معرفی و دانلود کتاب به خودت کمک کن

عکس جلد کتاب به خودت کمک کن
قیمت:
34000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب به خودت کمک کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به خودت کمک کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب به خودت کمک کن

آیا تا به حال یک کتاب خودیاری خریده‌اید و بعد از خواندن آن متوجه شوید که چیزی برای شما تغییر نکرده است؟ مارتین میدوز در کتاب به خودت کمک کن، توصیه‌هایی جالب و کاربردی در مورد نحوه استفاده از کتاب‌های خودیاری با شما به اشتراک می‌گذارد. به گونه‌ای که با استفاده از این راهنمایی‌ها می‌توانید در دنیای واقعی به نتایج عالی دست یابید.

درباره‌ی کتاب به خودت کمک کن:

تاکنون چند ساعت از عمر خود را در راه خواندن کتاب‌های خودیاری تلف کرده‌اید و همچنان نیز انتظار دارید که زندگی خود را با الهام گرفتن از چیزهایی که خوانده‌اید بهبود بخشید؟ حقیقت این است که خواندن کتاب‌های خودیاری آسان است، اما اجرای آن در زندگی واقعی دشوار است. ابتدا باید بدانید که چه چیزی را باید بخوانید و سپس با توصیه‌هایی که در داخل کتاب‌ها پیدا می‌کنید دقیقاً چه کاری باید انجام دهید.

دنیای خودیاری تله‌های زیادی دارد، مارتین میدوز (Martin Meadows) در مدت زمانی که خود خواننده‌ی این گونه کتاب‌ها بوده، در دام بسیاری از این تله‌ها افتاده است. او در کتاب به خودت کمک کن (How to Help Yourself With Self-Help) پنج تله‌ی رایج خودیاری و نحوه اجتناب از آن‌ها را (که احتمالا قربانی بیشتر آن‌ها شده‌اید) به شما می‌آموزد. سپس مطالبی را بیان می‌کند تا شما بدانید که چگونه توصیه‌هایی را که از یک کتاب می‌خوانید تفسیر کنید و آن‌ها را با شرایط زندگی‌تان تطبیق دهید.

شما در کتاب حاضر یاد می‌گیرید که چرا گاهی اوقات بهتر است از کتاب‌های خودیاری صرف نظر کنید و به جای آن چه بخوانید تا به شما در رسیدن به اهداف و تبدیل شدن به فرد بهتری کمک کند. اجازه ندهید کتاب خودیاری دیگری تنها در قفسه کتابخانه شما جای گیرد. یاد بگیرید که چگونه با روشی استراتژیک‌تر بخوانید و مهم‌تر از آن، به توصیه‌های ارائه شده در کتاب‌ها عمل کنید.

این راهنمای کوتاه می‌تواند اولین گام شما به سوی زندگی جدید باشد. شروع کنید و انجام دهید. خودتان را دوست داشته باشید و از پیدا کردن کلید کمک به خود از میان جملات کتاب‌ها بیرون بیایید. شما در کتاب زندگی نمی‌کنید. هیچ نویسنده و کتابی، جادوگر زندگی شما نیست. زندگی با عمل کردن شما جریان دارد و کمک به خودتان فقط از تمایل و ترغیب به تغییر و حرکت اتفاق می‌افتد.

شاید ادعای بزرگی باشد که شخص می‌تواند امیدها و رویاهای خود را به‌سادگی با فکر کردن به تحقق چنین آرزوهایی برآورده کند اما میدوز در کتاب به خودت کمک کن به شما ماهیگیری را یاد می‌دهد و آن‌وقت بی‌دغدغه می‌توانید به سوی بزرگترین و زیباترین ماهی‌های درونتان حرکت کنید و به خودتان کمک کنید...

