معرفی و دانلود کتاب بوسه‌ی خداوند: شعله‌های منجمد

عکس جلد کتاب بوسه‌ی خداوند: شعله‌های منجمد
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بوسه‌ی خداوند: شعله‌های منجمد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بوسه‌ی خداوند: شعله‌های منجمد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بوسه‌ی خداوند: شعله‌های منجمد

کتاب بوسه‌ی خداوند: شعله‌های منجمد نوشتۀ فرشاد میرشکاری، تجربۀ هیجان‌انگیز و ویژه‌ای از سفر در زمان را به شما ارائه می‌دهد. این رمان شگفت‌انگیز جلد اول از یک مجموعه داستان سه جلدی است که نام دو اثر دیگر آن شب شکن و شکارچی کابوس‌هاست.

بوسه‌ی خداوند (The Kiss of God) روایت پیش‌بینی فرشاد میرشکاری از وضعیت آینده بشری است. نویسنده در ابتدا وضعیتی هولناک از یک پدیده‌ی همه‌گیر به نام سونامی اغما را توصیف می‌کند که در طی آن افراد (عموما بالای چهل سال) بی‌اختیار از حال می‌روند و سپس به بیان عواقب آن همه‌گیری می‌پردازد. این همه‌گیری به قدری هولناک است که در کمتر از 4 روز بیش از چهار میلیارد قربانی گرفته است. او در ادامه حدس‌هایی از علت پیدایش این بیماری را مطرح می‌کند و به اَبَر انسان‌ها و خورشیدگرفتگی مرگبار اشاره می‌کند و تأکید دارد که علت این همه‌گیری مواردی مثل ویروس و باکتری و... نیست. فرشاد میرشکاری در فصل‌های بعدی روایت را با ارتباط خود و فرازمینی‌ها و تغییر سبک زندگی‌اش پیش می‌برد. چالش‌های گوناگونی که او در این مسیر مواجه می‌شود داستان را جذاب و هیجان‌انگیز می‌سازد.

دنیایی که نویسنده در این کتاب ترسیم می‌کند، ترکیبی از تخیلات خود و اِلِمان‌هایی از دنیای حقیقی امروز است. به طور کلی می‌توان گفت موتیف غالب این کتاب، موضوع انقراض نسل بشر است. نثر کتاب شبیه زبانی شعرگونه از نظر صور خیال است و همین امر باعث می‌شود مخاطب تجربه‌ای شیرین از خواندن کتاب به دست آورد. شاید بتوان ردپای آرمان‌شهر نویسنده را در سطر سطر این کتاب جست.

در بخشی از کتاب بوسه‌ی خداوند می‌خوانیم:

زمستان سال 2213 میلادی

گویی درخشان با اشعه‌ای طلایی‌رنگ همچون همزاد دیگر خورشید در آسمان می‌درخشد. شراره‌های طلای مذاب وحشیانه می‌غرد و مثل هزاران مار آتشین در هم می‌پیچد؛ و در یک آن، با طنینی مهیب متلاشی می‌گردد.

ناگهان جین از میان شعله‌های انفجار متولد شده؛ و پیش از آنکه چشم باز کند؛ از ارتفاعی به‌اندازه‌ی ساختمانی چهار طبقه به‌طرف زمین سقوط می‌کند. برف تازه ضربه‌ی برخورد را کاهش می‌‌دهد و آسیب جدی نمی‌بیند.

«اووه... خدایا.» نورهای سفید مثل پرده‌ای از جلوی چشمش کنار می‌روند و لحظه‌ای بعد خود را در شرایطی کاملاً متفاوت می‌بیند؛ که زبانش را بند می‌آورد. سرمای برف‌ها را در تمام نقاط پوستش احساس می‌کند؛ و آن‌وقت تازه متوجه می‌شود که لخت است. به‌سرعت از میان برف‌ها که مانند لباس عروسی سفید و گسترده تا بی‌نهایت بدن برهنه‌اش را پوشانده‌اند، خارج می‌شود. «لب... لباسام؟»

هوای سنگین و مسموم بوی تند و متعفن مرگ می‌دهد؛ و تنفس هر ذره‌اش از ابتدای گلو تا اعماق ریه‌ها را به آتش می‌کشد. سردرد و سرگیجه‌ی شدید امانش را بریده و حتی قادر نیست که صاف روی پاهای لرزانش بایستد. با چشمانی کم‌سو محیط غبارآلود اطرافش را نگاه می‌کند.

