معرفی و دانلود کتاب برنامه نویسی حرفه‌ای CUDA C

عکس جلد کتاب برنامه نویسی حرفه‌ای CUDA C
قیمت:
۷۴۰۰۰ ۶۶,۶۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برنامه نویسی حرفه‌ای CUDA C و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه نویسی حرفه‌ای CUDA C و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه نویسی حرفه‌ای CUDA C

با کسب مهارت در برنامه‌نویسی موازی ناهمگن، آینده‌‌ی حرفه‌ای درخشان‌تری برای خود بسازید! جان چنگ، اکس گروسمن و تای مکرچر، نویسندگان کتاب برنامه نویسی حرفه‌ای CUDA C اینجا هستند تا هر آنچه باید درباره‌ی دنیای شگفت‌انگیز برنامه‌نویسی موازی ناهمگن بدانید را به شما آموزش دهند؛ آن هم با کمک غول بزرگ پلتفرم‌های برنامه‌نویسی یعنی CUDA یا Compute Unified Device Architecture. پس این کلاس درس منحصر‌به‌فرد را از دست ندهید!

درباره‌‌ی کتاب برنامه‌نویسی حرفه‌ای CUDA C

این‌ روز‌ها دوره‌ها و کلاس‌های درسی زیادی در باب آشنایی با دانش جذاب برنامه‌نویسی برگزار می‌شوند؛ اما هیچ دوره‌ای به پای داشتن یک راهنمای سیار و همیشگی نخواهد رسید! کتاب برنامه‌نویسی حرفه‌ای CUDA C (Professional CUDA C Programming) همان آموزگار حرفه‌ای شما برای یادگیری فنون و فوت‌های کوزه‌گری برنامه‌نویسی موازی با معماری ناهمگن‌ است. جان چنگ (John Cheng)، ماکس گروسمن (Max Grossman) و تای مکرچر (Ty McKercher) از بهترین اساتید برنامه‌نویسی دنیا نیز در این مسیر آموزشی هیجان‌انگیز همراه شما خواهند بود.

‌برنامه‌نویسی موازی ناهمگن از جذاب‌ترین زیر‌شاخه‌های دانش پرکاربرد کدنویسی است؛ دانشی که البته پیچیدگی‌های مخصوص به خود را دارد و اجرای صحیح و حرفه‌ای آن تخصص و مهارت خاصی را می‌طلبد. پلتفرم CUDA C از ابزار‌های پرکاربرد برای به اجرا درآوردن هرچه بهتر محاسبات مدنظر است و کتاب برنامه‌نویسی حرفه‌ای CUDA C نیز قرار است که تور اختصاصی محیط اجرایی این برنامه‌ را برای شما برگزار کند!

معرفی و دانلود کتاب برنامه نویسی حرفه‌ای CUDA C

هدف نویسندگان کتاب برنامه‌نویسی حرفه‌ای CUDA C این است تا تمامی مخاطبان را با صفر تا صد قابلیت‌ها و ابزار‌های موجود در این برنامه‌ آشنا کند؛ به‌طوری که هم افرادی که تخصصی خارج از حوزه‌ی علوم کامپیوتری دارند بتوانند مبانی حرفه‌ای و مستحکمی را پشت سر بگذارند و برنامه‌نویسی موازی بر GPU‌ها را بیاموزند هم آشنایان با برنامه‌نویسی C بتوانند مهارت خود را ارتقا دهند و از پس چالش‌های CUDA C نیز بربیایند.

فرض این کتاب بر این است که مخاطب در هر مرحله از اجرای این پلتفرم نیازمند راهنمایی‌های جامع باشد، بنابراین نویسندگان با کمک مثال‌ها و البته تمرینات راهگشا، قفل هر بخش را برای شما باز خواهند کرد و به خوانندگان کمک می‌کنند تا دروس کتاب را به طور عملی و کاملاً کاربردی در محیط نرم‌افزاری خود پیاده کنند. با کمک درس‌گفتار‌های کتاب برنامه‌نویسی حرفه‌ای CUDA C همچنین شما می‌توانید سرعت خود را در استفاده از این برنامه ارتقا بخشید و در رسیدن به خروجی مدنظر وقت و انرژی زیادی صرفه‌جویی کنید.

