معرفی و دانلود کتاب بیا کتاب بخوانیم: دکمه‌ی به درد نخور (بخور)

عکس جلد کتاب بیا کتاب بخوانیم: دکمه‌ی به درد نخور (بخور)
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیا کتاب بخوانیم: دکمه‌ی به درد نخور (بخور) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیا کتاب بخوانیم: دکمه‌ی به درد نخور (بخور) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیا کتاب بخوانیم: دکمه‌ی به درد نخور (بخور)

کتاب بیا کتاب بخوانیم: دکمه‌ی به درد نخور (بخور) نوشته‌ی مو ویلمس، داستان جالب یک پرنده‌ی زرد قناری است که روزی یک دکمه‌ی قرمز پیدا می‌کند. به نظر او این دکمه هیچ کاری نمی‌کند اما دوستانش نظر دیگری دارند. آن‌ها فکر می‌کنند این دکمه می‌تواند آن‌ها را غافلگیر، عصبانی، خوشحال و ... کند. آیا واقعاً دکمه قرمز می‌تواند این همه کار کند؟

موضوع کتاب بیا کتاب بخوانیم: دکمه‌ی به درد نخور (بخور) چیست؟

روزی زرد قناری یک دکمه‌ی قرمز پیدا می‌کند که فکر می‌کند به هیچ دردی نمی‌خورد؛ در همین حال دوستانش پر قرمزی و پرآبی از راه می‌رسند. آن‌ها از زرد قناری می‌پرسند که این دکمه به چه دردی می‌خورد و او می‌گوید که هیچی! ولی وقتی پر آبی دکمه را فشار می‌دهد، غافلگیر می‌شود و می‌گوید این دکمه را خیلی راحت می‌شود فشار داد و این من رو غافلگیر کرد و غافلگیری هم هیچی نیست. پر قرمزی و پرآبی با زرد قناری بحث می‌کنند که این دکمه آن‌ها را خوشحال هم می‌کند، تا اینکه همین دکمه‌ی به ظاهر بی‌خاصیت زرد قناری را هم عصبانی می‌کند...

مو ویلمس (Mo Willems) در کتاب طنزآمیز و جذاب «بیا کتاب بخوانیم: دکمه‌ی به درد نخور (بخور)» (The Good for Nothing Button) با بیانی دلنشین به کودکان یاد می‌دهد که هر چیزی در دنیا یک کاربردی دارد و این موضوع فقط به نوع نگرش آن‌ها به مسائل بستگی دارد. با این داستان سرگرم‌کننده کودکان می‌آموزند که به هیچ مسئله و رویدادی حتی به ظاهر خیلی ساده، نگاه تک بُعدی نداشته باشند و همیشه ابعاد و زوایای مختلف را در نظر بگیرند و این موضوع را در نظر داشته باشند که حتی کم‌ارزش‌ترین و ساده‌ترین چیزها هم در نهایت یک کارایی و کاربردی دارند.

درباره‌ی مجموعه بیا کتاب بخوانیم:

در هر قسمت از این مجموعه ماجرایی متفاوت و خنده‌دار از حیوانات و گیاهان به تصویر کشیده می‌شود که به خوبی کودکان را سرگرم کرده و در کنار آن مفاهیم مهمی هم به آن‌ها می‌آموزد. داستان‌های مجموعه بیا کتاب بخوانیم (elephant and piggie like reading series) با چاشنی طنز همراه هستند و به خوبی با دنیای کودکان ارتباط برقرار می‌کند و به داستان‌هایی به یاد ماندنی برای آن‌ها تبدیل خواهند شد.

کتاب بیا کتاب بخوانیم: دکمه‌ی به درد نخور (بخور) مناسب چه کسانی است؟

این داستان مفرح در کنار تصاویر زیبا برای کودکان سنین 3 تا 7 سال آموزنده و دوست‌داشتنی است.

در بخشی از بیا کتاب بخوانیم: دکمه‌ی به درد نخور (بخور) می‌خوانیم:

صبر کنید! این دکمه نمی‌تواند ناراحتتان کند. این دکمه هیچ کاری نمی‌کند.
می‌شود دوباره امتحانش کنم؟
خیلی خُب، قبول!
الان می‌زنم... هیچی نشد!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیا کتاب بخوانیم: دکمه‌ی به درد نخور (بخور)
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات61
زبانفارسی
شابک978-600-462-072-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بیا کتاب بخوانیم: دکمه‌ی به درد نخور (بخور)

سعید مهربان
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اصلاً جالب نبود هیچ چیز بدرد بخوری نداشت دخترم ارتباطی با کاتب برقرار نکرد ممنونم از کتابراه بجز این کتاب
زهراسادات میرزایی
۱۴۰۰/۷/۱۳
خیلی خوبه.. دختر من کتابهای این نویسنده رو خیلی دوست داره
حسین سلطان زاده
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
بسیار زیباست من قبلا خونده بودنش از دوباره خوندمش
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب بیا کتاب بخوانیم: دکمه‌ی به درد نخور (بخور)

برای دریافت کتاب بیا کتاب بخوانیم: دکمه‌ی به درد نخور (بخور) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.