نکوداشت‌های کتاب به خودت کمک کن:

- این کتاب نکات بسیار خوبی را در مورد چگونگی استفاده حداکثری از خواندن کتاب‌های خودیاری ارائه می‌دهد. این کتاب تنها در مورد مطالعه نیست، بلکه در مورد اجرا و عملی بودن اطلاعات در زندگی ماست. (اریکا ماروکین، منتقد)

- من فهرستی از چیزهایی که می‌خواهم در زندگی‌ام بهبود ببخشم تهیه کرده‌ام و اکنون می‌دانم چگونه از هر کتابی بیشترین بهره را ببرم. اکنون به خودیاری کاملاً متفاوت نگاه می‌کنم. (بت فارار، منتقد)

- اگر شما هم مثل من دوست ندارید پول خود را برای خریدهایی که به شما کمکی نمی کند هدر دهید. کتاب به خودت کمک کن باعث امیدواری و صرفه جویی در پول شما می‌شود. (essiejay، داور)

- قبل از اینکه کتاب بعدی خودسازی خود را بخوانید، اگر می‌خواهید یادگیری خود را تسریع کنید و از سرمایه گذاری در زمان، توجه و پول خود بهترین استفاده را ببرید، ابتدا این کتاب را بخوانید! (براندون بوفه، داور)

کتاب به خودت کمک کن مناسب چه کسانی است؟

دنیای خودیاری دام‌های زیادی دارد و در طول سال‌ها احتمالاً شما در همه آن‌ها افتاده‌اید. این کتاب پنج مشکل رایج در زمینه کمک به خود را بررسی می‌کند و نکاتی در مورد چگونگی یادگیری مؤثرتر از کتاب‌های خودیاری ارائه می‌دهد؛ پس اگر اهل خواندن کتاب‌های خودیاری و موفقیت هستید، پیش از خواندن هر کتابی ابتدا این کتاب را مطالعه کنید.

جملات برگزیده کتاب به خودت کمک کن:

- به توصیه افرادی که به آن‌ها اعتماد دارید عمل کنید.
- هیچ روش جادویی برای تغییر یک شبه زندگی وجود ندارد.
- خواندن بدون اقدام تاثیری ندارد و خودیاری تنها با عمل ایجاد می‌شود.
- به دنبال افرادی باشید که ویژگی‌ها و خصوصیاتی که شما نیاز دارید را به اشتراک می‌گذارند.
- شک داشتن تا حدی طبیعی هست و اگر در مورد همه چیز تردید داشته باشید چیزی یاد نخواهید گرفت.

با مارتین میدوز بیشتر آشنا شویم:

یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان وال استریت ژورنال، مارتین میدوز نام دارد. آثار و یافته‌های او که کاملا در خصوص رشد و انضباط شخصی است بر دو مبنا استوار هستند، تجربیات شخصی و تحقیقات علمی! مارتین در آثارش به بررسی روش‌ها، عادات و منابع موفقیت می‌پردازد و همچنین در مورد مسائلی مانند رشد دادن شخصیت، اعتمادبه‌نفس و خودباوری صحبت می‌کند که با کمک آن‌ها بتوان تأثیر بنیادینی در زندگی ایجاد کرد.

غلبه بر کم رویی به مارتین کمک کرد تا مشاغل مختلفی در صنایع مختلف راه‌اندازی کند، چندین زبان خارجی را بیاموزد، به‌ عنوان پرفروش‌ترین نویسنده شناخته شود، یک مجموعه چهارصد صفحه‌ای از داستان‌های کوتاه را طی یک ماه بنویسد و موارد موفقیت دیگر. او هیچگاه از تجربه کردن اتفاقات جدید نترسید و روزهای مختلفی را تجربه کرده است. به همین دلیل هم موفق شد.

در بخشی از کتاب به خودت کمک کن می‌خوانیم:

کتاب‌هایی که منحصرا روی یک موضوع خاص تمرکز دارند اغلب توصیه‌های کاربردی بیشتری نسبت به عناوین عمومی دارند. به عنوان مثال مایلید تصور کنیم که می‌خواهید ورزش را شروع کنید. می‌توانید از یک کتاب عمومی در مورد این که چگونه عادت خود را بسازید شروع کنید عادت ورزش منظم را شکل دهید اما جاهای خالی زیادی وجود دارد که کتاب پر نخواهد کرد چالش‌های منحصربفردی در ورزش وجود دارد که یک کتاب عمومی به آن‌ها رسیدگی نمی‌کند.

مثلاا اگر در یک مدت زمان محدود ورزش کردید چه روشی داشته باشید؟

اگر با چالش‌هایی در ورزش کردن رو به رو شدید چطور آن را حل کنید. آن وقت است که باید کتابی خاص پیدا کنید یا به دنبال عنوان کتاب تخصصی تر بروید که مخاطبان خاص را مخاطب قرار می‌دهد.