هیچ اثری از جان به چشم نمی‌خورد.

جین بدون آنکه به چیز دیگری فکر کند، لنگان‌لنگان قدم برمی‌دارد و با صدایی گرفته و کم‌رمق و آمیخته با سرفه‌های خشک، همسرش را صدا می‌زند: «جانی... جانی... عزیزم... کجایی؟»

فهرست مطالب کتاب

سرآغاز
یادداشت نویسنده
فصل اول: شعله‌های منجمد
فصل دوم: خورشیدگرفتگی مرگبار
فصل سوم: ظهور ابرانسان‌ها
فصل چهارم: سقوط در آینده
فصل پنجم: اسم من...
فصل ششم: ارتش رباتیک
فصل هفتم: خانم‌ رئیس
فصل هشتم: آزمون درایت
فصل نهم: تلنگر
فصل دهم: آزمون استقامت
فصل یازدهم: آزمون شجاعت
فصل دوازدهم: شعله‌های تاریکی
فصل سیزدهم: هدیه‌ای ویژه
فصل چهاردهم: جادوی واقعی
فصل پانزدهم: جادوی وحشی
فصل شانزدهم: بال‌های نامرئی من
فصل هفدهم: دومین ملاقات
فصل هجدهم: فرشته‌ی تاریکی
فصل نوزدهم: دومین سقوط
فصل بیستم: جزیره‌ی مقدس
فصل بیست و یکم: دومین هشدار!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بوسه‌ی خداوند: شعله‌های منجمد
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کتیبه نوین
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات308
زبانفارسی
شابک978-622-7397-18-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بوسه‌ی خداوند: شعله‌های منجمد

