دنیای امروز به سمت شکستن انحصارها و افزایش رقابت است این شرایط رقابتی دیر یا زود سراغ تک‌تک خواهد آمد.

در شرایط رقابتی تمام دغدغه‌ی شرکت‌ها آن است که نه‌تنها مشتریان جدید را جذب کند بلکه مشتریان قدیمی خود را نیز نگه دارند. شاید به‌جرئت بتوان ادعا کرد نگهداری مشتریان قدیمی برای شرکت‌ها و موسسات بیش از جذب مشتریان جدید اهمیت دارد. دلیل این نکته نیز خیلی ساده است. هزینه‌ی فروختن به مشتری قدیمی کمتر از هزینه‌ تلاش برای جذب مشتری جدید است. در گذشته، فرض بر این بود که از راه تطبیق با نیازهای مشتریان می‌توان به وفاداری مشتری دست یافت ولی تجربه نشان داد با ورود شرکت‌های جدیدی که محصولات منطبق‌تر با نیاز مشتریان داشتند، اغلب مشتریان جذب این شرکت‌های تازه‌وارد شدند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: کلیات موضوع
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت موضوع
اهداف
تعریف واژه‌های عملیاتی
الف: بازاریابی
ب: فروش
ج: تعریف بازاریابی
فصل دوم: ادبیات موضوع
پیشینه موضوع
بازار (MARKET)
بازارهای غیر مشهود
انواع بازار
کالا
طبقه‌بندی کالا‌ها از دیدگاه تقاضا
بازاریابی
نیاز
خواسته
فصل سوم: روش پژوهش
مقدمه
روش پژوهش
تحقیق کاربردی
تحقیق توصیفی
روش‌های جمع‌آوری اطلاعات
روایی و پایایی پرسشنامه
تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه
تعیین اعتبار (روایی) پرسشنامه
قلمرو پژوهش
قلمرو موضوعی پژوهش
روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات
درون سازمانی
برون سازمانی
ملاک محاسبه ارزش‌های خدمات ارائه شده پست، از نظر مشتریان
فرمول رضایت مشتری
1- شناسایی انتظارات مشتری
2- طراحی کالا و خدمات بر اساس نیازها و انتظارات
3- تولید و تحول بر اساس طراحی انجام شده
4- مدیریت انتظارات مشتری
5- سنجش رضایت مشتری
6- مدیریت شکایت مشتریان
اهداف
افزایش انتظارات مشتری
فصل پنجم: نتیجه‌گیری
مقدمه
نورپردازی عمومی
نورپردازی موضعی
نورپردازی متمرکز
پخش موسیقی
ایجاد فضای معطر و دل‌انگیز
منابع
منابع فارسی
منابع انگلیسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بررسی عوامل موثر بر فروش در قرن بیست و دوم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اولین‌ها
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات76
زبانفارسی
شابک978-622-92985-7-2
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بررسی عوامل موثر بر فروش در قرن بیست و دوم

برای دریافت کتاب بررسی عوامل موثر بر فروش در قرن بیست و دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.