معرفی و دانلود کتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند؟

عکس جلد کتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند؟
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند؟

استیو کلارک در کتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند؟ راهکار‌هایی عملی ارائه می‌دهد تا بتوانید کسب‌ و کار کوچک یا بزرگ خود را با انگیزه‌ی کسب درآمد بیشتر ارتقا دهید.

استیو کلارک (Steve clarke) در این اثر تمام اطلاعات لازم را که برای موفقیت لازم است در اختیارتان قرار می‌دهد. باقی آن به همت خودتان بستگی دارد. تنها به خواندن این کتاب بسنده نکنید، آن را ببلعید و از همه مهم‌تر نکات آن را به کار ببرید.

هدف‌گذاری کتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند؟ (How to thrive not just survive) برای صاحبان کارآفرین است، اما به طور کل این اثر می‌تواند زنگ بیداری برای کسانی باشد که دستی در آتش تجارت دارند. به سخنان او گوش دهید و سپس عمل کنید. در واقع این اثر نقشه راه برای تجارت‌هایی است که در پی کسب موفقیت هستند و نادیده گرفتن آن از سوی شما خطرناک است.

استیو کلارک در شانزده سالگی ترک تحصیل کرد و این زمانی بود که او هیچ توانمندی قابل توجه شغلی نداشت. تا اینجا دو بار شغل عوض کرده بود و زمانی که فقط 18 سال داشت، مشغول کار در شغل سوم در یک پمپ بنزین بود. در یک شب تاریک و سرد زمستانی و در میانه بارش شلاق‌‌وار باران، او در حالی که باک خودروی مدل بالایی را پر می‌کرد، یک تصمیم مهم گرفت: «همه چیز باید عوض شود.» او می‌خواست که خودش در صندلی راننده بنشیند، در درون خودوریی گرم و چشم‌نواز، نه بیرون از خودرو و در حال پر کردن باک خودروی دیگران. بدین‌ ترتیب، او برای پیشرفت، عزم خود را جزم کرد و تشنه‌ی دانش، برای خود شکوفایی شد. مدتی را به مطالعه در این زمینه گذراند تا راه رسیدن به هدف خود را کشف کرد.

چند ماه بعد او نخستین شغل خود را به‌ عنوان فروشنده آغاز کرد و در عرض یک سال او خود را درون خودرویی می‌دید که از فرط نو بودن می‌درخشید و این درخشش، انعکاسی از دستاوردهای استیو بود. او همیشه در جستجوی تکنیک‌های نوآورانه بوده و هست و از این رو، او سهام محصولات اپل را معرفی کرد. در زمانی که کتاب‌های استیو رونق پیدا کرده و به‌ شدت به چشم آمده بود، او به‌ عنوان نماینده‌ی کمپانی اپل در همان زمان برگزیده شده و این کمپانی هم به بیشترین و سریع‌ترین رشد در فروش دست یافت.

او سالیان زیادی وقت خود را به مطالعه درباره پشرفت‌های شخصی به ویژه ساز و کارهای تنظیم هدف اختصاص داد. در روزهای پایانی قرن گذشته و در آستانه سال 2000 میلادی او تصمیم گرفت که در سن 45 سالگی خود را بازنشسته کند. هدف او این بود که از نظر مالی مستقل باشد، آینده‌اش را تضمین کند و دیگر از بدهی و مشکلات مالی خبری نباشد. با وجود اینکه این اهداف بسیار بلند پروازانه بود، اما با توجه به موقعیتی که او در تجارت و اهداف شخصی خود به‌ دست آورد، در همان زمان فراهم شده بود. در سال 2005 میلادی همه‌ چیز برای او آماده بود و بازنشستگی در 45 سالگی عالی به نظر می‌رسید. داشتن پول و زمان آزاد به طور همزمان، انتخابی است که می‌تواند محشر به نظر برسد. اما برای کسی که اشتیاق فراوان برای کار دارد این یک موقعیت عالی نبود، بلکه زندگی بدون هیجان، به اندازه کافی برای او چالش به حساب می‌آمد.

مهم‌ترین مزیت استیو کلارک این است که هم انگیزه را برای کسب درآمد بیشتر می‌کند هم راهکار عملی ارائه می‌دهد تا بتوانید کسب‌ و کار کوچک یا بزرگ خود را رشد دهید. او به شما گوشزد می‌کند که دیگر زمان بازاریابی چهره‌ به‌ چهره گذشته است و شما را به وادی دنیای مجازی می‌کشاند که از هر رویدادی برای صاحبان کسب‌ و کار واقعی‌تر است.

جملات برگزیده‌ی کتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند؟:

- اگر فکر کنی که شکست خورده‌ای پس شکست خورده‌ای.
- چشم انداز بدون عمل خوش خیالی است، عمل بدون چشم‌انداز کابوس است.
- اگر برای هر کاری که انجام می‌دهید هیچ آزمون و اندازه‌گیری نداشته باشید، پس از کجا می‌خواهید بدانید کجا درست کار کرده‌اید و کجا غلط.
- «راز حقیقی ایجاد سود (نه فقط فروش) ارائه محصول «مناسب» برای آدم‌های «مناسب»، با تبلیغ و آگهی «مناسب»، به وسیله رسانه «مناسب» در زمان «مناسب» است - اما همه این موارد زمان می‌برد و تلاش و کوشش بسیار و البته که به پول نیاز دارد.

