معرفی و دانلود کتاب خرسی مریضه تب داره

عکس جلد کتاب خرسی مریضه تب داره
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خرسی مریضه تب داره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خرسی مریضه تب داره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خرسی مریضه تب داره

کتاب خرسی مریضه تب داره نوشته‌ی کارما ویلسون از مجموعه‌ی خرسی و دوستانش، با شعرهایی آهنگین و کودکانه ماجرای خرسی را به تصویر می‌کشد که سرما خورده و مریض است. دوستان خرسی همگی نگران او هستند پس تصمیم می‌گیرند تا از او مراقبت کنند تا حال خرسی زودتر خوب شود.

موضوع کتاب خرسی مریضه تب داره (Bear feels sick) چیست؟

پاییز از راه رسیده و هوا حسابی سرد بود. خرس کوچولو حسابی مریض شده بود و عطسه و سرفه می‌کرد. دوستان خرسی وقتی دیدند حال او خوب نیست همگی تصمیم گرفتند تا برای او سوپ بپزند و از او مراقبت و پرستاری کنند تا حال او هر چه زودتر خوب شود اما ...

این داستان دلنشین با بیانی ساده به کودکان می‌آموزد که در فصل سرما باید مراقب خود باشند تا مثل خرسی مریض نشوند و اگر مریض شدند، باید غذای سالم بخورند و استراحت کنند تا هر چه زودتر خوب شوند. کودکان با این قصه‌ یاد می‌گیرند که سرماخوردگی واگیردار است و خیلی زود به بقیه سرایت می‌کند.

درباره‌ی مجموعه خرسی و دوستانش:

هر جلد از این مجموعه، داستانی آموزنده و زیبا را در قالب شعرهایی دلنشین به تصویر می‌کشد. این داستان‌ها کودکان را با مسئله و موقعیتی جدید رو‌به‌رو می‌کنند و با بیانی ساده آن‌ها را با این موضوع که ممکن است در هر شرایطی اتفاقی جدید برایشان بیفتد، آشنا می‌کند. در این مجموعه کودکان یاد می‌گیرند که نحوه‌ی رو‌به‌رو شدن با مسائل و تفکر و تلاش اهمیت دارد و آن‌ها باید متناسب با هر شرایطی خودشان را تغییر دهند و تصمیم درست بگیرند.

با خواندن اشعار شیرین مجموعه خرسی و دوستانش برای کودکان، می‌توانید آن‌ها را تشویق به حفظ کردن اشعار کتاب کرده و خلاقیت و حافظه‌ی آن‌ها را تقویت نمایید. هر کدام از این کتاب‌ها، کودکان را با انواعی از حیوانات آشنا کرده و آن‌ها را علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی می‌کند.

کتاب خرسی مریضه تب داره مناسب چه کسانی است؟

کارما ویلسون (Karma Wilson) قصه‌ی سرگرم‌کننده این کتاب را همراه با تصویرهای جذاب، برای کودکان 3 تا 7 سال نوشته است و در قالب شعرهایی دوست‌داشتنی به آن‌ها مفاهیمی مانند مراقبت از خود، دوستی، مهربانی، کمک به یکدیگر، اتحاد و ... را می‌آموزد.

در بخشی از کتاب خرسی مریضه تب داره می‌خوانیم:

خرگوشه گفت وای خداجون
خرسی چقد داغه سرش
دوستامونو صدا کنیم
همه بیان دور و برش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خرسی مریضه تب داره
نویسنده
مترجمفیروزه کاتب، مریم اسلامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-8347-36-1
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خرسی مریضه تب داره

ح حسینی
۱۴۰۱/۹/۲۴
برای خواهرزادم همیشه میخونم، همیشه براش جذاب و شیرینه
نازنین زهرا منصوری
۱۳۹۹/۹/۱۸
عالی بود ممنون از کتابتان
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب خرسی مریضه تب داره

برای دریافت کتاب خرسی مریضه تب داره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.