معرفی و دانلود کتاب قرمز: رموز فروش موفق

عکس جلد کتاب قرمز: رموز فروش موفق
قیمت:
۵۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قرمز: رموز فروش موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قرمز: رموز فروش موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قرمز: رموز فروش موفق

کتاب قرمز: رموز فروش موفق نوشته‌ی جفری گیتومر می‌کوشد تا در خلاصه‌ترین حالت ممکن،‌ به شکلی کاربردی و مفید خواننده را با جنبه‌های فروش یک محصول آشنا کند و به او بیاموزد تا باید به چه شکل محصول خود را معرفی کرده و با ایجاد احساس نیاز و پرسشگری در خریداران، آن‌ها را به پای میز معامله بکشاند. این کتاب بیش از 5 میلیون نسخه در سرتا سر جهان فروش داشته و در ردیف صد کتاب برتر جذب مشتری برای فروش قرار گرفته است.

درباره‌ی کتاب قرمز: رموز فروش موفق

در جهان کنونی، هم‌گام با پیشرفت تکنولوژی و علوم مختلف، فروش و حوزه‌ی مارکتینگ نیز تغییر پیدا کرده و شکلی کاملاً نوین یافته است. در گذشته، بیشتر توجهِ فروشنده به محصول خود بود و می‌کوشید تا با ارائه‌ی محصولی با کیفیت و کاربردی مشتری را به خرید تشویق کند و به سود برسد، اما امروزه، توجهْ بیشتر به خریدار، سلیقه‌ی او و ایجاد احساس نیاز در او معطوف شده و شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌کوشند تا با استفاده از انواع تکنیک‌های روانشناسی مخاطب را وادار به خرید محصولات خود کنند. کتاب قرمز: رموز فروش موفق (The Little Red Book of Selling) به همین تکنیک‌های روانشناسی و ایجاد احساس نیاز در مخاطب می‌پردازد.

معرفی و دانلود کتاب قرمز: رموز فروش موفق

این کتاب متشکل از 12 فصل می‌باشد و جفری گیتومر (Jeffrey Gitomer) می‌کوشد تا در هر فصل، یک اصل مهم فروش را توضیح دهد و آن را به زبانی شیرین و روان تشریح کند. او در این کتاب، بر اهمیت ایجاد اعتماد و ارتباط با مشتریان تأکید می کند. همچنین توضیح می‌دهد که بهترین راه برای فروش یک محصول، ارزش‌گذاری و ارائه‌ی راه‌حل به مشتریان است و صرفاً معرفی یک خدمت یا محصول نمی‌تواند شیوه‌ی خوبی برای فروش باشد. یکی از ویژگی های برجسته‌ی این کتاب، توانایی جفری گیتومر در شوخ‌طبیعی و ارائه‌ی راهنمایی‌هایی ملموس است. او به جای توضیح مفاهیم فروش به صورت خشک یا صرفاً اطلاعاتی، شخصیت و تجربیات منحصربه‌فرد خود را به متن تزریق و آن را به مطلبی لذت‌بخش و جذاب تبدیل می‌کند.

این کتاب که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ در حوزه‌ی فروش و مارکتینگ بوده توسط فرخ بافنده به فارسی بازگردانده و در انتشارات پندار تابان به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب قرمز: رموز فروش موفق

  • این اثر تنها یک کتاب قرمز نیست؛ بلکه یک نوشیدنی انرژی‌زا پر از نکات و مشاوره‌های فروش پرقدرت است. (دیوید دورسی، روزنامه وال استریت ژورنال (3 مه 2006)
  • گیتمور معتقد است فروشندگانی که به دستورالعمل‌هایی برای فروش محصولات خود فکر می‌کنند مهم‌ترین جنبه‌ی فروش را نادیده می‌گیرند: علت خرید مردم. او فکر می‌کند که تنها چیزی که اهمیت دارد همین است و کتاب جدیدش نیز بر همین مسئله تمرکز دارد که اصول خرید را برای فروشندگان روشن کند. این کتاب تمام ویژگی‌های لازم برای جلب توجه را دارد؛ از جلد قرمز گرفته تا فرمت کوچک و کاریکاتورهای جذاب که در تقریباً در تمام صفحات قرار دارند. نویسنده به‌طور آشکاری عاشق فروش است. (پابلیشرز ویکلی)

کتاب قرمز: رموز فروش موفق برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمام افرادی که در حوزه‌ی فروش و ماکتینگ فعالیت می‌کندد و یا علاقه‌مند به این حوزه می‌باشند، مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب قرمز: رموز فروش موفق می‌خوانیم

می‌گویند که حرف زدن جلوی جمع از مرگ ترسناک‌تر است. ولی من این حرف را قبول ندارم. من فکر می‌کنم اگر کسی تفنگی روی شقیقه‌ات بگذارد و بگوید یا جلوی جمع حرف بزن یا می‌کشمت، مثل بلبل شروع به حرف زدن می‌کنی. بسیاری از فروشنده‌ها از معرفی محصول خود می‌ترسند. ولی از هر نظر که بگویی، بزرگ‌ترین ترسی که فروشنده‌ها دارند، ترس از شکست است. یک عموزاده هم دارد ترس از جواب رد شنیدن. این ترس مَعبَر شکست است، البته اگر از آن بترسی. شکست، خودش واقعی است، ولی ترس از آن ساخته و پرداخته‌ی ذهن است. نوار افسانه‌ای اِرل نایتینگل با نام «عجیب‌ترین راز» می‌گوید: «تو چیزی می‌شوی که درباره‌ی آن فکر می‌کنی». اگر این مسئله حقیقت داشته باشد، پس چرا همه به « موفقیت » فکر نمی‌کنند؟ پاسخ آمیزه‌ای است از آنچه ما خود را در معرضش قرار می‌دهیم، و شیوه‌ای که خودمان را شرطی می‌کنیم.

