معرفی و دانلود کتاب بچه‌های جینگیلی 5: در پوست حیوانات دریا

عکس جلد کتاب بچه‌های جینگیلی 5: در پوست حیوانات دریا
قیمت:
۱۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بچه‌های جینگیلی 5: در پوست حیوانات دریا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بچه‌های جینگیلی 5: در پوست حیوانات دریا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بچه‌های جینگیلی 5: در پوست حیوانات دریا

یکی از مناسب‌ترین راهکارهای آشناسازی کودکان با حیوانات دریایی، استفاده از کتاب بچه‌های جینگیلی 5: در پوست حیوانات دریا است که با تکیه بر اشعار کوتاه کودکانه از نیلوفر بهاری و تصاویری جذاب، در آموزش این مفاهیم به خردسالان مؤثر واقع خواهد شد.

درباره‌ی کتاب بچه‌های جینگیلی 5: در پوست حیوانات دریا

یافتن بهترین راه برای آشنا کردن خردسالان با مفاهیم ابتدایی، از آن دست موضوعاتی‌ست که می‌تواند والدین و به خصوص والدین جوان را دچار سردرگمی‌هایی کند. از طرفی گزینه‌های مختلفی پیش روی آن‌هاست که اطمینان از این که کدام یک می‌تواند تاثیرات بهتری بر فرزندانشان داشته باشد امر مهمی برای والدین به شمار می‌رود. از مهم‌ترین و ثابت‌شده‌ترین روش‌های آموزش به کودکان و خردسالان، استفاده از اشعار کودکانه است. به همین دلیل هم کتاب‌های گوناگونی با تکیه بر این روش در بازار وجود دارند که به والدین کمک می‌کنند تا فرزند خود را به بهترین شکل با مفاهیم جدید آشنا کنند. کتاب بچه‌های جینگیلی 5: در پوست حیوانات دریا، یکی از همین آثار است که یک ابزار کمکی برای پدر و مادرها به شمار می‌رود تا بتوانند با به کار گیری اشعار به یاد ماندنی نیلوفر بهاری در این کتاب، کودک خود را با حیوانات گوناگون آشنا کنند. تمرکز این جلد از مجموعه‌ی بچه‌های جینگیلی بر آشناسازی کودک با موجودات دریایی است.

با وجود تاثیرگذاری چشم‌گیر اشعار در بهبود روند آموزش به کودکان، نباید از قدرت تصاویر و استفاده از حافظه‌ی بصری کودک غافل شد. کتاب بچه‌های جینگیلی 5: در پوست حیوانات دریا، این مورد را نیز مدنظر قرار داده و به همین ترتیب، شامل ویژگی‌هایی است که یک کتاب آموزشی خوب و موثر باید داشته باشد. در هر قسمت از کتاب، به معرفی یکی از حیوانات دریایی پرداخته شده و در حین معرفی با استفاده از اشعاری که کودک قادر خواهد بود آن‌ها را به راحتی به ذهن بسپارد، از یک تصویر مرتبط نیز استفاده شده که کودک را درگیر می‌کنند.

قافیه‌های کودکانه‌ی اشعار و کوتاه بودن آن‌ها نیز در به خاطر سپردنشان بی‌تاثیر نیست که نیلوفر بهاری در سرودن این اشعار کاملاً به این موضوع توجه داشته است. در بخش معرفی هر یک از حیوانات دریا، تصویر کودکی قرار داده شده که تن‌پوشی را بر تن دارد که یادآور شکل ظاهری حیوان دریایی معرفی‌شده است. این موضوع باعث شده تا علاوه بر ماندگاری مفاهیم با تکیه بر ماندگاری اشعار در ذهن کودک، حافظه‌ی دیداری او نیز تحت تاثیر قرار گیرد.

کتاب بچه‌های جینگیلی 5: در پوست حیوانات دریا، که با توجه به تصویر جلد آن، با عنوان کتاب سوسماره فکر شکاره دندونای تیزی داره هم شناخته می‌شود، به کوشش نشر افق به چاپ رسیده و در اختیار والدین و مربیان کودک قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب بچه‌های جینگیلی

کتاب بچه‌های جینگیلی 5: در پوست حیوانات دریا، پنجمین مجلد از مجموعه کتاب آموزشی 8 جلدی بچه‌های جینگیلی است. در هر جلد از این مجموعه، با استفاده از اشعار و تصاویر جذاب کودکانه، به آموزش مفاهیم مختلف پرداخته شده است. در جلدهای 1 تا 6، به آموزش حیوانات مختلف مانند حیوانات جنگل، حیوانات اهلی، پرندگان، حیوانات دریایی و حشرات اختصاص داده شده و جلدهای بعد، در پی آشناسازی کودک با مشاغل و میوه‌ها و خوراکی‌ها هستند.

کتاب بچه‌های جینگیلی 5: در پوست حیوانات دریا برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به تمام افرادی که با کودکان زیر 3 سال سر و کار دارند، به ویژه والدین جوان و مربیان کودکان توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب بچه‌های جینگیلی 5: در پوست حیوانات دریا می‌خوانیم

صدف چیه؟ یه ماهیه
اون رو تو دریا می‌شه دید
گاهی یک قطره توی اون
می‌مونه، می‌شه مروارید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بچه‌های جینگیلی 5: در پوست حیوانات دریا
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-964-369-386-2
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بچه‌های جینگیلی 5: در پوست حیوانات دریا

برای دریافت کتاب بچه‌های جینگیلی 5: در پوست حیوانات دریا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.