معرفی و دانلود کتاب بیا کتاب بخوانیم: من چی ترینم؟

عکس جلد کتاب بیا کتاب بخوانیم: من چی ترینم؟
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیا کتاب بخوانیم: من چی ترینم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیا کتاب بخوانیم: من چی ترینم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیا کتاب بخوانیم: من چی ترینم؟

کتاب بیا کتاب بخوانیم: من چی ترینم؟ نوشته‌ی مو ویلمس و لوری کلر، داستان علف‌هایی بامزه و دوست‌داشتنی است که در حال رشد و قد کشیدن هستند. هر کدام از آن‌ها یک ویژگی منحصر به فرد دارند جز والت! او نمی‌داند چی‌ترین است! این داستان توانست جایزه تئودور سئوس گیزل را در سال 2017 را کسب کند.

موضوع کتاب بیا کتاب بخوانیم: من چی ترینم؟ چیست؟

یک دسته علف در چمنزاری با خوشحالی و ذوق فراوان در حال قد کشیدن هستند. هر کدام از آن‌ها به یک شکل در می‌آیند. یکی قدبلندترین می‌شود، دیگری فرفری‌ترین، تیزترین و... اما یک علف به نام والت وجود دارد که مثل هیچکسی نیست و هیچ ویژگی خاصی ندارد؛ نه قدش بلند است، نه فرفری است و نه هیچ چیز دیگر. والت خودش هم نمی‌دانست چی‌ هست! و از این موضوع خیلی ناراحت بود. دوستانش تصمیم می‌گیرند به او کمک کنند تا بفهمد که چی‌ترین است اما...

مو ویلمس (Mo Willems) و لوری کلر (Laurie Keller) در کتاب بیا کتاب بخوانیم: من چی ترینم؟ (We Are Growing) با به تصویر کشیدن داستانی مفرح و بیانی شیرین به کودکان یاد می‌دهند که هر انسانی ماهیت ویژه‌ی خود را دارد و برای پیدا کردن هویت خودش به تلاش و وقت نیاز دارد. هر انسانی در این دنیا برای کاری ساخته شده است و کودکان ممکن است در همان دوره‌ی کودکی در پی این سوال باشند که دیگران چه ویژگی خاص و متمایزی از آن‌ها دارند و چرا هر کسی با دیگری تفاوت دارد؟

داستان دلنشین «بیا کتاب بخوانیم: من چی ترینم؟» به کودکان مفهوم اعتماد به نفس و هویت را می‌آموزد و این نکته را به آن‌ها گوشزد می‌کند که همه‌ی افراد توانایی‌ها و استعدادهای مختص به خودشان را دارند و آن‌ها باید خودشان را با هر شکل و شرایطی دوست داشته باشند و خود را با دیگران مقایسه نکنند.

جوایز و افتخارات کتاب بیا کتاب بخوانیم: من چی ترینم؟:

- برنده‌ی جایزه تئودور سئوس گیزل در سال 2017
- نامزد جایزه Monarch در سال 2019

درباره‌ی مجموعه بیا کتاب بخوانیم:

در هر قسمت از این مجموعه ماجرایی متفاوت و خنده‌دار از حیوانات و گیاهان به تصویر کشیده می‌شود که به خوبی کودکان را سرگرم کرده و در کنار آن مفاهیم مهمی هم به آن‌ها می‌آموزد. داستان‌های مجموعه بیا کتاب بخوانیم (elephant and piggie like reading series) با چاشنی طنز همراه هستند و به خوبی با دنیای کودکان ارتباط برقرار می‌کند و به داستان‌هایی به یاد ماندنی برای آن‌ها تبدیل خواهند شد.

کتاب بیا کتاب بخوانیم: من چی ترینم؟ مناسب چه کسانی است؟

این داستان دوست‌داشتنی همراه با تصاویر چشم‌نواز برای کودکان سنین 3 تا 7 آموزنده و جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب بیا کتاب بخوانیم: من چی ترینم؟ می‌خوانیم:

همه‌ی ما داریم قد می‌کشیم! قد تو همین طور دارد بلند می‌شود.
من قدبلندترینم!
قدش را ببین!
تو داری فرفری قد می‌کشی!
من فرفری‌ترینم!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیا کتاب بخوانیم: من چی ترینم؟
نویسنده،
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات61
زبانفارسی
شابک978-600-462-071-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بیا کتاب بخوانیم: من چی ترینم؟

الینا ممتازیان
۱۴۰۱/۵/۱۰
کتاب عالی‌ای برای کودکان هست و میشه باهاش آموزش هم داد بهتون توصیه می‌کنم
ممنون از برنامه کتاب راه
سعید مهربان
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
بسیار عالی بود ترجیح می‌دهم این قصه رو برای خوندن انتخاب کنید
زهراسادات میرزایی
۱۴۰۰/۷/۱۳
واااای که این کتاب چقدر دوست داشتنیه...
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب بیا کتاب بخوانیم: من چی ترینم؟

برای دریافت کتاب بیا کتاب بخوانیم: من چی ترینم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.