در بخشی از کتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند؟ می‌خوانیم:

تقریباً هیچ کدام از کسب‌ و کارهای کوچک نمی‌توانند دستیار تمام‌ وقت برای مجموعه خود استخدام کنند (دستیار شخصی). در بیشتر موارد، صاحبان کسب‌ و کار، مسئولیت همه کارها را خود رأسا به عهده می‌گیرند. اما به‌ عنوان یک فعال اقتصادی، از خودتان بپرسید که «زمان» من کجاست؟ چگونه می‌شود به بهترین نحو از آن استفاده کرد؟ چه‌ چیزی می‌توانست برای کسب‌ و کارتان بیشترین سود را به همراه آورد؟ اگر بتوانید هر کاری را خودتان به عهده بگیرید چگونه می‌توانید کمپانی‌ خود را توسعه دهید؟

از خودتان بپرسید: چرا برخی کارها را به منشی یا دستیار دور کار ندهم؟ تقریبا به جرات می‌گویم که لشگری از دستیاران دور کار منتظر این هستند که شما به آن‌ها زنگ بزنید.

«دستیاران دور کار» می‌توانند به‌ راحتی کارهای جاری را هدایت کنند در غیر این‌ صورت در بیشتر زمان‌ها این کار می‌تواند به شکلی غیرسودآور اشغال شود. این امور عادی کار سختی نیست و منشی یا دستیار دور کار هم می‌تواند آن را انجام دهد. همچنین در این زمینه می‌توانید اشخاصی را به همین طریق به استخدام خود درآورید. اشخاصی مانند مدیر مالی دورکار، یا مدیر فروش دورکار. در حقیقت خود من هم‌اکنون به‌ عنوان یک مدیر فروش دورکار برای برخی از مشتریانم که شرکت‌های کوچکی دارند کار می‌کنم. در این زمینه هم توصیه می‌کنم که یک طرح فروش و بازاریابی راه بیاندازید و برای تیم فروش‌ خود نیز نیروهای تازه‌کار را جذب کنید.

همچنین کمپین‌های بازاریابی را آغاز کنید و در بازاریابی خود تجدید نظر کنید و یا از نو خلق کنید. می‌توانید افراد متخصص در حوزه‌ای تخصصی استخدام کنید و یا می‌توانید افرادی را به صورت نیمه وقت به استخدام شرکت خود درآورید. اما این کار را زمانی انجام دهید که نیازمند به آن هستید. استخدام افراد دورکار که در خانه یا محل زندگی خود کارهای‌تان را انجام می‌دهد، می‌تواند هزینه‌های‌تان را نسبت به استخدام افراد تمام‌وقت یا نیمه‌وقت به نصف برساند. شما با این عمل راحتی کار و موثر بودنش را در کوتاه‌مدت به‌دست خواهید آورد. امتیاز بزرگ چنین رویه‌ای در این است که شما به افراد، در ازای ساعتی که کار می‌کنند پول یا دستمزد می‌دهید. در نگاه اول، آن‌ها را به صورت ساعتی استخدام می‌کنید اما در عمل در فهرست حقوق‌بگیران شما قرار ندارند.

فهرست مطالب کتاب

درباره نویسنده
بررسی پتانسیل
در زندگی شخصی
پیش‌‌گفتار مترجم
دیباچه
مقدمه
«سود» شاه‌ کلید است
خبر خوش این است که موفقیت از خود رد به‌ جا می‌گذارد
خوش‌شانسی؛ چگونه؟
بازار پیش‌بینی نیاز کالاها
فصل 1: محصولی که مورد نیاز مردم است (و) یا شاید به آن واقعا نیازمند باشند
مردم به صدای «جلز و ولز» پول می‌دهند نه به خود سوسیس
کیو. پی... محصول باکیفیت
داشتن وفای به عهد
خلاصه
فصل 2: سیستم‌های خودکار + حداقل تعداد افراد + کم کردن چیزهای سربار + سود بیشتر= مدلی از یک کسب‌ و کار عالی
پاسخگویی خودکار
منشی یا دستیار دورکار و سرویس‌های پاسخگوی تلفنی
فصل 3: ماشین چند وجهی بازاریابی+ تکرار عمل منظم (آزمایش و اندازه‌گیری!) = خط لوله هدایت فروش
وب‌ سایت شما -هدف آن چیست؟
پاسخگوی خودکار و ای‌میل
اداره کردن میل‌ها
کارت‌های ویزیت
مراجعه‌کنندگان
سرمایه‌گذاری مشترک
شبکه‌سازی
جراید و روابط عمومی
تاییدیه‌ها
به سخنان مشتریان خود گوش دهید
خلاصه
فصل 4: مشتریان احتمالی × ضریب تبدیل= فروش به مشتری + ماشین چند وجهی بازاریابی= فروش به مشتری رضایتمند
خلاصه
فصل 5: آزمون و اندازه‌گیری + آزمون و اندازه‌گیری= نتیجه بهتر نتیجه بهتر= سود بیشتر + در بیشتر زندگی و تجارت می‌خواهید به بی‌نهایت برسید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند؟
نویسنده
مترجمحسین موسوی
ناشر چاپیانتشارات دنیای اقتصاد
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات103
زبانفارسی
شابک978-600-497-037-2
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند؟

mojtaba karami
۱۳۹۸/۹/۸
سلام کتاب رو خریدم ولی فقط قسمت نمونه قابل رویت هست مننون میشم مشکل رو بر طرف کنید
Eslam Azadi nia
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
خیلی خوب و عالی بود، با نثر روان و خوانا، مناسب برای تمام مشاورین املاک
حسین زارع
۱۴۰۰/۹/۲۳
عالی بود تشکر فراوان
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند؟

برای دریافت کتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.