معرفی و دانلود کتاب صوتی یک سال مراقبت از خود: تمرینات روزانه و توصیه‌هایی برای مراقبت از خودتان

عکس جلد کتاب صوتی یک سال مراقبت از خود: تمرینات روزانه و توصیه‌هایی برای مراقبت از خودتان
قیمت:
۴۰۰۰۰ 20000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک سال مراقبت از خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک سال مراقبت از خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یک سال مراقبت از خود: تمرینات روزانه و توصیه‌هایی برای مراقبت از خودتان

آیا حاضرید به مدت یک سال پانزده دقیقه از وقت‌تان را به خودمراقبتی و تمرینات شادی‌بخش اختصاص دهید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، کتاب صوتی یک سال مراقبت از خود نوشته‌ی زوئی شاو، به شما کمک می‌کند تا شرایط زندگی‌تان را بهبود ببخشید و شور و اشتیاق را در تمامی طول روز احساس کنید.

درباره کتاب صوتی یک سال مراقبت از خود:

هر فردی نیاز دارد برای حفظ سلامت جسمی و روحی خود، به طور مداوم شرایط زندگی‌اش را بهبود ببخشد و با انجام تمریناتی ساده روزانه، مراقبت از خود را در اولویت برنامه‌هایش قرار دهد. کتاب یک سال مراقبت از خود (A Year of Self-Care) راهنمایی جامع و الهام‌بخش برای کسانی‌ست که می‌خواهند چشم‌انداز مثبت‌تری برای زندگی پیش‌روی خود داشته باشند و احساس رضایت بیشتری بکنند.

این اثر ارزشمند به شما 365 تمرین ساده و تامل‌برانگیز ارائه می‌دهد که با انجام روزانه آن‌ها می‌توانید در جهت مراقبت از خود گام بردارید. وقت آن است که تصمیم نهایی خود را بگیرید و یک سال از زندگی خود را به بهترین شکل ممکن آغاز کنید و صبح‌ها پانزده دقیقه از زمان‌تان را به تفکرات مثبت و عشق ورزیدن به خود اختصاص دهید.

یکی از نکات برجسته کتاب یک سال مراقبت از خود این است که دکتر زوئی شاو، زمان اندک و مفیدی را برای مراقبه روزانه شما در نظر گرفته و به این نکته توجه داشته است که شما هر چه قدر هم مشغله و کار داشته باشید، می‌توانید پانزده دقیقه از وقت‌تان را به این کار اختصاص دهید؛ درواقع در طول یک سال شما تنها 91 ساعت از عمرتان را برای خودمراقبتی صرف کرده‌اید.

به خاطر داشته باشید اگر چه این کتاب منبعی ارزشمند برای شروع عمل خودپایی محسوب می‌شود، اما جایگزین درمانگر، دارو یا درمان پزشکی نیست. تمرینات روزانه روش‌هایی سریع برای خودپایی‌اند اما هرگونه ناراحتی، اضطراب یا افسردگی مداومی باید تحت نظر پزشک درمان شود. کتاب حاضر مکمل فوق‌العاده‌ای برای درمان است، اما در صورت نیاز به کمک یا درمان پزشکی جای هیچ خجالتی وجود ندارد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی یک سال مراقبت از خود:

- پس از یک سال درس بی‌وقفه در مورد اهمیت حفظ سلامت روحی و جسمی‌مان، دکتر زوئی شاو راهی آسان و در دسترس به ما ارائه می‌دهد تا بتوانیم مراقبت از خود را بخشی از زندگی روزمره خود قرار دهیم. دکتر شاو نشان می‌دهد که اختصاص دادن روزانه 15 دقیقه مراقبه، یک عمر آرامش را برای ما به همراه دارد. (Elayne Fluker، نویسنده)

- دکتر شاو در کتاب یک سال مراقبت از خود، تمریناتی روزمره و الهام‌بخش ارائه می‌دهد تا شما را در مسیر عشق ورزیدن به خود قرار دهد. هر روز با خواندن کتاب احساس آرامش می‌کنید و به خاطر مهارت‌های شاو در راهنمایی‌تان، احساس دلگرمی پیدا می‌کنید. (Hayden Finch، روانشناس)

کتاب صوتی یک سال مراقبت از خود برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهی برای یافتن زندگی شاد و پرآرامش هستید و می‌خواهید درون‌تان را قوی کنید، این کتاب خودیاری به شما پیشنهاد می‌شود.

