معرفی و دانلود کتاب می می نی 8: می می نی تو مهد کودک دوسته با فیل و اردک

عکس جلد کتاب می می نی 8: می می نی تو مهد کودک دوسته با فیل و اردک
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب می می نی 8: می می نی تو مهد کودک دوسته با فیل و اردک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب می می نی 8: می می نی تو مهد کودک دوسته با فیل و اردک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب می می نی 8: می می نی تو مهد کودک دوسته با فیل و اردک

کتاب مصور می می نی 8: می می نی تو مهد کودک دوسته با فیل و اردک نام هشتمین کتاب از مجموعه ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی‌ست. اشعار این کتاب محبوب و پرفروش توسط شاعر نام‌آشنای کودکان ناصر کشاورز سروده شده و با هدف آموزش مهارت‌های زندگی و حل مشکلات رفتاری خردسالان و کودکان، به انتشار رسیده است. می‌می‌نی قرار است به مهد کودک برود، آیا می‌تواند در آنجا دوست پیدا کند؟

درباره‌ی کتاب می‌می‌نی 8: می‌می‌نی تو مهد کودک دوسته با فیل و اردک

وقتی بچه‌ها به سن رفتن به مهد کودک و مدرسه می‌رسند، ممکن است به روش‌های گوناگونی با این موضوع برخورد کنند. اما می‌می‌نی مشتاق رفتن به مهد کودک است. ناصر کشاورز در کتاب می‌می‌نی 8: می‌می‌نی تو مهد کودک دوسته با فیل و اردک، با اقتباس از کتاب بابلز به مدرسه می‌رود (Bubbles Goes To School) اولین روز حضور می‌می‌نی در مهد کودک را در قالب یک شعر کودکانه بازگو می‌کند.

وقتی می‌می‌نی به مهد می‌رود، تازه متوجه می‌شود آنجا چقدر به او خوش می‌گذرد و می‌تواند دوستان جدیدی پیدا کند. اشتیاق رسیدن فردا و دوباره رفتن سر کلاس، یک عادت خوب دیگر را نیز به او می‌آموزد. فکر می‌کنید می‌می‌نی چه کار دیگری یاد می‌گیرد؟

شعرها و تصاویر کتاب می‌می‌نی 8: می‌می‌نی تو مهد کودک دوسته با فیل و اردک، بچه‌ها را برای رفتن به مهد کودک و قرار گرفتن در میان جمع همسالان آماده می‌سازد. کتاب می‌می‌نی 8: می‌می‌نی تو مهد کودک دوسته با فیل و اردک توسط انتشارات افق به چاپ رسیده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق سایت کتابراه در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های مصور خردسالان و ترانه‌های کودکانه قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های می‌می‌نی

می‌می‌نی یک میمونک کوچولو و بازیگوش است که ماجراهای او و مامانش، در قالب کتاب‌های مصور و با زبان شعر برای کودکان خردسال دو تا شش‌ساله تدوین شده است. شخصیت می‌می‌نی بر اساس مجموعه داستان‌های بابلز (Bubbles) شکل گرفته و ناصر کشاورز، شاعر برجسته‌ی کودکان، اشعار کتاب را با توجه به محتوای داستان‌های اصلی تنظیم کرده است. ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی شامل مطالب آموزنده هستند و این مجموعه با هدف آموختن نکات اخلاقی و مهارت‌های رفتاری، و همچنین کمک به والدین و سرپرستان در امر آموزش کودکان خردسال به انتشار رسیده‌‌ است. این مجموعه‌ی محبوب تاکنون بیش از سی بار تجدید چاپ شده و نسخه‌ی الکترونیک آن اکنون از طریق سایت کتابراه در اختیار همگان قرار گرفته است.

اقتباس‌ هنری از مجموعه شعر می‌می‌نی

مجموعه اشعار کودکانه‌ی می‌می‌نی در قالب پویانمایی و در برنامه‌ای تحت عنوان «شهر قصه»، در شبکه‌ی پویا تولید و پخش شده است.

کتاب می‌می‌نی 8: می‌می‌نی تو مهد کودک دوسته با فیل و اردک، مناسب چه کسانی است؟

مجموعه‌ ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی شامل کتاب‌هایی مناسب برای کودکان 2 تا 6 ساله است. همچنین اگر می‌خواهید فرزند خود را برای رفتن به مهد کودک آماده کنید و مزایای حاضر شدن سر کلاس را برایش توضیح دهید، کتاب می‌می‌نی 8: می‌می‌نی تو مهد کودک دوسته با فیل و اردک، در انجام این کار به شما کمک می‌کند.

با ناصر کشاورز بیشتر آشنا شویم

ناصر کشاورز یکی از شاعران و نویسندگان برجسته در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان است که نسل‌های گوناگونی با آثارش آشنا هستند. او در سال 1341 در تهران متولد شد، اما کودکی و نوجوانی خود را در شهر دامغان گذراند. هرچند در رشته‌ی مهندسی صنایع پذیرفته شد، اما از ادامه‌ی تحصیل انصراف داد و به حرفه‌ی محبوبش یعنی نویسندگی روی آورد. فعالیت رسمی ناصر کشاورز به‌عنوان شاعر و نویسنده، با مجله‌ی کیهان بچه‌ها از سال 1362 آغاز شد. در همین سال بود که اولین شعرش در این مجله‌ی محبوب به انتشار رسید. «من و مرغابی‌ها» نام اولین کتاب ناصر کشاورز است که در سال 1365 منتشر شد و از آن زمان تاکنون، بیش از 160 کتاب برای کودکان و نوجوانان به چاپ رسانده است. دریافت نشان درجه‌یک هنری، دریافت نشان ماه طلایی از جشنواره‌ی ادبیات کودک و نوجوان و نشان مداد پرنده از کانون پرورش فکری، برخی از افتخاراتی هستند که ناصر کشاورز در طول دوران فعالیت خود موفق به کسب آن‌ها شده است. مجموعه کتاب‌های «وگی ورجه»، «کی بود کی بود» و «مرا یک دایناسور درسته قورت داده» برخی از دیگر آثار او در حوزه‌ی شعر و داستان کودکان به شمار می‌آیند.

در بخشی از کتاب می می نی 8: می می نی تو مهد کودک دوسته با فیل و اردک می‌خوانیم

به مهدکودک ما
خوش اومدی پسرجون
آی بچه‌ها بیایین
امروز داریم یه مهمون
خرگوشی ‌رو نگاه کن
چه‌جور داره می‌خنده!
دلش می‌خواد بدونه
قدش چقدر بلنده؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب می می نی 8: می می نی تو مهد کودک دوسته با فیل و اردک
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات23
زبانفارسی
شابک978-964-369-111-0
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب می می نی 8: می می نی تو مهد کودک دوسته با فیل و اردک

اکبر طاهری
۱۴۰۲/۸/۲۶
کتاب‌های می‌می نی خیلی اموزنده و کامل هست
کیانی
۱۴۰۲/۸/۲۸
عالی بود دخترم خیلی دوست داشت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب می می نی 8: می می نی تو مهد کودک دوسته با فیل و اردک

برای دریافت کتاب می می نی 8: می می نی تو مهد کودک دوسته با فیل و اردک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.