معرفی و دانلود کتاب روانشناسی فروش

عکس جلد کتاب روانشناسی فروش
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روانشناسی فروش

برایان تریسی در کتاب روانشناسی فروش، به شما ایده‌ها، تکنیک‌ها و شیوه‌هایی را آموزش می‌دهد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن و به‌راحتی میزان فروش‌تان را تا چندین برابر افزایش دهید. او در این کتاب موفق، استراتژی‌هایی را شرح می‌دهد تا بهره‌وری خود را به بالاترین حدّ ممکن برسانید و رقبای‌تان را پشت سر بگذارید.

درباره‌ی کتاب روانشناسی فروش

خیلی از کسانی که صاحب کسب‌وکار هستند، در برهه‌هایی از زمان دچار مشکل فروش می‌شوند. این مسأله‌ای فراگیر و پیچیده است، اما حتماً برای آن راه حلی وجود خواهد داشت. اولین قدم در حل این مسأله این است که بپذیریم «فروختن» علم است و نیاز به آموزش دارد تا بتوان در آن خبره و ماهر شد. برایان تریسی (Brian Tracy) در کتاب روانشناسی فروش (The Psychology of Selling) تلاش دارد این موضوع را تشریح کند.

برایان تریسی در جوانی زندگی متلاطمی داشت و دست به کارهای زیادی زده بود. او پس از سال‌ها سفر و کارهای کوچک تصمیم گرفت وارد حیطه‌ی فروش شود. اما در ابتدا ناموفق بود و نمی‌توانست محصولی بفروشد. به نظر شرایط ناامیدکننده بود، اما تریسی توانست از همکاران و مدیرانش مهارت‌های زیادی را فرا بگیرد. او با دقت در رفتار همکارانش، خواندن کتاب‌ها و دیدن فیلم‌های آموزشی بود که مفهوم فروش را توانست درک کند.

کتاب روانشناسی فروش شرح آموخته‌ها و تجربیات و ایده‌های او در مورد فروش است. تریسی شرکتی بین‌المللی دارد که یکی از اهدافش مشاوره و راهنمایی سازمان‌های بزرگ در زمینه‌ی فروش و بازاریابی است. او هر آنچه که طی ده‌ها سال کار و مشاوره فراگرفته را در این کتاب جمع کرده و با زبانی ساده و راحت در اختیار خواننده قرار داده است. روانشناسی فروش ترکیبی از تکنیک‌ها، ایده‌ها، استراتژی‌ها، راهکارها و نقطه‌نظرات تریسی محسوب می‌شود. کلید درک کتاب جمله‌ای است که او از قول اولین کارفرمایش نقل می‌کند. مدیرش به او گفت، فروش بازى «رد شدن» است. یعنی هر چقدر بیشتر رد شوید و جواب نه بشنوید، امکان فروش بیشتر می‌شود. بنابراین نباید از نه شنیدن ترسید. اولین چیزی که تریسی از خواننده می‌خواهد این است که تلاش نماید همین ترس را از خود دور کند.

کتاب روانشناسی فروش در ده فصل تدوین شده و برایان تریسی در هر قسمت یکی از نکات کلیدی مربوط به فروش را آموزش می‌دهد. او کمک می‌کند اعتماد‌به‌نفس بیشتری پیدا کنید و بر روی افکار، احساسات و رفتارتان کنترل داشته باشید.

این کتاب را نشر ذهن‌آویز با ترجمه ی مهدی قراچه‌داغی به انتشار رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب روانشناسی فروش

  • هر آنچه را که بخواهید بفروشید یا هر کجا و هر وقتی که بخواهید این کار را انجام دهید، دیدگاهِ امتحان پس‌داده و منحصربه‌فردِ برایان تریسی شما را به اوج و قله خواهد برد. (تاد دانکن، نویسنده)
  • این کتاب ابزارهایی که برای موقعیت‌های مختلف نیاز دارید را به شما ارائه می‌دهد و خلاقیت‌تان را تحریک می‌کند. محتوای کتاب همیشه کاربرد دارد. برایان راهنمایی فوق‌العاده است. (تری ال. شودین، نویسنده)
  • اگر می‌خواهید به رؤیای موفقیت خود دست یابد، خیلی مهم است که روانشناسی پشت فرآیند فروش را درک کنید. این کتاب کلید فهم آن است. (تام هاپکینز، نویسنده)