ما در دنیای شرطی‌سازی منفی زندگی می‌کنیم. سه محرک مهم موجود عبارتند از: «ترس، حرص، و خودبینی». آن‌ها فرایند فروش را پیش می‌برند و آن‌ها هستند که محرک فروشنده‌ها هستند. جامعه‌ی ما را عامل ترس تاراج می‌کند. ترس در 50% آگهی‌های تبلیغاتی که می‌بینیم حضور دارد (در بقیه‌ی آگهی‌ها حرص و خودبینی است). تبلیغات در مورد بیمه‌ی عمر برای مرگ و از‌کار‌افتادگی، کارت‌های اعتباری مسروقه، ضد‌یخ خودروها، تایرهایی که در باران لیز نمی‌خورند، ترمزهایی که جلوی تصادف با بچه‌ی دوچرخه‌سوار را می‌گیرند، و دزدگیرهایی که مانع ورود هر دزدی به خانه‌ات می‌شوند. اگر این مزخرفات را مدام ببینی، «نسبت به ترس شرطی می‌شوی». مدام به ما یادآوری می‌شود که با خودمان چماق برداریم، دزدگیر بخریم و امثال این‌ها. برای بدتر کردن اوضاع از آنچه الان هست، پلیس‌ها را کنار دستگاه‌های خودپرداز می‌بینیم، ردیاب فلزی را در مدارس می‌بینیم، و می‌توانیم روی اخبار محلی برای ترویج این روند حساب کنیم. آن‌ها دقیقه‌ای که روی آنتن می‌آیند، وظیفه‌ی خود می‌دانند که مسائل ترسناک را تبلیغ کنند.

فهرست مطالب کتاب

اصل یک: نگاهت را تغییر بده و از جان مایه بگذار
زندگی‌ات را در دست بگیر و از جان مایه بگذار!
کمک! کسب‌و‌کارم کساد است و هیچ فروشی نمی‌کنم!
اصل دو: خودت را برای برنده شدن آماده کن، وگرنه به کسی که آماده است می‌بازی
آماده باش!
اصل سه: خودت مارک تجاری‌ات باش: مهم کسانی که می‌شناسی نیستند؛ مهم کسانی هستند که تو را می‌شناسند
«خودت» مارک تجاری‌ات باش
اصل چهار: مسئله فقط ارزش دادن به مشتری و سود رساندن به اوست. مسئله فقط برقراری رابطه با مشتری است. مسئله فقط قیمت نیست
اصل سود رساندن و ارزش‌مند بودن
سخنرانی مجانی میراثی که برای خودت باقی می‌گذاری
منفعف در برابر قیمت راه واقعی شکست دادن «قیمت»
اصل پنج: قضیه کار کردن نیست قضیه حضور در مراسم‌ها و جمع‌ها و برقراری ارتباط با آدم‌هاست
مکان عالی برای حضور به‌هم رساندن و
اصل شش: اگر نتوانی روبه‌روی تصمیم‌گیرنده‌ی اصلی بایستی، می‌بازی
دلایلی که نمی‌توانی قرار ملاقات بگذاری
تصمیم‌گیرنده‌ی واقعی را پیدا کن
اصل هفت: توجهم را جلب کن و مرا درگیر فرایند فروش کن. آن‌گاه می‌توانی مرا واداری خودم را متقاعد کنم
سؤال‌های اشتباه بپرس جواب‌های اشتباه بگیر
سؤال‌های هوشمندانه بپرس آن‌گاه آن‌ها فکر
اصل هشت: اگر بتوانی آن‌ها را بخندانی، می‌توانی آن‌ها را به خریدن واداری!
آوردن خنده بر لب مشتری، معامله‌ای را صورت
نیاز داری که شوخ‌طبعی‌ات را بهتر کنی؟
اصل نه: از خلاقیت برای متمایز شدن از دیگران و تسلط بر بازار استفاده کن
خلاقیت از کجا می‌آید؟ از تو، جونم!
سه حوزه برای متمایز کردن خودت از رقبایت
پیغام روی پیام‌گیرت را همین حالا درست کن!
اصل ده: ریسک آن‌ها را کم کن آن‌گاه فرایند فروختن را تبدیل به خریدن می‌کنی
روشی بی‌چون و چرا برای فروختن
ریسک را با یک ابزار تمام‌کننده‌ی قدرت‌مند‌ جایگزین کن
اصل یازده: وقتی تو درباره‌ی خودت می‌گویی، لاف زدن است. وقتی کس دیگری درباره‌ات می‌گوید، مدرک اثبات است
کی به خاطر تو شهادت می‌دهد؟ مشتری‌هایت!
در جلسه‌ی بعدی فروشت، بهترین مشتری‌ات را با خودت ببر
اصل دوازده: شاخک‌ها تیز!
استفاده از حس ششم‌ات حس فروش
اصل دوازده و نیم: از مقام خودت به عنوان مدیرکلی دنیا استعفا بده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قرمز: رموز فروش موفق
نویسنده
مترجمفرخ بافنده
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات226
زبانفارسی
شابک978-600-93197-5-6
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قرمز: رموز فروش موفق

ساناز ذاکری
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
صوتی این کتاب رو شنیده بودم اما نکاتی داره که به نظرم نیاز به تمرکز بیشتر بود برای همین نسخه الکترونیکش هم خریدم
مهدی خسروشاهی
۱۴۰۲/۱۰/۸
بهترین کتاب برا کسایی که مبتدی هست و اولین قدم برای دنیای فروش
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب قرمز: رموز فروش موفق

برای دریافت کتاب قرمز: رموز فروش موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.