معرفی و دانلود کتاب به کدامین گناه

عکس جلد کتاب به کدامین گناه
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب به کدامین گناه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به کدامین گناه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب به کدامین گناه

غلامرضا احمدی متخلص به (غ.ا.غبار) در کتاب به کدامین گناه، قسمتی از مجموعه خاطرات و دل‌نوشته‌هایش را در قالب داستان‌های کوتاه، به رشته‌ی تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب به کدامین گناه می‌خوانیم:

ملیحه، خواهر بزرگ محمود با یک کارمند بانک صادرات که اصالتاً تبریزی بود ازدواج کرد و پس از چندی شوهرش به تبریز منتقل شد و او را با خود به آن جا برد. مریم، خواهر کوچک محمود هم که در دانشگاه آزاد ارومیه رشته معماری قبول شده بود همراه با خدیجه خانم به ارومیه رفت و پس از پایان تحصیلات در همانجا ازدواج کرد و ماندگار شد.

خدیجه‌خانم هم که نمی‌توانست در آن سن و سال دور از فرزندانش، مخصوصاً دخترانش زندگی کند همان جا ماند و مدتی در منزل ملیحه و زمانی در کنار مریم می‌گذراندو به طوری که می‌گفت: دامادهایش واقعاً احترامش را داشتند. ناگفته نماند که خدیجه خانم هم زنی فهمیده و دنیا دیده بود که هیچ‌گاه در هیچ مورد در زندگی فرزندانش دخالت نمی‌کرد. یکی دو بار هم بنا به خواهش و دعوت من و محمود به شیراز آمد و مدت کوتاهی مانده به تبریز برگشت.

یک روز محمود زودتر از موعد در حالی که پریشان بود به خانه آمد و گفت: "رویا زود آماده شو که باید همین امروز به تبریز برویم". من بی خبر از همه جا و باتعجب از اینکه محمود زودتر از همیشه به منزل آمده پرسیدم: "خبری شده؟ اتفاقی افتاده؟" محمود در حالی که اشک در چشمانش جمع شده بود گفت: "جوادپور، شوهر ملیحه زنگ زد و گفت که حال مادر خوب نیست اگر می‌توانید به تبریز بیایید".

پرسیدم طوری شده؟ گفت:" نه حالشان خوب نیست، اصرار دارند شما را ببینند. بیایید بهتر است". قسمش دادم که اتفاقی افتاده در حالی که سعی می‌کرد دلداریم دهد گفت: " بالاخره این راهی است که همه باید بروند و شتری است که درب منزل همه کس می‌خوابد". دیگر نفهمیدم چه گفت؟ گوشی را گذاشتم و آمدم. من که منتظر چنین حرفی نبودم تقریباً فریاد زدم و گفتم: "نه محمود. نه دروغه، دروغه و گریه را سر دادم.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول
فصل دوم
فصل سوم
در راه انجمن
ایفای عهد
ایثار
انتقال
ته تغاری
پنکه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب به کدامین گناه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات فرنام
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات100
زبانفارسی
شابک978-600-94044-2-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب به کدامین گناه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب به کدامین گناه

برای دریافت کتاب به کدامین گناه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.