زمانی که کتاب‌های خاص را مطالعه می‌کنید، به شما ایده‌هایی در مورد موضوع مورد نظر شما می‌دهد و این گونه به صورت تخصصی با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند:

برای مثال: شما می‌توانید از یک کتاب عمومی یادبگیرد که چطور ذهن انعطاف پذیر داشته باشید اما اگر بخواهید یک کوهنورد شوید چیزی بیشتر از این کتاب‌ها نیاز دارید. شما باید تجربه دنیای واقعی را برای مواجهه با شرایط روحی و ذهنی یاد بگیرید. کوهنورد واقعی بهترین توجیه‌ها را به شما می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
مقدمه مولف
فصل اول: اجتناب از 5 کار معمول و رایج
1- خواندن بدون اقدام
1- بزرگ‌ترین مشکل کنونی خود را حل کنید.
2- به دنبال اطلاعات واقعی در دنیای واقعی باشید
3- راه‌کارهای ساده پیدا کنید.
2- پیروی کردن از افراد نامناسب
1- اطمینان از ناقص بودن آن‌ها
2- اطمینان حاصل کنید که آن‌ها ارزش‌های اصلی را به اشتراک می‌گذارند.
3- مطمئن شوید به آنچه بیان می‌کنند عمل می‌کنند
3- به دنبال اسرار باشید
4- خیلی بدبین بودن
5-ساده بودن
1- پرفروش‌ترین‌های قدیمی‌ را در الویت بگذارید.
2- به آرامی پیش بروید
3- احتیاط کنید
خلاصه
فصل دوم: بخوانید و آن‌ها را انجام دهید
هدف‌های اصلی و خاص
آغاز از پایین هرم
زمانی که شک دارید از این‌ها استفاده کنید.
خوب اما چگونه می‌توانم این را انجام دهم؟
فصل سوم: بررسی دیدگاه‌های مختلف
امتحان کنید
رویکردها را ترکیب کنید
یک مبتدی باشید
در جست و جوی چشم اندازهای جدید باشید
فصل چهارم: خودسازی خود
تبدیل داده به اطلاعات
به دنبال پاسخ‌ها باشید.
بهبود شخصی در خود کفایی
فصل پنجم: فراتر از سنت‌ها حرکت کنید
عمیق‌تر و خاص‌تر
بعضی اوقات بهتر است که از کمک به خود صرف نظر کنید
1- زندگی‌نامه بخوانید
2- کتاب‌های تاریخی قدیمی بخوانید
3- کتاب‌های متناسب با علایق خود بخوانید
4-کشف نادانسته‌ها
5- داستان بخوانید
از خود یاری فراتر بروید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب به خودت کمک کن
نویسنده
مترجممهشید سادات مصطفوی
ناشر چاپیانتشارات آریا دانش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات60
زبانفارسی
شابک978-622-7662-37-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
34000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب به خودت کمک کن

عبدالله باقری دانا
۱۴۰۰/۸/۱۸
در وهله اول بنظر می‌رسد با کتاب خوبی سروکار خواهیم داشت ولی متاسفانه در متن کتاب علاوه بر ترجمه خیلی ضعیف و بدون ویراستاری با اشکالات تایپی زیادی مواجه میشویم که نشان میدهد مترجم محترم هیچ دقتی بر روی محتوی کتاب نداشته و تنها بدنبال نشر و چاپ آن بوده...
دکتر محمد میرزاخانی
۱۴۰۰/۹/۲
مطالعه کتاب را به همه کسانی که سعی در شناخت خود و خودیاری دارند پیشنهاد میکنم
تا اعتماد به نفس و حال خوبشون بیشتر بشه، تا امید به زندگیشون بیشتر بشه و از افسردگی خارج بشن
افشین محمدی
۱۴۰۱/۱/۵
سلام
این کتاب واقعا افتضاحه. جمله‌بندی‌هاش همه ایراد داره و اصلا قابل درک نیست. تنها قسمتی که ایراد نداره، مقدمه مترجمه، به خاطر همینه که فقط همین قسمت رایگانه.
محمدعلی نصیری
۱۴۰۰/۸/۱۹
ممنونم عالی بود مطالب این کتاب و با انرژی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب به خودت کمک کن

برای دریافت کتاب به خودت کمک کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.