معرفی و دانلود کتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی

عکس جلد کتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی
قیمت:
۵۵۰۰۰ 27500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی

اگر قصد داشته‌اید برای کسب‌وکار خودتان یک تبلیغ اثرگذار در آگهی‌نامه، ایمیل یا نامه بنویسید، اما موفق نشده‌اید، این کتاب مخصوص شما است. کتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی نوشته‌ی جیم ادواردز به نحوی شما را با مهارت نگارش تبلیغ آشنا می‌کند که بتوانید همین امروز یک تبلیغ اثرگذار بنویسید و فروش خود را بیشتر کنید.

درباره‌ی کتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی

تبلیغات مناسب و اثرگذار همواره یکی از ارکان مهم فروش و تجارت است؛ هیچ کسب و کاری چه شرکت‌های کوچک و چه شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی وجود ندارد که خود را از تبلیغات بی‌نیاز بداند و تصور کند بدون آن می‌تواند در دنیای رقابتی تجارت موفق شود. با این حال، هر تبلیغی هم اثرگذار نیست و امروز تبلیغات یک دانش و یک مهارت به شمار می‌آید که باید آن را آموخت و به کار برد.

کتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی (Copywriting Secrets) نوشته‌ی جیم ادواردز (Jim Edwards) با روش‌های ساده و البته دقیق به شما می‌آموزد چگونه در رسانه‌هایی که در اختیار دارید تبلیغ بنویسید، این تبلیغ بر مشتریان هدف شما اثر بگذارد و از این طریق مشتریان خود را اضافه کنید؛ چرا که هدف نهایی تبلیغات افزایش بیشتر مشتری و در نهایت، فروش بیشتر است.

در این کتاب با یک راز بزرگ در زمینه‌ی تبلیغات آشنا می‌شوید: هیچ‌کس مثل و بهتر از خودتان نمی‌تواند یک متن تبلیغاتی برای محصول یا خدماتتان بنویسد؛ بنابراین شما به‌عنوان مخاطب کتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی همان کسی هستید که باید برای کار خودتان متن بنویسید و همان کسی هستید که باید در نهایت مسئولیت فروش محصول یا خدمات خود را به عهده بگیرید. کتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی نوشته‌ی جیم ادواردز و ترجمه‌ی ساسان جعفرنیا الگوهایی برای نوشتن متن‌های تبلیغاتی به شما پیشنهاد می‌کند تا بتوانید از آن الگوها برای کسب‌وکار خودتان استفاده‌ی مناسب ببرید؛ نویسنده‌ی کتاب از این الگوها به عنوان «الگوهای اثبات‌شده» یاد می‌کند؛ چرا که آموختن آن‌ها باعث می‌شود متنی بنویسید که به‌اصطلاح راحت می فروشد.

نویسنده‌ی کتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی روش‌هایی را شرح می‌دهد که خود سال‌ها از آن‌ها استفاده کرده و توانسته محصولات خود را در رسانه‌های آنلاین و آفلاین بفروشد؛ او تجربه‌ی فروش محصول تا میلیون‌ها دلار را که خود از مسیر به دست آورده با مخاطبان کتاب به اشتراک می‌گذارد.

انتشارات زمان تغییر این اثر را روانه‌ی بازار نشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی

  • یکی از بزرگ‌ترین مهارت‌های اساسی که می‌توانید یاد بگیرید و به کار ببندید، کپی‌رایتینگ خوب است. این کتاب به شما این توانایی را می‌دهد که بدون حضور داشتن بفروشید و فروش خود را در تمام ساعات شبانه‌روز چند برابر کنید. (یانیک سیلور، کارآفرین و نویسنده)

  • من که یکی از پردرآمدترین کپی‌رایترهای روی کره‌ی زمین هستم، این کتاب را خریدم و فکر می‌کردم که آن یک بررسی خوب خواهد بود؛ اشتباه کردم! جیم صندوقی از طلا جمع کرده که تمام اصول اولیه‌ای را که واقعاً به آن نیاز دارید را دارد. (دانا دریکس، نویسنده‌ی کتاب پرفروش 100 کتاب رؤیایی)

  • کتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی برای هر کسی که می‌خواهد با کپی‌رایتینگ فروش خود را بیشتر کند، ضروری است. صرف نظر از سطح مهارت، این کتاب به شما کمک می‌کند تا نسخه‌ی ویژه‌ی خود را به خوبی تنظیم کنید. از صفحه اول تا آخر، کتاب مملو از اطلاعات عالی است. (کاتلین گیج، استراتژیست تجاری، نویسنده و سخنران)

کتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمام کارآفرینان، افرادی که کسب‌وکار نوپا دارند و تبلیغ‌نویسان مناسب است و توصیه می‌شود. همچنین دانشجویان رشته‌های مدیریت کسب‌وکار و تبلیغات می‌توانند از این کتاب بهره ببرند.

با جیم ادواردز بیشتر آشنا شویم

جیم ادواردز متولد 1966، کارآفرین، نویسنده، سخنران و مربی مهارت‌های تبلیغ‌نویسی آمریکایی است. او از طریق شرکت خود توانسته است بیش از صدها محتوا برای تبلیغ‌نویسی و نگارش متون تبلیغاتی تهیه و منتشر کند و امروز به‌عنوان یکی از مشهورترین افراد در زمینه‌ی کپی‌رایتینگ در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود.

جیم ادواردز پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه ابتدا در چند شرکت به‌عنوان بازاریاب مشغول به فعالیت شد، اما در هیچ‌کدام از آن‌ها نتوانست موفقیتی به دست آورد؛ تا اینکه از طریق نوشتن متون تبلیغاتی برای کسب‌وکار خود اعتباری ساخت و امروز رهبر چند کسب‌وکار آنلاین و آفلاین در حوزه‌های مختلف است.

جملات برگزیده‌ی کتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی

  • تنها هدف تبلیغ آنلاین این است که افراد موردنظر کلیک کرده و سایر افراد همچنان به پیمایش ادامه دهند. (جیم ادواردز)

  • اگر فکر می‌کنید استخدام فرد حرفه‌ای هزینه‌بر است، آن‌قدر صبر کنید تا زمانی که فرد غیرحرفه‌ای را استخدام کنید. (رد آدیر)

  • مجموعه‌ای از تبلیغات و نامه‌های تبلیغاتی خوب جمع‌آوری کرده، آنها را با صدای بلند بخوانید و با دست خط خود بنویسید. (گری هالبرت)

  • مهم‌ترین نکته تبلیغات خود را در عنوان وارد کنید. از عنوان خود مانند قلابی استفاده کنید که توجه گروه خاصی از افراد که موردنظر شما هستند را جلب می‌کند. (جان کاپلز)

  • اولین چیزی که باید بدانید این است که باید محقق بازار باشید. نه محصولات. نه روش‌ها. نه تبلیغ‌نویسی. نه نحوه خرید فضا یا هر چیز دیگر. مطمئناً، همه این موارد مهم هستند و شما باید در مورد آنها بیاموزید، اما اولین و مهم‌ترین چیزی که باید یاد بگیرید این است که مردم چه چیزی می‌خواهند بخرند. (گری هالبرت)

در بخشی از کتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی می‌خوانیم

برای اینکه او را از این شکاف عبور دهید، با متن تبلیغاتی خود پلی میان این دو صخره می‌زنید. اگر سؤالی دارد، به او نشان می‌دهید که پاسخ آن را می‌دانید. اگر موانعی دارد، به او نشان می‌دهید که می‌توانید آن‌ها را رفع کنید چون تمام آنچه که به آن فکر می‌کند این مشکلات، سؤالات و موانع هستند. برای اینکه او به حرکت دربیاید، لازم است بفهمد که شما می‌توانید مشکلاتش را حل کنید، پاسخ سؤال‌هایش را بدهید، و موانعش را برطرف کنید. تنها آن زمان است که باور می‌کند می‌تواند نتایج دلخواهش را به دست آورد. تنها آن زمان است که مایل است از روی آن پل سفر کند و از جایی که هست حرکت کند تا به جایی که قرار است باشد برسد (و خرید کند)!

