معرفی و دانلود کتاب بوی خوش زندگی

عکس جلد کتاب بوی خوش زندگی
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بوی خوش زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بوی خوش زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بوی خوش زندگی

کتاب بوی خوش زندگی نوشته‌ی احمد آگاه، داستانی‌ست عاشقانه اما کوتاه که شما را با خود به تپه ماهورهای پر از شقایق با رنگ‌های سرخ و بنفش کشانده و سبب می‌شود تا شما سبک و سیاق عشق را در روستایی کوهستانی تجربه کنید.

در بخشی از کتاب بوی خوش زندگی می‌خوانیم:

آنچه مرا مبهوت و سردرگم کرد وجود دور از انتظار مرضیه در میانه جشن و سروری که برای کمک به کودکان بی‌خانمان بپا کرده بودیم نبود!

گوئی به یکباره جرقه‌ای بود که سودای آه را با ناله که نه، سروشی بود که کنج عزلت را برایم به ارمغان میاورد. پس از جداشدن از سهیل و عاشقعلی، نه چون آهوئی رمان که به سان بره‌ای دوان پرسه می‌زدم و ناخودآگاه به سمت برکه می‌رفتم، فرو شدن در بهت و حیرت آن شبِ من و ترک کردن چهارسو بدون خداحافظی حرکتی بود که تا آن شب در خود سراغ نداشتم، خواستم بدوم که ماه‌چهره من، آشفته و نگران در مقابلم لبخند زنان با نگاهی معنی‌دار میخکوبم کرد، لحظه‌ای به خود آمده و پس از مکث نه چندان کوتاهی، گفتم راستش، دیدن تو در آن دل شب نه تنها که برایم غیرمنتظره بود، بلکه نمی‌دانستم در پاسخ تشویق‌های مکرر تو چه باید کرد، این بود که تنها ره رهائی گریز از صحنه و فرار بود و اکنون با همه مهر و محبتی که در تو می‌بینم، می‌خواهم خواهش کنم که مرا به حال خود واگذاری و با وجودی که عشق تو سراپای وجود مرا در برگرفته می‌خواهم که پاداری کرده و برای مدتی تنهایم گذاری و فقط برایم دعا کنی!

و او که با شنیدن این حرف‌ها، دانه‌های اشک مرواریدگونه، بر گونه‌های سرخش می‌غلطیدند، پشت به من کرد و آرام به سمت خانه روان شد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: دل از کف داده را اختیاری نیست
فصل دوم: پروانه شدن
فصل سوم: در زوال بدبختی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بوی خوش زندگی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آفتاب گیتی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات73
زبانفارسی
شابک978-622-245-046-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بوی خوش زندگی

hasan mousavi
۱۳۹۹/۱/۲۹
با تشکر از برنامه‌ی خوبتون، خسته نباشید خدمت همه‌ی زحمتکشان مرتبط به این برنامه بسیار عالی، مخصوصا در این روزای قرنطینه، واقعا که مفیده. به امید هر چه بهتر شدن برنامه هاتون. سال خوش
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب بوی خوش زندگی

برای دریافت کتاب بوی خوش زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.