زوئی شاو را بیشتر بشناسیم:

او یک روان‌درمانگر، سخنران انگیزشی، میزبان پادکست و مربی زندگی‌ست که در مجله‌های معتبری همچون OprahMag.com و Recovery Today از او نام برده شده است. دکتر زوئی شاو (Dr. Zoe Shaw) همچنین برای یکی از ستون‌های مجله آنلاین زنان Grit and Grace Project می‌نویسد.

در بخشی از کتاب صوتی یک سال مراقبت از خود می‌شنویم:

اکثر افراد زمانی به انجام خودپایی یا محافظت از خود فکر می‌کنند که حس استرس، سردرگمی، ناراحتی یا ناهماهنگی دارند. به بعضی‌ها یادآوری می‌شود که باید از خودشان محافظت کنند یا عمیقاً می‌دانند که می‌توانند بهتر خودشان را دوست بدارند.

خودپایی به سادگی رفتن به چشمه آب گرم در یک روز زیبا نیست. ماسک خاک رس یا برش‌های خیار روی صورت نمی‌تواند سلامت درونتان را در شرایطی بازگرداند که بیش از ۵۰ ساعت در هفته کار می‌کنید و به میلیون‌ها موضوع دیگر نیز می‌پردازید.

خودپایی یک تمرین روزانه رایگان اما ارزشمند است. نوعی برآورد از روحتان است وقتی اعلام می‌کنید: من ارزش این را دارم که تحت مراقبت باشم.

خودپایی فقط درباره خود فیزیکی‌تان نیست. افراد قوی از جسم، ذهن، هیجان و روحشان مراقبت می‌کنند. روال مناسب خودپایی باید تمام چهار جنبه یا موارد بیشتر مانند راندن ماشین با فقط سه چرخ را نیز دربربگیرد، در غیر اینصورت شما را به جایی که می‌خواهید نمی‌رساند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
سخن مترجم / مقدمه
19 دقیقه
ژانویه - بازآرایی
16 دقیقه
فوریه - روابط
17 دقیقه
مارس - بازسازی
15 دقیقه
آوریل - انگیزه
14 دقیقه
می - سادگی
17 دقیقه
ژوئن - تشویق
13 دقیقه
جولای - هدف
17 دقیقه
آگوست - نظم
17 دقیقه
سپتامبر - مرزها
20 دقیقه
اکتبر - تایید
13 دقیقه
نوامبر - سپاسگذاری
16 دقیقه
دسامبر - استراحت
2 دقیقه
پایان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یک سال مراقبت از خود: تمرینات روزانه و توصیه‌هایی برای مراقبت از خودتان
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویلیلا ولی پور
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰۰ 20000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک سال مراقبت از خود