از هر نوع متن تبلیغاتی می‌توانید استفاده کنید تا به فِرد کمک کنید از آن شکاف عبور کند، مثلاً ویدئو نامه فروش، نامه فروش طولانی، محتوی ویدئویی، مقاله، یا هر نوع متن تبلیغاتی دیگر. چه آن را متن تبلیغاتی در نظر بگیرید و چه محتوا، البته از نوع بازاریابی‌اش، همان در سر او خواهد رفت. شما به درک بالایی از مشکلات، سؤالات و موانع می‌رسید. سپس آن‌ها را یکی ‌یکی ضربه ‌فنی می‌کنید و به فِرِد نشان می‌دهید که چگونه با خرید از شما به نتایج دلخواهش می‌رسد.

صحبتی که درباره منبع بازدید سرد، گرم، و داغ کردیم را به یاد دارید؟ این مبحث با بازدید سرد و کمی بازدید گرم سروکار دارد. اگر می‌خواهید متن تبلیغاتی باعث هیجان شود و از آن پول درآورید، باید منبع بازدید سرد را خطاب قرار دهید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
راز #1: تبلیغ‌نویسی چیست؟
راز #2: ماجراهای سفر فِرِد در مسیر متن تبلیغاتی
راز #3: بدون دلیل قوی، مردم خرید نمی‌کنند
راز #4: هیچ‌کسی در متن تبلیغاتی‌تان به شما اهمیت نمی‌دهد
راز #5: ارزشمندترین مهارتی که تاکنون آموخته‌اید
راز #6: مهم‌ترین بخش متن تبلیغاتی!
راز #7: هرگز نمی‌شود یک نسخه برای همه پیچید
راز #8: با فِرِد آشنا شوید (مشتری ایده‌تان)
راز #9: فرمول نهایی بولت
راز #10: آنچه واقعاً باعث میشود مردم خرید کنند (چیزی که شما فکر میکنید، نیست)
راز #11: چرا به‌اندازه کافی خوب بودن شما را فقیر میکند (و فقیر نگه می‌دارد)؟!
راز #12: چرخ را از نو اختراع نکنید- از نسخه‌های عالی ایده بگیرید.
راز #13: همه‌چیز در مورد آنهاست نه شما
راز #14: اگر هنوز هیچ مدرکی از رضایت مشتری ندارید چه می‌کنید؟
راز #15: سه فرمول فروش که هرگز شکست به بار نمی‌آورند
راز #16: این همه بستنی، اما چه طعمی را باید انتخاب کنم؟
راز #17: چگونه به ‌سرعت یک نامه فروش فوقالعاده بنویسم؟
راز #18: چگونه ایمیل تبلیغاتی کشنده بنویسیم، آن‌هم سریع
راز #19: سخت‌ترین پیش‌نویس، اولین پیش‌نویس است
راز #20: آن‌ها را تشنه‌تر کنید
راز #21: یا عاشقم باش یا از من متنفر شو. در غیر اینصورت پولی در کار نیست.
راز #22: لعنتی - من باید آن را داشته باشم!
راز #23: آن را آرایش کن
راز #24: آیا باید به دارک ساید (طرف تاریک) بپیوندم؟
راز #25: جمع‌بندی‌های "زیرکانه" - راز فروش بدون فروش
راز #26: تفنگ‌دار
راز #27: میز جادویی
راز #28: تنها هدف از تبلیغات آنلاین
راز #29: بدون قلاب نمی‌توانید ماهی بگیرید
راز #30: پوشه ایده‌های تبلیغاتی خود را بسازید
راز #31: نامه فروش خود را جلا دهید
هر چیز دیگری که باید در مورد نوشتن نسخه فروش بدانید
سخن آخر
منابع تبلیغ نویسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات268
زبانفارسی
شابک978-622-98980-7-9
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۵۵۰۰۰ 27500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی

