معرفی و دانلود کتاب بهترین دوست ما کیه؟

عکس جلد کتاب بهترین دوست ما کیه؟
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بهترین دوست ما کیه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بهترین دوست ما کیه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بهترین دوست ما کیه؟

کتاب بهترین دوست ما کیه؟ نوشته‌ی جید متیسون، کودکان را با چهار حیوان آشنا می‌کند: کرگدن، کروکودیل، زرافه و گورخر. هرکدام از این حیوانات یک دوست مشترک اما بسیار متفاوت دارند که به آن‌ها در هر شرایطی کمک می‌کند. این اثر دلنشین علاوه بر تقویت قوه‌ی تخیل کودکان، به آن‌ها نحوه‌ی دوستی و کمک حیوانات به همدیگر را در طبیعت آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب بهترین دوست ما کیه؟

آیا می‌توانید حدس بزنید که بهترین دوست کرگدن، کروکودیل، زرافه و گورخر چه کسی است؟ دوست آنان پرنده‌ای بسیار زیبا و مهربان است که با وجود تمام تفاوت‌های بینشان، دوستی خیلی خوبی را ساخته‌اند.

جید متیسون (Jade Mathieson) در داستان بهترین دوست ما کیه؟ (Who is our friends) کودکان را با خود به دنیای حیوانات می‌برد و سعی دارد به آن‌ها یاد دهد که همیشه به یکدیگر کمک کنند و دوست‌های خوبی برای هم باشند. این کتاب از تصاویر بسیار جذابی برخوردار است که کودکان بدون خواندن متن آن متوجه موضوع داستان می‌شوند.

درباره‌ی مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من»:

این مجموعه با به تصویر کشیدن موضوعات بسیار متنوع و جذاب، قدرت تخیل کودکان را تقویت می‌کند. از خصوصیات بارز مجموعه حاضر این است که با استفاده از تصاویرشان می‌توانید داستان را برای کودک خود تعریف کنید و یا از او بخواهید تا با نگاه کردن به تصاویر و بهره‌گیری از قوه‌ی تخیلش داستان را از زبان خودش برایتان تعریف کند.

در هنگام مطالعه‌ی کتاب‌های این مجموعه حتماً از کودک خود در مورد تصاویر سوال بپرسید و تخیلش را به چالش بکشید تا تقویت شود. با مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من» لحظه‌هایی شیرین برای کودکانتان به ارمغان آورید.

کتاب بهترین دوست ما کیه؟ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان رده‌ی سنی 3 تا 8 سال آموزنده و دوست داشتنی خواهد بود.

در بخشی از کتاب بهترین دوست ما کیه؟ می‌خوانیم:

من کرگردن هستم.
پوست من پر از جانور ریزی به اسم کک هست.
ولی دوست پرنده‌ی من، تمام آن کک‌ها را می‌خورد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بهترین دوست ما کیه؟
نویسنده
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بهترین دوست ما کیه؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بهترین دوست ما کیه؟

برای دریافت کتاب بهترین دوست ما کیه؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.