معرفی و دانلود کتاب صوتی نهنگ زیادی‌خواه

عکس جلد کتاب صوتی نهنگ زیادی‌خواه
قیمت:
۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نهنگ زیادی‌خواه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نهنگ زیادی‌خواه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نهنگ زیادی‌خواه

ریچل برایت در کتاب صوتی نهنگ زیادی‌خواه داستان آموزنده‌ی یک غول دریایی بزرگ و مهربان به‌نام هامفری را تعریف می‌کند. در زیر امواج درخشان آبی اقیانوسی وسیع، دنیایی زیبا وجود دارد که از دید آدم‌ها پنهان است. هامفری جایی در خنکی و خلوت اعماق این اقیانوس زندگی می‌کند. اما او در زندگی‌اش یک مشکل بزرگ دارد...

درباره‌ی کتاب صوتی نهنگ زیادی‌خواه

هامفری نام نهنگ زیادی‌خواه (The Whale Who Wanted More) داستان این کتاب صوتی است. او همواره در حال جست‌وجو برای چیزی است که به او احساس کامل بودن بدهد. هامفری در این‌سوی و آن‌سوی اقیانوس پرسه می‌زند. گاه درخشش صدفی چشمش را می‌گیرد و گاه گنجینه‌های کشتی‌های غرق‌شده. اما هیچ‌کدام از آن‌ها هامفری را راضی نمی‌کنند. مهم نیست که چیزهایی که جمع می‌کند چقدر جالب و زیبا هستند، او به دنبال چیزی می‌گردد که با یافتن آن، تکاپو و بی‌قراری خود را به آرامش تبدیل کند. هامفری در جست‌وجوی خود برای چیزی که به او احساس رضایت بدهد، با یک خرچنگ باهوش و مهربان به‌نام کریستال آشنا می‌شود. ارتباطی که بین هامفری و کریستال شکل می‌گیرد، داستان را به سمت‌وسویی دیگر می‌برد.

شما فکر می‌کنید گم‌شده‌ی هامفری چیست؟ یک صدف بزرگ؟ یک ماهی کوچک زیبا؟ جلبکی خوش‌رنگ؟ وسیله‌ای قیمتی از بقایای یک کشتی غرق‌شده؟ یا شاید هم یک چیز بزرگتر که از همه‌ی آن‌ها ارزشمندتر است؟ آیا او تا انتهای کتاب موفق می‌شود گم‌شده‌ی خود را پیدا کند؟

یگانه حیدرنژاد این کتاب داستان نوشته‌ی ریچل برایت را به فارسی ترجمه کرده و نشر صوتی آوارسا آن را در قالب کتاب صوتی تهیه و منتشر کرده است. شما می‌توانید از طریق این کتاب صوتی مفهوم قناعت و همچنین ارزشمندیِ دوستی را به کودکان خود آموزش دهید.

کتاب صوتی نهنگ زیادی‌خواه برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان اصلی این کتاب صوتی کودکان 3 تا 7 ساله‌ی شما هستند.

با ریچل برایت بیشتر آشنا شویم

ریچل برایت (Rachel Bright) نویسنده و تصویرگر کودک اهل انگلیس است. او به دلیل خلاقیت و مهارت خود در تصویرپردازی طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد و توانسته جوایز مختلفی مانند جایزه‌ی روز جهانی تصویرگر کتاب و جایزه‌ی کتاب کودک ناتینگهام را به دست آورد. از آثار معروف ریچل برایت که به فارسی ترجمه شده‌اند می‌توان به «هیولای چشم دکمه‌ای»، «نگراناسور»، «شیر درون» و «گرگی که گم شد!» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی نهنگ زیادی‌خواه می‌شنویم

حیوونِ آبی‌رنگ هر روز اشیای پنهانِ غرق‌شده رو پیدا می‌کرد و توی یک فضای مخفی، نگه می‌داشت. اما با این‌که روز‌به‌روز گنجینه‌اش بزرگتر می‌شد، حرص و طمعِ جونور دریایی تمومی نداشت و فقط می‌خواست بیشتر داشته باشه. هامفری دنبال چیزی بود که قلب و روحش رو راضی کنه. گاهی ساعت‌ها به اون شیء دست‌نیافتنی فکر می‌کرد و هیجان و تصورِ داشتنش، قلبِ توی سینه‌اش رو به تپش می‌انداخت. موجودِ حریص تمام عمرش رو به جست‌وجو گذروند ولی گم‌شده‌اش رو پیدا نکرد.

با این‌که نمی‌دونست اون چیه، فکرِ داشتن شی گمشده، توی اعماق قلبش بهش آرامش می‌داد. اما با این زیادی‌خواهی‌هاش به بقیه‌ی موجودات دریا آزار می‌رسوند. انگار اون می‌خواست همه‌ی دنیا مال خودش باشه و اینجوری خلأ درونش رو پر کنه.

هامفری صدف رو با بی‌میلی برداشت و به سمتِ لاشه‌ی کشتی غرق‌شده‌ای که یک جورایی گاوصندوقِ گنجینه‌های ارزشمندش بود، شنا کرد.

اون یک کلکسیون بزرگ از هر چیزی که خوشش میومد مثل یک صدف زیبای پر پیچ و خم که اون رو ماهرانه برق انداخته بود یا قلاب‌های ماهیگیری نقره‌ای و طلایی رنگ و همینطور مروارید‌های رنگی و درخشان، داشت. اما با وجود این ‌همه گنجینه‌های کوچیک و بزرگ، والِ کوچولو هیچ‌وقت شکرگزارِ داشته‌هاش نبود و فقط بیشتر و بیشتر می‌خواست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
نهنگ زیادی‌خواه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نهنگ زیادی‌خواه
نویسنده
مترجمیگانه حیدرنژاد
راویمارال نوحی، مبینا چیت سازان، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نهنگ زیادی‌خواه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نهنگ زیادی‌خواه

برای دریافت کتاب صوتی نهنگ زیادی‌خواه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.