کتاب روانشناسی فروش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر تمایل دارید با ایده‌ها، تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌های فروش به‌خوبی آشنا شوید، این کتاب کمک‌تان خواهد کرد.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم

برایان تریسی، کارآفرین، نویسنده و سخنران مطرح آمریکایی-کانادایی در سال 1944 به دنیا آمد. تریسی در جوانی دست به کارهای گوناگونی زد که تقریباً در همه‌ی آن‌ها ناموفق بود، اما پس از سال‌ها سفر به کشورهای مختلف دنیا و کسب تجربه، شغل فروشندگی را انتخاب و به‌سرعت در آن پیشرفت کرد. او سال‌ها مدیرعامل چند شرکت بزرگ با سرمایه‌ی ده‌ها میلیون دلاری بود. بعدتر شرکت خود با نامِ «برایان تریسی اینترنشنال» را تأسیس کرد تا به سازمان‌ها و افراد در مورد رهبری و مدیریت مشاوره بدهد. تریسی نویسنده‌ی سرشناسی است و طی چند دهه نزدیک به هفتاد کتاب نوشته که بسیاری از آن‌ها با استقبال روبرو شده. کتاب‌های «سفرهای دور و دراز»، «مذاکره» و «مدیریت فروش» برخی از آثار او هستند.

جملات برگزیده‌ی کتاب روانشناسی فروش

  • آنچه را که ذهن بتواند تصور و باور کند، مى‌تواند به آن دسترسى پیدا کند. (ناپلئون هیل)
  • موفقیت یک حادثه نیست. شکست هم یک حادثه نیست. در واقع، موفقیت قابل پیش‌بینى است. از خود ردپایى برجاى مى‌گذارد.
  • آنچه را که مى‌خواهید، در ذهن تصور کنید. آن را ببینید، لمس کنید و باور کنید. پیش‌طرح ذهن خود را تهیه کنید و به ساختن بپردازید. (رابرت کولیر)
  • در کار فروش کافى است اندکى بهتر بشوید و در زمینه‌هاى کلیدى و حساس تفاوت اندکى ایجاد کنید. همین تفاوت اندک مى‌تواند درآمد شما را به مقدار زیاد افزایش بدهد.

در بخشی از کتاب روانشناسی فروش می‌خوانیم

از رهبران پیروى کنید

اگر هدف شما این است که در جمع 10درصد بالاى فروشندگان در صنعت خود قرار بگیرید، اولین کارى که باید بکنید این است که بدانید چه کسى یا چه کسانى در این 10درصد قرار گرفته‌اند. به جاى اینکه از تعقیب‌کنندگان پیروى کنید، خود را با اشخاص موفق و پیشرفته در صنعت خود مقایسه نمایید. این را به خاطر داشته باشید: کسى از شما بهتر نیست، کسى از شما باهوش‌تر و بافراست‌تر نیست. اگر عملکرد کسى از شما بهتر است، تنها علتش این است که از قاعده علت و معلول در فرایند فروش خود مطلع شده است.

فیلسوف انگلیسى برتراند راسل زمانى گفت: «بهترین چیزى که ثابت مى‌کند کارى شدنى است، این است که شخص دیگرى آن را انجام داده است.» این بدان معناست که اگر شخص دیگرى پنج تا ده برابر شما درآمد دارد، اگر چگونگى کار او را یاد بگیرید، مى‌توانید شما هم درآمدى به اندازه او داشته باشید.

به خاطر داشته باشید، همه از قعر شروع مى‌کنند و به تدریج بالا مى‌آیند. اگر کسى بهتر از شما کار مى‌کند، ببینید چه کرده است که از قعر به جایى که امروز در آن قرار دارد رسیده است. در مواقعى بهترین راه اطلاع از این موضوع این است که مستقیماً از خود او بپرسید. به احتمالى به شما جواب خواهد داد. اشخاص در رده بالا اغلب علاقه‌مندند به کسانى که مطلبى مى‌خواهند بیاموزند کمک کنند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
1: بازى درونى فروش
2: هدف‌هاى فروش را مشخص کنید و براى تحقق آن‌ها قدم بردارید
3: چرا مردم خرید مى‌کنند
4: فروش خلاق
5: قرار ملاقات بیشتر
6: قدرت تلقین و وضع ظاهر
7: فروش کردن
8: 10 اقدام مهم براى موفق شدن در فروش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روانشناسی فروش
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات256
زبانفارسی
شابک978-964-7390-82-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب روانشناسی فروش

