معرفی و دانلود کتاب ادوینا، دایناسوری که خبر نداشت منقرض شده

عکس جلد کتاب ادوینا، دایناسوری که خبر نداشت منقرض شده
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ادوینا، دایناسوری که خبر نداشت منقرض شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ادوینا، دایناسوری که خبر نداشت منقرض شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ادوینا، دایناسوری که خبر نداشت منقرض شده

کتاب ادوینا، دایناسوری که خبر نداشت منقرض شده نوشته‌ی مو ویلمس، داستان آموزنده‌ی دایناسوری مهربان را به تصویر می‌کشد که برای کمک‌هایش به انسان‌ها و کلوچه‌های شکلاتی خوشمزه‌ای که می‌پخت، همه‌ی مردم شهر‌ او را دوست داشتند. این داستان محبوب نامزد دریافت جایزه شده است.

موضوع کتاب ادوینا، دایناسوری که خبر نداشت منقرض شده (Edwina, The Dinosaur Who Didn't Know She Was Extinct) چیست؟

این داستان در مورد ادوینا دایناسوری بزرگ ولی فوق‌العاده مهربان است. ادوینا به دیگران کمک می‌کرد، کلوچه‌های خوشمزه می‌پخت، با بچه‌ها بازی می‌کرد و کلی کار خوب دیگر. همین مهربانی‌های ادوینا باعث شده بود که همه عاشق او باشند به جز یک نفر! پسربچه‌ای به نام رجینالد که خیلی چیزها بلد بود. روزی رجینالد در مدرسه راجع به دایناسورهای منقرض شده صحبت می‌کند که همین موضوع باعث شکل‌گیری داستان‌هایی جالب در داستان می‌شود. آیا رجینالد هم مانند بقیه‌ی مردم می‌تواند با ادوینا مهربان باشد و او را دوست داشته باشد؟

همه‌ی افراد در لحظاتی از زندگی جای ادوینا یا رجینالد بوده‌اند. گاهی مهربان و با عطوفت و گاهی سرشار از حسادت! انتخاب‌های صحیح، مسیر زندگی را مشخص می‌کند. درک این مفاهیم از همان دوران سرنوشت‌ساز و حساس کودکی اهمیت دارد. کودکان باید یاد بگیرند که در این دنیا هر کسی جایگاه خود را دارد و هیچکس جای دیگری را نگرفته است. حذف دیگران از زندگی کار درستی نیست و هر عمل خوب یا بدی در زندگی سرانجام به خودشان باز می‌گردد. این کتاب با بیانی ساده مفاهیم مهم زیادی را دربردارد که برای یادگیری و زندگی آینده کودکان ضروری است.

کتاب ادوینا، دایناسوری که خبر نداشت منقرض شده مناسب چه کسانی است؟

مو ویلمس (Mo Willems) این کتاب دوست‌داشتنی را همراه با تصاویری جذاب برای کودکان دبستانی تالیف کرده است. این داستان با بیانی ساده و قصه‌ای شیرین مفاهیمی عمیق به کودکان مانند پذیرش تفاوت‌های دیگران، پرهیز از حسادت و عصبانیت، شاد بودن در همه شرایط، مهربانی، کمک به دیگران و ... می‌آموزد.

در بخشی از کتاب ادوینا، دایناسوری که خبر نداشت منقرض شده می‌خوانیم:

همه‌ی مردم شهر ادوینا را می‌شناختند. ادوینا دایناسوری بود که با بچه‌های محل بازی می‌کرد. ادوینا دایناسوری بود که به همه کمک می‌کرد. ادوینا به پیرزن‌های کوچولو کمک می‌کرد تا از خیابان رد شوند و برای همه‌ی مردم کلوچه شکلاتی درست می‌کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ادوینا، دایناسوری که خبر نداشت منقرض شده
نویسنده
مترجمپیام ابراھیمی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-588-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ادوینا، دایناسوری که خبر نداشت منقرض شده

زهراسادات میرزایی
۱۴۰۲/۲/۱۶
مو ویلمس نویسنده‌ای که تمام کتاب هاش عالی هستن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب ادوینا، دایناسوری که خبر نداشت منقرض شده

برای دریافت کتاب ادوینا، دایناسوری که خبر نداشت منقرض شده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.