Zahra Ahmadi
۱۴۰۳/۱/۲۰
اگر مایل بودین به عنوان یک نویسنده متون تبلیغاتی یا کپی رایتر در یک کانون یا شر‌کت تبلیغاتی ‌کار ‌کنید یا برای کسب و کار خودتون متن آگهی و تبلیغاتی بنویسید یکی از کتابهای مطرح در این زمینه ‌کتاب اسرار تبلیغ نویسی هست، نویسنده اصول و پایه را به شما می‌آموزد و حتی جملاتی پیشنهاد میکند، شما آگاه اصلا میشوید چرا بایستی متن تبلیغاتی مناسب بنویسید تا مشتری جذب کنید نویسنده به درستی معتقد است که مردم دوست دارند خرید کنند ولی از اینکه چیزی به آن‌ها فروخته شود متنفر هستند، حالا با توجه به این موضوع شما چگونه بایستی کلمات و جملات متن تبلیغاتی تون رو انتخاب کنید که مشتری حس نکند سعی در فروختن چیزی به او را دارید؟
مهدی صیاد
۱۴۰۲/۵/۳۰
کتاب فوق‌العاده‌ای هست. اگه در کار تولید محتوا هستید و میخواهید یه متن جذاب برای فروش محصول و خدماتتون بنویسید که تاثیر گذار باشه و مخاطبتون رو وادار به خرید کنه، این کتاب در این زمینه خیلی میتونه کمکتون کنه. تکنیک‌های زیادی داره که در کار تبلیغ نویسی میتونید از اونها استفاده کنید و با استفاده از قدرت کلمات فروش خودتون رو افزایش بدید. با آرزوی شادی و تندرستی
محمد مریخی
۱۴۰۲/۱۲/۳
کتاب دارای راهکارهایی هست که خوبه و تقریبا پایه اصلی کلاسها و سمینارهای تبلیغ نویسی هست اما بیشتر تمرکز بر روی تبلیغ‌های فضای مجازی و اینترنت هست.
کتاب در آخر هر فصل خلاصه ارائه داده بود و در آخرین فصل نیز با ارائه خلاصه‌ای کلی مروری جامع و سریع انجام میشد که واقعا مفید بود.
ای کاش ناشر در بخش
منابع دخل و تصرف نمیکرد و تبلیغ وب سایت خودشان را به گونه‌ای دیگر انجام داده بودند.
با تشکر از کتابراه
محسن عرب قبادی
۱۴۰۲/۱/۲۳
تبلیغ نویسی فقط این نیست کلماتی را رو کاغذ بنویسیم و انتظار داشته باشیم اثر کند. تبلیغ نویسی یعنی ساختار و استراتژی که در این کتاب به زبان ساده ولی کاربردی برای معرفی محصول و جلب توجه بازار هدف پیشنهاد میده. به نظرم کتاب ارزشمندیه برای کسانی که میخواهند محصول خودشون رو تو پلتفرم‌های مختلف معرفی کنن.
Masih Khosravi
۱۴۰۲/۸/۷
یه کتاب آموزشی و کاربردی عاالیه! دقیقا مثل یه معلم مورد به مورد آموزش میده و حتی قالبهای آماده داره که شما تبلیغ محصولت رو طبق اون قالبها بسازی! پیشنهاد میکنم از هر ۳۰ تا راز نوت برداری کنین. اگر فروش انلاین دارین کلی به کارتون میاد و برای تولید محتوا و ارائه محصولتون میتونین ازش ایده بگیرین
امین نوری
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
کتابی که نویسنده با داستان‌های واقعی درباره تجربیاتش امده و گردآوری کرده و خیلی ساده و روان هم نوشته و قابل فهم هست برای کسی که واقعا میخواهد به یه تبلیغ نویس حرفه‌ای تبدیل بشه که صد البته نیاز به تمرین داره و در صورت تبحر در این مهارت معجزه رو میبینم به چشم در کسب و کار خودمون