مرتضی امیدی
۱۴۰۲/۷/۱۶
این کتاب برای من جالب و مفید بود و نکات خوب و ارزنده ایی داشت. و در موقع بازاریابی خودم دارم از تکنیکهای اون استفاده میکنم البته هنوز کاربردی نشد ولی تمرین میکنم تا بتونم ناخودآگاه ازش استفاده کنم و بهره ببرم.. ارزش خواندن داره
ملیحه
۱۴۰۲/۵/۲۲
خیلی مفید منتها مطالب خیلی زیادی توی کتاب قرار داده شده و برای اینکه بتونید ازش درست استفاده کنید باید بارها و بارها کتاب رو بخونید و نت برداری کنید تا بتونید ذره ذره به کار ببندید! ولی واقعا ارزشش رو داره
محمد حسین غلامی
۱۴۰۲/۶/۱
کتاب روانشناسی فروش یکی از بهترین کتاب‌های هست که در حوزه فروش خواندم واقعا کتاب عالی هست بعد از خواندن این کتاب نویسنده محبوب من شد برایان ترسی حتما نکته برداری کنید از کتاب
شاهین مودت
۱۴۰۳/۱/۲۷
این کتاب نکات مهمی راجع به نحوه تفکر به مسایل دارد و لذا بنده این کتاب رو برای همه افراد حتی کسانی که شغلشان فروشندگی نیست توصیه میکنم
Hassan Karimi
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
بسیار زیبا و جامع نوشته شده، فرمول و ایده‌ها و بار روانی بیزنس رو میشه از تجارب خودمون پیدا کنیم اینجا؛ منو خیلی راضی کرد
Masih Khosravi
۱۴۰۲/۶/۲۱
خط به خط خوندم و نوت برداری کردم و ترفندهاشو تو آنلاین شاپ خودم رو محصولا پیاده کردم خیلی راضی بودم از کتاب اگر فروشنده هستید از دستش ندید
حسین فرامرزی
۱۴۰۲/۵/۱
بسیار بسیار کتاب عالی و پر محتوا و یه کتاب برای تمامی فروشندگان لازمه و واقعا باعث پیشرف میشه من که لذت بردم ظرف یک هفته شبا میخوندم
مسعود مشایخی
۱۴۰۳/۱/۱
برای افرادی که تازه وارد حوزه فروش شدن و احساس میکنن فروش یک کار معمولیه و نیاز به ذهنیت نداره خیلی کمک میکنه
حسینی
۱۴۰۲/۹/۵
عالیه خیلی کتاب خوب و مفیدیه و به نظرم از وقتی این کتاب رو خوندم یه جورایی دارم تو کار فروش موفق میشم
رجبعلی شکراله زاده
۱۴۰۲/۶/۳
سلام بامطالعه این کتاب سطح آگاهی افراد نسبت به مقوله فروش عمیق وژرف خواهد شد که به تبع باعث افزایش فروش خواهد
مبینا باشیرزاده
۱۴۰۲/۳/۱۷
از هر نظر عالی بود این کتاب محشره فقط باید با حس و درک بالا باشه و خودتو جایه مشتری قرار بدی اینجوری بهتر متوجه میشی
محمد صفایی
۱۴۰۳/۱/۲۴
خیلی عالی کتابی هست که کامل تو رو به یه فروشنده با اعتماد به نفس بالا و قهار تبدیل میکنه
فریبا عیوضی
۱۴۰۳/۱/۲
این کتاب ابعاد جدیدی از اصول فروش رو حتی به افرادی که سالهاست فروشنده هستن آموزش میده
آرتابان کاویانی
۱۴۰۲/۷/۲۶
بسیار مفید و اینکه برای درک و تاثیر گذاشتن احتیاج به نکته برداری و عمل کردن دارد
مهرداد میری
۱۴۰۲/۶/۱۷
بسیار توصیه میکنم برای کسایی که کار بازاریابی و فروش انجام میدن عالی بود مثل تموم کتاب‌های برایان
مشاهده همه نظرات 50

راهنمای مطالعه کتاب روانشناسی فروش

برای دریافت کتاب روانشناسی فروش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.