جان چنگ، ماکس گروسمن و تای مکرچر نویسندگان این کتاب فایده‌مند همچنین ضمن نگاه گام‌به‌گام خود در طرح مسائل، تنوع موضوعی بالایی را نیز در مطالب خود گنجانده‌اند. محاسبات موازی ناهمگن با کودا، مدل برنامه‌نویسی و اجرایی آن، حافظه‌های اشتراکی و ثابت و همچنین برنامه‌نویسی چند GPU‌‌ای تنها بخشی از سرفصل‌های جذاب و پرکاربرد این اثر است. کتاب برنامه‌نویسی حرفه‌ای CUDA C محصول سال 2014 است و توسط یکی از ناشرین برتر حوزه‌ی آموزش فنی یعنی مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری دیباگران تهران به دست شما می‌رسد. صبا جودکی و ندا محمودی برگردان فارسی این کتاب موفق را برعهده داشته‌اند.

کتاب برنامه‌نویسی حرفه‌ای CUDA C برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمامی علاقه‌مندان به یادگیری برنامه‌نویسی موازی یک کلاس درس همراه و همیشگی است! همچنین دانشجویان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری علوم کامپیوتری از مخاطبان اصلی این کتاب آموزنده هستند.

در بخشی از کتاب برنامه نویسی حرفه‌ای CUDA C می‌خوانیم

یک SM برای حداکثر کردن بهره‌وری واحدهای تابعی‌اش وابسته به موازی‌سازی سه سطحی است. بنابراین بهره‌وری به طور مستقیم به تعداد چند تارهای مقیم وابسته است. تعداد سیکل‌های ساعت بین شروع یک دستورالعمل و تکمیل آن به عنوان تاخیر دستورالعمل تعریف می‌شود. بهره‌وری کامل منابع محاسباتی زمانی انجام می‌شود که همه زمانبندهای چند تار در هر سیکل ساعت یک چند تار واجد شرایط داشته باشند. این تضمین می‌کند که تاخیر هر دستورالعمل می‌تواند به واسطه فعالیت دیگر دستورالعمل‌ها در دیگر چند تارهای مقیم نادیده گرفته شود.

در مقایسه با برنامه‌نویسی C بر روی CPU، صرف نظر کردن از تاخیر در برنامه‌نویسی کودا دارای اهمیت است. هسته‌های CPU برای حداقل‌سازی تاخیر برای یک یا دو نخ در هر زمان طراحی می‌شوند، درحالی که GPU برای مدیریت تعداد زیادی از نخ‌های سنگین وزن و همزمان برای حداکثر نمودن توان عملیاتی طراحی می‌شود. تاخیر یک دستورالعمل GPU به وسیله محاسبات دیگر چند تارها نادیده گرفته می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
درباره نویسندگان
سخن مترجم
پیشگفتار
معرفی
مقدمه
فصل اول: محاسبات موازی ناهمگن با کودا
فصل دوم: مدل برنامه‌نویسی کودا
فصل سوم: مدل اجرایی کودا
فصل چهارم: حافظه سراسری
فصل پنجم: حافظه اشتراکی و حافظه ثابت
فصل ششم: جریان‌ها و همزمانی
فصل هفتم: تنظیم اولویت‌های سطح دستورالعمل
فصل هشتم: Open ACC و کتاب‌خانه‌های کودای تسریع‌دهنده GPU
فصل نهم: برنامه‌نویسی چند GPUای
فصل دهم: ملاحظات پیاده‌سازی
ضمیمه: مطالعات پیشنهادی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه نویسی حرفه‌ای CUDA C
نویسنده، ،
مترجمصبا جودکی، ندا محمودی
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات737
زبانفارسی
شابک978-622-218-037-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۴۰۰۰ ۶۶,۶۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برنامه نویسی حرفه‌ای CUDA C

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب برنامه نویسی حرفه‌ای CUDA C

برای دریافت کتاب برنامه نویسی حرفه‌ای CUDA C و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.