معرفی و دانلود کتاب بچه‌های مدرسه جنگلی

عکس جلد کتاب بچه‌های مدرسه جنگلی
قیمت:
8000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بچه‌های مدرسه جنگلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بچه‌های مدرسه جنگلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بچه‌های مدرسه جنگلی

کتاب بچه‌های مدرسه جنگلی، مخصوص کودکانی‌ست که به قصه‌های حیوانات علاقه دارند. گیتا قنبری نویسنده این داستان با روایت چند مسابقه جالب و هیجان‌انگیز بین حیوانات جنگل، به بچه‌ها تلاش و پشتکار را آموزش می‌دهد. قصه آموزنده بچه‌های مدرسه جنگلی موجب تقویت عزت‌نفس در کودکان نیز می‌شود.

درباره کتاب بچه‌های مدرسه جنگلی:

روزگاری در جنگلی زیبا، مدرسه‌ای بود که حیوانات دوست‌داشتنی به آن مدرسه می‌رفتند و روزهای خوشی را با هم سپری می‌کردند. معلم حیوانات شیر مهربانی بود که به آن‌ها درس‌های زیادی می‌داد و در کنار یکدیگر با صلح و صفا زندگی می‌کردند. تا اینکه یک اتفاق جدید اوضاع مدرسه را تغییر می‌دهد.

قرار بود که یک مسابقه هیجان‌انگیز در مدرسه برگزار شود و این خبر هیاهوی زیادی بین حیوانات به راه انداخت. کتاب بچه‌های مدرسه جنگلی داستان جالب این حیوانات در این مدرسه‌ی پرماجرا است که با تصاویر رنگارنگ شما را به این جنگل سرسبز خواهد برد. پس با این قصه جالب همراه شوید تا ببینید نتیجه این مسابقه و اتفاقات بعد از آن چه خواهد شد.

کودکان با خواندن این داستان آموزنده به این نکته پی می‌برند که قرار نیست همه شبیه به یکدیگر باشند، در هر مهارتی به موفقیت برسند و بهترین باشند؛ بلکه هر فرد شایستگی‌های مخصوص خودش را دارد که لایق تشویق و جایزه خواهد بود.

کتاب بچه‌های مدرسه جنگلی مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 8 سال که به کتابخوانی علاقه دارند، از خواندن این داستان لذت می‌برند و اعتمادبه‌نفسشان افزایش پیدا می‌کند.

در بخشی از کتاب بچه‌های مدرسه جنگلی می‌خوانیم:

بچه‌ها با شمارش یک، دو، سه، خانم معلم آماده دویدن شدن و با سوت خانم معلم شروع به دویدن کردن. خرگوش کوچولو از همه جلوتر بود و غور غور هم بپر بپر کنان هر چند دقیقه یک بار می‌ایستاد و همین کار او باعث شده بود از خرگوش کوچولو عقب بمونه.

خرسی که اصلا تمایلی به دویدن نداشت پشت سر غور غور میرفت؛ اماطولی نکشید که خیلی خسته و گرسنه شد و وسط راه نشست و گفت: من دیگه نمیتونم ادامه بدم. بعد لاکی اومد و به خرسی رسید، لاکی به خرسی گفت: من به‌خاطر اینکه خانه‌ام همیشه روی پشتمه نمیتونم سریع بدوم، ولی تو چرا اینجا نشستی؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بچه‌های مدرسه جنگلی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نارون دانش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-622-276-251-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بچه‌های مدرسه جنگلی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بچه‌های مدرسه جنگلی

برای دریافت کتاب بچه‌های مدرسه جنگلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.