Nahid Rakhshani
۱۴۰۲/۲/۳۰
اکثر افرادی که متن تبلیغاتی تهیه می‌کنند به مشتریان احتمالی فقط یک دلیل برای خرید آنی نشان می‌دهند. معمولاً هم این دلیل شامل پس‌انداز کردن یا پول درآوردن است. همین. شاید دلیل عده‌ای پول درآوردن باشد، اما برای همه این‌طور نیست. این 10 دلیل سبب توجه مردم برای خرید از من شده‌اند.
sherafat27 sherafat27
۱۴۰۲/۱/۱۴
برای من که اولین بار هست در این زمینه کتابی مطالعه میکنم مطالب بسیار جالبی داشت. بدون شک تبلیغ نویسی در کسب و کار نقش بسیار مهمی ایفا میکنه و برام جالب هست که این کار رو نمیشه برون سپاری کرد و هر کس واقعا خودش باید یاد بگیره و تبلیغ‌های بیزینس خودش رو خودش بنویسه.
مهناز نیکخواه
۱۴۰۲/۷/۳۰
آیا صاحب کسب و کاری را سراغ دارید که هدفی غیر از افزایش فروش داشته باشد؟ بدون شک پیاده سازی تکنیک‌های های این کتاب، تحولی بزرگ در تبلیغات ایجاد کرده که نتیجه آن فروش بهتر و درآمد بیشتر است. از خواندن این کتاب، نکات خوبی فرا گرفتم. سپاس
ایمان قزلباشان
۱۴۰۲/۱/۱۷
خوب من انتظار داشتم که یک سری دستورالعمل برای نوشتن عنوان و متن ببینم که برام قابل استفاده باشه که انتظارم برآورده نشد و فقط چند چیز کلی که با یک جستجو در اینترنت هم قابل دسترس بود مواجه شدم ولی نمیتونم بگم که ازش ایده نگرفتم، خوندنش بهتر از نخوندن هست 😅
Fenix
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
هر کسی که نویسنده مطالب وب سایت یا تولید کننده محتوا در فضای مجازی و... باشه میدونه چقدر بحث تبلیغ نویسی و عنوان نویسی مهم و سخته
این کتاب راهنمای مفیدی در این زمینه است و راهکارها و ایده‌های خوبی ارائه میکنه
ماریه انجم روز
۱۴۰۲/۸/۲۶
برای هر فروشنده‌ای لازمه که این کتاب رو بخونه و از اطلاعات مفیدش بهره ببره. از اونجایی که تبلیغ، مهمترین قسمت فروش است پس حتما بهتره که خودمون تبلیغ نویسی رو یاد بگیریم.
صدرا پوراکی
۱۴۰۲/۱/۷
به جرئت میتونم بگم یکی از خفن‌ترین کتابهایی بود که تو کتابراه خوندم، تکنیک‌ها مثالهاش به شدت کاربردیه، این کتاب اگه در قالب دوره بود قطعا قیمتش میلیونی بود
ترانه کرمی
۱۴۰۲/۶/۹
کتاب خوبی هست برای کسب و کارهای مختلف واقعا کارایی داره و راهکارهایی راجب تیتر و توضیحات تبلیغ نویسی رو بیان می‌کنه تا متن و تیتر شما تاثیر گذار تر بشه
فاطمه ناظری
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
بسیار کتاب روان و کاربردی با تکنیک‌های عملی. من در حال مطالعه هستم ولی کلی ایده تبلیغ نویسی به ذهنم رسیده که میخوام پیاده سازی کنم.
مشاهده همه نظرات 30

راهنمای مطالعه کتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی

برای دریافت کتاب اسرار تبلیغ‌ نویسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.