متین صالحی
۱۴۰۰/۴/۶
چقدر خوشحال و ذوق زده هستم از شنیدن این کتاب انرژی بخش... وظایف و پیشنهاداتی در کتاب بود که هرگز خودم رو لایق و شایسته انجام دادن اونها نمیدونستم و اینکه محرکی مثل این کتاب باعث شد دوباره افکار خودم رو برنامه ریزی کنم و خودم رو به چالش بکشم واقعا لذت بخش بود. یک دنیا ممنون از نویسنده و مترجم و کتابراه... عالی هستید.... گوینده هم بی نظیر
... بارها و بارها باید این کتاب رو شنید
مرضیه زاهدی
۱۴۰۱/۹/۲
کتاب خوبی است اما به نظرم اگر قرار است این کتاب صوتی گوش داده شود بایستی هر روزش را نوشت و بهشان عمل کرد و یا چاپی‌اش خوانده شود و روزی به یک جمله آن عمل شود. مگر نه خواندن و گوش کردنش به تنهایی چندان فایده‌ای ندارد، زیرا ذهن فراموش کار است.
Shabaviz .8
۱۴۰۰/۹/۲۳
کتاب خوبیه مطالب و آموزشها نسبتا خوب و کامله ولی من مجبور شدم کتاب متنی رو بخرم از فصل دو به بعد اینقدر راوی سریع میخونه که جا میمونم از یادسپاری اینقدر عجله برای خوندن رمان خوبه نه این کتاب اموزشی ادم احساس زدگی و خستگی مغز میکنه
Parvin Barzegari
۱۴۰۰/۸/۱
کتاب فوق العاده‌ای بود مخصوصا در مورد خانمهایی که فک میکنند وظیفه شون فقط خانه داریه خودشونو فدای زندگی میکنن از خودشون غافل میشن صدای گوینده هم به انسان انرژی میده ممنونم از کتابراه 👌👌👌
shahrzad izadi
۱۴۰۰/۴/۲۴
کتاب خوبیه. به نظرم خوبه کتاب متنی رو هم تهیه کنید‌ تا بشه تمرینات هر روز رو مرور کرد. ممنون از کتابراه عزیز
Sadaf Akhlaghi
۱۴۰۱/۲/۵
بی نهایت عالی بود
بهتون یاد میده چطور عاشقانه خودتون در آغوش بگیرید، دوست داشته باشید و باعث آرامش خودتون بشید.
صداگذاری عالی بود و متن روان و زیبا بود.
حتما این هدیه با ارزش به خودتون بدید.
hedieh etemadi
۱۴۰۰/۱۱/۶
کتاب مفیدیه اما کاش راوی انقدر تند نمی‌خوندن.
کتاب صوتی برخلاف کتاب متنی بار بیشتری به دوش داره و اون هم اینه که کاری که شنونده رو به فکر فرو ببره. خواهشا این کتاب صوتی رو با ویرایش جدید در دسترس قرار بدین.
زهره موسوی
۱۴۰۱/۸/۱۴
کلا ازین کتابایی که نکته به نکته گفته میشه خیلی خوشم میاد و واسم خیلی کاربردی هست، کتاب خوبی بود این کتاب یه سری نکات رو به من باد داد و یه سری نکات رو یاداوری کرد که شاید خیلی توجهی بهش نمیکردم
مینا ساعتچی
۱۴۰۱/۳/۹
برای شنیدن هنگام پیاده روی یا انجام کار یا هنگام را نندگی بسیار عالیست چرا که توصیه‌هایی را که همگی بارها شنیده ایم و معمولا فراموش می‌کنیم می‌تواند دائم یادآور شود من واقعا استفاده کردم با سپاس
Taran Mo
۱۴۰۰/۷/۲۰
سرعت گوینده بیش از حد بالاس و تاثیر نوشته هارو که ظاهرن مطالبی ساده ولی موثر برای توجه به خود هست رو کاملن از بین برده و به نوعی ارزش مطالب و تاثیر گذاری اونهارو به صفر رسونده!!!!
سمیه محمد باقری
۱۴۰۰/۷/۷
این کتاب بیشتر جمع آوری تمام کتاب‌های انگیزشی است برای من زیاد جالب نبود گوینده خیلی تند حرف میزنه من بعضی مطالب رو باید چند بار گوش کنم تا بفهمم
مهشید شریفی
۱۴۰۰/۴/۱۱
سلام ممنونم ک این کتاب رو بهم معرفی کردید پراز انرژی
Mohhamad amin Vafaee
۱۴۰۰/۷/۱۲
اصلا کاربردی نیست، یه سری جمله رو روزنامه وار، تند تند میخونه رد میشه، صوتیش که به درد نمیخوره
sina teymouri
۱۴۰۰/۶/۳۱
این کتاب واقعا کمک کننده است. فقط باید به آموزه هاش عمل کرد.
khafan m
۱۴۰۲/۱۱/۳
برای یک زندگی خوب نیاز هست انسان خودش رو باور کنه و با چیزهای بیهوده خودش رو نبازه‌ و اعتماد به نفسش بالا بره این کتاب عالیه
مشاهده همه نظرات 55

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یک سال مراقبت از خود

برای دریافت کتاب صوتی یک سال مراقبت از خود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.