معرفی و دانلود کتاب بیت‌ کوین، پول آینده: کتابی که سرمایه‌تان را حفظ و چند برابر می‌کند

عکس جلد کتاب بیت‌ کوین، پول آینده: کتابی که سرمایه‌تان را حفظ و چند برابر می‌کند
قیمت:
۱۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیت‌ کوین، پول آینده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیت‌ کوین، پول آینده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیت‌ کوین، پول آینده: کتابی که سرمایه‌تان را حفظ و چند برابر می‌کند

بیت‌کوین، از آغاز پدید آمدن در سال 2009 تا به امروز، جهشی را از نظر سود تجربه کرده است که تا پیش از این برای هیچ‌کس در اقتصاد باورپذیر نبود. الیندا لارا، در کتاب بیت‌ کوین، پول آینده، نه‌تنها به فلسفه و تاریخچه، بلکه به وضعیت این رمزارز شگفت‌انگیز در دنیای امروز و حتی آینده‌ می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب بیت کوین، پول آینده

در سال‌های اخیر، کلمات جدیدی به دایره‌ی لغات ما افزوده شده‌اند؛ کلماتی مانند بیت‌کوین، آلتکوین، بلاک‌چین و... که نشان‌دهنده‌ی پدیده‌هایی نو هستند و جایگاهی با اهمیت و غیرقابل‌‌انکاری را در جهان ما به دست آورده‌اند.

کتاب بیت‌ کوین، پول آینده (Bitcoin for Beginners)، اثری کارآمد با موضوع بیت‌کوین به قلم الیندا لارا (Elinda Lara) است و با زبانی ساده برای مبتدیان نوشته شده است. لارا در این اثر، از سیر تا پیاز بیت‌کوین را شرح می‌دهد؛ از چرایی پدید آمدن، تا تاریخچه و فراز و نشیب‌های آن، تا وضعیت بیت کوین در جهان امروز و آینده‌ای که می‌توان برای این رمزارز دیجیتال متصور بود.

بیت‌کوین به این علت که سرمایه‌ای خارج از حیطه‌ی کنترل دولت‌ها به شمار می‌رود، به سودآوری غیرقابل‌باوری دست یافته است و به همین دلیل، از سرمایه‌های محبوب در دنیای امروز ما به شمار می‌رود. این مسئله، ایده‌ی قدرتمندتر شدن بیت‌کوین را قوت بخشیده است؛ تا آنجا که بسیاری، بیت‌کوین را جایگزینی برای پول در آینده می‌دانند. استفاده‌ی افراد ثروتمند و شرکت‌های مهم از این رمزارز، احتمالاً می‌تواند مهر تاییدی بر این ایده باشد؛ به عنوان مثال، یکی از مهم‌ترین افرادی که در سال‌های اخیر به تجارت با بیت‌کوین تمایل نشان داده است، ایلان ماسک است.

در کتاب بیت کوین، پول آینده، همه‌ی آنچه به این رمزارز مرتبط است، به بحث گذاشته شده است؛ بنابراین، این کتاب می‌تواند راهنمایی مفید و کاربردی برای کسانی باشد که قصد دارند به بازار ارزهای دیجیتال ورود پیدا کرده و دست به سرمایه‌گذاری بزنند.

کتاب بیت‌ کوین، پول آینده مناسب چه کسانی است؟

این کتاب می‌تواند منبعی جذاب و مفید، برای کسانی باشد که به اقتصاد و سرمایه‌گذاری در دریای پهناور ارزهای دیجیتال علاقه دارند.

در بخشی از کتاب بیت کوین، پول آینده می‌خوانیم

منشأ بیت‌کوین از کجاست؟ هرچند عمر بیت‌کوین چند سال بیشتر نیست ولی ماجرایی منحصربه‌فرد دارد.

ایدۀ بیت‌کوین از یک توسعه‌دهنده به نام ساتوشی ناکاموتو است. این نامی بود که در اوراق مربوط به توصیف جنبه‌های فنی این پروژۀ جدید دیده می‌شد – البته که اسم مستعار بود و هویت واقعی ناکاموتو هنوز نامشخص است.

وایت پیپر (اوراق سفید) ابتدایی بیت‌کوین اکتبر 2008 نوشته شد. مجموعه‌ای شامل نُه صفحه که به‌اختصار جنبه‌های کلیدی‌ای را که ساتوشی در ذهن خود متصور شده بود تشریح می‌کرد. همچنین در همین اوراق این نظامِ نقدی الکترونیکی همتا به همتا، نام‌گذاری شده بود. نامی که امروز می‌شناسیم: بیت‌کوین.

در بخشی از چکیدۀ وایت پیپر چنین آمده است:

«یک نسخۀ کاملاً همتا به همتا از پول نقد الکترونیکی که این امکان را فراهم می‌سازد تا پرداخت‌های آنلاین به‌طور مستقیم از یک فرد به ‌فرد دیگر و بدون واسطی چون یک مؤسسۀ مالی انجام پذیرد. امضاهای دیجیتالی بخشی از راه‌حل را ارائه می‌کنند اما در صورت نیاز به حضور شخص ثالث برای جلوگیری از مسئلۀ دو بار خرج کردن، مزیت‌های اصلی این سیستم از دست می‌روند. ما با استفاده از یک شبکۀ همتا به همتا راه‌حلی را برای مسئلۀ دو بار خرج کردن ارائه می‌کنیم.»

جملۀ نخست گویای همه‌چیز است. هدف بیت‌کوین را ترسیم می‌کند و اینکه چرا می‌تواند ارزشمند تلقی شود. برای اولین‌بار در تاریخ، سیستمی داریم که بدون جابه‌جایی فیزیکی چیزی یا حضور شخص ثالثی، می‌تواند ارزشی را از نقطۀ آ به ب ارسال کند. سخت بتوان در کلام عنوان کرد که این اتفاق چه نقطۀ عطف بزرگی در نظام پرداخت‌ها به شمار می‌رود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
پول چیست؟
بیت‌کوین چیست؟
چرا بیت‌کوین؟
چطور بیت‌کوین داشته باشم؟
ذخیره و حفاظت از بیت‌کوین
قیمت و ارزش‌گذاری
آیندۀ بیت‌کوین

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیت‌ کوین، پول آینده: کتابی که سرمایه‌تان را حفظ و چند برابر می‌کند
نویسنده
مترجمامیرحسین فاضلی مقدم
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-600-461-503-7
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بیت‌ کوین، پول آینده

Mohammadreza Elmi
۱۴۰۱/۶/۱۵
کتاب خوبی بود برای شروع آشنایی با بیت کوین و نحوه عملکردش مناسبه
حسین رضایی
۱۴۰۱/۱۱/۷
کتاب مفید است در زمینه اطلاعات بیت کوین
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب بیت‌ کوین، پول آینده

برای دریافت کتاب بیت‌ کوین، پول آینده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.