محمدرضا مولاءی
۱۴۰۲/۶/۹
داستان خوب نشانگر نبوغ رویاپردازی و خیال بافی نویسنده است. ولی ایکاش از فیلم‌ها که به طور مستمر و سریالی از تلوزیون پخش می‌شوند الهام نگیرند. چون در طول داستان همش جان و جنی را با بازیگران فیلم‌های جهش یافته‌ها مقایسه می‌کردم که بعد بیداری به کدام یک از آن‌ها تبدیل شدند و در آخر هم با قول چاپ جلد دوم داستان را ناقص گذاشته‌اند. باز ممنون که مشغول مان میکنید.
مازیار کوشا
۱۳۹۹/۷/۲۲
واقعا عالی بود. جذاب و گیرا و البته ترسناک
بعد از خوندنش حس عجیبی بهم دست داد
شخصیت جین را دوست دارم. ولی جان خیلی خفن‌تر هست...
خوندن این رمان فوق‌العاده رو به همه توصیه می‌کنم
معصومه صمدی
۱۴۰۳/۱/۲۶
این کتاب درواقع جلد اول از ۳ جلد یک رمان هست که شما رو به دنیای آینده میبره. نویسنده داستان این رمان ر. در یک خواب ۳ ساعته دیده و بعد با یادگیری فن نداشتن تمام جزییات رو به تصویر کشیده. به قدری از مطالعه کتاب لذت بردم که هر ۳ جلد رو در یک هفته مطالعه کردم. برای افراد علاقه من به رمان‌های علمی تخیلی به شدت توصیه میکنم
طلوع وحیدی
۱۴۰۱/۹/۲۸
خیلی به نظرم کتاب جالبی نبود بیشتر کتاب به شناخت آموزش و تغییرات نقش مرد داستان پرداخته که بسیار حوصله سر بر شده و می‌توانست ضمن نهایت دو فصل به آن بپردازد. و بعد در آخر کتاب به نقش زن داستان مراجعه کرده... حقیقتا با وجود اشتیاق به کتاب‌های علمی تخیلی و فانتزی، هیچ انگیزه‌ای برای جلد دو این کتاب را ندارم. و بسیار کسالت بار بود.
آرتوس استارک
۱۴۰۱/۱/۹
من جلد اول و قسمتی از جلد دوم رو خوندم. آقای میرشکاری در یک سوم اولیه جلد اول، بسیار خوب عمل کردن و احساسات شخصیت‌ها رو به نمایش گذاشتن. اما از اواسط جلد به بعد حالتی تخیلی و غیر واقعی «منظورم اینه که خیلی غیر واقع گرایانه بود» پیدا کرد و به شخصه نتونستم باهاش همراه بشم.
Z Roodbari
۱۳۹۹/۷/۲۷
کتاب جالبیه. شخصیت‌پردازی و خط‌سیر داستانی عالیه. حتی نکات علمی به خوبی رعایت شده. معموله نویسنده علاوه بر قلم توانایی که دارن، دانشمند هم هستن.
بیصبرانه منتظر جلدهای بعدی هستم
فوآد سواری
۱۴۰۲/۳/۱۳
من این کتاب رو نپسندیدم کتاب پیچیدگی زیادی داره و برای کسانی که کتاب با نوشته ساده دوست دارند خوب نیست من اینارو گفتم تا اشتباهی کتاب رو نخونین شاید بگین من میخوام کتاب رو خراب کنم ولی کسایی که از این جور کتاب‌ها دوست دارن میتونن کتاب بخونن
وحید
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
در کل کتاب خوبی بود از نظر نوشتار خیای خوب بود.
توی خیلی از کتاب‌ها بعضی مواقع به صورت خیلی غیر حرفه‌ای کتاب رو طول میدن و اضافه گویی زیادی میشه
ولی این کتاب رو من حتی نتونستم یه خط رو جا بندازم چون حس کردم اگه یه خط از دست بدم انگار کل داستان رو از دست دادم.
بهاره
۱۴۰۱/۵/۲۰
کتاب خوبی است برای درک رابطه‌ای که با خدا داریم خواندن این کتابه را لازم میدانم، خدا درون وجود هر شخصی وجود دارد این جمله را باید فهمید خواندن و شنیدنش یک سمت ماجراست و فهمیدنش دنیایی دیگر یرای ما میسازد، از معرفی کتابهایی که دارید سپاسگزارم
لیلا عزتی
۱۳۹۹/۷/۲۲
تم علمی تخیلی داستان را خیلی دوست دارم. مخصوصا بخش آموزش جادوگری
این پیشگویی واقعیه؟ یعنی سال 2033 منقرض میشیم؟
امیدوارم واقعی نباشه.
ممنون از داستان عالیتون
Bb
۱۴۰۲/۹/۲۷
خوب و زیبا بود. با توجه به اینکه‌ نویسنده اکنون بیش از سی سال دارن‌ و این رویا رو در هجده سالگی دیدن. یعنی قبل از اینکه اون فیلم‌های هالیوودی ساخته بشن‌ و ما بگیم الگو برداری شده. خیلی دوست دارم بدونم جان و جین قراره چی کار کنن.
S Amir mohammad Ayazi
۱۴۰۱/۲/۱
خیلی داستان سوبسماسی داره و یارو نویسندش ایرانیول اصل بعد یه جوری تعریف میکنه که نصف عمرشو تو خارج بوده خیلی هم زیادی توصیف میکنه بیشتر داره داستان رو توصیف میکنه تا روایت داستان با این که داستانش قشنگ به نظر میومد نمی‌صرفه
Gholizade
۱۴۰۲/۶/۲۶
اینکه نویسنده تونسته انقدر قشنگ خیالپردازی کنه و اینده رو اینجوری تصور کنه و بنویستش عالیه اما کاش انقدر لفتش نمیداد و خلاقیتش بیشتر بود ولی در کل کتاب سرگرم کننده و خوبی بود.
سپاسگزارم.
نسرین احمدی
۱۴۰۱/۸/۱۲
والا نمیدونستم که این کتاب علمی تخیلی هست وگرنه دانلود نمیکردم چون سلیقه‌ی من نیست ولی چند دقیقه‌ی اولش که گوش دادم به نظرم واسه علاقه مندان به این سبک خیلی خوب باشه
مجتبی مرادی
۱۴۰۰/۹/۱۴
داستان خوبیه. ولی خط روند داستان بعضی جاها گم میشه و نویسنده خیلی خوب نمیتونه علم رو توصیف کنه برای همه و خیلی ساده انگارانه پیش میره. البته شاید برای من اینجور باشه
مشاهده همه نظرات 92

راهنمای مطالعه کتاب بوسه‌ی خداوند: شعله‌های منجمد

برای دریافت کتاب بوسه‌ی خداوند: شعله‌های منجمد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.