معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 6: پپا به آکواریوم می‌رود

عکس جلد کتاب دنیای پپا 6: پپا به آکواریوم می‌رود
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 6: پپا به آکواریوم می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 6: پپا به آکواریوم می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 6: پپا به آکواریوم می‌رود

در کتاب دنیای پپا 6: پپا به آکواریوم می‌رود نوشته‌ی نویل استلی و مارک بیکر شاهد یکی دیگر از ماجراهای جذاب پپا و خانواده‌اش هستید. این بار پپا قصد دارد برای طلایی، ماهی کوچک و تنهای خود، یک دوست پیدا کند. به همین دلیل هم همگی آن‌ها راهی آکواریوم می‌شوند تا طلایی را از تنهایی بیرون بیاورند.

درباره‌ی کتاب دنیای پپا 6: پپا به آکواریوم می‌رود

کتاب دنیای پپا 6: پپا به آکواریوم می‌رود (Peppa's Fishy Friends) تألیف دو نویسنده‌ی مشهور عرصه کتاب کودک یعنی نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker) است. این دو از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین نویسندگان و مؤلفان این حوزه‌ی ادبی هستند و سال‌هاست که با شخصیت ساختگی‌شان، پپا، توانسته‌اند در دو مدیوم انتشار کتاب و همچنین ساخت انیمیشن اعتبار ویژه‌ای کسب کنند. پپا پیگ یک شخصیت دوست داشتنی است که می‌تواند توجه هر کودکی را به خود جلب کند و با ماجراجویی‌ها و تجربیاتی که دارد به کودکان چیزهای زیادی در باب زندگی و روابط اجتماعی و خانوادگی آموزش دهد. برای همین در سراسر دنیا والدین از هواداران این مجموعه‌ی خواندنی هستند و مجموعه داستان‌های پپا را برای فرزندان خود تهیه می‌کنند. کودکان می‌توانند با خواندن داستان‌های پپا و تماشای نسخه‌های انیمیشنی آن، انواع مهارت‌های اجتماعی و فردی را پیش از ورود به مدرسه فرا گیرند.

داستان این مجلد از مجموعه‌کتاب‌های پپا پیگ،‌ درباره‌ی ماهی کوچک پپا است که «طلایی»‌ نام دارد. پپا که چند روزی است حس می‌کند طلایی تنها و غمگین در تُنگ خودش نشسته و حوصله‌ی هیچ کاری را ندارد، به تکاپو می‌افتد تا او را از تنهایی و ناراحتی بیرون بیاورد. او با همفکری مامان، بابا و برادرش جورج تصمیم می‌گیرد که به آکواریوم برود. پپا فکر می‌کند که آکواریوم جای خوبی برای پیدا کردن یک دوست عالی برای طلایی باشد؛ چون در آنجا پر از ماهی است! اما همه چیز به همین آسانی‌ها هم نیست و یافتن یک دوست خوب،‌ دردسرهای مخصوص به خودش را دارد...

نویل استلی و مارک بیکر این بار و در کتاب دنیای پپا 6: پپا به آکواریوم می‌رود تلاش کرده‌اند که آموزش و سرگرمی را به یکدیگر پیوند داده و داستانی خواندنی،‌ جذاب و آموزنده برای کودکان خلق کنند. چنانچه می‌خواهید شباهت‌ها و تفاوت‌ها را به کودکان خود آموزش دهید یا بهترین شیوه‌ی دوست‌یابی را به آنان بیاموزید،‌ حتما این کتاب را بخوانید.

اثر حاضر را مهسا خسروی برای نشر افق ترجمه کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی دنیای پپا

دنیای پپا (Peppa Pig) نام یک مجموعه‌ی داستانی مصور برای گروه سنی خردسالان، به قلم نویل استلی و مارک بیکر است. پپا، شخصیت اصلی این قصه‌ها یک خوک کوچک است. او با برادرش جورج و پدر و مادرشان زندگی می‌کند و در هر جلد از این مجموعه با موقعیت‌های تازه و هیجان‌انگیزی رو‌به‌رو می‌شود. موضوع بیشتر این ماجراها، اولین تجربه‌هایی هستند که پپا به عنوان یک کودک آن‌ها را پشت سر می‌گذارد؛ تجربه‌هایی که در ابتدا ممکن است در قالب یک چالش تازه ظاهر شوند اما با قدرت مهربانی و همکاری، به یک خاطره‌ی شیرین تبدیل خواهند شد. نویسندگان این مجموعه در کنار روایت‌های شاد و تصاویر رنگی، موضوعات آموزشی ویژه‌ای را در اثر خود گنجانده‌اند و در هر قسمت ما را با شخصیت‌ها و حیوانات تازه‌ای ازجمله فیل، گورخر، بره و روباه آشنا می‌کنند. این شخصیت‌های دوست‌داشتنی هر کدام ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند و در کنار کمک به پپا برای حل چالش‌ها، نکات تازه‌ای نیز به مخاطبان خردسال این داستان‌ها می‌آموزند. «بهترین بابابزرگ دنیا»، «پپا و مهمانی پرماجرا» و «پپا به تعطیلات می‌رود» نام برخی از جلد‌های این مجموعه‌ی خواندنی هستند که توسط واحد کودک انتشارات افق به دست کودکان ایرانی رسیده‌اند.

اقتباس‌های فرهنگی از کتاب دنیای پپا

داستان‌های دنیای پپا در سال 2004 به صورت یک مجموعه انیمیشنی در اختیار مخاطبان کودک قرار گرفته است و این‌روز‌ها طرفداران زیادی در دنیا دارد. همچنین بازی ویدیویی و اسباب‌بازی‌های ساخته‌شده از ماجراهای پپا، محبوبیت زیادی میان خردسالان کسب کرده ‌است.

کتاب دنیای پپا 6: پپا به آکواریوم می‌رود برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به کودکانی در رده‌ی سنی سه تا هفت سال پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 6: پپا به آکواریوم می‌رود می‌خوانیم

خانم خرگوشه در آکواریوم کار می‌کند و می‌گوید: «همگی خوش آمدید!»
پپا می‌پرسد: «توی آکواریوم همه‌جور ماهی پیدا می‌شود؟»
خانم خرگوشه جواب می‌دهد: «بله، فکر می‌کنم...»
در آکواریوم‌های اتاق اول یک‌عالمه ماهی‌های کوچولو شنا می‌کنند.
پپا آواز می‌خواند: «ماهی ماهی جان پس تو کجایی؟ کی می‌شوی دوست با این طلایی؟»
بابا جان می‌پرسد: «به نظرت ممکن است یکی از این ماهی‌ها با طلایی دوست شود؟»
پپا و طلایی از پشت شیشه ماهی‌ها را تماشا می‌کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 6: پپا به آکواریوم می‌رود
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-353-849-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 6: پپا به آکواریوم می‌رود

برای دریافت کتاب دنیای پپا 6: پپا به آکواریوم می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.